Inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier Clau vanmiddag, kindertjes die 1 worden zijn altijd zo grappig.
Ze snappen er niks van en spelen liever met het pakpapier dan met het kadootje
Zelf droog gebleven?quote:Tuintje is weer netjes hier
Man de zon schijnt hier steedsquote:
zeker speciaal voor Golfer ArenA-gras besteld ?quote:
Hier zullen we zo tussen de buien door naar het station moeten fietsen..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vrouwde zon schijnt hier steeds
Juist een lekker temp. om de tuin te doen.
Nu dat knollenveld nog eens netjes krijgen
De ArenA ligt er tegenwoordig (met al dat kunstgras er tussendoor geweven) een stuk beter bij dan ons lapje gras.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
zeker speciaal voor Golfer ArenA-gras besteld ?
flikker toch op met die kut-portugese duitsersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:53 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Miguel García. Wat een wedstrijd was dat!!!
ja tuurlijk....sporting was stukken beter en over de 2 wedstrijden gezien hebben ze het ook dikverdientquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:53 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Miguel García. Wat een wedstrijd was dat!!!
Uuuhm...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Als je objectief kijkt, was Sporting inderdaad iets beter ja. Maar dat is moeilijk voor ons volk van verliezers!
quote:
Ze controleerde misschien wel de wedstrijd maar gezien de kansen die beide partijen kregen vond ik AZ toch sterker.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heel de wedstrijd in Portugal was Sporting beter, zoals AZ aangaf.
Gisteren vanaf de eerste 15 minuten de wedstrijd gedomineerd tot rust, na rust was AZ beter, in de verlenging toch echt Sporting, zoals ook de buitenlandse media terecht zeggen.
Beschrijf even de vijf open kansen, wil je?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef methodmich het volgende:
Nou nou... Daar zal Henk Timmer met zijn blauwe handen toch anders overdenken, zeker die 5 open kansen in de slotfase van de eerste helft. Maar goed, waar heeft Sporting dan iets gestolen?
Wel voor AZ-adepten inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef zjroentje het volgende:
Hartstikke boeiend ook of je beter bent, het gaat nog steeds om het resultaat. En dat is dus ronduit kut!
Moutinho 2 x, Liédson, Douala, penaltysituatie rond Miguel García.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beschrijf even de vijf open kansen, wil je?
Open kansenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moutinho 2 x, Liédson, Douala, penaltysituatie rond Miguel García.
Tijdrekken, 30 sec?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:09 schreef BennieK het volgende:
waar sloeg die laatste wissel van Co op?? Beetje arrogantie...ff nog laten zien dat ik alles onder controle heb ofzo?? Een gozer inbrengen die nog nooit voor AZ had gespeeld (?)>
Volgens de chaos theory heeft dit slecht uitgepakt
Tijd trekken?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:09 schreef BennieK het volgende:
waar sloeg die laatste wissel van Co op?? Beetje arrogantie...ff nog laten zien dat ik alles onder controle heb ofzo?? Een gozer inbrengen die nog nooit voor AZ had gespeeld (?)>
Volgens de chaos theorie heeft dit slecht uitgepakt
TYF OP,IK MOET NIETS VAN JOU!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:01 schreef methodmich het volgende:
En ook VoreG toont zich weer de stereotype Nederlander!
Gezellig, ik zal nog eens een rondje geven.
Jah, zoveel tijd rekken dat de scheids 2 minuten extra optelt bij de 2de helft verlengingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tijd trekken?
Dat moesten ze vaker doen in blessuretijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |