Wat zat die verslaggever nou te roepen over scherpe noppen en grote vleeswonden? Ik zag niks..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:36 schreef okee6 het volgende:
Geweldige blunder van de Italiaanse keeper Alfonso Enrico zo netlift de bal over een speler heen, maar raakt de bal verkeerd. De Turk schuift de bal echter van buiten de zestienmeter langs de verkeerde kant van de paal.
'Schaafwondje' was het, gingen ze even met de spuitbus langs en hij heeft er ook geen last van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat zat die verslaggever nou te roepen over scherpe noppen en grote vleeswonden? Ik zag niks..
Een Mof zou dat nooit doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, is het nog 2-2 geworden?!Ik heb het met een heel schuin oog gevolgd en bij een 2-0 stand ging ie naar een andere zender. En toch nog 2-2 dus
.
quote:Zondag: (ze lopen iets achter)
‘Vanochtend zijn we pas om 9 uur opgestaan. Italië is een land waar orde en tijd niet altijd op de eerste plaats komt. We hebben een prachtig hotel direct aan zee. Ook al onze tegenstanders logeren hier. Het weer is prachtig, maar wij zijn gefocust op maar één doel: de eerste wedstrijd tegen Kroatië.
'De middagtraining verliep lekker, we hebben op een aantal tactische varianten geoefend. De trainingsaccommodatie is prima. Alleen de terugreis van het trainen verliep nogal problematisch, het was een grote chaos in het verkeer. Oh ja, ik zou bijna vergeten dat we ook nog twee keer studieles hebben gehad, ook dat gaat door.
'Er zijn namelijk jongens die voor een havo en vmbo examen zitten, dus die moeten aan de bak met hun boeken. Ook komen er natuurlijk de overgangsproefwerken aan dus ook daar moet voor geblokt worden. Het is een dagelijks terugkerend ritueel tijdens dit Europees Kampioenschap, maar ja wat moet dat moet. Dit is het einde van mijn verhaal voor mijn eerste dag het was een vermoeiende dag, dus ik ga lekker slapen.'
Tuurlijk niet maar geeft wel een indicatie over de kracht van Oranje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar koop je niet veel voor.
Dat wel, maar het gaat er natuurlijk om hoeveel er over 80 wedstrijdminuten op het scorebord staan. Winnen tegen de Zwitsers is gewoon erg belangrijk, aangezien ze al 3 punten hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar geeft wel een indicatie over de kracht van Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |