Ze versloegen anders wel PSV.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja leuk ja. maar niet te vergelijken met de CL.
Psies, zeker 30 spelers vóór hem die méér recht hebben op het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Die Seedorf natuurlijk ook weer janken dat 'ie het NL elftal in wil..
Speelde vanavond ook drie keer kut.
Alsof je aan het begin van het seizoen dit wel zag gaan gebeurenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
PSV bijna in de finale zie ik de komende jaren ook niet gebeuren..
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Alsof je aan het begin van het seizoen dit wel zag gaan gebeuren![]()
Ik kan me hier in dit topic helaas in vinden, al doe ik dan wel veel mensen tekort die wel normaal reageren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ben weer weg... zeikerige voetbal 'fans' die elkaars club afzeiken is het laatste waar ik me bezig wil houden op FOK!
Bijna het hele elftal dusquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Meer als de helft van de basisspelers van toen zijn al vertrokken![]()
Mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
En weer open, met de waarschuwing dat de volgende die gaat lopen trollen een week van VBL afvliegt.
Goedzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
En weer open, met de waarschuwing dat de volgende die gaat lopen trollen een week van VBL afvliegt.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Amenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Dat is pas een compliment.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef placebeau het volgende:
Mooi gedaan, Golfer.
Nog even Nilis citeren: "Had ik nu nog meegespeeld, dan zat ik op de bank"
Mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef placebeau het volgende:
Mooi gedaan, Golfer.
Nog even Nilis citeren: "Had ik nu nog meegespeeld, dan zat ik op de bank"
Yups.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
Jan Mulder met een analyse @ RTL4.
Je weet niet wat AZ morgen gaat doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef Staanplaats het volgende:
Blijft natuurlijk wel leuk, dat wij voorlopig nog steeds de enige Nederlandse finalist zijn van dit millenium!
*zucht*quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Mjah leuke wedstrijd maar tactisch dom gespeelt, want een doelpunt voor milan betekent einde wedstrijd, kan je beter gaan hangen voor het doel want met een tegendoelpunt ben je helemaal kansloos.
Als je zelf niet (genoeg) scoort lig je er ook uit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Mjah leuke wedstrijd maar tactisch dom gespeelt, want een doelpunt voor milan betekent einde wedstrijd, kan je beter gaan hangen voor het doel want met een tegendoelpunt ben je helemaal kansloos.
Eigenlijk was het Cocu die zijn man achterliet. Maar ik weet niet of je het hem kan verwijten na 90 minuten spelen, en zijn twee doelpunten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In Milaan hebben ze het al verloren natuurlijk. Die domme fout van Bouma is fataal geworden, net zoals de verdedigingsfout van vandaag waaruit Ambrosini scoorde.
Bij een 1-0 gaan de spelers met een hele andere instelling/tactiek het veld in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In Milaan hebben ze het al verloren natuurlijk. Die domme fout van Bouma is fataal geworden, net zoals de verdedigingsfout van vandaag waaruit Ambrosini scoorde.
Mja, duels waren er weinig. Ik vond dat Gatusso wel geel mocht krijgen na die trap op van Bommel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me ineens afvraag: was de scheids de kaarten vergeten of zo? Kan me geen wedstrijd herinneren (en nu is dat niet zo moeilijk) waar geen enkele kaart werd uitgedeeld.
Cocu liep bij een man, Bommel liep bij niemandquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Cocu die zijn man achterliet. Maar ik weet niet of je het hem kan verwijten na 90 minuten spelen, en zijn twee doelpunten.
Niks verloren in de 1e wedstrijd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij een 1-0 gaan de spelers met een hele andere instelling/tactiek het veld in.
Niks verloren in de 1e wedstrijd.
Polen-Hongarije 1952.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me ineens afvraag: was de scheids de kaarten vergeten of zo? Kan me geen wedstrijd herinneren (en nu is dat niet zo moeilijk) waar geen enkele kaart werd uitgedeeld.
Cocu moest kiezen omdat Van Bommel het liet lopen....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Cocu die zijn man achterliet. Maar ik weet niet of je het hem kan verwijten na 90 minuten spelen, en zijn twee doelpunten.
Wat moet je dan doen, rustig een halfuur afwachten tot de strafschoppen tegen een ploeg die nauwelijks een bal goed raakt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:26 schreef raptorix het volgende:
Hij had wel weer gelijk, onze Jan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Geweldige analyse!
Het blijft toch een uitdoelpunt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef RayMania het volgende:
Wat ik helemaal zo vaag vind, in de verlenging telt een doelpunt ook 2x (voor Milan dan).
Dat is best oneerlijk, want je begint eigenlijk 'met een schone lei'.
Vaagheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |