Waar ben je het niet mee eens dan? Ik vind Van Bommel slecht in dit soort wedstrijden, de vorige wedstrijd tegen Milan ook. Bouma helemaal.quote:
Mooi dat je het ondanks de afloop zo naar je zin hebt gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef J-Will het volgende:
Ik ben in het stadion geweest en het was super! Het idee dat je één van de beste, zo niet DE beste, ploeg van Europa gewoonweg overklast en met 3-1 klop geeft is prachtig. En dat je niet doorgaat is jammer, maar van tevoren had iedereen je uitgelachen als je het op 3-1 had gegooid. PSV kan ECHT met opgeheven hoofd de champions league verlaten want ze hebben voetbal laten zien waar andere "topclubs" alleen maar van kunnen dromen.
Je kan niets meer dan lof hebben voor elke speler van PSV vanavond.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar ben je het niet mee eens dan? Ik vind Van Bommel slecht in dit soort wedstrijden, de vorige wedstrijd tegen Milan ook. Bouma helemaal.
Anderen stijgen juist boven zichzelf uit in deze wedstrijden, Bommel en Bouma totaal niet.
Klinkt trouwens als een Zweedse stadionspeaker nu met wat echoquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:16 schreef -Mk- het volgende:
[..]
En dit krijg je als je het omdraait: http://members.chello.nl/m.kloppenburg3/jack.mp3
Yep, ik ook, alleen jammer dat het zo moest eindigen.. Wat waren we er dichtbij, en ik denk inderdaad dat de volgende halve finale nog wel weer even op zich laat wachten. Maar wie weet is deze er eerder dan verwacht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een geweldige wedstrijd gezien in elk geval deze avond.
Ik bekijk het neutraal, en psv speelde gewoon goed inderdaad. Iedereen deed wat 'ie moest doen, er was bezieling, en er werd zowaar nog gescoord ook!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan niets meer dan lof hebben voor elke speler van PSV vanavond.
Iedereen heeft gestreden voor wat het waard was en verdiende gewoon een finaleplaats.
Ben misschien net pas thuis en heb de wedstrijd niet geanaliseert zoals jou maar vind dat iedereen van PSV meer dan een voldoende heeft vanavond.
Ook al heb je er op het einde niks aan............![]()
En dat mag niet. Was Alex bij Ambrosini gaan staan dan was de bal naar Tomasson gegaan. Jammer ook dat Vogel de bal niet tegen kon houden.. Maar ja, het zij zo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik bekijk het neutraal, en psv speelde gewoon goed inderdaad. Iedereen deed wat 'ie moest doen, er was bezieling, en er werd zowaar nog gescoord ook!
Daarom best kut van die tegengoal, die gast stond zo vrij.....
Ik gun het jullie van harte! Hopen dat er niet een al te grote leegloop is. Ik denk dat Lucius nog wel eens een hele belangrijke kan gaan worden de komende jaren.. wat een vent zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Dida hefet sowieso niet veel te doen gehad, maar als die iets moest doen dan werd hij geklopt
totaal anders dan vorige week...
Cocu is meesterlijk
hopen dat we volgend jaar ook een leuke stunt kunnen uithalen
Niets dan lof voor de manier waarop PSV deze wedstrijd heeft gedicteerd, want dat hebben ze. Vrijwel elke speler steeg boven zijn niveau uit, alleen Bouma en Van Bommel vond ik matig tot zwak. Dat zijn ze meestal in dit soort CL-wedstrijden, terwijl anderen juist wat extra's kunnen brengen en boven zichzelf uitstijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan niets meer dan lof hebben voor elke speler van PSV vanavond.
Iedereen heeft gestreden voor wat het waard was en verdiende gewoon een finaleplaats.
Ben misschien net pas thuis en heb de wedstrijd niet geanaliseert zoals jou maar vind dat iedereen van PSV meer dan een voldoende heeft vanavond.
Ook al heb je er op het einde niks aan............![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Loop ik voor de wedstijd rond het stadion krijg ik 200 euri aangeboden voor een kaartje,gelijk verkopen dus,een aanzienlijk deel is trouwens weer richting het Eindhovense gegaan.
Dat zeg je nou al voor de 3e keer. En ik heb Bouma niet veel verkeerd zien doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niets dan lof voor de manier waarop PSV deze wedstrijd heeft gedicteerd, want dat hebben ze. Vrijwel elke speler steeg boven zijn niveau uit, alleen Bouma en Van Bommel vond ik matig tot zwak. Dat zijn ze meestal in dit soort CL-wedstrijden, terwijl anderen juist wat extra's kunnen brengen en boven zichzelf uitstijgen.
Dan zie ik toch liever Barcelona of Ajax in de finale komen. Barcelona omdat ik vind dat zij eigenlijk het beste voetbal van Europa hebben gespeeld, want ze hebben de vloer geveegd met het oppermachtige Chelsea (verloren door extreem veel pech). En Ajax, ja, omdat het mijn club isquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Dida hefet sowieso niet veel te doen gehad, maar als die iets moest doen dan werd hij geklopt
totaal anders dan vorige week...
Cocu is meesterlijk
hopen dat we volgend jaar ook een leuke stunt kunnen uithalen
Nee, vond ik ook niet, nu gingen z'n balletjes via Gomes ipv riskant breed. Want vorige week was hij gewoon echt aan het blunderen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dat zeg je nou al voor de 3e keer. En ik heb Bouma niet veel verkeerd zien doen.
Nee, zo speelt hij zich niet in de kijker voor het Nederlands Elftal. Op deze manier mag ie lekker blijven zeiken, want de CL-finale is zijn verdienste HELEMAAL niet geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
en oja, Seedorf was me een partij slecht. hij heeft geen bal goed geraakt
Stomkop! Je had de prijs moeten opdrijven! Je had er minimaal 300 voor kunnen krijgen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Loop ik voor de wedstijd rond het stadion krijg ik 200 euri aangeboden voor een kaartje,gelijk verkopen dus,een aanzienlijk deel is trouwens weer richting het Eindhovense gegaan.
vloer aangeveegt? in Barcelona bleef Chelsea met vrij simpel verdedigen opmerkelijk makkelijk overeind. Daar hadden ze dik moeten winnenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever Barcelona of Ajax in de finale komen. Barcelona omdat ik vind dat zij eigenlijk het beste voetbal van Europa hebben gespeeld, want ze hebben de vloer geveegd met het oppermachtige Chelsea (verloren door extreem veel pech). En Ajax, ja, omdat het mijn club is![]()
k hoorde vlak achter mij ook een bod van 200 euro. Nou k had deze wedstrijd voor geen geld willen missen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Niet verdiend maar daar hebben ze in Milaan maling aan denk ik zo.
Oja,en Bouma
Rond het stadion was 225 absoluut de max.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:40 schreef Greetings het volgende:
[..]
Stomkop! Je had de prijs moeten opdrijven! Je had er minimaal 300 voor kunnen krijgen!
Inderdaad. Het publiek was zooooo super. Daarin verschilt PSV dus van Ajax en Feyenoord. Die zouden met een chaggerijnige rotkop het stadion uitrennen in plaats van trots te zijn. Noem ons dan maar een provincieclubje maar we hebben wel echte supporters! De sfeer was grandioos! En Bouma was inderdaad een beetje onder de maat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:Kutzooi de teleurstelling overheerst
Hulde aan:
het publiek, vanavondhet respect bij de 2 minuten stilte en voor Stam
en de manier waarop er meteen na t doepunt van milaan een enorm applaus onstond als steun aan de ploeg was
Het elftal met veel uitblinkers, mooi dat Lucius zo goed speelde, Bouma had moeite.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vloer aangeveegt? in Barcelona bleef Chelsea met vrij simpel verdedigen opmerkelijk makkelijk overeind. Daar hadden ze dik moeten winnen
Respect?quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:ps.
Voor alle ajakkes-fans die zo lachen om de uitschakeling in het forum over deze uitslag........ Kom eerst eens uit je pubertijd en leer een beetje respect voor het NEDERLANDSE voetbal....
Voor de AJAX-fans... Tof hoe jullie als voetballiefhebbers net zo baalden als een PSV-fan. Maar morgen staan we allemaal achter AZ.
4-1 zou verlengen zijn geworden!quote:Op donderdag 5 mei 2005 07:58 schreef DaMook het volgende:
Toen ze die 3-1 maakte had ik nog hoop en volgens mij hebben de na die 3-1 in de laatste minuten nog 2 kansen gehad (toch?) jammer dat het niet lukte(Of hadden ze aa 4-1 ook niet genoeg gehad?)
quote:
Tuurlijk niet, dan was PSV door, alleen 2-0 is verlengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |