Wat ik al zei: zo is het altijd met onze jeugdteams.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:34 schreef VoreG het volgende:
Die gasten uit Kroatie zien er ook een stuk ouder en forser uit dan 17, bij Nederland lopen echt van die jochies rond
Kan ik niks over zeggen omdat de verslaggever maar een eind weg lulde vond de aanvoerder wel een echte aanvoerder met uitstraling. De spitsen waren iets te druistig, onrustig voor het doel maar ze creëerden wel kansen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Wie vond jij de beste tong?
Als die laatste diegene was die aan het eind van de eerste helft voorlangs via de paal naastschoot, dan bedoel ik wel degelijk Sarpong. Overal zijn op het veld is niet perse een kwaliteit, Oranje had behoefte aan goals, zorg dan eerst dat je daaraan komt. Je kunt beter op de plaats pieken en scoren dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Sarpong was overal op het veld. Ik denk dat je Anita bedoelt.
Is dat 'vandaar' of 'ondanks' Voreg? Biseswarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Sarpong staat er niet voor de goals, die moest Diego Biseswar maken, de ex-teammaat van VoreG.
Gauw even Huisman de Jong noemen dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk om over een paar jaar dit topic terug te lezen.
Hoort niemand meer iets van de spelers die we nu noemen en is de anonieme back op weg het interlandsrecord van van der Sar te breken
Bij dezequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gauw even Huisman de Jong noemen dan.
Wat zat die verslaggever nou te roepen over scherpe noppen en grote vleeswonden? Ik zag niks..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:36 schreef okee6 het volgende:
Geweldige blunder van de Italiaanse keeper Alfonso Enrico zo netlift de bal over een speler heen, maar raakt de bal verkeerd. De Turk schuift de bal echter van buiten de zestienmeter langs de verkeerde kant van de paal.
'Schaafwondje' was het, gingen ze even met de spuitbus langs en hij heeft er ook geen last van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat zat die verslaggever nou te roepen over scherpe noppen en grote vleeswonden? Ik zag niks..
Een Mof zou dat nooit doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, is het nog 2-2 geworden?!Ik heb het met een heel schuin oog gevolgd en bij een 2-0 stand ging ie naar een andere zender. En toch nog 2-2 dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |