dat vind ik tof van je!quote:
Ik ga met de taxiquote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
alleen dat pokke end terug fietsen naar huis
hmm nee, moet dat?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
krijg jij het er ook altijd zo heet van als je die eet?
dealquote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
moet je het wel persoonlijk komen halen![]()
IJS!!!quote:
nee moet niet, maar dat heb ik altijd wel, tenminste als het van die zure zijnquote:
en dat gaan dan hele mooie wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
alleen ik heb 't over kids met willie dus waarom oppassen![]()
Anytime dear, eetsequote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat vind ik tof van je!
begin steeds meer van brunette's te houden : p
Zonnetje schijnt hier toch ?quote:
quote:
deze was lekker zuur!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee moet niet, maar dat heb ik altijd wel, tenminste als het van die zure zijn![]()
eehm nee,quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
deal![]()
heb je trouwens gezien da'k je had toegevoegd op msn??
quote:
ja hoorde em ook net, vind em ook wel leuk. Dacht eerst dat het die van Bastian Bates was (so much love to give) die stond ook op de laatste dance smash hits cd.. die is ook wel prima!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef Houniet het volgende:
trouwens, kep hier 538 aan.. en die nieuwe Dance Smash Hit is echt lekker!
heeft iemand die al gehoord?
Watch out she's minequote:Op maandag 9 mei 2005 15:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat geloof ik best, jij kan alleen maar mooie kindjes krijgen![]()
goed planquote:Op maandag 9 mei 2005 15:18 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
eehm nee,ga gelijk kijken vanavond
die is al oudquote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef Houniet het volgende:
trouwens, kep hier 538 aan.. en die nieuwe Dance Smash Hit is echt lekker!
heeft iemand die al gehoord?
da's vast dezelfde die ik ook ziequote:Op maandag 9 mei 2005 15:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zie een dikke grote zwarte wolk aankomen!
heb er nog geen, dus hoe weet jij dat??quote:Op maandag 9 mei 2005 15:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat geloof ik best, jij kan alleen maar mooie kindjes krijgen![]()
bij Bussum, in de buurt van Almere...quote:Op maandag 9 mei 2005 15:20 schreef IJlien het volgende:
Waar ligt Naarden?
hey, naarden is hartstikke kewl!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bij Bussum, in de buurt van Almere...
erg NAAR daar. ben er woensdag geweest
ach als ik jou zo zie....quote:Op maandag 9 mei 2005 15:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb er nog geen, dus hoe weet jij dat??![]()
al heb ik in naarden-versting bij het arsenaal van jan des bouvrie wel inspiratie opgedaan voor mn nieuwe huisjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hey, naarden is hartstikke kewl!
voor bejaarden
en daar ook wat gekcoht? dan moet je gespaard hebben!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
al heb ik in naarden-versting bij het arsenaal van jan des bouvrie wel inspiratie opgedaan voor mn nieuwe huisje
Middelburg ikke in heinkenszandquote:Op maandag 9 mei 2005 15:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Middelburg, maar m'n maatjes wonen in Boeimeer in Breda zelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |