Verkouden, moe, hoofdpijn en ik voel de alcohol van afgelopen zaterdag nogquote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat is er?
ik luister lekker french kiss (altijd leuk op kantoor, een hijgende vrouw op de achtergrond)
ik wil ook zo graag wegquote:Op maandag 9 mei 2005 15:43 schreef IJlien het volgende:
Nog 5 minuutjes!
(werken bij de gemeente.. stagebegeleider weg.. ijlientje straks ook weg!)
ah schatje, wat klote! ben je nog op school of alweer thuis of toch op stage?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:43 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Verkouden, moe, hoofdpijn en ik voel de alcohol van afgelopen zaterdag nog
Hahahahahaha, ja van de rijndijk zijn ze nog kanslozer dan van t dorp... eindelijk iemand met hersensquote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb daar 18 jaar gewoond totdat ik 2,5 jaar geleden naar Leiden verhuiste. Ik ken er niemand, vond het allemaal kansloze mensen daar![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ja van de rijndijk zijn ze nog kanslozer dan van t dorp... eindelijk iemand met hersens![]()
ze draaien nu geen breezah muziek hoor (en gelukkig komt id&t radio gewoon weer terug)quote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen slam fm breezah radio muziek, dan gaat de tijd alleen maar langzamer
Tot morgenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
Ik ga mn spulletjes pakken en dan ervandoor!!
Tot morgen allemaalkus kus
ik nog 104 minuten geloof ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef snellejelle het volgende:
nog honderenvijf minuten... dus............. 6300 tellen
Je car freak site ziet er trouwens ook netjes uitquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem toch te saai.
Eens kijken of ik er wat geks mee kan doen.
Verander het grijs, of het oranje en hij is tofquote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem toch te saai.
Eens kijken of ik er wat geks mee kan doen.
dag brunettequote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
aaaah jij zal wel later begonnen zijn..+ ajax is vanaf gister 100% zeker van champions leageau!!dus zo slecht hebbie het niet!!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef Houniet het volgende:
ltdDan, welkom!
en ja ik heb het slecht tha_dus
hojjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |