quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Geef die zielige Ajax-figuurtjes even een avondban ofzo.
Roda JC ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef kamagurka het volgende:
erg erg sneu... wij ajacieden kunnen meepraten over &*$$#@-milan![]()
ach, spelers die niet populair zijn heb je overal. het hoort niet, maar goed, zo erg is het nou ook weer niet.. het is maar fluiten... wees blij dat het daarbij bleef...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Heatwave:
[..]
Hij misschien niet.. Maar ik wel.. Ik vind het een schande voor 't Nederlandse publiek, zo onsportief..
Omdat ie toch al verzekerd is van een clubquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef Ludacriss het volgende:
Dit is echt een schande zeg voor het voetbal!
en waarom moet van Bommel zijn man juist dan zo vrij laten staan
Ik ben ook een Ajacied, maar met dit mooi voetbal ben ik ook fan van PSV.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
En dan ben ik nog een Feyenoorder ook..
Maja, nu maar hopen op AZ morgen..
Twas iig een leukere wedstrijd geworden... LFC gaat in zijn schulp kruipen en milan speelt anti-voetbal, yeahh! leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Tja, ze verlaten het toernooi met opgeheven hoofd.. Maar goed, daar koop je niet veel voor he.. dit PSV had Liverpool kunnen verslaan en de CL kunnen winnen..
Jij absoluut niet. Men weet wie bedoeld wordt.quote:
Huh?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Zeg, overdrijf anders ffquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Duidelijk, goed seizoen, onverwacht kampioen én halve finale CL en nog AC-finale te gaan.quote:
Tegen Italianen ben je altijd beter.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Roda JC ookWaren over twee wedstrijden ook beter...
Heb ik al gezegd dat ik het jammer vind dat PSV en AJAX al jarenlang de dienst uitmaken in Nederland? Dat Feyenoord niets maar dan ook helemaal niets meer in te brengen heeft?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:03 schreef Cart_man het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het jammer vond, dat Tomasson niet scoorde.
De enige zielige reacties komen weer van die havenzangers uit krottjeknor vriend. Ik heb weinig ajacieden gezien die geen respect hebben voor de spelwijze van psvquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
Le-zen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Cruoninga het volgende:
Als Ajacied nu gaan rellen op dit forum getuigt echt van een gebrek aan zelfrespect, zo sneu.
Ik hemel het niet op. Italiaanse ploegen zijn wel erg sterk, je kan het een verdienste noemen dat ze zo geniepig zijn. Ookal is het nog zo lelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dus waren hemelen mensen uberhaupt Italiaans voetbal nog op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |