Bid en vloek hier maar verderquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Modje, gooi dan open
VERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH
had u nog meer willen zeggen, meneer Van Hanegemquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:58 schreef AirRaid het volgende:
een zeer dubieuze week voor het ned.voetbal
zowel psv en az speelden een grandioze wedstrijden en leken af te seven op een finale plek.
maar blijkbaar dacht iemand anders hier anders over en stak er een stokje voor
om naar bepaalde users te gooienquote:
weet ik tochquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef jpzegthallo het volgende:
just me, dat was omdat het half uur bijna om was
gedaanquote:
vuile overlopertquote:
ik heb hier nog een liter Strathisla, als je snel bent is er nog een glasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:13 schreef Naccie het volgende:
Maar gelukkig hebben we nog bier, ofnee wacht dat is ook op.
![]()
Goed planquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef AirRaid het volgende:
je krijgt gewoon bijna zin omde eerste zuid-european die je weg kruist volledig verrot de schoppen
Kan ik me daar in verzuipen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier nog een liter Strathisla, als je snel bent is er nog een glas
Ik denk dat er nu heel veel mensen gaan jkuichen bij de degradatie van FCDB. Niet dat het stoere fans van FCDB het iets doet want zelf nu directe degradatie nog te voorkomen is hebben ze zich natuurlijk al als echte fans neergelegd bij degradatiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef jpzegthallo het volgende:
Het voetbalseizoen is ten einde. De interessantste wedstrijd vanaf nu is er een van de Graafschap of van Den Bosch...
Single malt, 42%, moet wel lukken, toch?quote:
Lief dat je bijna zeiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef AirRaid het volgende:
je krijgt gewoon bijna zin omde eerste zuid-european die je weg kruist volledig verrot de schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |