Ja ik probeer echt wat te doen maar dat stageverslag is zoooo vermoeiend, je moet alles uit je duim zuigen en dan die vage doelen en competenties... *zucht*quote:
hmmm, maar in essentie had ik dus gelijk !quote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Dus je hebt wel degelijk een groot verschil in tijd 1 week per jaar dus.
en je dagelijkse werkzaamheden omschrijvenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik probeer echt wat te doen maar dat stageverslag is zoooo vermoeiend, je moet alles uit je duim zuigen en dan die vage doelen en competenties... *zucht*![]()
leuk hequote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja ik probeer echt wat te doen maar dat stageverslag is zoooo vermoeiend, je moet alles uit je duim zuigen en dan die vage doelen en competenties... *zucht*![]()
Ow leuk zeg en woon je daar dan ook?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow ja, sorry![]()
ik zit in t vierde jaar MT
vriend van mij ookquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
in australie hebben ze het niet (vriendin van mij zit er nu)
jeps vervelend, vannacht ookal niet leukquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
ooh ja dat is zoquote:Op maandag 9 mei 2005 14:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
allang toch, zeker 10 topics geleden geloof ik![]()
Dat zei ik gisteren ook, maar heb nog weinig nuttigs gedaan vandaagquote:Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
jeps vervelend, vannacht ookal niet leukdus ik zit hier nu heel de dag gaar te wezen... maar morgen ga ik wel fanatiek werken, tenminste dat zeg ik nu
waaaaaaaaaroooom?quote:
Ja en dat heb ik dus al gedaan..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en je dagelijkse werkzaamheden omschrijven
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh ja dat is zohebben we ook al kinderen???
![]()
als jij kinderen wilt dan gaan we daar aan beginnen hèquote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh ja dat is zohebben we ook al kinderen???
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
als jij kinderen wilt dan gaan we daar aan beginnen hè
hehe en dat doe ik dus al vanaf deel 3quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik dus al gedaan..
Maar ik moet nu wel over stagedoelen gaan lullen want ik kan moeilijk mijn nieuwe dagelijkse werkzaamheid gaan beschrijven![]()
Hahaha je wil er niet wonen, nou ik ben er een paar keer geweest en vond het minder erg dan ik had verwacht! ik ken daar dus twee mensen en ze zitten allebei daar op school en wonen er (behalve in t weekend) EN eentje zit nog in een studentenvereniging ook!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
waaaaaaaaaroooom?
ik wil 't ook wel weten want dan kan ik 'm ontlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |