abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26743927
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

jongen kom op man!
Waar ben je het niet mee eens dan? Ik vind Van Bommel slecht in dit soort wedstrijden, de vorige wedstrijd tegen Milan ook. Bouma helemaal.

Anderen stijgen juist boven zichzelf uit in deze wedstrijden, Bommel en Bouma totaal niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26743937
Het blijft onterecht
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:20:56 #253
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_26743952
Ik ben in het stadion geweest en het was super! Het idee dat je één van de beste, zo niet DE beste, ploeg van Europa gewoonweg overklast en met 3-1 klop geeft is prachtig. En dat je niet doorgaat is jammer, maar van tevoren had iedereen je uitgelachen als je het op 3-1 had gegooid. PSV kan ECHT met opgeheven hoofd de champions league verlaten want ze hebben voetbal laten zien waar andere "topclubs" alleen maar van kunnen dromen.
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:21:06 #254
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_26743955
PSV heeft mij echt positief verrast vanavond, jammer dat ze dan door zo'n verdedigingsfout eruit vliegen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:21:55 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26743982
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef J-Will het volgende:
Ik ben in het stadion geweest en het was super! Het idee dat je één van de beste, zo niet DE beste, ploeg van Europa gewoonweg overklast en met 3-1 klop geeft is prachtig. En dat je niet doorgaat is jammer, maar van tevoren had iedereen je uitgelachen als je het op 3-1 had gegooid. PSV kan ECHT met opgeheven hoofd de champions league verlaten want ze hebben voetbal laten zien waar andere "topclubs" alleen maar van kunnen dromen.
Mooi dat je het ondanks de afloop zo naar je zin hebt gehad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:22:13 #256
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_26743992
Ongelooflijk dit......Zo'n kans op de finale krijg je niet snel meer...... Pijn in mijn hart, maar ook heel trots op psv Fantastisch gespeeld en alles aan gedaan, maarja, Milan staat gewoon weer in de finale en dat doet pijn....
pi_26744002
Ik heb een geweldige wedstrijd gezien in elk geval deze avond.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:23:32 #258
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26744028
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar ben je het niet mee eens dan? Ik vind Van Bommel slecht in dit soort wedstrijden, de vorige wedstrijd tegen Milan ook. Bouma helemaal.

Anderen stijgen juist boven zichzelf uit in deze wedstrijden, Bommel en Bouma totaal niet.
Je kan niets meer dan lof hebben voor elke speler van PSV vanavond.
Iedereen heeft gestreden voor wat het waard was en verdiende gewoon een finaleplaats.
Ben misschien net pas thuis en heb de wedstrijd niet geanaliseert zoals jou maar vind dat iedereen van PSV meer dan een voldoende heeft vanavond.
Ook al heb je er op het einde niks aan............
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26744044
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:16 schreef -Mk- het volgende:

[..]

En dit krijg je als je het omdraait: http://members.chello.nl/m.kloppenburg3/jack.mp3
Klinkt trouwens als een Zweedse stadionspeaker nu met wat echo .

Maargoed.
Morgen laatste hoop voor NL, AZ..
pi_26744078
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een geweldige wedstrijd gezien in elk geval deze avond.
Yep, ik ook, alleen jammer dat het zo moest eindigen.. Wat waren we er dichtbij, en ik denk inderdaad dat de volgende halve finale nog wel weer even op zich laat wachten. Maar wie weet is deze er eerder dan verwacht.

Trouwens, ik vond die goal van Cocu wel erg mooi zeg, die 3-1.. Geez, wat hing die lekker, maar ja, het was net zo'n gevoel als Depor vorig jaar. Je wint dan wel maar het heeft alleen niet zo veel zin meer.

En de 2-0 was niet echt sterk gekeept van Dida..
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:27:24 #261
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_26744116
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Iedereen heeft gestreden voor wat het waard was en verdiende gewoon een finaleplaats.
Ben misschien net pas thuis en heb de wedstrijd niet geanaliseert zoals jou maar vind dat iedereen van PSV meer dan een voldoende heeft vanavond.
Ik bekijk het neutraal, en psv speelde gewoon goed inderdaad. Iedereen deed wat 'ie moest doen, er was bezieling, en er werd zowaar nog gescoord ook!
Daarom best kut van die tegengoal, die gast stond zo vrij.....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:28:55 #262
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26744161
Loop ik voor de wedstijd rond het stadion krijg ik 200 euri aangeboden voor een kaartje,gelijk verkopen dus,een aanzienlijk deel is trouwens weer richting het Eindhovense gegaan.

Niet verdiend maar daar hebben ze in Milaan maling aan denk ik zo.

Oja,en Bouma
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26744166
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ik bekijk het neutraal, en psv speelde gewoon goed inderdaad. Iedereen deed wat 'ie moest doen, er was bezieling, en er werd zowaar nog gescoord ook!
Daarom best kut van die tegengoal, die gast stond zo vrij.....
En dat mag niet. Was Alex bij Ambrosini gaan staan dan was de bal naar Tomasson gegaan. Jammer ook dat Vogel de bal niet tegen kon houden.. Maar ja, het zij zo.

Nu zijn de woorden van Mourinho wel terecht, het beste team heeft verloren.
pi_26744174
Dida hefet sowieso niet veel te doen gehad, maar als die iets moest doen dan werd hij geklopt
totaal anders dan vorige week...

Cocu is meesterlijk
hopen dat we volgend jaar ook een leuke stunt kunnen uithalen
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:32:24 #265
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26744252
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Dida hefet sowieso niet veel te doen gehad, maar als die iets moest doen dan werd hij geklopt

Cocu is meesterlijk
Ik gun het jullie van harte! Hopen dat er niet een al te grote leegloop is. Ik denk dat Lucius nog wel eens een hele belangrijke kan gaan worden de komende jaren.. wat een vent zeg.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26744271
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Niets dan lof voor de manier waarop PSV deze wedstrijd heeft gedicteerd, want dat hebben ze. Vrijwel elke speler steeg boven zijn niveau uit, alleen Bouma en Van Bommel vond ik matig tot zwak. Dat zijn ze meestal in dit soort CL-wedstrijden, terwijl anderen juist wat extra's kunnen brengen en boven zichzelf uitstijgen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:34:15 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26744295
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Loop ik voor de wedstijd rond het stadion krijg ik 200 euri aangeboden voor een kaartje,gelijk verkopen dus,een aanzienlijk deel is trouwens weer richting het Eindhovense gegaan.

Je blijft onverbeterlijk.
Maar in ieder geval was jij dus niet die apekop die tijdens de 2 minuten stilte om 8 uur nog even een grote bek moest opzetten in het stadion.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26744339
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Niets dan lof voor de manier waarop PSV deze wedstrijd heeft gedicteerd, want dat hebben ze. Vrijwel elke speler steeg boven zijn niveau uit, alleen Bouma en Van Bommel vond ik matig tot zwak. Dat zijn ze meestal in dit soort CL-wedstrijden, terwijl anderen juist wat extra's kunnen brengen en boven zichzelf uitstijgen.
Dat zeg je nou al voor de 3e keer. En ik heb Bouma niet veel verkeerd zien doen.
pi_26744353
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:

Cocu is meesterlijk
Dan zie ik toch liever Barcelona of Ajax in de finale komen. Barcelona omdat ik vind dat zij eigenlijk het beste voetbal van Europa hebben gespeeld, want ze hebben de vloer geveegd met het oppermachtige Chelsea (verloren door extreem veel pech). En Ajax, ja, omdat het mijn club is
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 mei 2005 @ 00:37:54 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26744398
Kutzooi de teleurstelling overheerst

Een onwaarschijnlijke wedstrijd, we spelen met vlagen één van Europas beste ploegen van de mat. Het verhaal klopte tot en met de 2-0 wat een manier om er uit te vliegen zo

Hulde aan:
het publiek, vanavond het respect bij de 2 minuten stilte en voor Stam en de manier waarop er meteen na t doepunt van milaan een enorm applaus onstond als steun aan de ploeg was
Het elftal met veel uitblinkers, mooi dat Lucius zo goed speelde, Bouma had moeite.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:38:01 #271
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_26744403
au
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_26744424
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Dat zeg je nou al voor de 3e keer. En ik heb Bouma niet veel verkeerd zien doen.
Nee, vond ik ook niet, nu gingen z'n balletjes via Gomes ipv riskant breed. Want vorige week was hij gewoon echt aan het blunderen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 mei 2005 @ 00:38:57 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26744437
en oja, Seedorf was me een partij slecht. hij heeft geen bal goed geraakt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:39:07 #274
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26744442
Ik ben hier dan ook zo vreselijk ziek van, echt niet te geloven.
Het is niet anders maar kan niet meer dan trots zijn op mijn clubje!!

Trustuh
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26744477
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
en oja, Seedorf was me een partij slecht. hij heeft geen bal goed geraakt
Nee, zo speelt hij zich niet in de kijker voor het Nederlands Elftal. Op deze manier mag ie lekker blijven zeiken, want de CL-finale is zijn verdienste HELEMAAL niet geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')