Heb ik al gezegd dat ik het jammer vind dat PSV en AJAX al jarenlang de dienst uitmaken in Nederland? Dat Feyenoord niets maar dan ook helemaal niets meer in te brengen heeft?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef Cart_man het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het jammer vond, dat Tomasson niet scoorde.
De enige zielige reacties komen weer van die havenzangers uit krottjeknor vriend. Ik heb weinig ajacieden gezien die geen respect hebben voor de spelwijze van psvquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Geef die zielige Ajax-figuurtjes even een avondban ofzo.
Le-zen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Cruoninga het volgende:
Als Ajacied nu gaan rellen op dit forum getuigt echt van een gebrek aan zelfrespect, zo sneu.
Ik hemel het niet op. Italiaanse ploegen zijn wel erg sterk, je kan het een verdienste noemen dat ze zo geniepig zijn. Ookal is het nog zo lelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dus waren hemelen mensen uberhaupt Italiaans voetbal nog op?
volgens mij komen ze gewoon van alle kantenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De enige zielige reacties komen weer van die havenzangers uit krottjeknor vriend. Ik heb weinig ajacieden gezien die geen respect hebben voor de spelwijze van psv
Precies. Daarnaast maakte PSV zowel vandaag als in Milaan een cruciale verdedigingsfout en in Milaan wist men niet te scoren. AC in Eindhoven wel.quote:
Ik bedoelde het in het algemeen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik hemel het niet op. Italiaanse ploegen zijn wel erg sterk, je kan het een verdienste noemen dat ze zo geniepig zijn. Ookal is het nog zo lelijk.
Je ziet denkbeeldige figuren, para-vriend. Misschien beter lezen van wie de reacties afkomstig zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Cruoninga het volgende:
Als Ajacied nu gaan rellen op dit forum getuigt echt van een gebrek aan zelfrespect, zo sneu.
Vooral NIET uit VBL iig...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
volgens mij komen ze gewoon van alle kanten
Ga ns naar de dokterquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
volgens mij komen ze gewoon van alle kanten
Correct.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast maakte PSV zowel vandaag als in Milaan een cruciale verdedigingsfout en in Milaan wist men niet te scoren. AC in Eindhoven wel.
Tot 2007quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef Peregrijn het volgende:
Mooi pleidooi van Cruyff voor Lucius op het middenveld volgend jaar. Ik herhaal mijn vraag..hoeveel jaar staat hij nog onder contract?
De UEFA-Cup is niet zo lang geleden hoor. Verder was het idd niet veel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Djekko het volgende:
Feyenoorders danDan wordt het echt kansloos, aangezien Feyenoord al jaren niks presteert en jaren niks zál presteren.
Bek houden dus
Nee, maar dat bedoel ik dus niet.. Van mij mag die gozer meteen stoppen met voetbal..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, spelers die niet populair zijn heb je overal. het hoort niet, maar goed, zo erg is het nou ook weer niet.. het is maar fluiten... wees blij dat het daarbij bleef...
Seedorf heeft het voor veel mensen gewoon verpest, maar hij staat in zijn 4e CL finale en is rijker dan iedereen op fok! bij elkaar. Dus echt zielig is hij niet.
En dan alleen van de zuidkant van die stad, op het Spartaforum is de teleurstelling van de uitschakeling van PSV groot.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De enige zielige reacties komen weer van die havenzangers uit krottjeknor vriend.
PSV heeft precies 2 fouten gemaakt in 2 wedstrijden... Milan was twee keer uiterst zwak en maakte fouten aan de lopende band die net niet crusiaal bleken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast maakte PSV zowel vandaag als in Milaan een cruciale verdedigingsfout en in Milaan wist men niet te scoren. AC in Eindhoven wel.
maakt het iets uit welke supporters het zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Djekko het volgende:
Feyenoorders danDan wordt het echt kansloos, aangezien Feyenoord al jaren niks presteert en jaren niks zál presteren.
Bek houden dus
Het was allemaal zo dichtbij inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
ik ben echt zo depri, gadver bah dit!
ik was echt in licht euforische stemming bij die 2-0. maar nu?
we hadden zo die cup kunnen pakken!zo'n kans krijg je niet meer in jaren niet.
Als de 2-1 niet was gevallen was het nog maar allerminst zeker dat PSV door zou gaan..laat staan de beker pakken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef LuNaTiC het volgende:
we hadden zo die cup kunnen pakken!zo'n kans krijg je niet meer in jaren niet.
Milan gaat wat beter met de geboden doelkansen om.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
PSV heeft precies 2 fouten gemaakt in 2 wedstrijden... Milan was twee keer uiterst zwak en maakte fouten aan de lopende band die net niet crusiaal bleken.
In de CL? Daar spelen jullie nooit meer!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:12 schreef Staanplaats het volgende:
Ben meestal wel te porren voor leedvermaak. Maar toch wel respect voor deze prestatie van psv..
Blijft natuurlijk wel leuk, dat wij voorlopig nog steeds de enige Nederlandse finalist zijn van dit millenium!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |