Weer een vrouwelijke stagiair hierzo, echt geweldigquote:
lekkah! taart voor de fanclub?!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij wel niet taart, pas op dat je niet te dik bent, vet zit namelijk boven de spieren en niet onder hahah
ik heb over twee weken taart en kadotjes![]()
![]()
jep, maar kinderen is nog een beetje vroeg nou jah 10 topics.... hahhaha we kunnen wel proberen ze te maken hahahquote:
ja!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar dat voldoet niet aan de eisen die aan doelen gesteld worden he!
mompelt iets over SMART
Pas maar op, strax weet je niet wie de vader isquote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, maar kinderen is nog een beetje vroeg nou jah 10 topics.... hahhaha we kunnen wel proberen ze te maken hahah![]()
Oeehhww nu voel ik me zo welkom!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weer een vrouwelijke stagiair hierzo, echt geweldig![]()
![]()
![]()
alleen ik heb 't over kids met willie dus waarom oppassenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Pas maar op, strax weet je niet wie de vader is
Jij bent hartstikke welkomquote:
Dat ligt aan jouw beestjequote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef Houniet het volgende:
is FOK! trouwens nou zo traaag, of ligt dat aan mijn beestje
ik wil pannenkoeken.. en dit is irritant want als ik uit mijn raam kijk zie ik de hoge boomquote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb net een sinaasappel op....
krijg jij het er ook altijd zo heet van als je die eet?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb net een sinaasappel op....
zullen we 't houden op gehele binnenstad bredaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |