had ik al gezegd dat ik je een schop onder je kont wilde gevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef Cart_man het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het jammer vond, dat Tomasson niet scoorde.
Hij misschien niet.. Maar ik wel.. Ik vind het een schande voor 't Nederlandse publiek, zo onsportief..quote:Denk je dat hij er wakker van ligt? HIJ lacht het hardst weer.... voor de zoveelste keer...
Jij snapt het!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Wat een simpele mensen steken de kop toch altijd weer op na zo'n avond.. Wees toch eens trots op wat er gebeurd is.
.
Tja, ze verlaten het toernooi met opgeheven hoofd.. Maar goed, daar koop je niet veel voor he.. dit PSV had Liverpool kunnen verslaan en de CL kunnen winnen..
Ik heb het namens jou gezegdquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef Cart_man het volgende:
En dan ben ik nog een Feyenoorder ook.quote:
Mijn idee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Geef die zielige Ajax-figuurtjes even een avondban ofzo.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Roda JC ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef kamagurka het volgende:
erg erg sneu... wij ajacieden kunnen meepraten over &*$$#@-milan![]()
ach, spelers die niet populair zijn heb je overal. het hoort niet, maar goed, zo erg is het nou ook weer niet.. het is maar fluiten... wees blij dat het daarbij bleef...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Heatwave:
[..]
Hij misschien niet.. Maar ik wel.. Ik vind het een schande voor 't Nederlandse publiek, zo onsportief..
Omdat ie toch al verzekerd is van een clubquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef Ludacriss het volgende:
Dit is echt een schande zeg voor het voetbal!
en waarom moet van Bommel zijn man juist dan zo vrij laten staan
Ik ben ook een Ajacied, maar met dit mooi voetbal ben ik ook fan van PSV.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
En dan ben ik nog een Feyenoorder ook..
Maja, nu maar hopen op AZ morgen..
Twas iig een leukere wedstrijd geworden... LFC gaat in zijn schulp kruipen en milan speelt anti-voetbal, yeahh! leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Tja, ze verlaten het toernooi met opgeheven hoofd.. Maar goed, daar koop je niet veel voor he.. dit PSV had Liverpool kunnen verslaan en de CL kunnen winnen..
Jij absoluut niet. Men weet wie bedoeld wordt.quote:
Huh?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Zeg, overdrijf anders ffquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Duidelijk, goed seizoen, onverwacht kampioen én halve finale CL en nog AC-finale te gaan.quote:
Tegen Italianen ben je altijd beter.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Roda JC ookWaren over twee wedstrijden ook beter...
Heb ik al gezegd dat ik het jammer vind dat PSV en AJAX al jarenlang de dienst uitmaken in Nederland? Dat Feyenoord niets maar dan ook helemaal niets meer in te brengen heeft?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef Cart_man het volgende:
De enige zielige reacties komen weer van die havenzangers uit krottjeknor vriend. Ik heb weinig ajacieden gezien die geen respect hebben voor de spelwijze van psvquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Le-zen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Cruoninga het volgende:
Als Ajacied nu gaan rellen op dit forum getuigt echt van een gebrek aan zelfrespect, zo sneu.
Ik hemel het niet op. Italiaanse ploegen zijn wel erg sterk, je kan het een verdienste noemen dat ze zo geniepig zijn. Ookal is het nog zo lelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dus waren hemelen mensen uberhaupt Italiaans voetbal nog op?
volgens mij komen ze gewoon van alle kantenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De enige zielige reacties komen weer van die havenzangers uit krottjeknor vriend. Ik heb weinig ajacieden gezien die geen respect hebben voor de spelwijze van psv
Precies. Daarnaast maakte PSV zowel vandaag als in Milaan een cruciale verdedigingsfout en in Milaan wist men niet te scoren. AC in Eindhoven wel.quote:
Ik bedoelde het in het algemeen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik hemel het niet op. Italiaanse ploegen zijn wel erg sterk, je kan het een verdienste noemen dat ze zo geniepig zijn. Ookal is het nog zo lelijk.
Je ziet denkbeeldige figuren, para-vriend. Misschien beter lezen van wie de reacties afkomstig zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Cruoninga het volgende:
Als Ajacied nu gaan rellen op dit forum getuigt echt van een gebrek aan zelfrespect, zo sneu.
Vooral NIET uit VBL iig...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
volgens mij komen ze gewoon van alle kanten
Ga ns naar de dokterquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
volgens mij komen ze gewoon van alle kanten
Correct.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast maakte PSV zowel vandaag als in Milaan een cruciale verdedigingsfout en in Milaan wist men niet te scoren. AC in Eindhoven wel.
Tot 2007quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef Peregrijn het volgende:
Mooi pleidooi van Cruyff voor Lucius op het middenveld volgend jaar. Ik herhaal mijn vraag..hoeveel jaar staat hij nog onder contract?
De UEFA-Cup is niet zo lang geleden hoor. Verder was het idd niet veel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Djekko het volgende:
Feyenoorders danDan wordt het echt kansloos, aangezien Feyenoord al jaren niks presteert en jaren niks zál presteren.
Bek houden dus
Nee, maar dat bedoel ik dus niet.. Van mij mag die gozer meteen stoppen met voetbal..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, spelers die niet populair zijn heb je overal. het hoort niet, maar goed, zo erg is het nou ook weer niet.. het is maar fluiten... wees blij dat het daarbij bleef...
Seedorf heeft het voor veel mensen gewoon verpest, maar hij staat in zijn 4e CL finale en is rijker dan iedereen op fok! bij elkaar. Dus echt zielig is hij niet.
En dan alleen van de zuidkant van die stad, op het Spartaforum is de teleurstelling van de uitschakeling van PSV groot.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De enige zielige reacties komen weer van die havenzangers uit krottjeknor vriend.
PSV heeft precies 2 fouten gemaakt in 2 wedstrijden... Milan was twee keer uiterst zwak en maakte fouten aan de lopende band die net niet crusiaal bleken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast maakte PSV zowel vandaag als in Milaan een cruciale verdedigingsfout en in Milaan wist men niet te scoren. AC in Eindhoven wel.
maakt het iets uit welke supporters het zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Djekko het volgende:
Feyenoorders danDan wordt het echt kansloos, aangezien Feyenoord al jaren niks presteert en jaren niks zál presteren.
Bek houden dus
Het was allemaal zo dichtbij inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
ik ben echt zo depri, gadver bah dit!
ik was echt in licht euforische stemming bij die 2-0. maar nu?
we hadden zo die cup kunnen pakken!zo'n kans krijg je niet meer in jaren niet.
Als de 2-1 niet was gevallen was het nog maar allerminst zeker dat PSV door zou gaan..laat staan de beker pakken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
we hadden zo die cup kunnen pakken!zo'n kans krijg je niet meer in jaren niet.
Milan gaat wat beter met de geboden doelkansen om.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
PSV heeft precies 2 fouten gemaakt in 2 wedstrijden... Milan was twee keer uiterst zwak en maakte fouten aan de lopende band die net niet crusiaal bleken.
In de CL? Daar spelen jullie nooit meer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef Staanplaats het volgende:
Ben meestal wel te porren voor leedvermaak. Maar toch wel respect voor deze prestatie van psv..
Blijft natuurlijk wel leuk, dat wij voorlopig nog steeds de enige Nederlandse finalist zijn van dit millenium!
Jij stond te juichen toen TOP Oss RKC versloeg in de Amstel Cup? Eerlijk gezegd kan ik er niet van wakker liggen, net zoals ik van PSV niet kan wakker liggen. Ik ben niet vrolijk, ik ben niet teleurgesteld nu. Ik ben gewoon tevreden, want ik heb een prima wedstrijd gezien en ook een wedstrijd die tot de laatste seconde boeiend was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:13 schreef Yeahinho het volgende:
Feyenoorders dan, dat maakt het alleen nog maar triester. Zelf op een UEFA Cup (met dank aan Van Hooijdonk) na de laatste eeuwen niks meer gepresteerd en dan gaan juichen als de concurrent (nouja, concurrent waarvoor?) op zo'n manier eruit gegooid wordt. Triest
.
In procenten sowieso ja. Twee kansen, 1 goal vandaag. Vorige week was het volgens mij zelfs 100% en PSV zit dan net op 20 of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Milan gaat wat beter met de geboden doelkansen om.
Heb ik het over de CL danquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de CL? Daar spelen jullie nooit meer!
ehm...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik het jammer vind dat PSV en AJAX al jarenlang de dienst uitmaken in Nederland? Dat Feyenoord niets maar dan ook helemaal niets meer in te brengen heeft?
Kan me niet herinneren dat ik daarvoor heb staan juichen, waarom zou ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij stond te juichen toen TOP Oss RKC versloeg in de Amstel Cup? Eerlijk gezegd kan ik er niet van wakker liggen, net zoals ik van PSV niet kan wakker liggen. Ik ben niet vrolijk, ik ben niet teleurgesteld nu. Ik ben gewoon tevreden, want ik heb een prima wedstrijd gezien en ook een wedstrijd die tot de laatste seconde boeiend was.
Zondag 3 jaar terugquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:15 schreef Ixnay het volgende:
ehm...
8 mei 2002: Finale UEFA-cup: Feyenoord - Borussia Dortmund 3-2
Laatste keer dat een Nederlandse club een Europees toernooi heeft gewonnen.
In de vorige topics reageerde ook wat ajax-gloryhunters hoor. Het is sowieso onsportief natuurlijk, maar degene die nu ineens hier voor het eerst hun gezicht laten zien zijn wat mij betreft helemaal het toppunt van triestheid.quote:
Dat was een incident.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
ehm...
Hij kan er ook niks aan doen..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch op, Seedorf.
Ja leuk ja. maar niet te vergelijken met de CL.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
ehm...
Jammer dat hij gewisseld werd...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Die Seedorf natuurlijk ook weer janken dat 'ie het NL elftal in wil..
Speelde vanavond ook drie keer kut.
Ze versloegen anders wel PSV.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja leuk ja. maar niet te vergelijken met de CL.
Psies, zeker 30 spelers vóór hem die méér recht hebben op het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Die Seedorf natuurlijk ook weer janken dat 'ie het NL elftal in wil..
Speelde vanavond ook drie keer kut.
Alsof je aan het begin van het seizoen dit wel zag gaan gebeurenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
PSV bijna in de finale zie ik de komende jaren ook niet gebeuren..
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Alsof je aan het begin van het seizoen dit wel zag gaan gebeuren![]()
Ik kan me hier in dit topic helaas in vinden, al doe ik dan wel veel mensen tekort die wel normaal reageren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ben weer weg... zeikerige voetbal 'fans' die elkaars club afzeiken is het laatste waar ik me bezig wil houden op FOK!
Bijna het hele elftal dusquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Meer als de helft van de basisspelers van toen zijn al vertrokken![]()
Mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
En weer open, met de waarschuwing dat de volgende die gaat lopen trollen een week van VBL afvliegt.
Goedzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
En weer open, met de waarschuwing dat de volgende die gaat lopen trollen een week van VBL afvliegt.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Amenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Dat is pas een compliment.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef placebeau het volgende:
Mooi gedaan, Golfer.
Nog even Nilis citeren: "Had ik nu nog meegespeeld, dan zat ik op de bank"
Mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef placebeau het volgende:
Mooi gedaan, Golfer.
Nog even Nilis citeren: "Had ik nu nog meegespeeld, dan zat ik op de bank"
Yups.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Jan Mulder met een analyse @ RTL4.
Je weet niet wat AZ morgen gaat doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef Staanplaats het volgende:
Blijft natuurlijk wel leuk, dat wij voorlopig nog steeds de enige Nederlandse finalist zijn van dit millenium!
*zucht*quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Mjah leuke wedstrijd maar tactisch dom gespeelt, want een doelpunt voor milan betekent einde wedstrijd, kan je beter gaan hangen voor het doel want met een tegendoelpunt ben je helemaal kansloos.
Als je zelf niet (genoeg) scoort lig je er ook uit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Mjah leuke wedstrijd maar tactisch dom gespeelt, want een doelpunt voor milan betekent einde wedstrijd, kan je beter gaan hangen voor het doel want met een tegendoelpunt ben je helemaal kansloos.
Eigenlijk was het Cocu die zijn man achterliet. Maar ik weet niet of je het hem kan verwijten na 90 minuten spelen, en zijn twee doelpunten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In Milaan hebben ze het al verloren natuurlijk. Die domme fout van Bouma is fataal geworden, net zoals de verdedigingsfout van vandaag waaruit Ambrosini scoorde.
Bij een 1-0 gaan de spelers met een hele andere instelling/tactiek het veld in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In Milaan hebben ze het al verloren natuurlijk. Die domme fout van Bouma is fataal geworden, net zoals de verdedigingsfout van vandaag waaruit Ambrosini scoorde.
Mja, duels waren er weinig. Ik vond dat Gatusso wel geel mocht krijgen na die trap op van Bommel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me ineens afvraag: was de scheids de kaarten vergeten of zo? Kan me geen wedstrijd herinneren (en nu is dat niet zo moeilijk) waar geen enkele kaart werd uitgedeeld.
Cocu liep bij een man, Bommel liep bij niemandquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Cocu die zijn man achterliet. Maar ik weet niet of je het hem kan verwijten na 90 minuten spelen, en zijn twee doelpunten.
Niks verloren in de 1e wedstrijd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij een 1-0 gaan de spelers met een hele andere instelling/tactiek het veld in.
Niks verloren in de 1e wedstrijd.
Polen-Hongarije 1952.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me ineens afvraag: was de scheids de kaarten vergeten of zo? Kan me geen wedstrijd herinneren (en nu is dat niet zo moeilijk) waar geen enkele kaart werd uitgedeeld.
Cocu moest kiezen omdat Van Bommel het liet lopen....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Cocu die zijn man achterliet. Maar ik weet niet of je het hem kan verwijten na 90 minuten spelen, en zijn twee doelpunten.
Wat moet je dan doen, rustig een halfuur afwachten tot de strafschoppen tegen een ploeg die nauwelijks een bal goed raakt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Hij had wel weer gelijk, onze Jan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Geweldige analyse!
Het blijft toch een uitdoelpunt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef RayMania het volgende:
Wat ik helemaal zo vaag vind, in de verlenging telt een doelpunt ook 2x (voor Milan dan).
Dat is best oneerlijk, want je begint eigenlijk 'met een schone lei'.
Vaagheid.
Samenvatting?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Geweldige analyse!
Tegen de duitsers,... wel te verstaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Ja, toen was ik nog niet geborenquote:
Yeah right.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Hoog Baukel gehalte deze post!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
Jan Mulder:
"PSV was superieur aan Milaan."
"PSV was de beste club van de 4 clubs..."
Ja leuk om te horen, heel leuk maar het maakt het er ook zuurder op...
Oh je bent ineens ook niet meer voor het Nederlands elftal volgend jaar in Duitsland met het WK?quote:
Ja okay, maar het uitteam krijgt dus gewoon 30 min langer (verlenging) de tijd in een uitwedstrijd om te scoren. En wie als laatst uitspeelt wordt door loting bepaaldquote:
De finale winnen we met 7-0quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen hoor. Tegen Italië.
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh je bent ineens ook niet meer voor het Nederlands elftal volgend jaar in Duitsland met het WK?
We hebben ook nog Robben en Van Nistelrooijquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd. Zolang Kuyt en Castelen voorin staan wordt het niks in Duitsland.
.
we hebben het hier nog steeds over PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen hoor. Tegen Italië.
Dat zuip ik me compleet het invalidewagentje inquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De finale winnen we met 7-0.
Oh wat zal onze wraak zoet zijn![]()
.
Gewoon weer 2-2 en verliezen na pingels.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De finale winnen we met 7-0.
Oh wat zal onze wraak zoet zijn![]()
.
* Troost WooZquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals ik heb genoten van PSV. Op zijn Holland de aanval gezocht en na de 2-0 op weg naar de3-0. Hier zijn we groot mee geworden en zijn we als klain land midden terecht gekomen tussen landen die 10x zo veel inwoners heeft.
oh jij bent er zo'n 1....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.
Ik probeer ze wat op te peppenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben het hier nog steeds over PSV
kan je bij sommige nog lang op wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik ben pagina's geleden hier al afgehaakt.
Ik hoop dat jullie ooit volwassen worden.
Nee hoor, die kunnen we best maken sinds de kwartfinale tegen Zweden in Portugalquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon weer 2-2 en verliezen na pingels.
Lucius lijkt mij een goede middenvelder voor de komende jarenquote:
Vergeet kwartfinale tegen Lyon niet, je weet wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, die kunnen we best maken sinds de kwartfinale tegen Zweden in Portugal
Tegen Italianen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, die kunnen we best maken sinds de kwartfinale tegen Zweden in Portugal
ga ik totaal in met je meequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zeikerige voetbal 'fans' die elkaars club afzeiken is het laatste waar ik me bezig wil houden op FOK!
Gewoon doen, je moet je frustratie niet opkroppen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Tis beter dat ik een aantal woorden niet ga zeggen.... dus doe ik dat ook niet.
Ja, Lucius staat er in belangrijke wedstrijden, Van Bommel nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Lucius lijkt mij een goede middenvelder voor de komende jaren
Idd we kunnen best penalties maken als Hollandersquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Vergeet kwartfinale tegen Lyon niet, je weet wel.
Dan ga ik 4 jaar lang elke dag naar Italie toe om ze uit te lachen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Stel je toch eens voor dat je op het WK over een jaar een finale Nederland - Italië hebt, en Van Nistelrooij pist die bal er in de 93e minuut in, wat zal er dan gebeuren met ons (de mensen?)
Ik denk echt dat iedereen massaal de straat op rent, en helemaal gek wordt. Moet je je dat beeld eens voorstellen
Met deze natte droom op mijn netvlies ga ik lekker slapenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Stel je toch eens voor dat je op het WK over een jaar een finale Nederland - Italië hebt, en Van Nistelrooij pist die bal er in de 93e minuut in, wat zal er dan gebeuren met ons (de mensen?)
Ik denk echt dat iedereen massaal de straat op rent, en helemaal gek wordt. Moet je je dat beeld eens voorstellen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Frustratie naar jou toe is nu wegquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gewoon doen, je moet je frustratie niet opkroppen...
grinz.. ben benieuwd wat voor antwoorden je hier in VBL krijgtquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
kan je als vrouw trouwens natte dromen hebben?
Wat vond je van Karel de Bree vanavond ? Had niet egenlijk Gerrit van der Zee moeten spelen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Idd we kunnen best penalties maken als Hollanders
Alsof jij dat niet weet, met jouw studie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
kan je als vrouw trouwens natte dromen hebben?
Laat die kutkrotterdommers toch rotten in hun minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh jij bent er zo'n 1....
Zeker nog steeds in de waan dat er bij de KNVB alleen maar Joden zitten...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:44 schreef s0d het volgende:
Iedere nederlandse voetballiefhebber en alle PSV-supporters mogen niets anders dan Trots zijn op PSV... PSV heeft de gehele wedstrijd gecontroleerd en bij vlagen domineerde het..
ELKE PSV-er is vandaag boven zichzelf uitgestegen, Bouma deed vrijwel alles juist, Alex speelde zoals gewoonlijk sterk..
hulde voor de mentaliteit die PSV uitstraalde.. hierdoor hebben ze vaak balbezit gewonnen in de onderlinge duels..
Verder LEE.. wat speelde die goed zeg.. troefde Cafu keer op keer af..
Lucius liet zich zien, eigenlijk speelde iedereen wel goed, zelfs Farfan die ik de laatste tijd wat minder vind..
Robert viel prima in maar kon het helaas niet brengen, Vennegoor speelde ook goed en won het met regelmaat van Stam... en sja.. Cocu.. wat een geweldige voetballer..
Een zuur verlies.. juist doordat PSV zo enorm goed speelde.. maar ow wat heb ik genoten!
OK!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:44 schreef s0d het volgende:
Iedere nederlandse voetballiefhebber en alle PSV-supporters mogen niets anders dan Trots zijn op PSV...
Dat is Bergkamp tegen Argentinië tot de macht 10.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Je denkt niet dat andere clubs hem zouden willen hebben? Duhhh!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:45 schreef JaWi het volgende:
Wat zou Hiddink anders moeten doen? Die zit prima daar.
Check hier het filmpje http://members.home.nl/t.berg/voetbalvanoranje/nl_arg2_1.aviquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is Bergkamp tegen Argentinië tot de macht 10.
O, wat blijft dat een memorabel moment op die bewuste late zaterdagmiddagquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is Bergkamp tegen Argentinië tot de macht 10.
Dat was pure emotiequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Jack deed wel heel overdreven....
1. Feijenoordsupportersquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh jij bent er zo'n 1....
Zeker nog steeds in de waan dat er bij de KNVB alleen maar Joden zitten...
Jammerquote:
Heel veel kippenvel.. juist naar zon voetbalavond..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Check hier het filmpje http://members.home.nl/t.berg/voetbalvanoranje/nl_arg2_1.avi
en hier het meesterlijke commentaar van Jack van Gelder http://members.home.nl/t.(...)0Bergkamp%201998.mp3.
Pure emotie zoals iedereen thuis ook zatquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Jack deed wel heel overdreven....
Tsja, Europese kranten zeggen natuurlijk niet dat PSV goed was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:53 schreef Lizz-n het volgende:
wat koppen van voetbalsites:
uefa.com:
Ambrosini breaks PSV hearts
fifa.com:
Milan reach final with late Ambrosini header
psv.nl:
WEERGALOOS PSV UITGESCHAKELD: 3-1
vi.nl:
Eén bekend Milan-moment nekt geweldig PSV
voetbalzone.nl:
Droomavond PSV eindigt in anti-climax
ik kan niets meer doen dan me totaal hierbij aan te sluitenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:44 schreef s0d het volgende:
Iedere nederlandse voetballiefhebber en alle PSV-supporters mogen niets anders dan Trots zijn op PSV...
Dat zijn dan ook geen krantenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tsja, Europese kranten zeggen natuurlijk niet dat PSV goed was.
Weer iemand die geen topics kan openen..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef Zwansen het volgende:
Mijn AT?
Uhm hoe bedoel je? Ik zie niks in Active topics staan...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weer iemand die geen topics kan openen..
Die is even dood. Zal wel weer door foute titel zijn ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm hoe bedoel je? Ik zie niks in Active topics staan...
*Heeft cd nog*quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef tha_dark het volgende:
Geweldig commentaar van Jack!
Net als toen Kluivert scoorde in de CL finale in '95, egt pure emotie!
Ik denk niet dat Liverpool AC zo goed kan bespelen als PSV vanavond deed maar ik hoop er wel opquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:01 schreef Toewan het volgende:
GODVERDOMME, vuile klote Italianen, gvd de eerste fatsoenlijke kans koppen ze binnen. Ik hoop echt dat ze helemaal afgestraft worden door Liverpool..
Bah bah, maar wat een goed spelend PSV, zij hadden echt de finale verdiend.
Wel zwak verdedigd overigens die enige kans van die Italianen.Kom op zeg, Alex staat tussen de 2 aanvallers in, hij moest kiezen, maar waar is de andere verdediger.
![]()
![]()
Of waar is van Bommel....
Maar klasse van PSV, wat een goede wedstrijd. Ik had niet verwacht dat we er zo dichtbij zouden komen.
Mja, en hoe.. godverdegodver... Kan er nog steeds niet over uit, door twee van die late doelpunten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Liverpool AC zo goed kan bespelen als PSV vanavond deed maar ik hoop er wel op
En als AC Milan de CL wint hebben wij van de kampioen verloren
ach dat gezeur hou je toch, vandaag heeft iedere speler van PSV laten zien het niveau aan te kunnenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef NoSigar het volgende:
Erg jammer, ben achteraf blij dat ik lekker uit eten was ipv voor de TV.
Bah. Ik had liever gehad dat ze in de finale met 3-0 verloren. Dan had je hier wel meer postings gehad met boodschappen als; "Park/v .Bommel /Lee /Lucius/ wie dan ook van psv/ laat zien dat hij het niveau niet aankan."![]()
Helaas niet en nu komen alleen Europese topclubs ook nog ff langs om de goeie spelers weg te halen zonder dat die een prijs hebben gewonnenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:06 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mja, en hoe.. godverdegodver... Kan er nog steeds niet over uit, door twee van die late doelpunten.
PSV is over de 180 minuten flink wat beter, alleen koop je daar helemaal geen ene fuck voor.
Het duel met Shevchenko werd door die laatste succesvol afgesloten door Bouma te blesseren. Die moest vervolgens toezien hoe ie geklopt werd. Niet speciaal dom lijkt me, PSV had daar de handen vol. Vandaag wel, als je 2-0 hebt en meer kunt krijgen op basis van overwicht dan kun je je het niet permitteren om niemand op de strafschopstip te hebben staan. Bijna perfect gespeeld, maar dat is niet genoeg. PSV in de Cl is niet meer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Bommel was slecht, Bouma was ook slecht. Die vielen echt wederom door de mand. De rest was goed tot geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:06 schreef s0d het volgende:
[..]
ach dat gezeur hou je toch, vandaag heeft iedere speler van PSV laten zien het niveau aan te kunnen
Milan was ook moe dat zag je ook en ze probeerde direct na de pauze die 1-1 op het scorebord te krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef PJORourke het volgende:
Goed Geweldig gespeeld, maar ik denk dat de finale er echt niet inzat. Daarvoor is Milan te geslepen. PSV werd moe, Milan kwam dichterbij, en 1 keer raak was voldoende, waarschijnlijk ook in de verlenging.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Van Bommel was slecht, Bouma was ook slecht. Die vielen echt wederom door de mand. De rest was goed tot geweldig inderdaad.
quote:Ambrosini breaks PSV hearts
Wednesday, 4 May 2005
By Kevin Ashby at Philips stadium
Two of Europe's most revered and decorated clubs will contest the 2005 UEFA Champions League final after AC Milan dramatically eliminated PSV Eindhoven on away goals to join Liverpool FC in the Istanbul showpiece.
Decisive Ambrosini
Such has been the exceptional quality of Milan's defending throughout this campaign that they were not expected to relinquish their 2-0 first-leg lead. However, strikes in each half from Ji-Sung Park and Phillip Cocu saw the visitors do just that before an added-time strike from acting Rossoneri captain Massimo Ambrosini left PSV needing two more to advance. Cocu looped one of them over Dida but it was not to be and Milan will now attempt to win a seventh crown on 25 May.
Cocu pain
The elimination will be particularly painful for Cocu who twice suffered Champions League semi-final defeats during his time with FC Barcelona in addition to failures with the Netherlands in the last four in both a FIFA World Cup and UEFA European Championship. In contrast, Paolo Maldini - who was taken off at half-time after receiving a boot to the head - will lead Milan in his seventh European Champion Clubs' final having most recently won the competition in 2003.
...
En dit krijg je als je het omdraait: http://members.chello.nl/m.kloppenburg3/jack.mp3quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
en hier het meesterlijke commentaar van Jack van Gelder http://members.home.nl/t.(...)0Bergkamp%201998.mp3.
Het feit dat PSV zo goed speelt in beide wedstrijden maakt het juist zo zuur. Toen de eerste wedstrijd bijna afgelopen was had ik nog zoiets van '1-0, dat biedt nog best perspectief voor PSV', maar nadat Tomasson lucky scoorde uit een klutsbal dacht ik dat het CL avontuur van PSV over was. Bij aanvang van deze wedstrijd denk je 'ach wie weet gebeurt er een wonder' en PSV komt dan volledig op eigen kracht voor met 2-0 zonder noemenswaardige kansen voor AC. Erg jammer dat ze dan net een momentje enige desorganisatie hebben, want je weet dat AC daar genadeloos van zal profiteren. PSV heeft het mijns inziens toch laten ligen in de eerste wedstrijd. Als ze daar nou gewoon een verdiende 2-1 of 1-0 hadden kunnen neerzetten dan stonden ze in de finale. Milan heeft geen moment hun favoriete spelletje kunnen spelen. De controle over het spel hebben ze alleen in de eerste helft van de wedstrijd in San Siro enigszins kunnen behouden, in de andere 3 helften werden ze overklast door PSV. Uithuilen is het in ieder zeker, ook voor mensen die geen PSV-ers zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef ASSpirine het volgende:
ik had liever op een andere manier "verloren"
als Milan eerstscoorde dan was dit niet zo erg...
Maar wij zaten toch enorm dicht bij de finale...
PSV heeft geweldig gespeeld, ben enorm trots, maar momenteel ben ik enorm teleurgesteld in het verloop van de uitslag...
Bouma speelde zwak en was voetballend erg matig. Van Bommel maakte een kapitale fout, maar ook daarvoor deed hij nauwelijks goede dingen. In Milaan vielen beide heren ook al grandioos door de mand.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Bouma speelde niet heel opvallend maar viel zeker niet tegen en van Bommel was ook goed aanwezig alleen jammer van de 91 minuut.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:16 schreef -Mk- het volgende:
[..]
En dit krijg je als je het omdraait: http://members.chello.nl/m.kloppenburg3/jack.mp3
jongen kom op man!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bouma speelde zwak en was voetballend erg matig. Van Bommel maakte een kapitale fout, maar ook daarvoor deed hij nauwelijks goede dingen. In Milaan vielen beide heren ook al grandioos door de mand.
Park, Lee, Gomes, Farfan en Theo waren vandaag wel geweldig. Cocu ook natuurlijk.
Waar ben je het niet mee eens dan? Ik vind Van Bommel slecht in dit soort wedstrijden, de vorige wedstrijd tegen Milan ook. Bouma helemaal.quote:
Mooi dat je het ondanks de afloop zo naar je zin hebt gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef J-Will het volgende:
Ik ben in het stadion geweest en het was super! Het idee dat je één van de beste, zo niet DE beste, ploeg van Europa gewoonweg overklast en met 3-1 klop geeft is prachtig. En dat je niet doorgaat is jammer, maar van tevoren had iedereen je uitgelachen als je het op 3-1 had gegooid. PSV kan ECHT met opgeheven hoofd de champions league verlaten want ze hebben voetbal laten zien waar andere "topclubs" alleen maar van kunnen dromen.
Je kan niets meer dan lof hebben voor elke speler van PSV vanavond.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar ben je het niet mee eens dan? Ik vind Van Bommel slecht in dit soort wedstrijden, de vorige wedstrijd tegen Milan ook. Bouma helemaal.
Anderen stijgen juist boven zichzelf uit in deze wedstrijden, Bommel en Bouma totaal niet.
Klinkt trouwens als een Zweedse stadionspeaker nu met wat echoquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:16 schreef -Mk- het volgende:
[..]
En dit krijg je als je het omdraait: http://members.chello.nl/m.kloppenburg3/jack.mp3
Yep, ik ook, alleen jammer dat het zo moest eindigen.. Wat waren we er dichtbij, en ik denk inderdaad dat de volgende halve finale nog wel weer even op zich laat wachten. Maar wie weet is deze er eerder dan verwacht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een geweldige wedstrijd gezien in elk geval deze avond.
Ik bekijk het neutraal, en psv speelde gewoon goed inderdaad. Iedereen deed wat 'ie moest doen, er was bezieling, en er werd zowaar nog gescoord ook!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan niets meer dan lof hebben voor elke speler van PSV vanavond.
Iedereen heeft gestreden voor wat het waard was en verdiende gewoon een finaleplaats.
Ben misschien net pas thuis en heb de wedstrijd niet geanaliseert zoals jou maar vind dat iedereen van PSV meer dan een voldoende heeft vanavond.
Ook al heb je er op het einde niks aan............![]()
En dat mag niet. Was Alex bij Ambrosini gaan staan dan was de bal naar Tomasson gegaan. Jammer ook dat Vogel de bal niet tegen kon houden.. Maar ja, het zij zo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik bekijk het neutraal, en psv speelde gewoon goed inderdaad. Iedereen deed wat 'ie moest doen, er was bezieling, en er werd zowaar nog gescoord ook!
Daarom best kut van die tegengoal, die gast stond zo vrij.....
Ik gun het jullie van harte! Hopen dat er niet een al te grote leegloop is. Ik denk dat Lucius nog wel eens een hele belangrijke kan gaan worden de komende jaren.. wat een vent zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Dida hefet sowieso niet veel te doen gehad, maar als die iets moest doen dan werd hij geklopt
totaal anders dan vorige week...
Cocu is meesterlijk
hopen dat we volgend jaar ook een leuke stunt kunnen uithalen
Niets dan lof voor de manier waarop PSV deze wedstrijd heeft gedicteerd, want dat hebben ze. Vrijwel elke speler steeg boven zijn niveau uit, alleen Bouma en Van Bommel vond ik matig tot zwak. Dat zijn ze meestal in dit soort CL-wedstrijden, terwijl anderen juist wat extra's kunnen brengen en boven zichzelf uitstijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan niets meer dan lof hebben voor elke speler van PSV vanavond.
Iedereen heeft gestreden voor wat het waard was en verdiende gewoon een finaleplaats.
Ben misschien net pas thuis en heb de wedstrijd niet geanaliseert zoals jou maar vind dat iedereen van PSV meer dan een voldoende heeft vanavond.
Ook al heb je er op het einde niks aan............![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Loop ik voor de wedstijd rond het stadion krijg ik 200 euri aangeboden voor een kaartje,gelijk verkopen dus,een aanzienlijk deel is trouwens weer richting het Eindhovense gegaan.
Dat zeg je nou al voor de 3e keer. En ik heb Bouma niet veel verkeerd zien doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niets dan lof voor de manier waarop PSV deze wedstrijd heeft gedicteerd, want dat hebben ze. Vrijwel elke speler steeg boven zijn niveau uit, alleen Bouma en Van Bommel vond ik matig tot zwak. Dat zijn ze meestal in dit soort CL-wedstrijden, terwijl anderen juist wat extra's kunnen brengen en boven zichzelf uitstijgen.
Dan zie ik toch liever Barcelona of Ajax in de finale komen. Barcelona omdat ik vind dat zij eigenlijk het beste voetbal van Europa hebben gespeeld, want ze hebben de vloer geveegd met het oppermachtige Chelsea (verloren door extreem veel pech). En Ajax, ja, omdat het mijn club isquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Dida hefet sowieso niet veel te doen gehad, maar als die iets moest doen dan werd hij geklopt
totaal anders dan vorige week...
Cocu is meesterlijk
hopen dat we volgend jaar ook een leuke stunt kunnen uithalen
Nee, vond ik ook niet, nu gingen z'n balletjes via Gomes ipv riskant breed. Want vorige week was hij gewoon echt aan het blunderen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dat zeg je nou al voor de 3e keer. En ik heb Bouma niet veel verkeerd zien doen.
Nee, zo speelt hij zich niet in de kijker voor het Nederlands Elftal. Op deze manier mag ie lekker blijven zeiken, want de CL-finale is zijn verdienste HELEMAAL niet geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
en oja, Seedorf was me een partij slecht. hij heeft geen bal goed geraakt
Stomkop! Je had de prijs moeten opdrijven! Je had er minimaal 300 voor kunnen krijgen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Loop ik voor de wedstijd rond het stadion krijg ik 200 euri aangeboden voor een kaartje,gelijk verkopen dus,een aanzienlijk deel is trouwens weer richting het Eindhovense gegaan.
vloer aangeveegt? in Barcelona bleef Chelsea met vrij simpel verdedigen opmerkelijk makkelijk overeind. Daar hadden ze dik moeten winnenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever Barcelona of Ajax in de finale komen. Barcelona omdat ik vind dat zij eigenlijk het beste voetbal van Europa hebben gespeeld, want ze hebben de vloer geveegd met het oppermachtige Chelsea (verloren door extreem veel pech). En Ajax, ja, omdat het mijn club is![]()
k hoorde vlak achter mij ook een bod van 200 euro. Nou k had deze wedstrijd voor geen geld willen missen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Niet verdiend maar daar hebben ze in Milaan maling aan denk ik zo.
Oja,en Bouma
Rond het stadion was 225 absoluut de max.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:40 schreef Greetings het volgende:
[..]
Stomkop! Je had de prijs moeten opdrijven! Je had er minimaal 300 voor kunnen krijgen!
Inderdaad. Het publiek was zooooo super. Daarin verschilt PSV dus van Ajax en Feyenoord. Die zouden met een chaggerijnige rotkop het stadion uitrennen in plaats van trots te zijn. Noem ons dan maar een provincieclubje maar we hebben wel echte supporters! De sfeer was grandioos! En Bouma was inderdaad een beetje onder de maat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:Kutzooi de teleurstelling overheerst
Hulde aan:
het publiek, vanavondhet respect bij de 2 minuten stilte en voor Stam
en de manier waarop er meteen na t doepunt van milaan een enorm applaus onstond als steun aan de ploeg was
Het elftal met veel uitblinkers, mooi dat Lucius zo goed speelde, Bouma had moeite.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vloer aangeveegt? in Barcelona bleef Chelsea met vrij simpel verdedigen opmerkelijk makkelijk overeind. Daar hadden ze dik moeten winnen
Respect?quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:ps.
Voor alle ajakkes-fans die zo lachen om de uitschakeling in het forum over deze uitslag........ Kom eerst eens uit je pubertijd en leer een beetje respect voor het NEDERLANDSE voetbal....
Voor de AJAX-fans... Tof hoe jullie als voetballiefhebbers net zo baalden als een PSV-fan. Maar morgen staan we allemaal achter AZ.
4-1 zou verlengen zijn geworden!quote:Op donderdag 5 mei 2005 07:58 schreef DaMook het volgende:
Toen ze die 3-1 maakte had ik nog hoop en volgens mij hebben de na die 3-1 in de laatste minuten nog 2 kansen gehad (toch?) jammer dat het niet lukte(Of hadden ze aa 4-1 ook niet genoeg gehad?)
quote:
Tuurlijk niet, dan was PSV door, alleen 2-0 is verlengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |