Wat, Bosvelt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
God - als u volgend jaar aan Heerenveen geeft wat u het Nederlands voetbal dit jaar hebt onthouden dan gaan Boezelaar en ik weer braaf naar de kerk
de UEFA Cup én de Champions League?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
God - als u volgend jaar aan Heerenveen geeft wat u het Nederlands voetbal dit jaar hebt onthouden dan gaan Boezelaar en ik weer braaf naar de kerk
Nee, de UEFA CUP, de Champions Leaugue en Klaas Jan die de winnende maakt tegen Duitsland in de finale van het WKquote:
Denk je dat je zó sympathie bij me opwektquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
He? Vuile graftak
Godverdomme, waarom zo
voor wat hoort goddomme watquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef Naccie het volgende:
We gaan te weinig naar de kerk
zie hier het resultaat!
![]()
Wat is er over 40 dagen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Het Oude Testament staat vol met beproevingen voor het heilige volk. Laten we over zeven jaar nog eens kijken hoe het gaat.
7 jaar? 7 maere jaren en dei 7 vette? VOlgens mij is 1995-2005 al 10 jaar...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Het Oude Testament staat vol met beproevingen voor het heilige volk. Laten we over zeven jaar nog eens kijken hoe het gaat.
Hoe uhm... Eat out contestquote:
ik stuur hem een antrax brief.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga God hacken. Ik ben 't zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |