nee alleen gekeken. wel super mooie slaapkamers gezien. helemaal wit. wordt mijnes ook. met veel kantjes en roesjesquote:Op maandag 9 mei 2005 15:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en daar ook wat gekcoht? dan moet je gespaard hebben!
Jaaaaaah, met hoertje Sven, Man-wijf Oliva, Ballo Terrence en Aap Dennis!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wie gaat er vanavond nog meer temptation island kijken?
Ja klopt ik had er ineens 75quote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef babba_ het volgende:
is er soms weer een of ander virus bezig zich te verspreiden via hotmail? want er zitten ineens 54 mailtjes in mn junk mail.. normaal stuk of 4
ja, had vanochtend ook zo'n virusmail van ene anouk die ik niet kenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef babba_ het volgende:
is er soms weer een of ander virus bezig zich te verspreiden via hotmail? want er zitten ineens 54 mailtjes in mn junk mail.. normaal stuk of 4
daar heb ik ook last van, iedere dag zit mijn geheugen vol zowatquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef babba_ het volgende:
ben benieuwd wie wie gaat aflikken en dat er eindelijk iets mag gebeuren bij de vrouwen!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jaaaaaah, met hoertje Sven, Man-wijf Oliva, Ballo Terrence en Aap Dennis!![]()
sorry hoor maar vind jij mij te vergelijken met een ..........quote:
Ha, dat ken ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja klopt ik had er ineens 75![]()
En ik woon zeker weten in het plaatsje wat alle kronen spant...
Hazerswoude-Dorp!!
neeeeee! hij vindt mij een slijmerd, en als hij dat vindt maggie, dat bedoelde ikquote:Op maandag 9 mei 2005 15:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sorry hoor maar vind jij mij te vergelijken met een ..........![]()
Ik hoop dat carlijn nu eens ingaat zien wat voor onbetrouwbare zak Terrence isquote:Op maandag 9 mei 2005 15:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ben benieuwd wie wie gaat aflikken en dat er eindelijk iets mag gebeuren bij de vrouwen!
aha leuk leuk leukquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee alleen gekeken. wel super mooie slaapkamers gezien. helemaal wit. wordt mijnes ook. met veel kantjes en roesjes
mn ouders wonen in rijndijkquote:Op maandag 9 mei 2005 15:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
MEEN je niet.. oww nou moet ik me nog gaan schamen ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |