Ze versloegen anders wel PSV.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja leuk ja. maar niet te vergelijken met de CL.
Psies, zeker 30 spelers vóór hem die méér recht hebben op het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Die Seedorf natuurlijk ook weer janken dat 'ie het NL elftal in wil..
Speelde vanavond ook drie keer kut.
Alsof je aan het begin van het seizoen dit wel zag gaan gebeurenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
PSV bijna in de finale zie ik de komende jaren ook niet gebeuren..
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Alsof je aan het begin van het seizoen dit wel zag gaan gebeuren![]()
Ik kan me hier in dit topic helaas in vinden, al doe ik dan wel veel mensen tekort die wel normaal reageren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ben weer weg... zeikerige voetbal 'fans' die elkaars club afzeiken is het laatste waar ik me bezig wil houden op FOK!
Bijna het hele elftal dusquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Meer als de helft van de basisspelers van toen zijn al vertrokken![]()
Mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
En weer open, met de waarschuwing dat de volgende die gaat lopen trollen een week van VBL afvliegt.
Goedzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
En weer open, met de waarschuwing dat de volgende die gaat lopen trollen een week van VBL afvliegt.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Amenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Dat is pas een compliment.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef placebeau het volgende:
Mooi gedaan, Golfer.
Nog even Nilis citeren: "Had ik nu nog meegespeeld, dan zat ik op de bank"
Mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef placebeau het volgende:
Mooi gedaan, Golfer.
Nog even Nilis citeren: "Had ik nu nog meegespeeld, dan zat ik op de bank"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |