OK!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:44 schreef s0d het volgende:
Iedere nederlandse voetballiefhebber en alle PSV-supporters mogen niets anders dan Trots zijn op PSV...
Dat is Bergkamp tegen Argentinië tot de macht 10.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Stel je toch eens voor dat je op het WK over een jaar een finale Nederland - Italië hebt, en Van Nistelrooij pist die bal er in de 93e minuut in, wat zal er dan gebeuren met ons (de mensen?)
Ik denk echt dat iedereen massaal de straat op rent, en helemaal gek wordt. Moet je je dat beeld eens voorstellen
Je denkt niet dat andere clubs hem zouden willen hebben? Duhhh!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:45 schreef JaWi het volgende:
Wat zou Hiddink anders moeten doen? Die zit prima daar.
Check hier het filmpje http://members.home.nl/t.berg/voetbalvanoranje/nl_arg2_1.aviquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is Bergkamp tegen Argentinië tot de macht 10.
O, wat blijft dat een memorabel moment op die bewuste late zaterdagmiddagquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is Bergkamp tegen Argentinië tot de macht 10.
Dat was pure emotiequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Jack deed wel heel overdreven....
1. Feijenoordsupportersquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh jij bent er zo'n 1....
Zeker nog steeds in de waan dat er bij de KNVB alleen maar Joden zitten...
Jammerquote:
Heel veel kippenvel.. juist naar zon voetbalavond..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Check hier het filmpje http://members.home.nl/t.berg/voetbalvanoranje/nl_arg2_1.avi
en hier het meesterlijke commentaar van Jack van Gelder http://members.home.nl/t.(...)0Bergkamp%201998.mp3.
Pure emotie zoals iedereen thuis ook zatquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Jack deed wel heel overdreven....
Tsja, Europese kranten zeggen natuurlijk niet dat PSV goed was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:53 schreef Lizz-n het volgende:
wat koppen van voetbalsites:
uefa.com:
Ambrosini breaks PSV hearts
fifa.com:
Milan reach final with late Ambrosini header
psv.nl:
WEERGALOOS PSV UITGESCHAKELD: 3-1
vi.nl:
Eén bekend Milan-moment nekt geweldig PSV
voetbalzone.nl:
Droomavond PSV eindigt in anti-climax
ik kan niets meer doen dan me totaal hierbij aan te sluitenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:44 schreef s0d het volgende:
Iedere nederlandse voetballiefhebber en alle PSV-supporters mogen niets anders dan Trots zijn op PSV...
Dat zijn dan ook geen krantenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tsja, Europese kranten zeggen natuurlijk niet dat PSV goed was.
Weer iemand die geen topics kan openen..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef Zwansen het volgende:
Mijn AT?
Uhm hoe bedoel je? Ik zie niks in Active topics staan...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weer iemand die geen topics kan openen..
Die is even dood. Zal wel weer door foute titel zijn ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm hoe bedoel je? Ik zie niks in Active topics staan...
*Heeft cd nog*quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef tha_dark het volgende:
Geweldig commentaar van Jack!
Net als toen Kluivert scoorde in de CL finale in '95, egt pure emotie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |