Samenvatting?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Geweldige analyse!
Tegen de duitsers,... wel te verstaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Ja, toen was ik nog niet geborenquote:
Yeah right.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Hoog Baukel gehalte deze post!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
Jan Mulder:
"PSV was superieur aan Milaan."
"PSV was de beste club van de 4 clubs..."
Ja leuk om te horen, heel leuk maar het maakt het er ook zuurder op...
Oh je bent ineens ook niet meer voor het Nederlands elftal volgend jaar in Duitsland met het WK?quote:
Ja okay, maar het uitteam krijgt dus gewoon 30 min langer (verlenging) de tijd in een uitwedstrijd om te scoren. En wie als laatst uitspeelt wordt door loting bepaaldquote:
De finale winnen we met 7-0quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen hoor. Tegen Italië.
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh je bent ineens ook niet meer voor het Nederlands elftal volgend jaar in Duitsland met het WK?
We hebben ook nog Robben en Van Nistelrooijquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd. Zolang Kuyt en Castelen voorin staan wordt het niks in Duitsland.
.
we hebben het hier nog steeds over PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen hoor. Tegen Italië.
Dat zuip ik me compleet het invalidewagentje inquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De finale winnen we met 7-0.
Oh wat zal onze wraak zoet zijn![]()
.
Gewoon weer 2-2 en verliezen na pingels.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De finale winnen we met 7-0.
Oh wat zal onze wraak zoet zijn![]()
.
* Troost WooZquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals ik heb genoten van PSV. Op zijn Holland de aanval gezocht en na de 2-0 op weg naar de3-0. Hier zijn we groot mee geworden en zijn we als klain land midden terecht gekomen tussen landen die 10x zo veel inwoners heeft.
oh jij bent er zo'n 1....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.
Ik probeer ze wat op te peppenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben het hier nog steeds over PSV
kan je bij sommige nog lang op wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik ben pagina's geleden hier al afgehaakt.
Ik hoop dat jullie ooit volwassen worden.
Nee hoor, die kunnen we best maken sinds de kwartfinale tegen Zweden in Portugalquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon weer 2-2 en verliezen na pingels.
Lucius lijkt mij een goede middenvelder voor de komende jarenquote:
Vergeet kwartfinale tegen Lyon niet, je weet wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, die kunnen we best maken sinds de kwartfinale tegen Zweden in Portugal
Tegen Italianen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, die kunnen we best maken sinds de kwartfinale tegen Zweden in Portugal
ga ik totaal in met je meequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zeikerige voetbal 'fans' die elkaars club afzeiken is het laatste waar ik me bezig wil houden op FOK!
Gewoon doen, je moet je frustratie niet opkroppen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Tis beter dat ik een aantal woorden niet ga zeggen.... dus doe ik dat ook niet.
Ja, Lucius staat er in belangrijke wedstrijden, Van Bommel nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Lucius lijkt mij een goede middenvelder voor de komende jaren
Idd we kunnen best penalties maken als Hollandersquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Vergeet kwartfinale tegen Lyon niet, je weet wel.
Dan ga ik 4 jaar lang elke dag naar Italie toe om ze uit te lachen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Stel je toch eens voor dat je op het WK over een jaar een finale Nederland - Italië hebt, en Van Nistelrooij pist die bal er in de 93e minuut in, wat zal er dan gebeuren met ons (de mensen?)
Ik denk echt dat iedereen massaal de straat op rent, en helemaal gek wordt. Moet je je dat beeld eens voorstellen
Met deze natte droom op mijn netvlies ga ik lekker slapenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Stel je toch eens voor dat je op het WK over een jaar een finale Nederland - Italië hebt, en Van Nistelrooij pist die bal er in de 93e minuut in, wat zal er dan gebeuren met ons (de mensen?)
Ik denk echt dat iedereen massaal de straat op rent, en helemaal gek wordt. Moet je je dat beeld eens voorstellen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Frustratie naar jou toe is nu wegquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gewoon doen, je moet je frustratie niet opkroppen...
grinz.. ben benieuwd wat voor antwoorden je hier in VBL krijgtquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
kan je als vrouw trouwens natte dromen hebben?
Wat vond je van Karel de Bree vanavond ? Had niet egenlijk Gerrit van der Zee moeten spelen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Idd we kunnen best penalties maken als Hollanders
Alsof jij dat niet weet, met jouw studie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:42 schreef Isabeau het volgende:
kan je als vrouw trouwens natte dromen hebben?
Laat die kutkrotterdommers toch rotten in hun minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh jij bent er zo'n 1....
Zeker nog steeds in de waan dat er bij de KNVB alleen maar Joden zitten...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:44 schreef s0d het volgende:
Iedere nederlandse voetballiefhebber en alle PSV-supporters mogen niets anders dan Trots zijn op PSV... PSV heeft de gehele wedstrijd gecontroleerd en bij vlagen domineerde het..
ELKE PSV-er is vandaag boven zichzelf uitgestegen, Bouma deed vrijwel alles juist, Alex speelde zoals gewoonlijk sterk..
hulde voor de mentaliteit die PSV uitstraalde.. hierdoor hebben ze vaak balbezit gewonnen in de onderlinge duels..
Verder LEE.. wat speelde die goed zeg.. troefde Cafu keer op keer af..
Lucius liet zich zien, eigenlijk speelde iedereen wel goed, zelfs Farfan die ik de laatste tijd wat minder vind..
Robert viel prima in maar kon het helaas niet brengen, Vennegoor speelde ook goed en won het met regelmaat van Stam... en sja.. Cocu.. wat een geweldige voetballer..
Een zuur verlies.. juist doordat PSV zo enorm goed speelde.. maar ow wat heb ik genoten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |