echt 3FM muziek he !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:29 schreef Againzender het volgende:
Er staat best wel veel Anouk in die lijst trouwens
uit 't wereldje van VI.nlquote:PSV én AZ in de laatste minuut uitgeschakeld.
De regel 'van Duitsen bloed' kan nu definitief uit het Wilhelmus gehaald worden.
deze ook wel aardig trouwens....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Is best een aardige, maar wel voorspelbaar.
quote:• 3-2 winnen en toch eruit. Typisch voorbeeld van scorebordjournalistiek.
• Het is weer eens bewezen dat Nederlanders en Duitsers volkomen van elkaar verschillen:
Wij verliezen in de laatste minuut en Duitsers winnen in de laatste minuut
• AC Milan en Sporting Lissabon volgend jaar in de Bundesliga?
ASSpirine:quote:Ik wil in de finale een spandoek zien:
AZ Groet MethodMich
tong80:quote:iedereen iets te zeggen tegen MM ofzo?
Wat zei die,n dat AZ kansloos was enzo?
En dan pas halfweg.quote:Methodmich na afloop :
'Wees nou eerlijk, AZ heeft geen schijn van kans tegen CSKA, Mitri Problul Glub Kloteloeder en papa mozambiek zijn echt te snel voor de Alkmaardse verdediging.'
huhquote:
In Football Manager 2005.quote:
En je zou al die ziektes moeten krijgen zeg...quote:Kom op AZ, doe het voor Evert en Methodmich!
mooi dit...heb jij al zo'n rood bandje ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Romário: meer held dan ooit tevoren
Is weer gratisquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef Eilanden het volgende:
Jaren geleden echt een tijdje verslaafd geweest aan soccersim.com, online football manager. Maar alles stortte in toen ze er geld voor gingen vragen
Thnx zal eens kijkenquote:
Blauwe plekkies? Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef Bluezz het volgende:
DD hoest met de Mascotte, en haar blauwe plekkies?
Romario aktie...opbrengst naar één of andere down-stichtingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope, en die gaat er ook niet komen. Vind ik niet zoveel...
Oke ik zal er 25 kopen en uitdelen/verloten onder de HOOLS-bezoekers, oke?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Romario aktie...opbrengst naar één of andere down-stichting![]()
tja hoeft niet....... ik koop er zelf wel 1....goed doel lijkt me zoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oke ik zal er 25 kopen en uitdelen/verloten onder de HOOLS-bezoekers, oke?
nou echt niet allemaal hoor.....er zat af en toe ook een hoopje herrie tussen !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:allo, lekker middagje gewerkt en genoten van 3FM, de hemelse 100
allemaal goede platen
oke oke, kane en prince waren baggerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou echt niet allemaal hoor.....er zat af en toe ook een hoopje herrie tussen !!
kraftwerk en greenday is ook niet helemaal mij cup-of-tea.....als er dan ook nog gepresenteerd wordt door Dolf Jansen roept het helemaal een negatief soort agressie bij mij op !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke oke, kane en prince waren bagger
kraftwerkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kraftwerk en greenday is ook niet helemaal mij cup-of-tea.....als er dan ook nog gepresenteerd wordt door Dolf Jansen roept het helemaal een negatief soort agressie bij mij op !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |