Samenvatting?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Geweldige analyse!
Tegen de duitsers,... wel te verstaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Ja, toen was ik nog niet geborenquote:
Yeah right.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Nederlandse voetbal is weer op de kaart gezet. Volgend jaar maken we het karwei af in Duitsland.
Hoog Baukel gehalte deze post!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
Jan Mulder:
"PSV was superieur aan Milaan."
"PSV was de beste club van de 4 clubs..."
Ja leuk om te horen, heel leuk maar het maakt het er ook zuurder op...
Oh je bent ineens ook niet meer voor het Nederlands elftal volgend jaar in Duitsland met het WK?quote:
Ja okay, maar het uitteam krijgt dus gewoon 30 min langer (verlenging) de tijd in een uitwedstrijd om te scoren. En wie als laatst uitspeelt wordt door loting bepaaldquote:
De finale winnen we met 7-0quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen hoor. Tegen Italië.
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh je bent ineens ook niet meer voor het Nederlands elftal volgend jaar in Duitsland met het WK?
We hebben ook nog Robben en Van Nistelrooijquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd. Zolang Kuyt en Castelen voorin staan wordt het niks in Duitsland.
.
we hebben het hier nog steeds over PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen hoor. Tegen Italië.
Dat zuip ik me compleet het invalidewagentje inquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De finale winnen we met 7-0.
Oh wat zal onze wraak zoet zijn![]()
.
Gewoon weer 2-2 en verliezen na pingels.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De finale winnen we met 7-0.
Oh wat zal onze wraak zoet zijn![]()
.
* Troost WooZquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals ik heb genoten van PSV. Op zijn Holland de aanval gezocht en na de 2-0 op weg naar de3-0. Hier zijn we groot mee geworden en zijn we als klain land midden terecht gekomen tussen landen die 10x zo veel inwoners heeft.
oh jij bent er zo'n 1....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben nog nooit voor het Nederlands elftal geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |