Ach, ben inmiddels een grote jongen .... kan het hebben hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat het morgenvroeg nog tot in den treure herhaald zal worden...
dr.daggla, aldostuta en meer van die flapdrollen. maja zonde om daar zielig over te doen - het meest kutte is dat enorme kutgevoel van beter zijn en toch verliezen. alsof je naakt op een bloedmooioe vrouw ligt die verteld dat ze eigenlijk vrienden wil zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:24 schreef DutchGooner het volgende:
zeg het eens
ouch,wat een kutvoorbeeld zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
alsof je naakt op een bloedmooioe vrouw ligt die verteld dat ze eigenlijk vrienden wil zijn.
vooral kut jaquote:
Van de week er 1tje gedumptquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
maar over vrouwen gesproken, hoe gaat het met de vrouwen van DG?
een Milanese?quote:* Spideyman heeft vanavind een italiaanse aan de haak geslagen![]()
Wam bam thank you ma'am? of was het een langere relatie?quote:
neuh, ze komt van sardinie,, heeft daar familie met een villa aan de kustquote:een Milanese?
Nee,2 weekjes maar ik zie haar nog steeds elke dag op mijn werk,volgens mij vind ze het niet leuk,wat volkomen begrijpelijk is natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wam bam thank you ma'am? of was het een langere relatie?
En ze is voor AC?quote:[..]
neuh, ze komt van sardinie,, heeft daar familie met een villa aan de kust
lijkt me ook vreemd inderdaad, maar goed ze moet er toch een keer overheen komen dus misschien is confrontatie wel de beste manier, aldus dr. phillquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,2 weekjes maar ik zie haar nog steeds elke dag op mijn werk,volgens mij vind ze het niet leuk,wat volkomen begrijpelijk is natuurlijk
[..]
mwah ik ehb niet de indruk datg ze zich veel bezighoudt met voetbal. ze komt oorspronkelijk uit een plaatsje vlakbij cagliari en volgens mij ging haar vader daar wel eens naar het voetballen toe.quote:En ze is voor AC?
ach,tis d'r eigen schuld,had ze maar moeten slikkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
lijkt me ook vreemd inderdaad, maar goed ze moet er toch een keer overheen komen dus misschien is confrontatie wel de beste manier, aldus dr. phill
[..]
Plus Magazine?quote:bekijk ik net mijn giroafschrijvingen zie ik dat er een bedrag is afgeschreven voor een maandblad voor senioren! no way dat ik dat ik daar een abonnement op heb
En drie ...quote:
Zanks! ik heb het bedrag al terug laten storten door de giro maar ik zal inderdaad aktie ondernemen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:32 schreef Eilanden het volgende:
JM, gelijk actie op ondernemen. Plus Magazine staat er bekend om ongewenst iets toe te sturen en als je je niet afmeldt, dan zit je aan een abo vast...
eilandtsjeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat ze best kledingszaken in Arnhem zullen hebben![]()
van harte dan maar.....al is het nog een beetje vroeg voor bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |