Omdat dat discriminatie isquote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Als de zwarte doos van een vliegtuig onverwoestbaar is, waarom is het gehele vleigtuig daar dan niet van gemaakt?
haaaaiquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef tijgerwillie het volgende:
hey hey tijgerwillie is ook weer terug van de modder
moest eerst mijn schoenen nog schoonpoetsen hahah
Omdat het vliegtuig dan niet in de lucht zou blijven. (te zwaar)quote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Als de zwarte doos van een vliegtuig onverwoestbaar is, waarom is het gehele vleigtuig daar dan niet van gemaakt?
Ik niet snappen.. sorry, ben nog net niet blondquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Toegestaan, zolang je maar niet zegt dat je banners blockt
ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:36 schreef Houniet het volgende:
Wie heeft het melken van koeien ontdekt en wat dacht hij dat hij aan het doen was toen hij ermee begon ?ik stop
brunette'squote:Op maandag 9 mei 2005 14:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik niet snappen.. sorry, ben nog net niet blond
Omdat juist de ´compactheid´ van het doosje het zo sterk maakt, en dat gaat niet met zoiets groots als een vliegtuigquote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef snellejelle het volgende:
waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag open is een slot op de deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Op dit soort semi-serieuze antwoorden zit ik niet te wachtenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef Vigile het volgende:
[..]
Omdat juist de ´compactheid´ van het doosje het zo sterk maakt, en dat gaat niet met zoiets groots als een vliegtuig![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef Houniet het volgende:
oke nog 1 dan
Het geile zusje van Roodkapje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat er een banaan in je oor zit.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op dit soort semi-serieuze antwoorden zit ik niet te wachten![]()
Ik zat te wachten op meer onzinnige reacties
Voor feestdagen natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef snellejelle het volgende:
waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag open is een slot op de deur?
Weet ik tochquote:Op maandag 9 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op dit soort semi-serieuze antwoorden zit ik niet te wachten![]()
Ik zat te wachten op meer onzinnige reacties
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:39 schreef Houniet het volgende:
Wat hebben een gynaecoloog en een pizzabezorger gemeen?
Ze mogen er allebei aan ruiken maar niet aankomen.
Wat is het Russische woord voor een tangaslip?
een "ziepoesnetnie"
nu stop ik echt
Ennuh, op dagen dat de klok een uur achteruit gaat? en de dag dus 25 uur duurt...ze zijn dan namelijk maar 24 uur open, en zouden dan 1 uur lang een probleem hebben?quote:
tuurlijk wel, constant tochquote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoi hoi, geloof niet dat ik gemist ben he![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef knox_ het volgende:
[..]
Wat? wacht even, dan haal ik ff die banaan uit mn oor
Tuurlijk niet !quote:Op maandag 9 mei 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ze 24 uur per dag open zijn, dan vast ook wel op feestdagen....!
Dat zouden we natuurlijk niet willenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef IJlien het volgende:
Oej mn internet liep vast, kreeg al ontwenningsverschijnselen (dalijk mis ik iets!)
In Amerika kennen ze dat niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ennuh, op dagen dat de klok een uur achteruit gaat? en de dag dus 25 uur duurt...ze zijn dan namelijk maar 24 uur open, en zouden dan 1 uur lang een probleem hebben?![]()
ééégt welquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In Amerika kennen ze dat niet.
Meen ik me te herinneren.
Hihi die heb ik gewoon ergens vandaan geplukt hoor! Jij bent echt gek van brunettes he?quote:
ckersquote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef IJlien het volgende:
Hey snellejelle zit jij in Breda op school
Niet?quote:
gelukkig, wou het nog even horen maar je bent de enige die het zegtquote:
en als je dat uur moet werken, word je dan wel betaald?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ennuh, op dagen dat de klok een uur achteruit gaat? en de dag dus 25 uur duurt...ze zijn dan namelijk maar 24 uur open, en zouden dan 1 uur lang een probleem hebben?![]()
Dat zag ik op je site NHTV.quote:
ikke welquote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef IJlien het volgende:
Hey snellejelle zit jij in Breda op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |