hehe, ik heb vorig jaar 't hele jaar stage gelopen zonder dit topicquote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahhaa!!!
Nou... nee hoor! Ik zit vooral te mailen met vriendinnetjes die ook stagelopen en verder kijk ik wel op fok, maar er zijn zooooooooveel topics dus ik denk dak ergewoon overheen heb gelezen!!
Sorry![]()
Hebben jullie niks beters te doen dan te fantaseren over vriendinnetjes van mij?quote:
*mee eens... maar weet geen onderwerp .....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef Megter het volgende:
Laten we het ergens gaan over hebben
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen dan te fantaseren over vriendinnetjes van mij?![]()
Don't answer that, ikweet al wat er komt!
Dan gaan we het daar over hebben!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
*mee eens... maar weet geen onderwerp .....
Maakt niet uit...... ben blij genoeg dat je ons alsnog hebt gevondenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahhaa!!!
Nou... nee hoor! Ik zit vooral te mailen met vriendinnetjes die ook stagelopen en verder kijk ik wel op fok, maar er zijn zooooooooveel topics dus ik denk dak ergewoon overheen heb gelezen!!
Sorry![]()
vraagje??quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
hehehe, coole pic
ik had nog een vraagje, ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden
Hoeveel slijm produceer jij?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit...... ben blij genoeg dat je ons alsnog hebt gevonden
Oww dat is erg lief zegquote:Op maandag 9 mei 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit...... ben blij genoeg dat je ons alsnog hebt gevonden
Nee, we zijn geen homo'squote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
hehehe, coole pic
ik had nog een vraagje, ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden
eerst maar es een foto van jouquote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen dan te fantaseren over vriendinnetjes van mij?![]()
Don't answer that, ikweet al wat er komt!
genoeg blijkbaarquote:
Ja eigenlijk zou ik fok erover moeten mailen ofzo !!! slaat toch nergens opquote:
damned knoxquote:Op maandag 9 mei 2005 14:29 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik geef je 1 tip.. de naam IJlien is niet zo veel voorkomend.. --> probeer t maar eens te google-en (want ik geloof dat foto's posten niet zo in de smaak valt bij sommigenquote:
Schizofrenie is geen gespleten persoonlijkheidquote:Op maandag 9 mei 2005 14:30 schreef Houniet het volgende:
Als een schizofreen dreigt met zelfmoord spreken we dan van gijzeling?
Waarom vragen waarzeggers eerst je naam?
Als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?
Als 't maar niet van je buik is ofzo, dat vind ik te ver gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou ik geef je 1 tip.. de naam IJlien is niet zo veel voorkomend.. --> probeer t maar eens te google-en (want ik geloof dat foto's posten niet zo in de smaak valt bij sommigen)
Maakt niet uit joh, post maar gewoon een foto hier... van anderen hoef jij je niets aan te trekkenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou ik geef je 1 tip.. de naam IJlien is niet zo veel voorkomend.. --> probeer t maar eens te google-en (want ik geloof dat foto's posten niet zo in de smaak valt bij sommigen)
't is hier geen USquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, post maar gewoon een foto hier... van anderen hoef jij je niets aan te trekken![]()
je bent me voorquote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef knox_ het volgende:
Uw zoekbewerking - ijlien - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "ijlien".
Daar maken ze rubbertjes vanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Houniet het volgende:
Waar blijft al het rubber dat van autobanden slijt ?
Op de wegquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Houniet het volgende:
op 't wegdek, kijk maar, daar ligt genoeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Houniet het volgende:
dussssss waar staan ze welquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef IJlien het volgende:
Hahahaha ik vind alleen maar fok-posts van mezelf en vreemde duitse sites hahaha
Nee geen foto's van mij in dit topic, kijk maar ff ook www.sweetlakenation.nl daar heb ik een profiel (heb ik ook al een jaar niks meer aan gedaan maar goedquote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, post maar gewoon een foto hier... van anderen hoef jij je niets aan te trekken![]()
Omdat als iemand achter de computer staat je ervoor zitquote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Houniet het volgende:
Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit ?
hier, discuseer hier maar over
anders post je ff raadseltjes, hebben we weer wat te doen!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Houniet het volgende:
Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit ?
hier, discuseer hier maar over
tis (vast) maar een grapjequote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
*zucht* ik hou voortaan mijn mond wel
Al een foto gevonden ?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef IJlien het volgende:
Hahahaha ik vind alleen maar fok-posts van mezelf en vreemde duitse sites hahaha
hallow..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef tijgerwillie het volgende:
hey hey tijgerwillie is ook weer terug van de modder
moest eerst mijn schoenen nog schoonpoetsen hahah
Toegestaan, zolang je maar niet zegt dat je banners blocktquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee geen foto's van mij in dit topic, kijk maar ff ook www.sweetlakenation.nl daar heb ik een profiel (heb ik ook al een jaar niks meer aan gedaan maar goed)
Of mag ik geen andere sites noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |