Als ik aan doelpunten in de laatste minuut denk moet ik ook altijd aan Bayern denken... (CL finale 99quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad .. Ajax is soms net Bayern Munchen
Als PSV'er en AZ'er ben je ziek, maar bedenk eens hoe ziek die Duitsers geweest moeten zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik aan doelpunten in de laatste minuut denk moet ik ook altijd aan Bayern denken... (CL finale 99)
Dat was positief, Bayern in 1 minuut wegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik aan doelpunten in de laatste minuut denk moet ik ook altijd aan Bayern denken... (CL finale 99)
HET top moment van heel het EK!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als iemand het over de finale van het EK in Portugal heeft moet ik altijd aan een jankende Ronaldo denken![]()
De dagen daarvoor op vakantie Nederland - Portugal kijken is een hel, die finale kijken met dezelfde Portugezen, ik heb het nog nooit zo leuk gehadquote:
Gisteravond ging ik ook met een pest humeur naar bed. Maar Carine beurde me helemaal met op met de opmerking "als je bedenkt dat gewoon door de week gewoon een pleuris hekel aan die boeren hebt hoef je ook geen slecht humeur te hebben"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:04 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, tweede dag na elkaar met een kater wakker worden.
Koffie graag.
ja soms onderschat ik gewoon mijn eigen kwaliteitenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:22 schreef Eilanden het volgende:
En goed trouwens dat je ons aller tussen aanhalingstekens zet...
Nope, het is inderdaad dat jij er nu over begint. Terwijl op 3FM de DJ net nog het begrip 'mediapark' liet vallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
iemand vandaag alweer ff aan "ons aller" PIM gedacht ?
over dat album van Anouk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nope, het is inderdaad dat jij er nu over begint. Terwijl op 3FM de DJ net nog het begrip 'mediapark' liet vallen.
quote:
Dat ik een nog grotere grafhekel heb aan voetballende kut-Portugesen (die deugen niet!) heb ik maar voor me gehouden - het was de gedachte achter haar woorden die ik zeer waardeerdequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
Gelijk heeft Carine! En je lust ook al geen kaas, maar wel port zeker?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Maar die vrouwen voetballen potverdorie helemaal niet!
Net mijn review van Meindert Talma afgemaakt.
En Pim al weer 3 jaar niet meer onder ons. Hij zou het zo gewild hebben, die nederlagen van AZ en PSV. Zeker AZ, met die Marokkanen.
echt 3FM muziek he !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:29 schreef Againzender het volgende:
Er staat best wel veel Anouk in die lijst trouwens
uit 't wereldje van VI.nlquote:PSV én AZ in de laatste minuut uitgeschakeld.
De regel 'van Duitsen bloed' kan nu definitief uit het Wilhelmus gehaald worden.
deze ook wel aardig trouwens....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Is best een aardige, maar wel voorspelbaar.
quote:• 3-2 winnen en toch eruit. Typisch voorbeeld van scorebordjournalistiek.
• Het is weer eens bewezen dat Nederlanders en Duitsers volkomen van elkaar verschillen:
Wij verliezen in de laatste minuut en Duitsers winnen in de laatste minuut
• AC Milan en Sporting Lissabon volgend jaar in de Bundesliga?
ASSpirine:quote:Ik wil in de finale een spandoek zien:
AZ Groet MethodMich
tong80:quote:iedereen iets te zeggen tegen MM ofzo?
Wat zei die,n dat AZ kansloos was enzo?
En dan pas halfweg.quote:Methodmich na afloop :
'Wees nou eerlijk, AZ heeft geen schijn van kans tegen CSKA, Mitri Problul Glub Kloteloeder en papa mozambiek zijn echt te snel voor de Alkmaardse verdediging.'
huhquote:
In Football Manager 2005.quote:
En je zou al die ziektes moeten krijgen zeg...quote:Kom op AZ, doe het voor Evert en Methodmich!
mooi dit...heb jij al zo'n rood bandje ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Romário: meer held dan ooit tevoren
Is weer gratisquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef Eilanden het volgende:
Jaren geleden echt een tijdje verslaafd geweest aan soccersim.com, online football manager. Maar alles stortte in toen ze er geld voor gingen vragen
Thnx zal eens kijkenquote:
Blauwe plekkies? Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef Bluezz het volgende:
DD hoest met de Mascotte, en haar blauwe plekkies?
Romario aktie...opbrengst naar één of andere down-stichtingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope, en die gaat er ook niet komen. Vind ik niet zoveel...
Oke ik zal er 25 kopen en uitdelen/verloten onder de HOOLS-bezoekers, oke?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Romario aktie...opbrengst naar één of andere down-stichting![]()
tja hoeft niet....... ik koop er zelf wel 1....goed doel lijkt me zoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oke ik zal er 25 kopen en uitdelen/verloten onder de HOOLS-bezoekers, oke?
nou echt niet allemaal hoor.....er zat af en toe ook een hoopje herrie tussen !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:allo, lekker middagje gewerkt en genoten van 3FM, de hemelse 100
allemaal goede platen
oke oke, kane en prince waren baggerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou echt niet allemaal hoor.....er zat af en toe ook een hoopje herrie tussen !!
kraftwerk en greenday is ook niet helemaal mij cup-of-tea.....als er dan ook nog gepresenteerd wordt door Dolf Jansen roept het helemaal een negatief soort agressie bij mij op !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke oke, kane en prince waren bagger
kraftwerkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kraftwerk en greenday is ook niet helemaal mij cup-of-tea.....als er dan ook nog gepresenteerd wordt door Dolf Jansen roept het helemaal een negatief soort agressie bij mij op !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |