Bid en vloek hier maar verderquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Modje, gooi dan open
VERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH
had u nog meer willen zeggen, meneer Van Hanegemquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:58 schreef AirRaid het volgende:
een zeer dubieuze week voor het ned.voetbal
zowel psv en az speelden een grandioze wedstrijden en leken af te seven op een finale plek.
maar blijkbaar dacht iemand anders hier anders over en stak er een stokje voor
om naar bepaalde users te gooienquote:
weet ik tochquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef jpzegthallo het volgende:
just me, dat was omdat het half uur bijna om was
gedaanquote:
vuile overlopertquote:
ik heb hier nog een liter Strathisla, als je snel bent is er nog een glasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:13 schreef Naccie het volgende:
Maar gelukkig hebben we nog bier, ofnee wacht dat is ook op.
![]()
Goed planquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef AirRaid het volgende:
je krijgt gewoon bijna zin omde eerste zuid-european die je weg kruist volledig verrot de schoppen
Kan ik me daar in verzuipen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier nog een liter Strathisla, als je snel bent is er nog een glas
Ik denk dat er nu heel veel mensen gaan jkuichen bij de degradatie van FCDB. Niet dat het stoere fans van FCDB het iets doet want zelf nu directe degradatie nog te voorkomen is hebben ze zich natuurlijk al als echte fans neergelegd bij degradatiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef jpzegthallo het volgende:
Het voetbalseizoen is ten einde. De interessantste wedstrijd vanaf nu is er een van de Graafschap of van Den Bosch...
Single malt, 42%, moet wel lukken, toch?quote:
Lief dat je bijna zeiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef AirRaid het volgende:
je krijgt gewoon bijna zin omde eerste zuid-european die je weg kruist volledig verrot de schoppen
Mocht het maar vanavond, maar ik ben 1 van die weinige gekken die straks weer moet werken, dus ik haal morgenavond de schade wel in.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:17 schreef Againzender het volgende:
Single malt, 42%, moet wel lukken, toch?
Slaap lekker lieffiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:22 schreef just me het volgende:
* just me is beetje erg moe!!
lief zijn voor golfer en Mitt en tot morgen
* gek 2 meldt zichquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht het maar vanavond, maar ik ben 1 van die weinige gekken die straks weer moet werken, dus ik haal morgenavond de schade wel in.
ook al had ik moeten werken, dan nog....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht het maar vanavond, maar ik ben 1 van die weinige gekken die straks weer moet werken, dus ik haal morgenavond de schade wel in.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook al had ik moeten werken, dan nog....
ik baal op de één of andere manier meer van deze pot dan die van gisteren, terwijl PSV veel sterker was ten opzichtre van de tegenstander dan AZ dat was.
Doeiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:22 schreef just me het volgende:
* just me is beetje erg moe!!
lief zijn voor golfer en Mitt en tot morgen
Bier is een gepasseerd station hierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Ben hier maar aan het bier gegaan...
Ailantsjiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Ben hier maar aan het bier gegaan...
je zit toch wel binnen met je computer mag k hopenquote:
Hoezo?quote:
En nog wel achter mn nieuwe beeldscherm. Gróót joh!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
je zit toch wel binnen met je computer mag k hopen
Als het nou eens flink zou onweren, of een lekkere storm ofo, maar nee, we moeten het hier weer doen met regen!quote:
Now you mention it... ja, eerst regende het bij ons binnen ook. Zowel door het plafond (lekkage van het dak én lekkage in de badkamer) als langs twee kozijnen (een verkeerd geplaatst kozijn zonder loodslip en een kozijn met een scheur erboven, met enorme doorslag als gevolg).quote:
kilometertje of 8?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nog wel achter mn nieuwe beeldscherm. Gróót joh!
Net niet. Maar ik heb wel een electrische bureaustoel genomen om van links naar rechts te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
kilometertje of 8?
Tis hier nat weiffiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie
Hoest in me stadsjie?
*ZAatje inschenkt*
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net niet. Maar ik heb wel een electrische bureaustoel genomen om van links naar rechts te kunnen kijken![]()
Brabantse aannemer zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:42 schreef ElisaB het volgende:
Now you mention it... ja, eerst regende het bij ons binnen ook. Zowel door het plafond (lekkage van het dak én lekkage in de badkamer) als langs twee kozijnen (een verkeerd geplaatst kozijn zonder loodslip en een kozijn met een scheur erboven, met enorme doorslag als gevolg).
Nurtjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:54 schreef pascalheister het volgende:
leuk kan Winamp nu bedienen met m'n mobieltje
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:54 schreef pascalheister het volgende:
leuk kan Winamp nu bedienen met m'n mobieltje
lig je wakker van nikky?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed, ik zou op bed half uurtje geleden
As iemand in Bloemuhdaol weiffie teguh je zeg, dan komp ie ook uit Utreg!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Enneh ailantsjie, wiss je daat op de miet iedereen je zo noemt ass ikk?
Enneh weiffie, dat het nog niemaaant in bloemedaol teege me gezeg
Ookquote:
Ikt vreest ut ook jahquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:10 schreef Eilanden het volgende:
As iemand in Bloemuhdaol weiffie teguh je zeg, dan komp ie ook uit Utreg!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:29 schreef pascalheister het volgende:
pagina 888 rubber
Ik zapte net langs AZ - Sportingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noem t zelfkwelling maar k zit weer PSV - Milan te kijken
Ach, ben inmiddels een grote jongen .... kan het hebben hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat het morgenvroeg nog tot in den treure herhaald zal worden...
dr.daggla, aldostuta en meer van die flapdrollen. maja zonde om daar zielig over te doen - het meest kutte is dat enorme kutgevoel van beter zijn en toch verliezen. alsof je naakt op een bloedmooioe vrouw ligt die verteld dat ze eigenlijk vrienden wil zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:24 schreef DutchGooner het volgende:
zeg het eens
ouch,wat een kutvoorbeeld zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
alsof je naakt op een bloedmooioe vrouw ligt die verteld dat ze eigenlijk vrienden wil zijn.
vooral kut jaquote:
Van de week er 1tje gedumptquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
maar over vrouwen gesproken, hoe gaat het met de vrouwen van DG?
een Milanese?quote:* Spideyman heeft vanavind een italiaanse aan de haak geslagen![]()
Wam bam thank you ma'am? of was het een langere relatie?quote:
neuh, ze komt van sardinie,, heeft daar familie met een villa aan de kustquote:een Milanese?
Nee,2 weekjes maar ik zie haar nog steeds elke dag op mijn werk,volgens mij vind ze het niet leuk,wat volkomen begrijpelijk is natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wam bam thank you ma'am? of was het een langere relatie?
En ze is voor AC?quote:[..]
neuh, ze komt van sardinie,, heeft daar familie met een villa aan de kust
lijkt me ook vreemd inderdaad, maar goed ze moet er toch een keer overheen komen dus misschien is confrontatie wel de beste manier, aldus dr. phillquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,2 weekjes maar ik zie haar nog steeds elke dag op mijn werk,volgens mij vind ze het niet leuk,wat volkomen begrijpelijk is natuurlijk
[..]
mwah ik ehb niet de indruk datg ze zich veel bezighoudt met voetbal. ze komt oorspronkelijk uit een plaatsje vlakbij cagliari en volgens mij ging haar vader daar wel eens naar het voetballen toe.quote:En ze is voor AC?
ach,tis d'r eigen schuld,had ze maar moeten slikkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
lijkt me ook vreemd inderdaad, maar goed ze moet er toch een keer overheen komen dus misschien is confrontatie wel de beste manier, aldus dr. phill
[..]
Plus Magazine?quote:bekijk ik net mijn giroafschrijvingen zie ik dat er een bedrag is afgeschreven voor een maandblad voor senioren! no way dat ik dat ik daar een abonnement op heb
En drie ...quote:
Zanks! ik heb het bedrag al terug laten storten door de giro maar ik zal inderdaad aktie ondernemen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:32 schreef Eilanden het volgende:
JM, gelijk actie op ondernemen. Plus Magazine staat er bekend om ongewenst iets toe te sturen en als je je niet afmeldt, dan zit je aan een abo vast...
eilandtsjeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat ze best kledingszaken in Arnhem zullen hebben![]()
van harte dan maar.....al is het nog een beetje vroeg voor bierquote:
Tienhoven is redelijk in de buurt... moet je soms tegen VIOD?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eilandtsjeeeeeeeeee
mag morgen jouw kant op om te ballen !
Tienhoven (of is dat niet bij jou in de buurt ?)
ja gisteren 3-1 verloren.....dus geef ons niet veel kansquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:26 schreef Eilanden het volgende:
Tienhoven is redelijk in de buurt... moet je soms tegen VIOD?
moeten tegen VIOD 1....gisteren viel het reuze mee hoor !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:30 schreef Eilanden het volgende:
Vergeet je scheenbeschermers niet!
* Eilanden spreekt uit jarenlange ervaring tegen VIOD
moet je maandag maar ff teruglezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:35 schreef Eilanden het volgende:
Misschien dat wij dan het ergste in hun los maaktenmaar vooral de uitwedstrijden waren meestal stevige wedstrijden
* Eilanden wacht vol spanning op het wedstrijdverslag danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet je maandag maar ff teruglezen
wel gezellige lui trouwens bleven lekker hangen in de kantine enzo.
komt goed .......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wacht vol spanning op het wedstrijdverslag dan![]()
quote:
Ja wat een zooiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
En als je het gaat bekijken PSV had gewoon veel kans gemaakt tegen Liverpool en AZ was zeker niet kansloos tegen CSKA... dat hadden gewoon 2 titels kunnen zijn..
zonder daadwerkelijk gedronken te hebben bedoel je waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:04 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, tweede dag na elkaar met een kater wakker worden.
Koffie graag.
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zonder daadwerkelijk gedronken te hebben bedoel je waarschijnlijk
dat is eigenlijk nog het meest trieste van het hele verhaal, natuurlijkquote:
Rob Verlinden op de koffie gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier Clau vanmiddag, kindertjes die 1 worden zijn altijd zo grappig.
Ze snappen er niks van en spelen liever met het pakpapier dan met het kadootje
Tuintje is weer netjes hier
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier Clau vanmiddag, kindertjes die 1 worden zijn altijd zo grappig.
Ze snappen er niks van en spelen liever met het pakpapier dan met het kadootje
Zelf droog gebleven?quote:Tuintje is weer netjes hier
Man de zon schijnt hier steedsquote:
zeker speciaal voor Golfer ArenA-gras besteld ?quote:
Hier zullen we zo tussen de buien door naar het station moeten fietsen..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vrouwde zon schijnt hier steeds
Juist een lekker temp. om de tuin te doen.
Nu dat knollenveld nog eens netjes krijgen
De ArenA ligt er tegenwoordig (met al dat kunstgras er tussendoor geweven) een stuk beter bij dan ons lapje gras.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
zeker speciaal voor Golfer ArenA-gras besteld ?
flikker toch op met die kut-portugese duitsersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:53 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Miguel García. Wat een wedstrijd was dat!!!
ja tuurlijk....sporting was stukken beter en over de 2 wedstrijden gezien hebben ze het ook dikverdientquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:53 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Miguel García. Wat een wedstrijd was dat!!!
Uuuhm...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Als je objectief kijkt, was Sporting inderdaad iets beter ja. Maar dat is moeilijk voor ons volk van verliezers!
quote:
Ze controleerde misschien wel de wedstrijd maar gezien de kansen die beide partijen kregen vond ik AZ toch sterker.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heel de wedstrijd in Portugal was Sporting beter, zoals AZ aangaf.
Gisteren vanaf de eerste 15 minuten de wedstrijd gedomineerd tot rust, na rust was AZ beter, in de verlenging toch echt Sporting, zoals ook de buitenlandse media terecht zeggen.
Beschrijf even de vijf open kansen, wil je?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Nou nou... Daar zal Henk Timmer met zijn blauwe handen toch anders overdenken, zeker die 5 open kansen in de slotfase van de eerste helft. Maar goed, waar heeft Sporting dan iets gestolen?
Wel voor AZ-adepten inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef zjroentje het volgende:
Hartstikke boeiend ook of je beter bent, het gaat nog steeds om het resultaat. En dat is dus ronduit kut!
Moutinho 2 x, Liédson, Douala, penaltysituatie rond Miguel García.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beschrijf even de vijf open kansen, wil je?
Open kansenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moutinho 2 x, Liédson, Douala, penaltysituatie rond Miguel García.
Tijdrekken, 30 sec?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:09 schreef BennieK het volgende:
waar sloeg die laatste wissel van Co op?? Beetje arrogantie...ff nog laten zien dat ik alles onder controle heb ofzo?? Een gozer inbrengen die nog nooit voor AZ had gespeeld (?)>
Volgens de chaos theory heeft dit slecht uitgepakt
Tijd trekken?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:09 schreef BennieK het volgende:
waar sloeg die laatste wissel van Co op?? Beetje arrogantie...ff nog laten zien dat ik alles onder controle heb ofzo?? Een gozer inbrengen die nog nooit voor AZ had gespeeld (?)>
Volgens de chaos theorie heeft dit slecht uitgepakt
TYF OP,IK MOET NIETS VAN JOU!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:01 schreef methodmich het volgende:
En ook VoreG toont zich weer de stereotype Nederlander!
Gezellig, ik zal nog eens een rondje geven.
Jah, zoveel tijd rekken dat de scheids 2 minuten extra optelt bij de 2de helft verlengingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tijd trekken?
Dat moesten ze vaker doen in blessuretijd![]()
Sinds wanneer doen ze eigenlijk blessuretijd erbij rekenen in verlengingen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:11 schreef BennieK het volgende:
[..]
Jah, zoveel tijd rekken dat de scheids 2 minuten extra optelt bij de 2de helft verlenging![]()
misschien als ze de finale hebben gewonnen, maar eerder nietquote:
Die kansen die je noemt slaan nergens op. Die zijn er nooit geweest, behalve Liedson.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:14 schreef methodmich het volgende:
Ach, dat is onzin en dat weet je best, als je vanmiddag nog eens op je gemakje de video laat snorren. Maar blijkbaar moet je dat als Nederlander vinden. Waarom denk je dat wij nooit iets winnen?
En voor PSV vind ik het zuurder, die waren echt beter, AZ was hoogstens gelijkwaardig.
En je mag me best feliciteren.
Okee dan. Stel dat ze die winnen, stel... Dan is het 3 cups in 3 jaar naar Portugal, dus de helft van de prijzen. Misschien doen ze toch wel iets goed hoor...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien als ze de finale hebben gewonnen, maar eerder niet
sinds sommige teams zeer opzichtig tijd blijven rekkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze eigenlijk blessuretijd erbij rekenen in verlengingen?
En AZ kon in die blessuretijd nog meer tijd trekken hoor
Daar gaat het toch helemaal niet om man.... Bovendien heb ik niet gezegd dat Shakhtar makkelijk zou winnen, wel dat het voor AZ moeilijk zou worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die kansen die je noemt slaan nergens op. Die zijn er nooit geweest, behalve Liedson.
Voor PSV vind ik het helemaal niet zuurder, die waren nog niet door, AZ zou wel door zijn als dat goal niet viel.
Wel geweldig van je dat eindelijk eens een keer een wedstrijd goed voorspeld.
Shaktar wint makkelijk van AZ, AZ scoort nooit uit bij Villareal
. Chapeau!
Dan ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien als ze de finale hebben gewonnen, maar eerder niet
Ja maar dat heb je mij toch nog nooit horen zeggen........quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
Okee dan. Stel dat ze die winnen, stel... Dan is het 3 cups in 3 jaar naar Portugal, dus de helft van de prijzen. Misschien doen ze toch wel iets goed hoor...
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef Bjoro het volgende:
(vergeet je de 2e plaats op EK04 niet !)
Als iemand het over de finale van het EK in Portugal heeft moet ik altijd aan een jankende Ronaldo denkenquote:
2e op het EK was ook goed ja, maar daar had meer ingezeten. Duits zou zijn geweest als Sporting geen pogingen had ondernomen te scoren, ik denk dat de doelpogingen elkaar niet ontliepen in de matchstats.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je mij toch nog nooit horen zeggen........
het is echt een prima prestatie (vergeet je de 2e plaats op EK04 niet !) alleen de duitse manier waarop AZ er gisteren uitging zit me nog steeds niet lekker !
Dat was niet goed omdat heel het land voor maandag al vrij had genomen voor de huldiging,iedere Portugees ging er volgens mij van uit dat ze in eigen land kampioen zouden worden en dat gebeurd dan nietquote:
als je in de laatste seconde de winnende scoort heet dat gewoon "duits", michquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
2e op het EK was ook goed ja, maar daar had meer ingezeten. Duits zou zijn geweest als Sporting geen pogingen had ondernomen te scoren, ik denk dat de doelpogingen elkaar niet ontliepen in de matchstats.
Had je dat andersom ook gezegd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je in de laatste seconde de winnende scoort heet dat gewoon "duits", mich![]()
en met "ons" bedoel je ..........quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:28 schreef methodmich het volgende:
Uiteindelijk was dat natuurlijk een grote teleurstelling. In dat opzicht lijken ze zelfs wel een beetje op ons.
D'n Ollanderkes. Verliezen als het er echt op aankomt.quote:
liedjes nog steeds niet....druk druk drukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:28 schreef methodmich het volgende:
Had je dat andersom ook gezegd?
Trouwens, de liedjes al gehoord?
dus.... jaquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef just me het volgende:
kunnen we het hier een beetje gezellig houden
![]()
doe maar rode spaquote:
in plastic bekertjes natuurlijkquote:
Zo wat wordt het deze keer?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat het alweer 2 maanden geleden is dat we een recensie geschreven hebben
Okee dan. Michelinsterretjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat het alweer 2 maanden geleden is dat we een recensie geschreven hebben
Inderdaad .. Ajax is soms net Bayern Munchenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je in de laatste seconde de winnende scoort heet dat gewoon "duits", mich![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:52 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad .. Ajax is soms net Bayern Munchen
Als ik aan doelpunten in de laatste minuut denk moet ik ook altijd aan Bayern denken... (CL finale 99quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad .. Ajax is soms net Bayern Munchen
Als PSV'er en AZ'er ben je ziek, maar bedenk eens hoe ziek die Duitsers geweest moeten zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik aan doelpunten in de laatste minuut denk moet ik ook altijd aan Bayern denken... (CL finale 99)
Dat was positief, Bayern in 1 minuut wegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik aan doelpunten in de laatste minuut denk moet ik ook altijd aan Bayern denken... (CL finale 99)
HET top moment van heel het EK!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als iemand het over de finale van het EK in Portugal heeft moet ik altijd aan een jankende Ronaldo denken![]()
De dagen daarvoor op vakantie Nederland - Portugal kijken is een hel, die finale kijken met dezelfde Portugezen, ik heb het nog nooit zo leuk gehadquote:
Gisteravond ging ik ook met een pest humeur naar bed. Maar Carine beurde me helemaal met op met de opmerking "als je bedenkt dat gewoon door de week gewoon een pleuris hekel aan die boeren hebt hoef je ook geen slecht humeur te hebben"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:04 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, tweede dag na elkaar met een kater wakker worden.
Koffie graag.
ja soms onderschat ik gewoon mijn eigen kwaliteitenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:22 schreef Eilanden het volgende:
En goed trouwens dat je ons aller tussen aanhalingstekens zet...
Nope, het is inderdaad dat jij er nu over begint. Terwijl op 3FM de DJ net nog het begrip 'mediapark' liet vallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
iemand vandaag alweer ff aan "ons aller" PIM gedacht ?
over dat album van Anouk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nope, het is inderdaad dat jij er nu over begint. Terwijl op 3FM de DJ net nog het begrip 'mediapark' liet vallen.
quote:
Dat ik een nog grotere grafhekel heb aan voetballende kut-Portugesen (die deugen niet!) heb ik maar voor me gehouden - het was de gedachte achter haar woorden die ik zeer waardeerdequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
Gelijk heeft Carine! En je lust ook al geen kaas, maar wel port zeker?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Maar die vrouwen voetballen potverdorie helemaal niet!
Net mijn review van Meindert Talma afgemaakt.
En Pim al weer 3 jaar niet meer onder ons. Hij zou het zo gewild hebben, die nederlagen van AZ en PSV. Zeker AZ, met die Marokkanen.
echt 3FM muziek he !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:29 schreef Againzender het volgende:
Er staat best wel veel Anouk in die lijst trouwens
uit 't wereldje van VI.nlquote:PSV én AZ in de laatste minuut uitgeschakeld.
De regel 'van Duitsen bloed' kan nu definitief uit het Wilhelmus gehaald worden.
deze ook wel aardig trouwens....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Is best een aardige, maar wel voorspelbaar.
quote:• 3-2 winnen en toch eruit. Typisch voorbeeld van scorebordjournalistiek.
• Het is weer eens bewezen dat Nederlanders en Duitsers volkomen van elkaar verschillen:
Wij verliezen in de laatste minuut en Duitsers winnen in de laatste minuut
• AC Milan en Sporting Lissabon volgend jaar in de Bundesliga?
ASSpirine:quote:Ik wil in de finale een spandoek zien:
AZ Groet MethodMich
tong80:quote:iedereen iets te zeggen tegen MM ofzo?
Wat zei die,n dat AZ kansloos was enzo?
En dan pas halfweg.quote:Methodmich na afloop :
'Wees nou eerlijk, AZ heeft geen schijn van kans tegen CSKA, Mitri Problul Glub Kloteloeder en papa mozambiek zijn echt te snel voor de Alkmaardse verdediging.'
huhquote:
In Football Manager 2005.quote:
En je zou al die ziektes moeten krijgen zeg...quote:Kom op AZ, doe het voor Evert en Methodmich!
mooi dit...heb jij al zo'n rood bandje ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Romário: meer held dan ooit tevoren
Is weer gratisquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef Eilanden het volgende:
Jaren geleden echt een tijdje verslaafd geweest aan soccersim.com, online football manager. Maar alles stortte in toen ze er geld voor gingen vragen
Thnx zal eens kijkenquote:
Blauwe plekkies? Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef Bluezz het volgende:
DD hoest met de Mascotte, en haar blauwe plekkies?
Romario aktie...opbrengst naar één of andere down-stichtingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope, en die gaat er ook niet komen. Vind ik niet zoveel...
Oke ik zal er 25 kopen en uitdelen/verloten onder de HOOLS-bezoekers, oke?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Romario aktie...opbrengst naar één of andere down-stichting![]()
tja hoeft niet....... ik koop er zelf wel 1....goed doel lijkt me zoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oke ik zal er 25 kopen en uitdelen/verloten onder de HOOLS-bezoekers, oke?
nou echt niet allemaal hoor.....er zat af en toe ook een hoopje herrie tussen !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:allo, lekker middagje gewerkt en genoten van 3FM, de hemelse 100
allemaal goede platen
oke oke, kane en prince waren baggerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou echt niet allemaal hoor.....er zat af en toe ook een hoopje herrie tussen !!
kraftwerk en greenday is ook niet helemaal mij cup-of-tea.....als er dan ook nog gepresenteerd wordt door Dolf Jansen roept het helemaal een negatief soort agressie bij mij op !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke oke, kane en prince waren bagger
kraftwerkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kraftwerk en greenday is ook niet helemaal mij cup-of-tea.....als er dan ook nog gepresenteerd wordt door Dolf Jansen roept het helemaal een negatief soort agressie bij mij op !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |