abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26729244
quote:
Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..

Kenmerken:

* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Stellen jullie per speler van alles in? Hoe stel je dan bijvoorbeeld die spits in zodat je middenvelders beter zijn enzovoort? .
pi_26729281
Ik sluit die van mijn wel ff, ik opende er ook een.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26729307
Zo nu met Fc Koln gaat het best goed. 6 wedstrijd op rij niet verloren. Nu thuis tegen Hannover, zou ook 3 punten moeten zijn.

Wel raar trouwens dat ik bij een club als FC Koln meteen in het linker rijtje moet eindigen.
pi_26729569
tweede bundesliga toch? Koln heeft toch zoveel talent en kwaliteit dat je toch verwacht dat ze promoveren.
pi_26729610
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Steven184 het volgende:
tweede bundesliga toch? Koln heeft toch zoveel talent en kwaliteit dat je toch verwacht dat ze promoveren.
Ik ben al gepromoveerd. (Kampioen geworden)
pi_26729790
Dan vind ik het inderdaad raar, maar gaat je wel lukken toch?
pi_26729819
Aangezien het vorige topic dicht is, nog maar eens mijn laatste post
quote:
Heb de verleiding van het grote geld niet kunnen weerstaan en heb de overstap van QPR (dat als degradatiekandidaat op een nette 8e plek stond in de Premier Division) naar Wolverhampton Wanderers (nummer 19 in de Premier Division) Niets menselijks is deze trainer vreemd en als ze je persoonlijk komen vragen is dat natuurlijk egostrelend.

Gelijk gebruik gemaakt van de gelimiteerde transfersom die Margiotta had bij QPR en hem voor ¤800.000,- meegenomen Verder Jan Polak en Mido gehaald. Een begin voor lijfsbehoud is er en er wordt in ieder geval een stuk attractiever gevoetbald. Nu nog een mooie spielmacher.
Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballen
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_26729853
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Steven184 het volgende:
Dan vind ik het inderdaad raar, maar gaat je wel lukken toch?
Ik ben bang van niet, zo'n grootte selectie heb ik nou ook weer niet. En ik zit ook in de groepsfase van de UEFA Cup. Ik sta nu 8ste na 8 wedstrijden.
pi_26729878

En scum verliest alweer van een degradatie kandidaat ...

1. LIVERPOOL 13 wedstrijden 37 punten
2. scum 16 wedstrijden 33 punten
3. chelski 14 wedstrijd 31 punten

Genieten
pi_26729958
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Peregrijn het volgende:
[..]

Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballen
Hoeveel geld?
pi_26730009
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Peregrijn het volgende:
[..]

Probeer Roncatto eens?
pi_26730416
Dalmat, Mintal, David Thompson, Gambino, Cabanas, Yakin, Ricardo Sousa, Jeremy Mathieu, Dufer, Moutinho.
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:12:01 #13
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26730448
Heb FM ook maar weer eens uit de kast getrokken. Begonnen met Spurs.. in het eerste seizoen 7e geworden op 1 punt achterstand van een Europees ticktet, door in de laatste wedstrijd gelijk te spelen tegen Norwich Maar gelukkig had ik de beker nog, in de finale Arsenal met 2-0 verslagen Dus alsnog Europa in.

Ik heb op het moment een aardige selectie (vind ik zelf dan ). Paul Robinson, Cafu, Joe Cole, Kily Gonzalez en Jermain Defoe zijn bij mij de grote namen. Alleen wil laatstgenoemde een nieuw contract.. eisen: 600 000 euro per maand
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26730477
Dat ik Sousa ben vergeten te noemen, dat is mijn backup voor Totti.

Lisztes is ook wel een aardige
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:13:21 #15
36326 Freezor
Cold as stone
pi_26730493
Ik ben vorig seizoen gepromoveerd met MVV, opzich leuk maar mijn team is veel te zwak voor de eredivisie. Ik verlies wedstrijd na wedstrijd en me spelers zijn helemaal gedemotiveerd

Hefft iemand tips om me team een beetje op de rails te krijgen?
Something for your mind, your body and your soul.
pi_26730573
Ricardo Sousa net transfervrij aangetrokken voor komend seizoen

[ Bericht 6% gewijzigd door Peregrijn op 04-05-2005 16:26:56 ]
pi_26730649
En ook de Asian/EURO cup gewonnen

Go Liverpool
pi_26732223
Hmm ik heb nu een ultimatum gekregen.
pi_26732546
tvp
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26733232
Het loodzware Premier League seizoen met Rushden komt eraan. Ik heb de voorbereiding erop zitten. Het ging redelijk. Tegen Chesterfield, ze spelen Championship, werd het 0-0. Tegen Osasuna speelde ik gelijk, 2-2 en ik won in Wolfsburg met 2-4 van Wolfsburg.

Ik ben erg blij dat ik nog wat topaankopen (voor Rushden begrippen) heb kunnen doen. rechtsback Rogerio komt van Sporting Lissabon over en centrale verdediger Per Kroldrup van Middlesbrough. Rohan Ricketts heb ik voor het middenveld erbij gehaald. Verder komen Alexander Frei en Massimo Macarone mijn voorhoede versterken. Hopelijk krijgt Matuzalem nog een werkvergunning.

In november komen Lars Iver Strand en Marcus Rosenberg.

Ondanks dat zien de bookies mij geen kampioen worden, logisch natuurlijk. Ze denken dat mijn team linea recta terug gaat naar The Championship. Ik sta 500 tegen 1 genoteerd.
That's all folks!
pi_26733254
Per Kroldrup is een goede .

Met werkvergunningen heb ik trouwens nooit problemen, zelfs onbekende spelers die nooit caps hebben gehaalt kunnen binnen komen. De 1e work permit gaat niet door dus dan ga ik in hoger beroep en dan lukt het altijd .
pi_26733922
Bij mij helaas niet altijd. Werkvergunning voor Dagano is bijvoorbeeld afgewezen.

Helaas gaat het bij Wolves niet echt denderend. Na een kleine opleving toch weer terug gezakt naar plaats 19. Krijg volgend seizoen wel een stuk of acht transfervrije spelers binnen, waaronder Mendoza, Escude, Grygera, Kuyt en Sousa. Doelstelling is dan ook weer snel promoveren.
pi_26733942
Bij mij lukt het meestal niet met die werkvergunningen.
That's all folks!
pi_26733950
Ik ben begonnen in de Serie C2 met Ravenna. Toch een stad van faam en een club met een stadion waar 12000 mensen in kunnen. Al met al zaten er in de eerste wedstrijd 493.

De doelstelling van de club is nu een respectabele positie in de eindstand behalen en de loonlasten verlagen. De fans gaven me het voordeel van de twijfel bij mijn aanstelling. Mijn budget was liefst 65k!!!

Daarom heb ik weinig spelers aan weten te trekken. Wel twee rechterspitsen, plus een huurspits van de Lazio-reserves en een prima linksbuiten, te weten Parma's Gaetano Grieco. Hij is op voorhand mijn vedette. Verder heb ik een zeer aardige linksback, die helaas is gehuurd, een goede spits en een goede centrale middenvelder.

Ik ga in de Vaduz-tactiek spelen. In de Serie C beker werd ik 4e in de poule van 6, met 6 punten uit 5 duels (3 gelijk, 1 winst, 1 verlies). Ik mag niet doorbekeren dus. Maar goed, doel is de competitie.

Verder waren de fans verbaasd dat ik een 39-jarige keeper contracteerde, maar goed, ik had een tweede man nodig. De andere twee keepers, buiten mijn vaste doelman, waren 18 en 17...

Mislukte transfers had ik helaas ook. Zo koos Arjan Human uiteindelijk om bij ASWH te blijven, omdat hij er pas net zat. En ik was met Anderlecht rond over het 17-jarige toptalent Jonathan Legaer, maar die wilde nog niet naar Italië in dit stadium van zijn loopbaan. Hedwiges Maduro wilde op huurbasis niet, Gaetano Fontana van Fiorentina was te duur.

Ben benieuwd wat ik kan in de competitie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26734103
Vaduz-tactiek?
pi_26734760
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:10 schreef Peregrijn het volgende:
Vaduz-tactiek?
Dat is 4-3-3 attacking voor de insiders.
That's all folks!
pi_26734972
Net met 4-1 mijn eerste wedstrijg gewonnen van haarlem en dat met 10 man
Do it again now
pi_26735023
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net met 4-1 mijn eerste wedstrijg gewonnen van haarlem en dat met 10 man
Ja dat zie je vaak. Kom je met 10 man, ga je beter spelen.
pi_26735193
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is 4-3-3 attacking voor de insiders.
Nog speciale aanpassingen?
pi_26735410
Ik speel altijd met de Cruijff taktiek
pi_26735485
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:10 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Nog speciale aanpassingen?
Nee, alleen zorg ik dat ik de juiste spelers op de juiste posities heb staan en dat het team een goede samenhang heeft.
That's all folks!
pi_26736038
Ik maak altijd mijn eigen taktieken, speciaal aangepast aan de kwaliteiten van de spelers.
pi_26736101
Even gaan kijken of ik een club uit schotland naar de top kan brengen . Even kijken of er een leuke club in de hoogste divisie zit.

Ah Aberdeen voelt zich bereid
pi_26738302
Den bosch loopt als een trein heb nog geen enkele wedstrijd verloren en pas 2 tegen doelpunten geslikt. Robin Kiefft en Glenn Loovens zijn vorlopig mijn beste aankopen wat ook leuk is dat Schutt
Het weer heel goed doen.

Special note : Jean Paul van Gastel deed precies waarom ik heb gehaalt had tegen Helmond bij een 1-1 gelijke stand er een vrijetrap in peren en zo de overwinning binnen halen
Do it again now
pi_26743177
Net m'n eerste wedstrijd in de PL met Rushden thuis met 2-2 gelijkgespeeld tegen Manchester United. Ik kwam zelfs met 2-0 voor. 8e minuut Frei, 26e minuut Kroldrup. Helaas werd de druk gigantisch, kort voor rust de 2-1 van Rooney. Het leek erop dat ik ging stunten maar in de 88e minuut kreeg ManU een penalty (+ een rode kaart voor Demel) die raak werd geschoten door Miccoli. Gelukkig bleef het 2-2.
That's all folks!
pi_26743979
En respect voor mijn mannen, in de tweede wedstrijd tot tweemaal toe terugkomen.

That's all folks!
pi_26748299
Mijn tweede seizoen met NEC is zojuist afgelopen. Na een moeizaam begin en een zwaar eind (spelers raakten vermoeid door UEFA cup), heb ik een mooi seizoen gehad. Zesde plaats competitie (lichte tegenvaller), Amstel cup (in de finale met 7-0 gewonnen van Groningen!!) en een kwartfinale UEFA cup tegen Déportivo... Aan verschillende spelers wordt getrokken, maar ik heb gelukkig alleen Boutahar moeten laten gaan (11.000.000 naar Ajax). Daarvoor in de plaats heb ik nu Rochemback, Bruggink, Selakovic, Koné, Leandro en Zonneveld. De eerste oefenwedstrijden heb ik in ieder geval dik gewonnen. Ik ben benieuwd hoe dat in de competitie uit gaat pakken!
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 11:07:52 #38
42184 crew  DaMart
pi_26749071
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Freezor het volgende:
Ik ben vorig seizoen gepromoveerd met MVV, opzich leuk maar mijn team is veel te zwak voor de eredivisie. Ik verlies wedstrijd na wedstrijd en me spelers zijn helemaal gedemotiveerd

Hefft iemand tips om me team een beetje op de rails te krijgen?
Dat had ik met Haarlem. Eerst via nacompetitie promoveren, meteen degraderen, met grote voorsprong kampioen worden en dus weer promoveren, weer op het randje staan van degraderen... en toen wilde Utrecht mij als hun nieuwe trainer hebben en werd Utrecht een jaar later kampioen

Het kan dus inderdaad erg lastig zijn om met een kleinere club die net gepromoveerd is in de Eredivisie te blijven. Om het tij te keren heb ik in het eerste seizoen eredivisie in de winterstop wat spelers gehuurd van clubs die bovenin stonden, en wat transfervrije spelers aangetrokken. Helaas kon ik door het beperkte budget geen echte toppers halen. We gingen inderdaad beter spelen, maar uiteindelijk kwamen we alsnog 4 punten tekort om in ieder geval via de nacompetitie nog te kunnen proberen in de Eredivisie te blijven.
pi_26750426
Heb Hartlepool aardig op de rails nu.. Na een uiterstsucces volle maand Januari(1 gelijk rest gewonnen)

met nog 11 duels sta ik op de 9e plaats met maar 5 punten achter een play-off plaats.. dus hopelijk kan ik nog promoveren
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:15:33 #40
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26750558
tvp.. en met Atalanta still going strong
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_26750983
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef MMUFC het volgende:
Heb Hartlepool aardig op de rails nu.. Na een uiterstsucces volle maand Januari(1 gelijk rest gewonnen)

met nog 11 duels sta ik op de 9e plaats met maar 5 punten achter een play-off plaats.. dus hopelijk kan ik nog promoveren
Zou mooi zijn! Anders je goed versterken en volgend seizoen bovenaan.
That's all folks!
pi_26752113
Ik ben voor het eerst begonnen met de game. Ben gestart met Dordrecht in de 1e divisie (enige ploeg die me wou hebben). Het begin liep allemaal erg soepel. Veel wedstrijden winnen en goed spel. Alleen me huidige spits wil niet echt scoren maar dat komt hopelijk nog.

Probleem is nu dat 7 van me basisspelers geblesseerd zijn, ik me team heb moeten aanvullen met een stel jeugdspelers en dat me wisselbank nu maar 2 spelers telt.

Daarnaast moet ik ook nog wat verkopen om de lonen naar beneden te brengen. Of is er een manier om de huidige salarissen te verlagen?
Built for Speed
pi_26752637
Ik heb zojuist op het SI forum gelezen dat de fm cd niet meer wordt herkend na het installeren van patch 5.0.5 bij iemand. Nou kan ik me herinneren dat mensen hier daar ook last van hadden. In dat topic op het si forum gaf iemand de tip om de cd te ejecten en vervolgens weer in de cd rom te doen. Dit schijnt te werken. Ik heb geen idee, maar probeer dat eens als je het nog niet hebt gedaan.
pi_26752770
Na 4 wedstrijden met Rushden in de Premier League sta ik 12e met 5 punten uit 4 wedstrijden. Gelijk tegen ManU en tegen Everton, verloren van Aston Villa en winst tegen Portsmouth. Mellor staat bovenaan de topscorerslijst met 6 doelpunten. Verder heb ik Matuzalem nog weten te strikken.
That's all folks!
pi_26753272
Je hebt dus wel een spectaculair team, zo te lezen!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:33:10 #46
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26755127
Ook maar weer eens begonnen. Deze keer met een stel semi-amateurs uit Serie C2/b in Italië, Fano genaamd. De voorzitter gaf me welgeteld 9k. Eens kijken of het wat wordt..

Edit: Eerste wedstrijd 1-2 verloren tegen (echte) amateurs van Varese. Dit wordt paaseieren zoeken..

[ Bericht 36% gewijzigd door SimK op 05-05-2005 16:41:49 ]
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 16:52:59 #47
42184 crew  DaMart
pi_26756734
Eerste seizoenshelft met Feyenoord in het seizoen 2015/16 is werkelijk uitstekend verlopen. Na 15 wedstrijden geen punt verloren, en een voorsprong van 14 punten opgebouwd op nummer 2 Zwolle.

Voor het volgend seizoen heb ik een talentvolle linker verdediger van Haarlem gecontracteerd, ter vervanging van Bosschaart, die naar alle waarschijnlijkheid zijn voetbalschoenen aan de wilgen zal hangen na dit seizoen. Deze transfer past overigens prima in mijn spelersbeleid: veel jonge, talentvolle spelers uit Nederland aantrekken of laten doorstromen vanuit de jeugd. Dit heeft ertoe geleid dat na twee jaar Feyenoord, er nog maar 6 buitenlandse spelers bij de hooofdmacht zitten, en 20 Nederlanders...
pi_26757181
De 2e plaats en dus het CL-ticket is binnen met Rennes. Ik had nog een klein kansje op de titel, maar uiteindelijk door een slechte reeks aan het eind nog net 2e geeindigd. Stond tijdens de laatste match zelfs opeens even 3e, maar dat heeft niet lang geduurd.

Binnenkort de bekerfinale tegen Metz en daar gaan we natuurlijk gewoon voor de eerste prijs.
pi_26757753
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:
Je hebt dus wel een spectaculair team, zo te lezen!
Zeker spectaculair, het vergt wel veel slimme in-game management.
That's all folks!
pi_26757860
Ik vraag me serieus af hoe jullie alles regelen.. Ik zoek bij player search een speler die aan mijn wensen voldoet, die stel ik in bij attributes, en daarna stel ik het gewoon op en druk op play game en laat de westrijd maar gaan.. Meer doe ik eigenlijk niet .
pi_26757865
Wegens gebrek aan een 'band' met Rushden maar een nieuw spel begonnen met een Engelse club waar ik wel wat mee heb, de Wolverhampton Wanderers. (mede vanwege mijn Hattrick-team... )

Eerlijk gezegd schrok ik van het gebrek aan kwaliteit in een team dat toch moest vechten voor promotie in de Engelse Championship, een club die toch te vergelijken moet zijn met een doorsnee ADO Den Haag of FC Twente. Dat betekende aankopen:

Sander Keller: Een multifunctionele verdediger die in de hele achterste linie inzetbaar is. Niet duur en goed genoeg voor een basisplaats.
Jon Otsemobor: Ook niet duur en niet slecht. Vecht met Keller voor een basisplaats.
Ruud Kras: Eveneens een goedkope verdediger, maar deze lijkt overbodig. Als een club zich met een fatsoenlijk bod meldt, is hij weg. Voorlopig is hij laatste verdediger in rang en kan niet op veel speeltijd rekenen.
Guy Demel: Een goedkope, uitstekende speler. Gekocht als verdediger, maar schoof al snel op naar het middenveld, waar hij beter tot zijn rechtkomt. Een echte stofzuiger die veel tegenstanders hinderlijk voor de voeten loopt. Een van de betere aankopen.
Marcel Majoros: Gekocht als wissel vanwege zijn multifunctionaliteit, maar hij vocht zich knap in de basis (zijn waarde is al bijna 3m) en is er inmiddels al niet meer buiten te denken (zeker niet slecht voor een speler die voor 80K overkwam)...
Ali Boussaboun: In de spits is er een redelijk groot tekort aan echte goalgetters en combinerende spelers. Hij is misschien niet de oplossing, maar wel een speler die zowel in de spits als op de flanken goed overweg kan.
Hossam Ghali: Hij kwam in de winter. Het idee achter zijn komst is dat hij van achteruit het spel meer moet opbouwen, aan een echte opbouwer ontbreekt het namelijk in dit team. Hopelijk gaat het met hem nog beter dan dat het nu gaat (zit net in de winter).

Al met al sta ik nu eerste, op 5 punten van de nummer 2 Leeds. Het grootste probleem is het scoren. 45 goals in 26 wedstrijden is niet slecht, maar in mijn ogen niet goed genoeg. Gelukkig loopt de verdediging goed, keeper Murray hoefde in die 26 wedstrijden maar 10 keer de bal uit het net te vissen.

Nog wat screens:

De League Cup: na een paar rondes (4e ronde) trof ik de eerste premier league club: Tottenham. Een dodelijk spannende wedstrijd volgde, die uiteindelijk haar einde vond in een uiterst spannende penalty-serie, die beslist werd door mijn verdedigende middenvelder Olofinjana (de man van de belangrijke goals, blijkt ook uit de volgende screen). Keeper Murray nam al eerder een penalty.

In de kraker tegen Nottingham Forrest (toen #3, nu #4) kwam ik best aardig terug na met een man minder te komen (de verder uitstekende Kennedy, speler van die maand). Olofinjana maakte die goals, natuurlijk.
Verder is het eigenlijk niet zo speciaal, maar ik was toch best wel blij...

Nouja, ik ga nog even verder spelen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_26758041
Jullie praten allemaal over die spelers van ja ik heb iemand nodig die hier de ballen kan weghalen enz enz enz...

ik heb altijd zoiets van ik heb een DMC nodig euhm, ik neem deze wel en that's it
pi_26758655
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:58 schreef VoreG het volgende:
Jullie praten allemaal over die spelers van ja ik heb iemand nodig die hier de ballen kan weghalen enz enz enz...

ik heb altijd zoiets van ik heb een DMC nodig euhm, ik neem deze wel en that's it
Dan ben je niet de enige hoor. Ik koop meestal teveel spelers
pi_26759029
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:46 schreef VoreG het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe jullie alles regelen.. Ik zoek bij player search een speler die aan mijn wensen voldoet, die stel ik in bij attributes, en daarna stel ik het gewoon op en druk op play game en laat de westrijd maar gaan.. Meer doe ik eigenlijk niet .
Wil ik met Rushden overleven in de Premier League moet ik wel tijdens de wedstrijd wel eens van tactiek veranderen. Meestal zoek ik dan de zwakste spelers van de tegenstander uit om flink aan te pakken. Ik hou m'n systeem wel altijd hetzelfde, maar kies wel eens een andere speler uit met de eigenschappen die ik nodig heb. Verder bluf ik met het wisselen wel eens om de tegenstander te verrassen.
That's all folks!
pi_26759292
Mijn Ravenna-jongens moeten duidelijk nog wennen aan het aanvallende systeem, voorlopig sta ik 20e en laatste. Wel nog op zo'n afstand dat ik me nog veilig kan spelen, als ze eenmaal gewend zijn. Voorlopig profiteren vooral de andere clubs van mijn aanvallende instelling en counteren ze zich vaak bekwaam naar winst. Mijn keeper is ver teruggevallen en ligt nu onder vuur bij de media. Dat is jammer, want hij houdt geen bal meer tegen nu. De laatste wedstrijd schoot de tegenstander 3 x op doel en scoorde 3 x. Gelukkig maakte ik er zelf ook nog 3.

Al met al dus met horten en stoten, al zijn de fans nog erg blij met me. Ik zoek nu naar goedkope spelers die mijn team een kwaliteitsinjectie kunnen geven. Heb al een Zweedse multifunctionele verdediger binnengehaald, maar die komt op 1 januari pas.

Ook wel aardig, ik had een zeikerdje in het team. Die knul wilde met alle geweld centraal spelen ipv rechtshalf. Door een blessure moest hij één keer centraal, omdat ik mijn vaste CM miste. Gelijk dit bericht:

www.thuisuiteten.nl
pi_26759988
Net in de halve finale League Cup 3-3 gelijk gespeeld tegen Arsenal, dat met een B-team (nog niet onaardig met o.a. van Persie, Edu en Pennant) aantrad. In de blessuretijd kwamen ze echter nog terug van een 3-1 achterstand door 2 goals van Aliadiere. Dan maar de replay.
quote:

Moet toch iets verzinnen om jullie te vermaken?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 19:27:17 #57
8781 crew  Frutsel
pi_26760082
tvp Seizoen van Twente eindigde op plaats 6
Geen europees voetbal en dat terwijl de bekerfinale tussen de nr 1 en 3 ging.
Zomerbeker, daar word ik blij van..
Hoezo geeft plek 6 geen recht op UEFA...
en wat doet RODA bij de UEFA teams, terwijl die 7e werden...
pi_26760745
In de winterstop ben ik helaas mijn sterspeler Lukas Podolski kwijtgeraakt. Hij vroeg een belachelijk hoog salaris. En daarom moest ik hem verkopen, voordat hij gratis wegloopt. Helaas voorzag Dortmund dit en bood hem een contract aan. Niet erg. Ik krijg 15,5 miljoen euro. Al had ik van Inter een bod van 20 miljoen en de transfer aan het eind van het seizoen. Maarja van dat geld heb ik meteen 3 belangrijke aankopen gedaan. Die mij nog moeten redden.

Kruiswijk, Frank Demouge (Topscoorder in Eredivisie) en Edgar Baretto
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:27 schreef Frutsel het volgende:
tvp Seizoen van Twente eindigde op plaats 6
Geen europees voetbal en dat terwijl de bekerfinale tussen de nr 1 en 3 ging.
Zomerbeker, daar word ik blij van..
Hoezo geeft plek 6 geen recht op UEFA...
en wat doet RODA bij de UEFA teams, terwijl die 7e werden...
Volgens mij is dat een bug.
Ik heb het ook een keer gehad. Alleen toen werd ik 7de en ging Europa in, en Feyenoord lekker niet

[ Bericht 25% gewijzigd door Knoekie op 05-05-2005 19:56:17 ]
pi_26760935
Degradatie kandidaat Aberdeen doet het best netjes onder mijn leiding, komen ook wel wat leuke spelers. Ik kan best tevreden zijn
pi_26761233
In de 4e ronde FA-cup Crystal Palace op 1-1 gehouden (goals na 20 seconden (Miller) en in de 4e minuut). Ook al een replay... >_<

Edit: In de replay van Arsenal, dat nu wel met alle sterren aantrad. Na een tweede geel voor Olofinjana en een goal tegen begon ik een wanhoopsoffensief, maar dat was zinloos. Arsenal kreeg ruimte en wist er vervolgens nog 3 in te tikken. Het League-cup avontuur is uit, nu de FA-cup nog...

[ Bericht 52% gewijzigd door EnGCatjuh op 05-05-2005 20:30:34 ]
pi_26762118
aargh, na een super reeks waarin ik op 4 punten achter play-offs kwam heb ik nu weer een klote reeks.. sta met nog 3 duels te gaan 6 punten achter play-offs :s
pi_26763925
Ik heb de eerste periode titel binnen met 1 punt voor op Cambuur

10 wedstrijden gespeeld 6 gewonnen 2 gelijk gespeeld en 1 verloren

Enige minpuntje is dat ik de wedstrijd maar zelden met 11 man uitspeel , Laatst zelfs met 9 man en dan nog gelijk spel.
Do it again now
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 21:59:47 #63
42184 crew  DaMart
pi_26764070
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb de eerste periode titel binnen met 1 punt voor op Cambuur

10 wedstrijden gespeeld 6 gewonnen 2 gelijk gespeeld en 1 verloren

Enige minpuntje is dat ik de wedstrijd maar zelden met 11 man uitspeel , Laatst zelfs met 9 man en dan nog gelijk spel.
Heb je je tackling toevallig op hard staan? Dan gaan de spelers nog wel een iets te fel de duels in. Wat mij ook wel eens heeft geholpen is spelers die een rode kaart ontvingen een waarschuwing geven... het kan toeval zijn, maar ik kreeg de indruk dat het wel effect had op het hele team toen ik enkele spelers op deze manier waarschuwde.
pi_26764150
Ik ben momenteel aan een zege reeks begonnen om u tegen te zeggen. Compleet ongeslagen met dordrecht. Daarnaast ook veel doelpunten maken, van Galen en de Nooijer zijn bij mij de afmakers.

Probleem is nu alleen dat ik Feyenoord heb geloot in de Amstel Cup. Ik denk dat die toch echt een maatje te groot zijn.
Built for Speed
pi_26764279
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Heb je je tackling toevallig op hard staan? Dan gaan de spelers nog wel een iets te fel de duels in. Wat mij ook wel eens heeft geholpen is spelers die een rode kaart ontvingen een waarschuwing geven... het kan toeval zijn, maar ik kreeg de indruk dat het wel effect had op het hele team toen ik enkele spelers op deze manier waarschuwde.
Nee volgens mij ligt het steeds aan de scheidsrechters.
Zijn ook steeds andere spelers dus

Robin Kieft is trouwens vorlopig mijn beste aankoop geweest hij scoort als een trein en doet het gewoon goed.

Boy Waterman is trouwens ook een uitstekende keeper en Loovens en van Gastel doen waar ze voor gekomen zijn . Verder ben ik ook tevreden over Maduro en Basic en de rest de enige die mijn zorgen baat van de aankopen is Demenenica maar het is nog te vroeg in het siezoen om hem al afteschrijven.
Do it again now
pi_26768773
Straffen die spelers, rode kaarten pik ik niet!
That's all folks!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 00:38:56 #67
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26769256
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Straffen die spelers, rode kaarten pik ik niet!
Ook als het komt door de scheids?
Do it again now
pi_26769813
Bah win ik uit met 5 - 0 van Kaisterlautern klik op op kruisje opslaan kies ik NEE. GVD

Nou in één maand uit alle bekers. Uit tegen Bayern Munchen word met 1 - 0 verloren. En uit tegen Newcastle word ik weggespeelt. Dit tot grote frustratie van mijn spelers: 3 keer rood met nog 45 minuten te spelen. Dan gaat in de 58ste minuut ook nog mijn keeper gebleseerd het veld af. En al 3 wissels gedaan. Dus met 7 man tegen 11 man. Ik ben blij dat het 'maar' 4 - 0 is geworden.

[ Bericht 69% gewijzigd door Knoekie op 06-05-2005 02:05:54 ]
pi_26771718
Wat is het nut van wedstrijden opslaan?
Built for Speed
pi_26771957
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef Knoekie het volgende:
In de winterstop ben ik helaas mijn sterspeler Lukas Podolski kwijtgeraakt. Hij vroeg een belachelijk hoog salaris. En daarom moest ik hem verkopen, voordat hij gratis wegloopt. Helaas voorzag Dortmund dit en bood hem een contract aan. Niet erg. Ik krijg 15,5 miljoen euro. Al had ik van Inter een bod van 20 miljoen en de transfer aan het eind van het seizoen. Maarja van dat geld heb ik meteen 3 belangrijke aankopen gedaan. Die mij nog moeten redden.

Kruiswijk, Frank Demouge (Topscoorder in Eredivisie) en Edgar Baretto
Demnouge is een goede aankoop. Bij mijn NEC is hij na twee seizoenen telkesn topscorer. Hij scoorde in mijn afgelopen seizoen in alle competities ergens tussen de 40 en 50 goals! Baretto komt ook van NEC en is erg goed, maar ook ambitieus, zodra er een grotere club naar hem hengelt wil hij weg...
pi_26773050
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ook als het komt door de scheids?
Het komt niet altijd door de scheids, de speler heeft er meestal wel een aandeel in.
That's all folks!
pi_26773385
Koné, die afgelopen zomer voor niets is overgekomen blijkt een wereldaankoop van NEC!! In de eerste twee wedstrijden scoorde hij al vier keer. In de eerste wedstrijd legde hij persoonlijk Ajax over de knie met een hattrick (uitslag 4-0!!), en ook in de tweede wedstrijd prikte hij er 1 in. Ik hoop dat ik nog veel van hem kan gaan genieten!
pi_26779552
Soms ligt een kaart aan de scheids (er zijn scheidsrechters in het spel die gewoon ongelovelijk veel kaarten trekken, heb ik ook met Telstar ervaren), soms aan de speler (en zijn instelling) en soms aan allebei. Er is niet altijd iets aan te doen.

Zoals al eerder verteld had na de halve finale league-cup tegen Arsenal ook de 4e ronde FA-cup tegen Crystal Palace een replay nodig. De hele wedstrijd bleef het 0-0, waardoor na de 1-1 uit de vorige wedstrijd een verlenging nodig was. Ik was niet noodzakelijk te scoren (uitgescoorde doelpunten zouden na de verlenging dubbel kunnen tellen), maar bleef mijn normale spelletje spelen. 8 Minuten in de extra tijd leverde dat de beloning op. Clubtopscorer (en ook nog eens productief met assists) Majoros scoorde na een schitterende pass van achteruit van Cameron.
Toen in de 108e minuut Palace-speler Lakis met zn tweede geel van het veld werd gestuurd, was de overwinning definitief binnen. Crystal Palace ging spelen op de counter, maar dat had geen effect. Het net aangetrokken Colombiaanse talent Jhon Jairo Mosquera scoorde een paar minuten voor het verstrijken van de tweede verlenginghelft ook nog eens de 2-0 uit een scrimmage na een corner, bij zijn debuut.

(Iemand moet toch winnen in de verlenging.. )

De volgende ronde wacht Derby. Een tegenstander uit de eigen competitie, maar gezien hun huidige 5e plaats zeker geen makkelijke.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:10:56 #74
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26780489
Methodmich hebben spelers bij jou enige interesse om naar Ravenna in de C2/B te komen? Bij mij met Fano niet namelijk. Ook geen Zweedse verdedigers, bovendien is het geld er simpelweg niet voor
Ik moet roeien met de riemen die ik heb en dat is weinig soeps. In de 5 wedstrijden voor de beker eindigde ik 4e, ik won toch nog een wedstrijd
pi_26783918
Nee, bij mij is spelers halen lastig. Ik heb in de zomer 3 man aangetrokken, 1 op huurbasis (Gaetano Grieco van Parma) en 2 jongens van amateurclubs ofzo.

Verder heb ik nu met Martin Overvik een Deense centrumverdediger, type Viking en heb ik alsnog Arjan Human van ASWH gecontracteerd. Helaas hebben enkele keyplayers blessures.

Ik sta nog steeds onderin, maar pak wel al meer punten, dus ik hoop degradatie te kunnen vermijden. Overigens, een zeer aardige screen, waarin mijn reservespits ineens liet zien waarom ik zijn contract toch maar WEL moet verlengen:

www.thuisuiteten.nl
pi_26784015
En dat allemaal in 1 helft...
pi_26785593
Dat was het rare ja. Hij eindigde dan ook met een 10.
www.thuisuiteten.nl
pi_26785721
Goh.. Bijna al zn schoten zullen wel op doel zijn gegaan ja..
pi_26786973
hoe dan je eigelijk een online spel spelen?
een vriend en ik willen online spelen, hoe moet dat dan :s
pi_26787174
Via de IP adressen van jullie beiden, een moet het spel even opzetten en is de server. De ander moet zich er dan bijvoegen.
That's all folks!
pi_26788355
Ik meld me ook maar weer is hiero.

Ben een nieuwe game gestart, ditmaal met Zwolle. Helaas is het eerste seizoen een groot drama, ik was naief en ging zeer aanvallend spelen met Zwolle, dit heeft me veel punten en vetrouwen van het team gekost. Nu speel ik 5-3-2 de 2e helft van het seizoen verloopt redelijk, ik hoop volgend seizoen het nog te mogen proberen met Zwolle en te bewijzen dat dit seizoen niet standaard is onder mij
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_26789940
Na 11 wedstrijden in de Premier League sta ik op plek 13. Ik heb net even een dipje gehad, twee keer een 3-0 verlies en een nipt verlies van Liverpool 0-1. Net heb ik gelukkig weer eens gewonnen van Birmingham met 2-4, terwijl ik met 2-0 achterstond bij rust.

Mellor vertrekt na een uiterst succesvolle Rushden periode in januari voor 5,25 miljoen naar Newcastle, hij wilde niet verlengen en had nog een contract tot het einde van het seizoen. Hij is net ook nog eens geselecteerd voor het Engelse nationale team. Rosenberg of Maccarone gaan hem aflossen in de spits.
That's all folks!
pi_26796663
Ik ben nog altijd een verslaafd FM-speler. Ben al heel lang bezig met een ‘carriere’. Dit zijn alle resultaten die ik tot nu geboekt heb (voor degene die het interessant vindt )

2004/2005 - Dordrecht (9e in de GGD, Kwartfinale beker)
2005/2006 - Dordrecht (3e in de GGD, Promotie via nacompetitie, Eerste ronde beker)
2006/2007 - Dordrecht (8e in de Eredivisie (33 wedstrijden als manager) Vierde ronde beker)
Heerenveen (10e in de Eredivisie (1 wedstrijd als manager))

2007/2008 - Heerenveen (2e in de Eredivisie, Vierde ronde beker)
2008/2009 - Heerenveen (4e in de Eredivisie, Derde kwalificatieronde van de CL, Tweede ronde met rechtstreekse uitschakeling van de UEFA Cup, Vierde ronde beker. Kampioen met de Heerenveen Reserves)

Nu zit ik in het seizoen 2009/2010 (april 2010). En toch verveelt het nog steeds niet. Ik wil graag met Heerenveen een prijs pakken, het liefst het kampioenschap natuurlijk en dan naar een grotere club. Ik sta op het moment tweede in de competitie met 11 punten achter op Ajax, wel 1 wedstrijd minder gespeeld. Nu nog 6 wedstrijden te gaan voor Ajax, dus ze zullen wel kampioen worden. In de halve finale van de UEFA-cup moet ik tegen Barcelona, na Lazio en Deportivo te hebben uitgeschakeld. Het waren spannende en zware wedstrijden, maar in beide uitwedstrijden hield ik de schade beperkt. In de finale van de beker speel ik nog tegen RBC.

Ik speel al jaren in een aanvallende 4-4-2, met een ruit op het middenveld. Dit is nu mijn team (met tussen haakjes de reserves):

DM: Akinfeev/Fernando Henrique - beide redelijk jonge, maar goede keepers. Vooral Henrique, maar hij heeft af en toe een mindere periode
VR: Ricksen (Bakkati) – In de zomerstop wordt Michael Kone van Anderlecht gehaald. Hij zal waarschijnlijk een basisplaats krijgen en Bakkati gaat weg omdat zijn contract afloopt.
VC: Maduro (Hansson)
VC: Majstorovic (Hansson)
VL: Zonneveld (C.Cohen) – Zonneveld had ik eerder al verkocht, maar later heb ik hem weer teruggekocht. Ik heb er geen spijt van, want het is dit seizoen mijn beste speler.
VMC: Oliseh (Landzaat)
MR: Yildirim (Landzaat/Kolk)
ML: Vandermieren (Kolk) – Vandermieren is een heel groot talent en speelt een topseizoen als dribbelaar op de linkerflank.
AMC: Hersi (Bruggink) – Hersi doet het prima en scoort veel. Afgelopen seizoenen speelde hij telkens (zeer goed) in het tweede elftal, maar ik zag geen toekomst meer voor hem. Dit seizoen verbaast hij mij en sinds het vertrek van Daniel Fredheim Holm in de winterstop naar Feyenoord (wilde zijn aflopende contract niet verlengen, dus moest ik het nu wel verkopen) is Hersi een vaste waarde.
AC: Reinaldo Navia (Bruggink, de Jonghe) – Chileense doelpuntenmachine
AC: Imre Szabics (Bruggink, de Jonghe)

De verdediging is het zwakke punt, voorlopig komt alleen Kone als versterking.

Het is wel leuk om al in 2010 te zitten. Je ziet echt te raarste transfers, wedstrijden, kampioenen e.d.
Zo speelt Aroune Koné bij AC Milan, van der Vaart bij Deportivo, Sneijder bij Manchester United, Nigel de Jong bij Newcastle, Kuijt bij Alavés en van Bommel nog steeds bij PSV.
Verder won Italië het WK 2006 en Ierland het EK 2008.

Zo dat was mijn verhaal wel zo'n beetje, ik ga weer verder spelen.
pi_26797223
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Na 11 wedstrijden in de Premier League sta ik op plek 13. Ik heb net even een dipje gehad, twee keer een 3-0 verlies en een nipt verlies van Liverpool 0-1. Net heb ik gelukkig weer eens gewonnen van Birmingham met 2-4, terwijl ik met 2-0 achterstond bij rust.

Mellor vertrekt na een uiterst succesvolle Rushden periode in januari voor 5,25 miljoen naar Newcastle, hij wilde niet verlengen en had nog een contract tot het einde van het seizoen. Hij is net ook nog eens geselecteerd voor het Engelse nationale team. Rosenberg of Maccarone gaan hem aflossen in de spits.
Hoeveel had je destijds voor Mellor betaald?
www.thuisuiteten.nl
pi_26799040
Jahoe, de Franse beker is binnen. In de finale met 3-1 gewonnen van Metz. Stiekem wist ik al vanaf de 11e rond dat ik de beker ging winnen. Toen moest ik tegen Monaco en 25 minuten voor tijd stond ik 2-0 achter. Toen stond Kallstrom op en werd het uiteindelijke 3-2 in de verlenging.

Ik zal trouwens gelijk ff me belangrijkste speler bespreken:
Keeper
Luzi - Franse goalie die aan het begin kwam voor 75.000 euro van Liverpool. Hij heeft eigenlijk nooit concurrentie gehad van Isaksson en met een gemiddelde van 7,58 in 43 wedstrijden heeft hij ons aardig op de been gehouden op weg naar een CL-plaats en een overwinning in de beker.

Verdediging
Perez - Franse ervaren back. Mag weg na dit seizoen, maar heeft afgelo0pen seizoen zeer degelijk gespeeld.
Serafin Garcia- Uruguayaanse back die op beide flanken uit de voeten kan. Zeer degelijk gespeeld en heeft maar liefst 35 wedstrijden gespeeld. 10 wedstrijden gemist, waarvan 8 door interlands.
Monsoreau - Franse verdediger die zeer degelijk heeft gespeeld. Helaas werkt zijn snelheid iets tegen, anders had hij nog meer gespeeld dit seizoen dan 23 wedstrijden.
Squillaci - Franse topverdediger die af en toe een beetje verzaakte. Maar genoeg potentie om het volgend jaar beter te doen.
Naldo - Kwam in de winterstop en heeft daarna 16 matches gespeeld. Liet zien in de lucht onklopbaar te zijn, maar over de grond moet hij nog wat dingetjes leren. Desalniettemin zeer goed begonnen.
Faty - Franse talent in het centrum. Heeft genoeg potentie om ver te komen. Was dit seizoen een degelijke factor als verdediger of verdedigende middenvelder.
Vanden Borre - Ondanks zijn jeugdigheid heeft hij toch 15 wedstrijden gespeeld. Moet nog veel leren, maar is goed begonnen en gaat er zeker komen.

middenveld
Ciurlizza - Kwam transfervrij over in de winterstop uit Peru. Is geen opvallende speler, maar wel zeer degelijk en doet altijd zijn werk.
Lamouchi - Ervaren middenvelder die gedaan heeft wat hij moest doen, maar miste af en toe hetgene wat ik achter hem zocht. Namelijk net het extra brengen om een wedstrijd naar onze hand te zetten. Zal naar verwachting volgend jaar nauwelijks spelen.
Gudjonsson - Wat een geweldenaar. 37 wedstrijden gespeeld, 6 ultrabelangrijke doelpunten gemaakt. Geeneen was er voor de statistiek. Hij was gewoon de motor van dit seizoen die zorgde dat de vleugels en kallstrom hun ding konden doen. Mijn vaste aanvoerder en blijft dat als van Bommel komende zomer niet komt.
Braguti - Mijn persoonlijke favoriet. 18 jaar, fysiek zeer sterk. Heef totaal 37 wedstrijden gespeeld, waarvan 21 als invaller. Scoorde daarin 9 keer en was daarmee de productievste middenvelder. Dit is een jongen die ver gaat komen.
Kallstrom - Speelde 39 wedstrijden, speelde nooit slecht, maar helaas speelde hij ook slechts zelden goed. Dit komt omdat wij niet kunnne domineren en dat is het spel wat Kallstrom ligt omdat hij niet zo snel is. Zorgde toch voor 8 goals en 6 assists. Moet volgend jaar echt beter spelen anders mag hij weg en met een zeer goed bod mag hij komende zomer al weg.(Of als van Bommel komt).
Maoulida - Franse spits die speelde op de rechtervleugel 32 wedsterijden lang. Is 3x op verlof geweest wegens problemen en heeft een hekel aan me. Maar hij speelde als een tierelier. Scoorde 4x, gaf 14 assists en had een gemiddelde van 7,59. Zonde dat hij niet wilde bijtekenen en daardoor transfervrij weggaat.
Monterrubio - Een ander Frans toppertje op de flank. Hij speelde 34 wedstrijden, waarin hij een gemiddelde had van 7,53 en 17 assists gaf en 3x scoorde. Blijft normaliter ook volgend jaar op de vleugel staan. Samen met Maoulida een belangrijke factor in de counters.

Aanval
Mornar - Begon als 3e spits, maar werkte zich op tot 1e spits en speelde utieindelijk zelfse 37 wedstrijden. Scoorde daarin 25 goals en had daardoor een groot aandeel in het CL-ticket en het bekersucces. Was geleend en zal weer terugkeren naar Portsmouth. Was misschien wel de belangrijkste facor in de counters, doordat hij bijna elke afgevallen bal wist op te pikken en vanaf daar de aanval voortzette.
Mokoena - Zuid Afrikaans talent dat liet zien veel in zijn mars te hebben. Speel;de in de spuits en op de vleugels in 22 invalbeurten en 12 basiswedstrijden. Scoorde daarin 7x en gaf 6 assists. Als hij zich blijft ontwikkelen kan hij heel ver komen, zeker als zijn posities een iets andere invulling krijgen.

Dat waren ze, binnenkort als het nieuwe seizoen begint zal ik wel van de nieuwe spelers verslag doen.
  Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 13:12:07 #86
42184 crew  DaMart
pi_26799517
Geweldig resultaat in de Champions League, waar ik ten koste van Arsenal naar de kwartfinale ben gegaan!

pi_26799633
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:12 schreef DaMart het volgende:
Geweldig resultaat in de Champions League, waar ik ten koste van Arsenal naar de kwartfinale ben gegaan!

[afbeelding]
Ik wilde bijna zeggen, dat is toch niet leuk met een topploeg spelen.

Maarja dat is Feyenoord niet meer.
pi_26799677
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Wel als je jezelf daarnaar toe hebt opgewerkt ...
  Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 13:21:29 #89
42184 crew  DaMart
pi_26799803
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Mijn Feyenoord wel hoor... we gaan voor de derde maal op rij kampioen worden
  zaterdag 7 mei 2005 @ 13:21:51 #90
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26799817
tvp'tje

Nog steeds niet begonnen met het spel.
A.M.A.B
pi_26800267
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoeveel had je destijds voor Mellor betaald?
170k.
That's all folks!
pi_26801024
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het komt niet altijd door de scheids, de speler heeft er meestal wel een aandeel in.
Komt me bekend voor. Een Defoe bijvoorbeeld die bij mij per jaar bijna 15 gele kaarten haalt, waarvan 10 minstens door schwalbes

Ik zit nu in het derde jaar met de Spurs. Op linksback heb ik op het moment De la Cuesta en Jankulovksi. Ik heb nog ¤22.5 miljoen over om uit te geven, nog tips voor een goede linksback/centrale verdediger?
pi_26801395
Waar zoek je naar, een ervaren verdediger of een talent?
That's all folks!
pi_26801561
Linksback

Riise
Of Niclas Jenssen

[ Bericht 4% gewijzigd door VoreG op 07-05-2005 14:45:37 ]
pi_26802695
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:09 schreef Robbie_Keane het volgende:

[..]

Komt me bekend voor. Een Defoe bijvoorbeeld die bij mij per jaar bijna 15 gele kaarten haalt, waarvan 10 minstens door schwalbes

Ik zit nu in het derde jaar met de Spurs. Op linksback heb ik op het moment De la Cuesta en Jankulovksi. Ik heb nog ¤22.5 miljoen over om uit te geven, nog tips voor een goede linksback/centrale verdediger?
Ik ken een hele goedkope linksback uit Mali speelt bij mij bij Den Bosch ben alleen zijn naam effe kwijt

En voor een centrale verdediger : De columbian Jesus Maduro
Do it again now
pi_26803669
Na 15 wedstrijden sta ik met Rushden op plek 14. 5 punten af van degradatie. Het blijft echt sprokkelen.

Dat ik 7 man geblesseerd heb, waaronder 3 basisspelers, helpt niet echt mee. Net nog wel geniaal een punt gepakt in Newcastle. Zij bleven maar kansen missen en in de 90ste minuut schiet Guarin de gelijkmaker binnen. Strand en Rosenberg zijn nu gearriveerd, ook is de laatste maand van Mellor bij Rushden ingegaan.

Ik kreeg net nog een aanbod van Southampton om daar trainer te worden, een vooruitgang zou dat niet zijn dus heb ik het maar geweigerd. Ik denk dat ik sowieso geweigerd had, ook al kwam Arsenal.
That's all folks!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:06:29 #97
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26803750
na een aantal maanden me bijna dood te hebben verveeld (ik kon niet eens cm01/02 spelen )
heb ik eindelijk weer een nieuwe pc waarop ik fm kan spelen meteen dichtbij huis met cambuur begonnen.... na 12 wedstrijden sta ik 1 punt voor op excelsior die 1 wedstrijd meer heeft gespeeld.
2 aankopen gedaan, Frank de Boer en Melgar... Melgar is echt een uitstekende verdediger voor weinig. Ook heb ik Westerveld en Bizimana van groningen gehuurd.
In de winterstop alvast al khalifi gehaald
Ik doe ook nog mee in de beker maar heb nu nadat ik willem 2, veendam en vvv heb verslagen geloot tegen ajax... dat wordt dus erg lastig.
Eigenlijk wil ik nog een goede spits hebben die er een boel inschiet.... allereerst heb ik getracht pezzarossi te halen maar die kon ergens anders meer verdienen toen geprobeerd samaras te huren en dat is ook niet gelukt maar llo en bruin doen het samen redelijk goed alleen is die laatstgenoemde al bijna 1000 jaar oud
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:23:05 #98
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26804135
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:06 schreef mordradead het volgende:
Eigenlijk wil ik nog een goede spits hebben die er een boel inschiet.... allereerst heb ik getracht pezzarossi te halen maar die kon ergens anders meer verdienen
Ik kan Pezzarossi nooit vinden. Zit ie er wel in een large database bij? Of alleen huge?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:40:39 #99
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26804415
Het begint eindelijk een beetje te lopen bij Fano in het nieuwe jaar. De prestaties worden wat constanter.
Ik speel nu 3-5-2 en afhankelijk of de tegenstander met vleugels speelt, speel ik aanvallend of verdedigend. Dus aanvallend als ze wel met vleugels spelen. Zo probeer ik van mijn meerderheid op het middenveld te profiteren en mijn 3-mans verdediging zo min mogelijk onder druk te laten zetten door zelf het spel te maken. Misschien is het een grote portie bijgeloof, maar het werkt wel Zowel uit als thuis.

Verder kwam in de winterstop 'topaankoop' Dario Cagnazzo van Fortuna, die geen problemen had met het lage loon wat ik hem te bieden had. In z'n eerste wedstrijd pakt ie meteen twee keer geel
Verder komt volgend seizoen Armand Macandrew als opbouwer achterin erbij(transfervrij). Ik moet nog meer voor volgend seizoen zien te vinden, aangezien er een hoop speler teruggaan na hun huurperiode. Bovendien wil ik volgend seizoen wel een gooi naar promotie doen..
pi_26805436
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

170k.
Dat is pas winst maken!
www.thuisuiteten.nl
pi_26805594
Nadat ik uitgeschakeld werd voor de Duitse beker en UEFA cup. Gaat het in de competitie steeds beter. In 3 weken van plek 12, naar een plek die recht geeft op UEFA cup. (6) Aardsrivaal Leverkussen werd thuis afgemaakt met 3 - 0. Ik kan nog met veel geluk 4de worden

[ Bericht 20% gewijzigd door Knoekie op 07-05-2005 18:05:22 ]
pi_26807707
Jongens, ik heb weer even jullie raad nodig.

Van Bommel is na maandenlang onderhandelen eindelijk gekomen. Dit betekent in principe dat hij op de plaats van Gudjonsson komt te spelen en deze dus naar de bank verdwijnt. Maar Gudjonsson was wel mijn belangrijkste speler en aanvoerder van afgelopen jaar. En waarschijnlijk kan hij nog maar 1 jaar echt op topniveau spelen. Dus ik zat te denken. Kallstrom deed het afgelopen jaar onder zijn eigen niveau. Hij was geniaal als hij het op zijn heupen had, maar anders was hij maar een middelmatige spelen. Dus als ik Kallstrom is verkoop voor een mooie prijs en ik zet van Bommel op zijn plek en Gudjonsson ernaast komt dat misschien het team wel ten goede. Een constantere speler, die iets verdedigender denkt en zodoende het elftal meer in balans houdt. Als vervanger van van Bommel kan ik dan Dalmat halen.

Wat zal ik doen?
pi_26807760
Kallstrom houden, die wordt nog wel beter. Die oude speler gewoon als backup gebruiken
pi_26808198
Probleem van Kallstrom is zijn snelheid. Hij is goed, ontzettend goed, maar als we in de aanval zijn en hij verspeeld de bal is hij nooit op tijd terug. En hij is niet snel genoeg in de counters. En doordat hij heel aanvallend ingesteld is raakt het team uit balans als de bal wordt verspeeld. Daar zit ik een beetje mee te dubben.
pi_26809326
Lastig dilemma, kun je de tekortkomingen van Kim niet op de een of andere manier toch opvangen door wat instellingen te wijzigen? En in hoeverre raakt het team dan uit balans? Ligt dat dan niet aan de mensen die achter Kallstrom staan?
That's all folks!
pi_26809522
Dit is ook wat. Seizoen is afgelopen. Eist het bestuur dat ik kampioen wordt! Zal moeilijk worden.
pi_26812574
@Vaduz: Het is momenteel zo dat Gudjonsson en de verdedigende middenvelder de fouten van Kallstrom en de vleugels moeten oppassen. Echter op het moment dat Kallstrom geen bal raakt moet Gudjonsson ook zijn taak gaan overnemen en dus ook een beetje het spel gaan overnemen. En vanaf dat moment is het vaak zo dat ik word overlopen, omdat ook backs meestal mee naar voren gaan. Deze moeten echter ook niet te verdedigend ingesteld zijn, want dan valt er een te groot gat tussen verdediging en middenveld en dan is de verdedigng nog zwakker uiteindelijk. Dat heb ik namelijk al uitgetest. Ik kom er maar niet uit momenteel eigenljik, ik ga nog wel een paar acties langs.
pi_26812711
Dan zou alleen een wereldtopper de positie van Kallstrom over kunnen nemen als ik het goed lees. Het is wel weer de vraag in hoeverre je aanvalsspel eronder leidt als je Kallstrom van de AM weghaalt. Een middenvelder naast Gudjonsson (Van Bommel dus) lijkt wel de beste oplossing, maar kun je Kallstrom niet laten spelen vanaf de positie naast Gudjonsson?
That's all folks!
pi_26812834
Ikzelf sta na 23 wedstrijden 14e in de Premier League. Tegen de topploegen ben ik meestal kansloos, met als dieptepunt een 7-0 tegen Arsenal. Tegen de subtoppers stunt ik nog wel eens en van mijn onderlinge concurrenten win ik. Handhaven is mogelijk. Ik heb de doelgerichte en grote Bejamin Auer aangetrokken als opvolger van Neill Mellor. Verder doet Lars Iver Strand het erg goed vanaf de rechtsbuiten plaats.

Mijn basis: Turley, Drury, Kroldrup, Demel, Rogerio, Guarin, Matuzalem, Lunt, Frei, Auer en Strand.
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 00:16:50 #110
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26814742
Dat is wel erg zuur sta je in de beker knap met 2-0 voor op Heerenveen (die een divisie hoger speelt ) scoren ze opeens 2 keer achter elkaar na de 80ste minuut en daarna ook nog eens de winnende in de laaste minuut van de verlening
Do it again now
pi_26815557
tussendoor even een andere trainingstacktiek uitgeprbeerd, maar deze werkte volkomen niet.

3x verloren en 2x gelijk gespeeld (ook tegen ploegen die veel lager staan), nu maar weer teruggestapt naar mijn oude vertrouwde tacktiek
  zondag 8 mei 2005 @ 03:52:44 #112
96356 cultheld
demagoog
pi_26817705
Ik wil jullie even attenderen op twee grote talenten die haalbaar zijn voor weinig:

Junior Khanye en Collins Mbesuma van Kaiser Chiefs.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26819943
nadat mijn team in oktober in een dipje belande herleefde het team half november en heel december zich een reeks van 7 wedstrijden zonder nederlaag

en uitgerekend tegen angstgegner Oxford (heb van deze club nog nooit kunnen winnen) hapert mijn team weer waardoor en verlies ik met 3-2
pi_26820327
quote:
Op zondag 8 mei 2005 03:52 schreef cultheld het volgende:
Ik wil jullie even attenderen op twee grote talenten die haalbaar zijn voor weinig:

Junior Khanye en Collins Mbesuma van Kaiser Chiefs.
Khanye had wel aardige stats inderdaad, maar kwam bij mij nooit uit de verf
  zondag 8 mei 2005 @ 12:27:55 #115
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26821112
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat is wel erg zuur sta je in de beker knap met 2-0 voor op Heerenveen (die een divisie hoger speelt ) scoren ze opeens 2 keer achter elkaar na de 80ste minuut en daarna ook nog eens de winnende in de laaste minuut van de verlening
dat had ik tegen ajax, in de 6e minuut scoorde van steeg de 1-0 totdat in 80e minuut sonck de geest kreeg en er 2 maakte..... daar tussenin pakte van der vlag nog wel een pennal
Ik heb alvast voor het komende seizoen Tjeerd Korf weten te contracteren ik hoop dat ik bizimana ook kan contracteren aangezien ik Bruin maar laat gaan hij drukt nogal veel op mijn begroting en om hem nou nog voor 2 jaar vast te leggen (hij is inmiddels 35) word me ook wat gek zelfde geld voor de Boer, ik hoop dat ik daar nog een goede vervanger voor kan halen.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:46:53 #116
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26821555
Ik zeg huur allemaal Robin Kieft
Do it again now
  zondag 8 mei 2005 @ 12:53:03 #117
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26821698
Wat is de beste trainingstactiek? Heb nooit zo een zin om me daarin te verdiepen...
A.M.A.B
  zondag 8 mei 2005 @ 13:58:19 #118
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26823288
He Vaduz, ben toevallig ook net met Rushden begonnen! (1e seizoen dus) Jammer genoeg geen transferbudget

Nog tips qua te huren of transfervrije spelers?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 8 mei 2005 @ 13:59:57 #119
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26823326
transfervrij... pezzarossi en nashat akram
Bernie en ik zijn tof.
pi_26823624
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef Spideyman het volgende:
He Vaduz, ben toevallig ook net met Rushden begonnen! (1e seizoen dus) Jammer genoeg geen transferbudget

Nog tips qua te huren of transfervrije spelers?
Wat toevallig! Ik zal even voor je kijken. Eerste seizoen werd ik gelijk kampioen.
That's all folks!
pi_26823889
Het eerste seizoen bij Rushden heb ik de volgende spelers gehuurd: *Alexis Nicolas, Mark Hughes, *Liam Rosenior, Adam Birchall, *John Spicer, Mark Yeates en Matthew Birley. De spelers met een * heb ik veel aan gehad. Verder heb ik geen spelers transfervrij gecontracteerd en heb ik het met de aanwezige spelers gedaan.

Hay, Dove, Burgess en Allen waren mijn toppers toen.
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 15:23:34 #122
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26825461
Steven184, kan je Källström niet op de vleugel zetten, met de vrijheid om naar binnen te trekken? Een beetje zoals Ronaldinho bij Barcelona dus. Dan kan je in je centrum twee lopers zetten.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 mei 2005 @ 15:28:49 #123
96356 cultheld
demagoog
pi_26825589
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Khanye had wel aardige stats inderdaad, maar kwam bij mij nooit uit de verf
Je moet 'm eerst in het 2e zetten. Na een seizoen of 3 brengen; Dan is hij de beste betaalbare winger die je zo'n beetje kunt hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:56:07 #124
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_26826337
Mijn eerste seizoen bij de Wolves is voorbij. Helaas heb ik door oververmoeide spelers en het roteren wat daar het gevolg van was, de eerste plek niet kunnen behouden. Door op het eind van het seizoen te stoppen met roteren van het halve elftal heb ik er nog een aardig resultaat uit kunnen halen. Ik werd derde en via de playoffs (Derby (2-0, 2-1 winst) en Nottingham Forrest (3-1 winst)) ben ik uiteindelijk toch naar de premiership gepromoveerd. Of ik daar blij mee moet zijn is een tweede, maar dat moet volgend seizoen blijken.
Mijn tactiek bestond voornamelijk uit het geven van een lange bal van achteruit naar de snelle spitsen (met name Boussaboun, maar ook Miller, Sturridge en in mindere mate Mosquera). Veel rendement werd hier niet uitgehaald, maar een 3e plek is wel het resultaat. Volgend seizoen zal ik dan ook met een andere tactiek ten strijde trekken. (Waarschijnlijk 4-4-2 ipv de huidige 3-5-2)

Hier nog wat screentjes, zoals jullie van mij gewend zijn.

pi_26826725
Ik ben met Rushden tegen de betere ploegen in de League Two een beetje Italiaans aan het voetballen, afwachten en dan de late goal. . Net tegen de nummer 3 Oxford in de 2de minuut in blessuretijd toegeslagen, en 2-1 gewonnen. . Ook nog met een man minder op het veld.
Hoi.
pi_26827465
Goed bezig EnGCatjuh! Volgens mij haal je wel degelijk rendement uit die speelwijze!

En Pekel, ook lekker bezig met die fantastische club! Gaat promoveren lukken?
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 16:59:40 #127
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26828022
Ik heb dus een probleem volgend siezoen denk ik.
Het is jan , Alles gaat goed maar ik heb nog geen vervanger voor Kieft en Makoena wil maar niet .
Weet iemand nog een andere betaalbare spits met afwerking 20 of 19?
Do it again now
  zondag 8 mei 2005 @ 17:05:29 #128
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26828152
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb dus een probleem volgend siezoen denk ik.
Het is jan , Alles gaat goed maar ik heb nog geen vervanger voor Kieft en Makoena wil maar niet .
Weet iemand nog een andere betaalbare spits met afwerking 20 of 19?
Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???

Nog een keer: Zijn er goede trainigstactieken bekend online? Geen zin om me erin te verdiepen.
A.M.A.B
  zondag 8 mei 2005 @ 17:06:22 #129
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26828186
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het eerste seizoen bij Rushden heb ik de volgende spelers gehuurd: *Alexis Nicolas, Mark Hughes, *Liam Rosenior, Adam Birchall, *John Spicer, Mark Yeates en Matthew Birley. De spelers met een * heb ik veel aan gehad. Verder heb ik geen spelers transfervrij gecontracteerd en heb ik het met de aanwezige spelers gedaan.

Hay, Dove, Burgess en Allen waren mijn toppers toen.
Tnx Vaduz! Heb Birchall aangetrokken van Arsenal en hij scoort er lustig op los

Eerste 3 wedstrijden gewonnen met 3-1, 1-5 en 4-0
  zondag 8 mei 2005 @ 17:08:18 #130
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26828237
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???

Nog een keer: Zijn er goede trainigstactieken bekend online? Geen zin om me erin te verdiepen.
Je kan bij 'opties' onder 'manager' je elftal laten trainen door een hulptrainer. Als dat een beetje een goeie hulptrainer is (18 - 19 - 20) hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.
pi_26828351
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed bezig EnGCatjuh! Volgens mij haal je wel degelijk rendement uit die speelwijze!

En Pekel, ook lekker bezig met die fantastische club! Gaat promoveren lukken?
Ik sta na 27 wedstrijden eerste. . Promotie is haalbaar dus. .
Hoi.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:16:08 #132
96356 cultheld
demagoog
pi_26828460
Ik ben nu een spel begonnen met Fiorentina. Nakata o.a. verkocht en Barreto, vanden Borre, De Ceglie, Weah jr. , Kaluzny, Ederson, Alejandro Sanchez Fernandez en Davide de Angeli gehaald.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:56:25 #133
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_26829454
Na het aantrekken van veel transfervrije spelers (Sinclair, Healy, Sinouh, Swerts, Bodor, Collen, Buys, Van der Gun, Yakubu (Hoezo Nederlandse wortels?)) + Grønkjær (voor weinig geld) is het tijd voor de grote schoonmaak. Door de terugkeer van Camara (verhuurd aan Celtic) heb ik nog meer personeelsoverschot. Maar dat poetsen we wel weg...

Ik kreeg 20.5M TV-geld, maar slechts 1.5M transfergeld. Echt slecht.. =[

Ik heb trouwens besloten niet van tactiek te veranderen, alleen een aantal pijlen weg te halen (met als gevolg dezelfde tactiek die ik met Telstar speelde). Hopelijk werkt het dan nog beter!
pi_26829637
Die situatie had ik ook, ik kreeg maar 1.1 miljoen transfergeld.
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 18:08:11 #135
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_26829715
Terwijl mijn stadion toch behoorlijk groot is.. 28666 plaatsen.
pi_26829935
Ik heb een erg klein stadionnetje met 6441 plaatsen, 4641 zitplaatsen en de rest staanplaatsen.
That's all folks!
pi_26830450
tvp
  zondag 8 mei 2005 @ 18:43:26 #138
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26830475
ik ben met 23 punten voorsprong op de nummer 2 gepromoveerd een aantal spelers transfervrij weg laten gaan en Frank de Boer en Bruin toch maar een jaartje bij laten tekenen. Transfervrij heb ik Bizimana, Steur, Matthijs en Korf weten te contracteren.... Ook leen ik voor een jaartje Samaras van Heerenveen. Houwing heb ik voor 1.8miljoen verkocht aan FC Groningen, onder zijn waarde maar ik kreeg er wel Marc Veldmate bij
Dit seizoen is de kans klein dat ik kampioen word maar europees voetbal zal er toch minimaal gehaald moeten worden

D
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:00:11 #139
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26832548
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat is het probleem ik vind niemand meer met afwerken20 in mijn database
Do it again now
  zondag 8 mei 2005 @ 20:04:22 #140
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_26832651
Mosquera is jong en had bij mij afwerken 17 (nu 19), misschien dat ie bij jou nog niet zo duur is. Hij speelt bij River.
Verder is afwerken niet zo broodnodig, als je een snelle speler hebt maar met weinig afwerken, zou die ook behoorlijk veel kunnen scoren. Als je een speler hebt met een hoge afwerking-stat, maar met mindere andere dingen als snelheid, kracht of koppen bijvoorbeeld, zal je er ook niet zo heel veel aan hebben. :/
  zondag 8 mei 2005 @ 20:29:45 #141
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26833582
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een erg klein stadionnetje met 6441 plaatsen, 4641 zitplaatsen en de rest staanplaatsen.
En dat wordt niet/ kun je niet uitbreiden?
pi_26836142
Daar begint het bestuur niet aan, het aantal toeschouwers zit er altijd net onder.

Hoe sta je ervoor Spidey? Knalt Hay er ook al aardig wat in?
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 22:04:48 #143
96356 cultheld
demagoog
pi_26836839
Ik sta nu vierde met Fiorentina.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:06:27 #144
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26836900
Ik sta nu 4e met cambuur maar dat is alfabetische volgorde
Bernie en ik zijn tof.
pi_26840996
Na 27 wedstrijden plek 13 met Rushden, 8 punten boven de degradatiestreep. Ik draai een solide seizoen.
That's all folks!
  maandag 9 mei 2005 @ 00:20:27 #146
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26841318
Net met Chelsea in het 1e seizoen 3e geworden door 2 waardeloze maanden met een gebrek aan spelers (ik was iets te enthousiast met verkopen geweest ) en het was de 1e x dat het bestuur aan mijn poten begon te zagen maar gelukkig kreeg ik het team weer op de rails en uiteindelijk dus 3e geworden op maar 4 punten achterstand van de nummer 1 Man U en 2 punten achterstand op de nummer 2 Arsenal waar het eerst 11 punten waren. Ben nu spelers uit mijn succesvolle Atalanta game aan t halen en kijken of ze bij een echte topclub kunnen presteren
pi_26841361
sta na 30 wedstrijden op plek 11

doel om niet te degraderen is lang en breed gehaald, er zit nog een kleine kans in dat ik me kan kwalificeren voor de na-competitie voor promotie naar the championship
  maandag 9 mei 2005 @ 10:23:15 #148
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_26846088
Ik begrijp mijn voorzitter niet meer. Ik speelde met Ajax, ben twee keer achtereen kampioen en bekerwinnaar geworden, haalde in mijn eerste seizoen de kwartfinale CL, en in mijn tweede seizoen de halve finale. Bestuur en supporters tevreden (al klagen ze dat Heitinga verkocht werd).

Nu wil mijn voorzitter dat ik grote namen ga binnenhalen

Ik heb nota bene ene Hernan Crespo binnengehaald, een Juan van Werder overgenomen, en sta op het punt Zidane bij mij te laten afbouwen.

Het is ook nooit goed

Leruk detail, ADO staat al twee seizoenen op de 5e plaats
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 9 mei 2005 @ 12:18:34 #149
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26848824
Word een beetje moe van het gebrek aan slagkracht voorin terwijl ik daar Luque, Gilardino en Pazzini heb lopen. Soms echt 20 schoten op goal en dan rammen ze er hooguit in 1. Iemand hier een oplossing voor?
  maandag 9 mei 2005 @ 12:20:00 #150
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26848867
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef numero_uno het volgende:
Word een beetje moe van het gebrek aan slagkracht voorin terwijl ik daar Luque, Gilardino en Pazzini heb lopen. Soms echt 20 schoten op goal en dan rammen ze er hooguit in 1. Iemand hier een oplossing voor?
Robin Kieft kopen
Do it again now
  maandag 9 mei 2005 @ 12:20:24 #151
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26848881
Ja speel nu met Chelsea dus dat is geen optie
  maandag 9 mei 2005 @ 12:55:38 #152
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26849828
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Robin Kieft kopen
post eens even een screen van zijn stats dan
Bernie en ik zijn tof.
pi_26850003
met nog 6 wedstrijden te gaan sta ik slechts 2 punten achter op de nummer 5en6. de plekken die recht geven op plays offs

qua doelsasdlo hoek ik me niet druk te maken dat is ruim een goal of 10 beter.
belanrijk is alleen dat ik nu de nodige punten pak. ik mag nu gewoon weg geen fouten meer maken.
  maandag 9 mei 2005 @ 13:54:08 #154
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_26851574
Na 3 aardige seizoenen met Tottenham achter een volgens 6de- 3de en 4de wil het niet zo vlotten in seizoen 4 de goals vallen niet zo makkelijk meer en waar het aanligt geen idee. De voorhoede Kanoute-Owen-Crespo zou het ook niet aan mogen liggen. Als links midden staat Stuart Downing en rechtsmidden Salomon Kalou deze bevallen beide zeer goed.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_26851626
GVD tegen de nummer laatst gelijk gespeeld
in 1 minuut eigen goal van mijn aanvoerder, direct hierna de druk opgevoerd door aanvallend te gaan spelen, maar de bal ging maar niet erin
nota bene via een strafschop kom ik op gelijke hoogte
deze wedstrijd kon mij wel eens de na-competitie kosten
  maandag 9 mei 2005 @ 14:46:18 #156
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26853067
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:

[..]

post eens even een screen van zijn stats dan
Do it again now
pi_26854045
Sta nu met NEC 1ste in de competitie. Al is het nog maar na 5 wedstrijden. Ik heb Ajax en Feyenoord al verslagen (resp. 4-0 en 3-0), dus ik doe goed mee in de top. Nu hopen dat ik het niveau eens wat langer kan vasthouden. Er zijn momenteel veel geblesseerden...
pi_26854718
grrr vreselijk als men je steeds komt lastig vallen terwijl je heerlijk aan het gamen bent

sta nu voor de alles beslissende laatste wedstijd sta momenteel toch nog op de 6e plek en moet tegen nummer 7 Chelterham

wordt dus het duel van de waarheid, mag ik nog effe doorspelen voor mogelijke promotie of blijf ik zeker nog een jaar in league 1
  maandag 9 mei 2005 @ 15:56:52 #159
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26855037
Ontslagen door Ravenna, omdat mijn team degradeerde en dus "uit het spel" was....

* methodmich gaat maar een nieuwe pot beginnen, maar even weer met een goede club gewoon.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 16:38:57 #160
96356 cultheld
demagoog
pi_26856282
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ontslagen door Ravenna, omdat mijn team degradeerde en dus "uit het spel" was....

* methodmich gaat maar een nieuwe pot beginnen, maar even weer met een goede club gewoon.
Kan ik je Fiorentina aanbevelen?
pi_26857025
Nou jongens julliue hebben ervoor gezorgd dat ik van mijn heilige voetbalvisie ga afstappen. De verdedigende middenvelder zal normale middenvelder worden, zodat Gudjonsson, Kallstrom en van Bommel naast elkaar kunnen spelen. Ik vrees alleen dat het te aanvallend wordt, maar dat is misschien wel goed voor Kim:P
pi_26857753
Zoals verwacht gedegradeerd met Wolves. Nu kan ik in ieder geval van het begin van het seizoen mijn stempel op de ploeg drukken. Met de komst van Kuyt, Grygera, Escude, Carew, Wichnariek, Yobo en Dunne heb ik in ieder geval goede hoop op directe promotie naar de Premier Division.
  maandag 9 mei 2005 @ 18:46:33 #163
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26860242
Ben begonnen met Deportivo la Coruña, waar vrij veel oude spelers zitten en ik het team dus ga ombouwen. Heb al wat aankopen gedaan en me via Dinamo Boekarest in de CL gespeeld. Ik zit dan in de poule met Lyon, Milan en Leverkusen. Zwaar dus, maar goed.

Hier mijn transfers, de competitie moet nog gaan beginnen:

www.thuisuiteten.nl
pi_26861147
Verhoogt het bestuur mijn transferbudget opeens tot 14 miljoen! :D

Ben op zoek naar een echte killer voorin, maar echt vinden doe ik die niet.

Mijn kansen voor dit seizoen worden ingeschat op 2000 op 1, maar wie ben ik om dat te accepteren?
pi_26861561
Had ik dat maar gehad, ik werd slechts ingeschat op 500 tegen 1. Stadion wordt volgend seizoen waarschijnlijk wel uitgebreid.
That's all folks!
  Moderator maandag 9 mei 2005 @ 19:31:49 #166
42184 crew  DaMart
pi_26861630
Een fantastisch seizoen net afgesloten met het winnen van de Champions League met Feyenoord. In een finale waarin we Ajax constant onder druk hebben gezet zegevierden we helaas maar met 1-0, maar dat is toch voldoende om de cup met de grote oren in de prijzenkast bij te zetten!
  maandag 9 mei 2005 @ 19:39:00 #167
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26861860
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:

Gedegradeerd? Ravenna eindigde bij mij ergens in de top 5

Ik werd 8e met Fano.. maar al m'n toppers gaan terug naar hun oude club.. ik zie het eigenlijk totaal niet meer zitten
pi_26861920
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik dat maar gehad, ik werd slechts ingeschat op 500 tegen 1. Stadion wordt volgend seizoen waarschijnlijk wel uitgebreid.
Met de nadruk op waarschijnlijk. De Goffert zou ook uitgebreid worden, maar toen gingen ineens de omwonenden protesteren. Nooit verwacht van die Nijmegenaren. Misschien komt er verandering na een kampioenschap. Na 10 wedstrijden ben ik 5 punten los van de nummer twee Ajax, dus de kans is er!
  maandag 9 mei 2005 @ 20:08:38 #169
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26862812
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:39 schreef SimK het volgende:

[..]

Gedegradeerd? Ravenna eindigde bij mij ergens in de top 5

Ik werd 8e met Fano.. maar al m'n toppers gaan terug naar hun oude club.. ik zie het eigenlijk totaal niet meer zitten
Kansloze liga he?

* methodmich speelde dan ook 4-3-3, dodelijk in Italië.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 20:18:04 #170
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26863124
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kansloze liga he?

Vond het altijd wel leuk die divisie. Heb het wel voor elkaar gekregen om kampioen te worden. Jaar erna vloog ik er echter gelijk weer uit. Toen maar opgegeven. Hou niet zo van degraderen.
A.M.A.B
pi_26863983
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kansloze liga he?

Dat wil ik nog wel een zien, straks als ik de Rushden game even aan de kant zit wil ik het wel eens proberen in een 4-3-3 systeem.
That's all folks!
  maandag 9 mei 2005 @ 21:33:33 #172
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26865794
Informatie over FM2006. http://195.157.98.220/article.php?article_id=58955

Er komt ook een PSP versie, kan je ook onderweg je cluppie managen. Daar gaat mn leven

-edit- link krijg ik even niet voor elkaar... even CTRL-C CTRL-V dan maar .
pi_26865985
De nieuwe features staan mij wel aan!

Even nog een keer de link:
http://195.157.98.220/article.php?article_id=58955
That's all folks!
pi_26866056
Leuke features ja! Meer controle
pi_26866483
Mijn seizoensstart met Wolves in de PL is ronduit fenomenaal. Op de eerste wedstrijd na (na die wedstrijd had ik nog mijn twijfels) werd alles gewonnen. Hier de uitslagen:

- Norwich - Wolves (1-1)
- Wolves - Southampton (3-0)
- Middlesbrough - Wolves (1-2)
- Wolves - Arsenal (2-0) !!

De aankopen van de 14 miljoen die ik heb gedaan:
Geremi; een loper op het middenveld komt altijd van pas.
Di Michele; een aanvaller perfect voor mijn spelletje. Eigenlijk waren de Drogba en Saha mijn doelen, maar zij accepteerden hun contract niet.

Beiden kwamen pas op de laatste dag van de transferperiode en speelden dus niet mee in de wedstrijden van hierboven. ^_^

Door deze uitslagen en met die nieuwe aankopen ga ik vol vertrouwen de rest van het seizoen in.

FM 2006 klinkt trouwens erg goed!!
  maandag 9 mei 2005 @ 22:13:11 #176
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26867098
Eindelijk een grotere rol voor de coaches... nu moet je het nog vragen wat mij betreft mogen ze zich wel vaker laten horen
pi_26876958
uiteindelijk toch 5e geworden en dus mag ik na-competiti spelen voor promotie naar the championship

eerste stap is al gezet door Blackpool uit met 2-0 te verslaan in de return moet ik het gewoon goed uitspelen
3 goals maken zal ze niet gauw lukken en als heeet ze lukt scor ik meestl wel tegen

meeste wedstrijden die ik verloor was met 1 doelpunt verschil
pi_26877877
verloren na strafschoppen

na 17 minuten kwam Cardiif op voorsprong

hierna zette mijn team meer druk op de defensie van cardiif, maar plla, laat een een uitstekende keeper hielden Cardiff op voorsprong
in de 84e minuut bezweken ze toch en scoorde Leescott (die aan het einde van het seizoen vertrekt) zijn eerste van het seizoen
ik bleef verder druk voeren maar het bleef 1-1
ook in de verlenging werd niet meer gescoord

bij de strafschoopen kwam ik al snel op voorsprong nadat Guatelli een inzet van Lnaley (de maker van de 0-1) keerde

uitgerekende mijn laatste 2 strafschoppen gaan mis
Chllingsworth (mijn topscoorder met 22 goals) knalt de bal mijlen naast en savage plaatst de bal op de lat
omdat ook cardiff zijn laatste strafschop verprutst gaat het om en om
helaas faalt bij mij Hunt door eveneens de bal op de lat te plaatsen
Cardiff promoveert hierdoor naar the championship
pi_26879000
voor komend seizoen zal ik waarschijnlijk op zoek moeten naar een nieuwe eerste doelman
Gutalli (3 seizoenen lang gehuurd van Portsmouth reserve's is geprmoveerd naar het eerste elftal en er hang nu een prijskaartje van ruim 2 miljoen aan)
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:45:58 #180
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26879909
Help!!! Mijn inspiratie om een nieuwe club te zoeken is ver te zoeken. Ik wil een grijze middenmoter in Italie Spanje of Engeland. Met Chelsea spelen is gewoon kut en Atalanta gaat even de kast in
pi_26879937
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:45 schreef numero_uno het volgende:
Help!!! Mijn inspiratie om een nieuwe club te zoeken is ver te zoeken. Ik wil een grijze middenmoter in Italie Spanje of Engeland. Met Chelsea spelen is gewoon kut en Atalanta gaat even de kast in
Spanje: Atletic Bilbao. Alleen maar basken in je team.
pi_26879944
@airraid: Maybe Luzi? Moet meestal weg bij Liverpool, maar is een zeer bekwame goalie.

Spanje: zou je kunnen gaan voor Espanyol, Satander, Bilbao of Sociedad. In Engeland zou ik voor een team als Everton gaan.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:48:37 #183
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26879980
Bilbao vond ik niks door die klote baskenregel ik ga mijn pijlen maar richten op Fiorentina nav reacties hierboven
pi_26880117
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:47 schreef Steven184 het volgende:
@airraid: Maybe Luzi? Moet meestal weg bij Liverpool, maar is een zeer bekwame goalie.
die is teruggekeerd naar frankrijk, heb van het bestuur geen geld gekregen voor transfers (vorig seizoen een schuld van 3 miljoen die nu wegewerkt is)

heb nu Mildenhall voor 1 seizoen vastgelegd
als reserve heb ik Woodhall die met zijn 19 jaar kan uitgroeien tot een redelijke speler
pi_26880350
Zonde.

Ik heb trouwens Wiese toegevoegd aan mijn elftal als doelman, maar naderhand heb ik daar eigenlijk wel spijt van. Ik heb nu met Luzi en Wiese 2 doelmannen die ongeveer even goed zijn, maarja wie ga je dan op de bank zetten?

Tips hiervoor?
pi_26880617

een van mijn nieuwe aanwinsten 8:)
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:13:14 #187
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26880715
welke skin is dat AirRaid?
pi_26881274
Remix skin
pi_26881316
Stone skin die is pas goed!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:44:48 #190
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26881676
Stone vind ik ook fijn maar ben nu met remix bezig en die is ook vrij prettig
pi_26883151
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef AirRaid het volgende:

[..]

die is teruggekeerd naar frankrijk, heb van het bestuur geen geld gekregen voor transfers (vorig seizoen een schuld van 3 miljoen die nu wegewerkt is)

heb nu Mildenhall voor 1 seizoen vastgelegd
als reserve heb ik Woodhall die met zijn 19 jaar kan uitgroeien tot een redelijke speler
tevens Oakes van Wolverhapton proberen te huren
Oakes zal eerste doelman worden en Mildenhal 2e

Voor volgend seizoen richt ik mijn pijlen toch weer op Guatelli en als 2e doelman heb ik Dan Bridges van Manchester United op het oog

Ook wil ik dan Mads Timm en Phillip Bardsley proberen aan te trekken, hun contracten lopen dan af.
pi_26884982
Ik sta weer een de vooravond van een nieuw seizoen met Rennes. Zonet helaas de Super Cup met 3-1 van Monaco verloren, maar mijn team loopt nog niet. Dat komt nog wel.

Er zijn veel spelers weggegaan, waarvan de belangrijkste dit zijn:
Isaksson, - Speelde bij mij niet en omdat ik er wat geld voor kon vangen mocht hij weg.
Frei - Zelfde verhaal als bij Isaksson
Mvuemba - Jonge franse middenvelder, mocht blijven maar aangezien nantes 2 mln bood en ik in principe genoeg mensen op zijn positie heb was hij vrij om te gaan.
Totaal zijn er zo'n 12 mensen weggegaan.

Ik moest dus op zoek naar vervangers en dat zijn de volgende:
Ricksen - Onze Nederlandse back kwam transfervrij over van Glasgow. Is een vrij degelijke rechtsback met ervaring en dat kunnen we in europa best gebruiken.
Prso - Ook hij kwam over van de Rangers, maar dan voor 3,8 mln. Dado moet mijn vaste targetman voorin worden. De spits die vecht, aanwezig is, kopduels wint en het spel voor de andere makkelijker maakt. Dan komen de goals vanzelf.
Demel - Kwam transfervrij van Dortmund over. De laatste toevoeging aan een best wel redelijke centrale defensie.
Gambino - jonge duits aanvallende middenvelder die is aangetrokken voor op de vleugels. Zal af en toe centraal spelen en is vooral aangetrokken als een speler voor het rotatiesysteem.
Kluge - Duitse verdedigende middenvelder die ook transfervrij was. Komt van Mgladbach en ook hij is een soort back-up.
Van Bommel - Zijn contract bij PSV liep af en uiteindelijk wist ik hem te krijgen.Kan Rennes heel veel extra kwaliteit toevoegen op het middenveld. Af en toe wel iets te aanvallend ingesteld.
Bernard - Degelijke Franse linksback die bij Newcastle weg mocht. Is eigenlijk nergens echt slecht in en dat kunnen we goed gebruiken. Het laatste steentje in een degelijke verdediging.
Santana - Eerst zou Peralta komen, maar toen zijn transfer in het water viel en daarna niet meer te redden was kon ik Santana nog transfervrij opnemen in mijn team. Ik ben geen echte fan van hem, maar hij mag zijn kunsten dit seizoen bij Rennes vertonen.
Wiese - Duitse goalie die weg mocht bij Chelsea en zeer degelijk is. Naderhand heb ik er wel spijt van, want met Luzi had ik al een goede goalie en het wordt lastig beide tevreden te houden.
Macallister - 23-jarige Australische spits. Het is mijn 3e spits, echt zo eentje die oorlog maakt, kopduels wint en er vol voor gaat. Kostte nauwelijks iets, hoeft niet perse te spelen, oftwel de perfecte 3e spits.

Daarnaast heb ik nopg legio talenten, waarschijnlijk regens, aangetrokken.

Uitiendelijk komt er dan ongeveer het volgende beoogde basiselftal uit:

pi_26886452
Je hebt dus voor Wiese gekozen? Als Liuzi het naar behoren deed zou ik hem laten staan.
That's all folks!
pi_26886546
Na 1 seizoens met Feyenoord gespeelt te hebben waarmee ik de triple pakte mede door een bug in de Uefacup finale (verlenging ging door tot de 150ste minuut)

Begon ik een nieuw spel met Sparta. Zonder geld en weinig aanzien was het pittig om een leuk elftal op te bouwen.

Dus moest ik opzoek naar spelers die ik kon huren. Voornamelijk bij Feyenoord, Ajax en PSV gezocht....de clubs vonden het allemaal wel OK dat hun spelers bij mij kwamen te spelen, maar de spelers zelf niet
Uiteindelijk alleen Zuiverloon (Feyenoord) en Maduro(ajax) wilde komen.

Verder trok ik nog 2 man aan die zonder contract zaten (van Dijk, spits en Kans , middenvelder)

Seizoen begon voorspoedig en na 11 wedstrijden nog geen punt verspeeld te hebben zag ik het wel zitten voor de rest van het seizoen.

Uiteindelijk Kampioen geworden en dus promoveer ik met Sparta naar de Eredivisie.

Tevens bereikte ik na amateur club - Mvv - Eindhoven - Roda - Twente de Amstel Cup finale tegen PSV, na de eerste helft stond ik 2-0 voor en zag de Cup dus al op het kasteel staan. Tot dat ik in 70ste minuut een rode kaart krijg (van de Bergh) en een pingel tegen (die psv benut). De druk van Psv nam steeds meer toe, en ver in de blessure tijd scoort Sibon de 2-2 .

In de verlenging kom ik nog op een 3-2 voorsprong, ik springend door het huis want dacht dat het golden goal was, toen ik uitgesprongen was van vreugde bleek de 3-3 al te hangen

Tijdens de penalties heb ik 2x mogen aanleggen voor de winst, beide gemist
Psv krijgt 1 keer de mogelijkheid om de finale te beslissen en grijpen die kans...

Heb dus veel uit me team kunnen halen en nu proberen te handhaven in Eredivisie en zover mogelijk proberen te komen in Europa
pi_26887012
Feyenoord, eerste seizoen ik heb zonder aankopen behalve Hofs het seizoen begonnen..
1ste wedstrijd verloren in de laatste 2 minuten stond 2-1 voor! wordt het 2-3 voor ADO..
maar sindsdien geen wedstrijd meer verloren en makkelijk eerste geworden, Amstel Cup, UEFA Finale uitgeschakeld tegen tja Sporting Lissabon. En ik ben nu bezig met een 2e seizoen!

Heeft iemand nog tips wie ik kan kopen??
ik heb 22 miljoen, en ik heb Cavenaghi gekocht
pi_26887735
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Yacie het volgende:
Feyenoord, eerste seizoen ik heb zonder aankopen behalve Hofs het seizoen begonnen..
1ste wedstrijd verloren in de laatste 2 minuten stond 2-1 voor! wordt het 2-3 voor ADO..
maar sindsdien geen wedstrijd meer verloren en makkelijk eerste geworden, Amstel Cup, UEFA Finale uitgeschakeld tegen tja Sporting Lissabon. En ik ben nu bezig met een 2e seizoen!

Heeft iemand nog tips wie ik kan kopen??
ik heb 22 miljoen, en ik heb Cavenaghi gekocht
Zeker aangepast in de database. Normaal gesproken komen die spelers nooit naar Feyenoord (ook niet in het spel).
pi_26888370
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Buccola het volgende:

In de verlenging kom ik nog op een 3-2 voorsprong, ik springend door het huis want dacht dat het golden goal was, toen ik uitgesprongen was van vreugde bleek de 3-3 al te hangen
That's all folks!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:54:09 #198
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26888606
na een verliespartij tegen heerenveen (0-1) een gelijkspel tegen ajax (2-2) heb ik 2 wedstrijden gewonnen roda (3-1) en groningen (2-0), mijn laatste aankoop is arjan wisse geweest, hij heeft 1 wedstrijd gespeeld en deed dat redelijk.... helaas is hij nu geblesseerd, een aantal andere aankopen zijn een succes, Tjeerd Korf, Danny Wintjens en Mark Veldmate doen het uitstekend.
Misschien een record? Bizimana in 2minuten eruit gestuurd naar 2 geel
Bernie en ik zijn tof.
pi_26889001
@Vaduz: Momenteel heb ik nog voor niemand gekozen. Ze staan om en om in het goal tot dat ik zeker weet wie ik wil. Dit was gewoon voorbeeldje.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:29:09 #200
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26889510
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Buccola het volgende:
Dus moest ik opzoek naar spelers die ik kon huren. Voornamelijk bij Feyenoord, Ajax en PSV gezocht....de clubs vonden het allemaal wel OK dat hun spelers bij mij kwamen te spelen, maar de spelers zelf niet
Uiteindelijk alleen Zuiverloon (Feyenoord) en Maduro(ajax) wilde komen.
Zou ik dus echt niet kunnen met FM, om spelers bij ajax vandaan te halen.

Nog nooit gedaan, zal ook wel nooit gebeuren.
A.M.A.B
pi_26889849
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zeker aangepast in de database. Normaal gesproken komen die spelers nooit naar Feyenoord (ook niet in het spel).
dan moet het een fout zijn in het spel..
ik heb Hofs voor 3 miljoen aangetrokken en Cavenaghi heb ik gewoon op geboden en werd geaccepteerd
pi_26889928
Na in mijn 1e seizoen 9e te zijn geworden met Hartlepool lukte het me niet om Neil Mellor te halen, hij vertrok voor 1,1 miljoen naar Wigan. Overigens kwamen Júnior van Derby en Adam Birchall wel transfervrij. Door de verkoop van Antony Sweeney(1,3 miljoen) heb ik eindelijk wat geld te besteden, zo'n 1 miljoen. maar ik verwacht niet dat ik meer dan alleen een keeper zal halen.. Als ik een verder een speler zou halen dan is dat een verdediger.. De 1e competitie wedstrijd werd met 3-0 van Bradford gewonnen. Júnior, Richie Humphreys en Clyde Wijnhard scoorden. Ik ga voor een play-off plaats en volgens mij is dat iook wel mogelijk..
pi_26890382
Mijn seizoensstart met Deportivo is alleraardigst te noemen.

In de CL zit ik een moeilijke poule en toen ik thuis met 0-0 gelijk speelde tegen AC Milan, baalde ik dan ook wel even. Uit in de BayArena bij Leverkusen wist ik echter een 0-2 zege mee te slepen en dus was de thuismatch met Lyon al zeer belangrijk te noemen. Ik kwam al rap met 0-1 achter, door Wiltord, waarna ik mijn 4-5-1 inruilde voor 4-4-2, met een spits voor een defensieve middenvelder erbij. Snel werd het 2-1, waarna een hectische slotfase aanbrak. Lyon kreeg in de 90e minuut een corner en jawel, doelman Grégory Coupet kwam mee naar voren. Mijn prima kopper Coloccini sloeg de corner af, waarna Alberto Luque met Coupet in zijn rug naar de lege goal rende en vanaf 45 meter binnenschoot. 3-1 dus, 7 uit 3!

In de competitie sta ik na 6 duels 2e achter Barcelona. Mijn kracht ligt vooralsnog achterin, ondanks een langdurige blessure bij linksback Joan Capdevila en kortere blessures voor zijn vervanger Enrique Romero en rechtsback Manuel Pablo.

www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:26:15 #204
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26891189
Luque is misschien wel DE targetman uit FM
pi_26891270
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef Yacie het volgende:

[..]

dan moet het een fout zijn in het spel..
ik heb Hofs voor 3 miljoen aangetrokken en Cavenaghi heb ik gewoon op geboden en werd geaccepteerd
Volgens mij is het zo, dat als je op een speler van het kaliber Tevez/Cavenaghi/Robinho biedt met een club als Feyenoord/PSV/Ajax, dat er dan 'opeens' allemaal topclubs ook geïnteresseerd zijn en eenzelfde bod doen, waardoor de speler voor een topclub kiest.
pi_26891297
Yes! Yes! Yes!
4-1 gewonnen uit bij PSG.

Ik was een beetje bang voor de aanvallende kracht van PSG, want met Pauleta, Ljuboja, Pancrate, Rothen en Cane zit er veel aanvallende power in. Aangezien ik verdedigend wel wat steekjes liet vallen in de wedstrijd tegen Monaco om de supercup besloot ik een ultra-countertaktiek in te zetten. Kallstrom mocht beginnen op de bank en Gudjonsson en van Bommel moesten het middenveld bewaken. Verder gewoon 2 vleugelspelers en een targetman. Een back four en een verdedigende middenvelder doen de rest.

Al snel komen we voor als van Bommel binnnenknalt. PSG begint gelijk te drukken en scoort vrij rap tegen en tot overmaat van ramp raakt Santana geblesseerd. Wisselen dus, maar ik had geen buitenspelers bij mijn wissels zitten. Dus Kallstrom mag erin, hij krijgt een rol op de rechterflank waarbij hij naar binnen kan trekken en vanaf daar het spel mag verdelen. Vlak voor rust counteren we nog een keer en na een prachtige solo schiet Mokoena snoeihard binnen.

In principe was het voor mij nu consolideren die voorsprong en we zien dan wel. Maar binnen een kwartier na rust staat het na 2 counters 1-4. Tweemaal Kallstrom, eenmaal een mooi lobje over de keeper heen en de andere keer een snoeihard schot vanaf ongeveer de achterlijn.

Heerlijke overwinning dus, maar nou de vraag hoe ga ik me team nu indelen? Verdedigend staat het nu goed, maar Kallstrom zit in principe niet in basis.

uitblinkers met allebei een 10 waren btw Luzi(|Die mag dus voorlopig blijven staan) en van Bommel.
pi_26891341
Wat ik heel gek vond
was toen ik bood inderdaad een andere club ook bood en die werdt geaccepteerd maar de deal ging niet door omdat ze te veel spelers buiten de EU hadden Best wel vaag maarja.. toen kon ik hem krijgen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:35:05 #208
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26891484
dan was het zeker een speler van buiten de eu, in sommige competities mag je maar een maximum aantal spelers van buiten de eu in je selectie hebben... had je er dus 1 weg moeten laten gaan ofzo
Bernie en ik zijn tof.
pi_26891751
Nee het gaat over iets anders, kijk hij vond het gek dat ik Cavenaghi kon kopen met Feyenoord..
Maar ik kon hem kopen omdat die andere club geen speler uit de EU kon aannemen omdat het maximum vol zat.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:17:49 #210
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_26894829
Is er geen fbm2005 classic patch ofzo?

dat je dan scifo kan kopen en op het middenveld posterern als spelmaker met in de spits lucky Nilis?

mvg.

dvdk
pi_26895279
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef dvdk het volgende:

dat je dan scifo kan kopen en op het middenveld posterern als spelmaker met in de spits lucky Nilis?

mvg.

dvdk
Nee
pi_26895883
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef dvdk het volgende:

mvg.

dvdk
zoek maar een oude cm...
pi_26909921
Het is niet eerlijk..

Ik heb in een vorige game 3 seizoenen met Hartlepool gespeeld zonder te promoveren..
Nu is mijn broertje ook met Hartlepool begonnen...
Seizoen 1: Degradatie naar League Two.
Seizoen 2: Kampioen van League Two
Seizoen 3: Via Play-Offs promotie naar Championship
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:14:53 #214
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26911038
Een updateje halverwege het 1e seizoen met Fiorentina:
Als 'nieuwe' manager werd ik gepresenteerd bij de club in het paars. Toen ik mijn selectie voor de 1e x zag viel het me op dat heel veel spelers co-owned zijn dat wordt dus aan het einde van het seizoen opletten Daarna eerst de dure krachten zonder goede kwaliteiten eruit gegooid. Dat waren Guigou en Valdés voor deze 2 spelers samen toch nog mooi 9 miljoen gebeurd. Ook zag ik dat de verdediging wel een kwalitatieve impuls kon gebruiken en toen Ostembor en Legrottaglie gehaald die de boel nu aardig op orde hebben. Na een goed begin (hoogste plaats 3e) kwam een mindere periode waardoor ik nu op de 9e plaats staat. Maar met een doelstelling om degradatie te vermijden hoef ik me niet druk te maken over mijn baan. Ik ga nu strijden voor een UEFA plaats. Voor de zomer al topkeeper De Sanctis vastgelegd. Andere toekomende transfers
- Claudio Lopez
- David Pizarro
- Cesare Bovo
- Cacapa

@MM: Wat doe jij met Munitis die heb ik nu ook vastgelegd voor de zomer maar ben niet 100% zeker of deze transfer doorgang moet vinden...
pi_26911192

Doncaster (nummer 22 in de competitie) heeft een bod gedaan van 575.000 euro op Nardiello, omdat deze een ontsnappingsclausule heeft van hetzelfde berag is de kans groot dat hij dus vertrekt.
normaal gesproken let ik wel op de ontsnappingsclausules in de contracten en zet ik ze er niet in of worden de bedragen hoger naarmate de speler beter presteerd

zou het alleen een domme zet van Nardiello vinden als hij verkast nar Doncaster, dat waarschijnlijk moet strijden voor degradatie terwijl hij bij mij gan strijden voor de titel in league 1
pi_26912203
en hij gaat dus toch
pi_26912302
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:14 schreef numero_uno het volgende:
@MM: Wat doe jij met Munitis die heb ik nu ook vastgelegd voor de zomer maar ben niet 100% zeker of deze transfer doorgang moet vinden...
Die heb ik op de transferlijst gezet. Hij wil zelf ook gratis weg na dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26913519
heb opnieuw Bardsley en Timm van Manchester gehuurd, beide speelden in het 2e seizoen al een jhaartje voor Bristol en keren nu terug.
mogelijk dat ze na afloop van het seizoen een vast contract krijgen aangezien het hunne bij Manchester afloopt
pi_26914484
mijn club is hem geflipt.
kope ze 4 spelers sta ik 44miljoen in het rood.
ook handig ja :s
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:34:49 #220
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26915560
We gaan nog een seizoentje door met Fano. Of dit verstandig is moet blijken. Wel zijn er een paar interessante transfervrije spelers bij gekomen, voornamelijk reservespelers van clubs als Milan en Atalanta. De echte 'topper' Sarr kwam ook transfervrij
Financieel zit het nog steeds niet goed bij m'n cluppie. Verder zijn de succesvolste huurlingen van vorig seizoen voor een nieuw seizoen gehuurd
pi_26919957
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef AirRaid het volgende:
en hij gaat dus toch
575k is een mooi bedrag voor Nardiello, dat geld kun je goed herinvesteren!
That's all folks!
pi_26921767
Ik ben een beetje aan het instorten met Depor, veel blessures en dergelijke. Wel de 8e finale van de beker bereikt en nog volop uitzicht op de achtste finale CL (moet ik van Leverkusen winnen, dan ben ik zeker, sta nu 2e achter Milan met 7 punten, Lyon heeft er ook 7).

Enkele spelers gaan nu zeuren, willen in de basis of verliezen hun vertrouwen in de onervaren manager. Dat is wat minder dus....

www.thuisuiteten.nl
pi_26922913
Kan iedereen misschien boven aan z'n bericht zetten met welke club je speelt, dat leest iest prettiger
pi_26926046
Rustig werk ik verder met mijn Wolves-game. De versterkingen Geremi en Di Michele bleken vooral een versterking in de breedte (hoewel ze altijd in de basis staan), maar vooral Geremi ontwikkelt zich tot de beste speler van het team.
In de competitie is nog niet verloren:
Crystal Palace (3-2), Liverpool (0-0), Aston Villa (2-1), Man Utd (1-1).

In de League Cup ben ik al uitgeschakeld, ik werd uitgeschakeld op penalty's door Millwall..
Maar die beker is niet echt belangrijk, de competitie is mijn hoofdzorg.
pi_26926047

[ Bericht 100% gewijzigd door EnGCatjuh op 11-05-2005 21:10:54 (Dubbel.. >_<) ]
pi_26927387
Mij NEC draait nog steeds goed. Ben inmiddels 7 punten los van Ajax en we hebben al 17 wedstrijden gehad. Ook in de UEFA cup en de amstel cup doen we nog volop mee. Helaas dreigt er een leegloop. Ik heb Rochemback moeten verkopen aan Ajax (dat is al de vierde speler die ze van me kopen :S), omdat hij zich nier thuis voelde in de streek. Ik heb daar een Oekraïner voor in de plaats, genaamd Timochuk (of zoiets). Aardige speler, maar of het een aanwinst is moet nog blijken. Verder blijven alle clubs aan Naldo trekken en wil hij zelf inmiddels ook weg ... In de zomer komt Kuijt me versterken!
pi_26932820
sta momenteel 3e met Bristol rovers in league 1

Stoke staat bovenaan met ruim 11 punten voorsprong
  Moderator donderdag 12 mei 2005 @ 09:34:23 #228
8781 crew  Frutsel
pi_26936075
Met Twente gaat het in seizoen 2 niet al te best.
Na de dramatische ontdekking dat ik met mijn 6e plek geen UEFA voetbal haalde en Roda met plek 7 wel, kon ik in de Zomerbeker in de eerste ronde al snel mijn biezen pakken tegen Liverpool (1-2 en 0-3)

Nog voor de start dus een slecht moraal. Tegen Feyenoord in wedstrijd 1 gelijk met 4-1 onderuit en daarna de 1-1 gelijk tegen RKC
Ondanks de aankopen van De Cler en Kromkamp leek de defensie op instorten te staan en verzuimden de spitsen Kufo en Gluscevic te scoren. Van hooydonck aangetrokken nu en na 8 duels sta ik op een 9e plek. Hopelijk gaat het vanaf nu beter na de 2-1 zege op Ajax.
pi_26940163
Stoke (de onbetwiste koploper in league 1) heeft gisteavond zijn eerste verlies geleden. op eigen veld versloeg mijn Bristol Rovers hen met 3-0
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:17:25 #230
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26942420
ik heb een redelijk verassende start van het 2e seizoen waarin ik dus net met cambuur ben gepromoveerd, na 11 wedstrijden sta ik op de 3e plaats gepositioneerd Heerenveen en AZ zijn mij de baas geweest, Ajax hield ik (uit) op 2-2 en Feyenoord heb ik thuis met 4-0 van de mat gespeeld
Ik had Samaras gehuurd van heerenveen maar ipv het hele seizoen voor 3 maanden gedaan knap stom natuurlijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_26942563
Na vorige week door een paar vrienden door het fm virus aan te zijn gestoken, ga ik nu zelf maar eens spelen.

Ik begin simpel bij een topclub: Barcelona
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_26942875
Guatelli is teruggekeerd bij Bristol Rovers

en dit keer niet op huurbasis maar gekocht voor 80.000 euro

en dit terwijl hij dit seizoen begon als eerste keeper van Portsmouth, die daardoor bovenaan in the championship stond, echter werd hij toch teruggezet naar het 2e plan en later zelfs het 3e omdat Portsmouth besloot een extra keeper te huren.
Hierop besloot ik toe te slaan en nu is ie weer terug.

nu voor volgend seizoen nog Mads Timm en Phillips Bardsley proberen vast te leggen.
pi_26944626
Jemig... Heb de zak gekregen van Depor. Echt bizar, de spelers hebben me laten vallen.... CL nota bene van Leverkusen gewonnen, verlies ik daarna van staartploeg Santander met 4-3. Stond nota bene 0-3 voor, daarna deden ze geen zak meer en was het volgens het wedstrijdverslag een "gelaten boel". Iemand dat wel eens meegemaakt? Drie spelers eisten ineens een basisplaats en zes hadden hun vertrouwen in mij verloren....
www.thuisuiteten.nl
pi_26945097
Ik zit in april met Den Bosch ik sta nog steeds bovenaan 4 punten voor op de nummer 2 maar ik heb 1 wedstrijd meer gespeeld dus het ligt aan me zelf of ik kampioen word of niet.
Do it again now
pi_26945926
anders heb je even de slechts mogelijke loting:

pi_26947288
Tering die loting boven mij zeg

Ik kreeg na anderhalf seizoen Zwolle (wat redelijk begon te lopen) een aanbieding voor NAC en daar ben ik op ingegaan. Eerste twee wedstrijden met 1-4 van de Graafschap en 2-0 van aardsrivaal Willem II gewonnen
pi_26947338
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef methodmich het volgende:
Jemig... Heb de zak gekregen van Depor. Echt bizar, de spelers hebben me laten vallen.... CL nota bene van Leverkusen gewonnen, verlies ik daarna van staartploeg Santander met 4-3. Stond nota bene 0-3 voor, daarna deden ze geen zak meer en was het volgens het wedstrijdverslag een "gelaten boel". Iemand dat wel eens meegemaakt? Drie spelers eisten ineens een basisplaats en zes hadden hun vertrouwen in mij verloren....
mm gebruikt een smilie

Tijd voor Fiorentina
pi_26947508
Nee, ik ga de Engelse laagste divisie maar eens doen... Geen Rushden, wel iets soortgelijks.
www.thuisuiteten.nl
pi_26948199
Leuk, heb ik die Remix skin erover heen gegooit. Krijg ik als ik aan het spelen bent dat ik soms tijdens een actie dat ik nergens op kan klikken.
pi_26948415
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef Steven184 het volgende:
anders heb je even de slechts mogelijke loting:

[afbeelding]
makkie toch
pi_26948582
zit momenteel in een grote dip, heb al 9 wedstrijden niet meer kunnen winnen (4x verloren, 5x gelijk)
pi_26948787
Handhaven is gelukt! Het werd op het laatst nog wel een beetje spannend. Tegen de laagvliegers pakte ik naarmate het einde van het seizoen naderde te weinig punten. Op het laatst moest ik nog tegen Newcastle, Chelsea en Arsenal. Deze gingen verloren, gelukkig pakten de ploegen die onder me stonden ook niet veel punten meer. Ik ben er meer dan terecht ingebleven.

That's all folks!
pi_26949747
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef AirRaid het volgende:

[..]

makkie toch
Ja bij nader inzien wel. Maar het blijft te poule des doods. Het heeft wel een voordeel, de verwachting is dat ik troosteloos 4e wordt met 0 punten:D. In principe kan het dus alleen maar meevallen.
pi_26950133
dipje lijkt enigzins voorbij (effe afkloppen)

door een 2-1 overwinning op Hull en een 2-0 overwinning op Torquay, lijkt het zelfvertrouwens weer terug te komen.
Er liggen alleen een paar (redelijk) belanrijke spelers momenteel geblesseerd thuis.
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:11:31 #245
779 WaStEd
Hellaluha
pi_26950208
Weet er iemand of ze al iets aan de rugnummer bug gedaan hebben... ?
too much is not enough....
pi_26952433
Zo het 1e CL duel zit erop met Rennes.

Tegen Real Madrid in eigen huis. Is uiteindelijk 0-0 geworden, ze hebben geen enkele kans gekregen, alleena afstandschoten. De prijs die daar tegenover stond was dat ik ook weinig kansen kreeg. Gambino kreeg nog een grote kans, maar hij kopte over kwartier voor tijd:(. Het wordt nu nog lastiger om voor een stunt te zorgen.
pi_26952813
Goed werk Vaduz!!
www.thuisuiteten.nl
pi_26952834
Het eerste seizoen met Fiorentina zit er op. De doelstelling was: Het voorkomen van degradatie. Ik ben echter op de laatste speeldag als vijfde geëindigd en heb zodoende Europees voetbal gehaald.
pi_26954201
Das mooi, volgend jaar sta jij met een beker in je handen;)
pi_26954400
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Na vorige week door een paar vrienden door het fm virus aan te zijn gestoken, ga ik nu zelf maar eens spelen.

Ik begin simpel bij een topclub: Barcelona
Toch maar besloten voor een iets grotere uitdaging te gaan: Ajax de CL helpen winnen.
De voorbereiding is iig goed begonnen met achtereenvolgens een 1-1 tgen Hertha, 2-1 van Bochum gewonnen en toen met 3-1 van Man U gewonnen gevolgd door een 3-1 overwinning op Chelsea. Ik ga dus iig met goede moed de competitie in

edit: en net ff boavista afgedroogd met 2-4 door mijn briliante middenveld: Sneijder(10), van ver Vaart(10), Pienaar(10)
Jammer dat het pas de voorbereiding is

[ Bericht 10% gewijzigd door Mr._T-Rex op 12-05-2005 20:04:13 ]
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_26954410
Ik hoop na eerder in het spel de deense titel gepakt te hebben nu met Den Bosch de eerste divisie titel te pakken.
Do it again now
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:58:42 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26954797
Wat ben ik toch een geluksvogel... voor de grote wedstrijd tegen psv valt alleen niet mijn eerste keeper uit (danny wintjens) met een blessure, mijn 2e keeper (klaas atema) is geblesseerd. toch heb ik psv met de jonge John bos (16 jaar) op een 1-0 verlies weten te houden.... de laatste wedstrijden voor de winterstop worden lastig, ik sta nu op doelsaldo voor op feyenoord en 10 punten achter psv... ik hoop dat ik toch champions league kan halen dit seizoen dan heb ik toch nog een enigszins succesvol debuut in de hce weten te maken
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:10:51 #253
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26955149
drie keer raden wie er nu geblesseerd is.... John Bos, juist ja.. de 3e keeper alweer
Bernie en ik zijn tof.
pi_26956525
Hoe ga je het nu oplossen?
That's all folks!
pi_26956941
Nu gooit ie waarschijnlijk het spel in de vuilnisbak
pi_26956986
Overigens is de media comment editor uit op www.sigames.com.
pi_26957411
weer niet gelukt om te promoveren naar the championship, slechts een 8e plek dit seizoen
komend seizoen moet beter en zal promotie gehaald moeten worden
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:30:31 #258
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26957603
Ik heb gewoon nog een keeper uit de jeugd gehaald en erin gezet inmiddels is danny wintjens alweer fit dus heb ik geen problemen meer
Bernie en ik zijn tof.
pi_26959197
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef AirRaid het volgende:
weer niet gelukt om te promoveren naar the championship, slechts een 8e plek dit seizoen
komend seizoen moet beter en zal promotie gehaald moeten worden
Ben je dus net buiten de play-off plaatsen gevallen. Jammer.
That's all folks!
pi_26960139
Het gaat lekker lopen bij Hartlepool nu..

Ben opgeklomen tot de 6e plaats en sta zo goed als zeker in de Finale van de Vans Trophy, 1e duel noordelijke Vans Trophy finale met 3-0 van Grimsby gewonnen. Heb Nardiello voor de rest van het seizoen geleend en die scoort aardig. In de aanval heb ik Kevin Braniff gekocht en in de verdediging o.a. keeper Andrea Guatelli(gratis) en Naldo
Voor volgend seizoen komen Joey Gudjonsson en Marc Bridge-Wilkinson.

-Vaduz- waar staat Hartlepool bij jou op het moment?
pi_26960750
Jaja kampioen .

alleen zo wel Kieft kan ik niet meer huren en mokoena komt ook niet
Do it again now
pi_26960848
Tering, ik tref nog wel wat leuke clus met NAC achter elkaar.

Fc Grunn
AZ
AJAX
Feyenoord
PSV

(niet in die volgorde)

Maar tot zo ver aan het vetrouwen bouwen, ik gok zelf erop dat ik hier 3 punten uit sleep
pi_26961347
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef MMUFC het volgende:

Ze zijn 11de geworden in League two dit seizoen. (Seizoen 2009/2010)
That's all folks!
pi_26961450
Heb momenteel een beetje last van een blessure golf

Sta 4e berreikte die plaats door als nummer 5 met 5-0 van nummer 3 Bristol City te winnen

Hmz door een 1-1 tegen Luton sta ik weer 5e. Nog 10 wedstrijden om een achterstand van 9 punten op nummer 2 Preston weg te poetsen. Sta 3 punten voor op de 1e niet play-off plaats Bradford.
Bradford is trouwens mijn tegenstander in de noordelijke vans trophy finale en niet Grimsby.
Als ik de finale haal moet ik waarschijnlijk tegen nummer 1 Coventry
pi_26961576
In welk systeem speel je met Hartlepool?
That's all folks!
pi_26962467
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef MMUFC het volgende:
Het gaat lekker lopen bij Hartlepool nu..

Ben opgeklomen tot de 6e plaats en sta zo goed als zeker in de Finale van de Vans Trophy, 1e duel noordelijke Vans Trophy finale met 3-0 van Grimsby gewonnen. Heb Nardiello voor de rest van het seizoen geleend en die scoort aardig. In de aanval heb ik Kevin Braniff gekocht en in de verdediging o.a. keeper Andrea Guatelli(gratis) en Naldo
Voor volgend seizoen komen Joey Gudjonsson en Marc Bridge-Wilkinson.

Nardiello was bij mij een zeer goede versterking, helaas is de eikel echter naderhand verkast naar Doncaster

over Guatelli spreek ik meer dan lof
Bridge-Wilkinson speelt ook al een tijdje bij mijn Bristol Rovers, en doet het ook niet onaardig, scoort geregeld van zeer groote afsanden
pi_26962557
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ze zijn 11de geworden in League two dit seizoen. (Seizoen 2009/2010)
en Bristol Rovers????

Rushden was hier in het eerste seizoen ook meteen kampioen geworden van league 2 maar vloog het 2e seizoen direct weer uit de league 1
nu halen ze steeds net niet een promotie plek
pi_26970739
Bristol Rovers 9de in dezelfde division two.
That's all folks!
pi_26971006
Woehoe, sta na 18 wedstrijden NEC nog steeds op de eerste plaats. Ik heb Ajax op een gelijkspel weten te houden in de ArenA. Daardoor blijft het verschil met de nummer twee (Ajax dus) 7 punten. Ze blijven echter maar winnen, dus het wordt heel spannend... Europees doe ik nog steeds mee en ik sta in de halve finale van de Amstel Cup!!
pi_26973104
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo, dat als je op een speler van het kaliber Tevez/Cavenaghi/Robinho biedt met een club als Feyenoord/PSV/Ajax, dat er dan 'opeens' allemaal topclubs ook geïnteresseerd zijn en eenzelfde bod doen, waardoor de speler voor een topclub kiest.
Cavenaghi is goed haalbaar voor een Nederlandse (sub)topclub. Ik koop hem altijd met Heerenveen in de winterstop van het eerste seizoen. Robinho is zeker haalbaar voor de top 3 en Tevez kun je ook best naar Ajax halen.

Met mijn Heerenveen heb ik nu bijvoorbeeld sterren als Bojinov, Ibrahimovic, Cavenaghi, Podolski, Pazzini, Mascherano en Lahm. Zonder cheaten of het aanpassen van de database en met de nieuwste patch. Dit is niet bedoeld om op te scheppen, maar als je geluk hebt kun je soms opeens zo'n speler halen. Als hij bijvoorbeeld ongelukkig is ofzo.
pi_26973144
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
In welk systeem speel je met Hartlepool?
ik speel een 4-4-2. Eigenlijk 4-1-3-2

Met Andrea Guatelli(Portsmouth) op doel.
Op de back posities Paul Watson(Brighton) op rechts en Hugh Robertson. Centraal Trond Andersen(AaB) en Naldo(RS Futebol).
Laurent Hervé(MK Dons) als VMC.
Als MR Léandre Griffit(Southampton, gehuurd) en op ML Stephen Hughes(Coventry). Centraal Richie Humphreys met een pijl tot tussen de spitsen.
En in de spits Daniel Nardiello(Man Utd, gehuurd) en Kevin Braniff(Millwall).

De club tussen haakjes is de club waar ze aan het begin van de game zaten. Omdat Stephen Hughes 9 maanden geblesseerd is staat Humphreys op zijn plaats en speelt Djalminha op de MC plaats.
pi_26974693
Heb je al ruzie gehad met Djalminha? En Kevin Braniff, doet hij het bij jou ook zo goed? Inmiddels is het een reserve speler bij mij. De Premier League is voor hem net iets te hoog gegrepen.
That's all folks!
pi_26975333
Braniff had ik in seizoen 1 gehuur, daar was hij topscorer van mij met 18 goals.
In februari 2006 heb ik hem gekocht en hij raakte in zijn 1e wedstrijd geblesseerd, hopelijk kan hij binnenkort wedstrijd 2 spelen.

Met Djalminha nog geen problemen.. sowieso nog geen problemen met spelers gehad. Alleen Istead en Konstantoploulos die op de transferlijst wilden omdat ze hier niet spelen...
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:05:52 #274
779 WaStEd
Hellaluha
pi_26975526
Hey ff vraagje... had m al gesteld maar weet niet of iemand m gezien heeft.
Heeft SI al iets aan die irritante rugnummerbug gedaan... dat nieuwe spelers geen vast rugnummer hebben maar meer iets tussen de 50 en de 69
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:12:14 #275
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26975778
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef WaStEd het volgende:
Hey ff vraagje... had m al gesteld maar weet niet of iemand m gezien heeft.
Heeft SI al iets aan die irritante rugnummerbug gedaan... dat nieuwe spelers geen vast rugnummer hebben maar meer iets tussen de 50 en de 69
Nieuwe spelers kan je zelf een rugnummer geven als je ze koopt.
Do it again now
pi_26975859
Ik heb geen idee, ik heb er volgens mij ook nooit last van gehad.
That's all folks!
pi_26976025
Het enige wat ik blijf missen aan FM en alle manager games is dat je niet als amateur (junioren) coach kan beginnen en zo opklimmen, en dat je bijv ook eerst assistent coach kan worden voordat je bij "grote" clubs kan werken, een echte carriere dus
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:19:58 #278
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26976070
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het enige wat ik blijf missen aan FM en alle manager games is dat je niet als amateur (junioren) coach kan beginnen en zo opklimmen, en dat je bijv ook eerst assistent coach kan worden voordat je bij "grote" clubs kan werken, een echte carriere dus
Ja dat heb ik ook al een keer aangegeven maar lijkt me dan dat het spel heel lang duurt.
Do it again now
pi_26976143
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook al een keer aangegeven maar lijkt me dan dat het spel heel lang duurt.
Is bij Sigames al best veel om gevraagd geloof ik, maar het is niet haalbaar geloof ik . Maar een game gaat dan denk ik wel idd lang duren
pi_26976186
uhmz weet iemand hoe ik dit moet oplossen
ik zit in een wedstrijd. 75ste minuut opeens slaat die stil :s..geen pauze ofso maar hij doet niks meer
al druk ik 10x op pauze/spele hij begint niet meer :s
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:23:00 #281
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26976193
Lijkt me ook irritand heb je echt een super talent in je team waar je heel je jeugd elfal omheen hebt gebouwt en dan word hij door je manager opeens verhuurd ofzo.
Do it again now
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:25:00 #282
779 WaStEd
Hellaluha
pi_26976260
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nieuwe spelers kan je zelf een rugnummer geven als je ze koopt.
Ja maar ik had het over computer teams..
pi_26976278
Das klote Escape, ik vrees dat er niks meer aan te doen is.

En het idee dat je als jeugdcoach zou kunnen beginnen zie ik helemaal niets in, lijkt me niet veel aan.
That's all folks!
pi_26976313
laat maar heb het al opgelost.
ben gewoon tijdens de wedstrijd 1 dag op vakantie gegaan
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:26:30 #285
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26976321
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ja maar ik had het over computer teams..
Oohja bij die teams krijgen ze dan het laagste nummer wat op dat moment vrij is volgens mij .
Do it again now
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:27:46 #286
779 WaStEd
Hellaluha
pi_26976368
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Oohja bij die teams krijgen ze dan het laagste nummer wat op dat moment vrij is volgens mij .
Nee het probleem is dat ze helemaal geen nummer toegewezen krijgen, en als ze spelen een fictief nummer krijgen... vind dat een irritante bug..
pi_26976443
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Das klote Escape, ik vrees dat er niks meer aan te doen is.

En het idee dat je als jeugdcoach zou kunnen beginnen zie ik helemaal niets in, lijkt me niet veel aan.
Ik bedoel dan wel dat het als een soort extra game mode erin komt, dus niet vast ofzo
pi_26977105
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Nee het probleem is dat ze helemaal geen nummer toegewezen krijgen, en als ze spelen een fictief nummer krijgen... vind dat een irritante bug..
Dat is me nog nooit opgevallen of ik heb er geen last van.
That's all folks!
pi_26980679
Heb een leuke club gevonden. Hamburger SV uit Duitsland. De doelstelling van de club is de middenmoot. Zelf wil ik proberen Europa te halen. Moet kunnen, de concurrenten verkopen erg veel spelers voor zeer veel geld aan Spaanse, Italiaanse en Engelse clubs.

Zelf heb ik de volgende spelers gekocht: Anthony Vanden Borre (moet mijn rechtsback worden, Björn Schlicke en Raphael Wicky vond ik niet goed genoeg), Nuno Valente (neemt op linksback de plaats in van René Klingbeil en Jean, de Feyenoorder), Daniel Braaten (moet voor linkermiddenvelder concurreren met Piotr Trochowski), Santi Cazorla (Spaanse vleugelspeler die op beide flanken wat kan gaan doen), Urby Emanuelson (extra defensieve optie).

Verder heb ik met Daniel Van Buyten, Sergej Barbarez, Khalid Boulahrouz, Emile Mpenza, Stefan Beinlich, Mehdi Mahdavikia en Benjamin Lauth ook aardige spelers lopen, waardoor ik gok op Europees.

Helaas de Intertoto-finale verloren van Dortmund. Ik moet de return nog spelen, maar verloor daar met 5-2. Mijn nieuwelingen mochten niet meespelen, dat merk je achterin.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 mei 2005 @ 21:30:36 #290
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26989841
ik vond het belachelijk dat ik als 2e in de hce maar 200k aan transferfunds had en dus heb ik een ultimatum gesteld met gevolgen
nu ebn ik dus bij de nummer 1 van de eerste divisie (willem II) aan de slag gegaan en heb ik 4x zoveel transferfunds
Bernie en ik zijn tof.
pi_26992922
Ben je na de ultimatum er uitgegooid? Ik heb zelf nog nooit een ultimatum gesteld.
That's all folks!
pi_26993472
Dat zou ik ook maar niet snel doen als je baan je lief is Vaduz
  vrijdag 13 mei 2005 @ 23:46:12 #293
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26993561
Ik ga maar proberen Sparta kampioen van de GGD te maken, want in het echt gaat dat toch nooit gebeuren
  zaterdag 14 mei 2005 @ 07:28:58 #294
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26997988
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 23:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga maar proberen Sparta kampioen van de GGD te maken, want in het echt gaat dat toch nooit gebeuren
Hihi.

Ben een spel begonnen als werkloze manager en heb wat later een baan geaccepteerd als manager van Dordrecht. Geen transfergeld, dus moet het vooral doen met de spelers die ik heb en wat spelers huren van eredivisieclubs.

Vond het zo op het eerste gezicht een aardig team, met redelijke spelers. Heb alleen wat versterkingen nodig in de verdediging (DL en DR) en in de aanval.

Eerste oefenwedstrijd 1-1 gespeeld tegen een of ander Belgisch clubje. Tactiek gaat denk iets worden in de trant van een 4-1-2-1-2 opstelling. Dus met een ruit op het middenveld en opkomende vleugelspelers. Moet alleen nog een goede balans zoeken tussen aanval en verdediging. Speel nu wat te aanvallend, waardoor er af en toe gaten ontstaan achterin...
A.M.A.B
  zaterdag 14 mei 2005 @ 07:46:04 #295
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26998011
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je na de ultimatum er uitgegooid? Ik heb zelf nog nooit een ultimatum gesteld.
ja, ik dacht... dat kan wel want bij cm ben ik er nog nooit na een ultimatum uitgegooid en warempel ze ontslaan me ook nog nou ja... nu maar kampioen worden met willem II
Bernie en ik zijn tof.
pi_26998428
nieuw spel begonnen met farnborough town uit de engelse conferencenational
doel is degredatie voorkomen
pi_27002265
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Cavenaghi is goed haalbaar voor een Nederlandse (sub)topclub. Ik koop hem altijd met Heerenveen in de winterstop van het eerste seizoen. Robinho is zeker haalbaar voor de top 3 en Tevez kun je ook best naar Ajax halen.

Met mijn Heerenveen heb ik nu bijvoorbeeld sterren als Bojinov, Ibrahimovic, Cavenaghi, Podolski, Pazzini, Mascherano en Lahm. Zonder cheaten of het aanpassen van de database en met de nieuwste patch. Dit is niet bedoeld om op te scheppen, maar als je geluk hebt kun je soms opeens zo'n speler halen. Als hij bijvoorbeeld ongelukkig is ofzo.
Wel een beetje onrealistisch. "In het echie" is het ondenkbaar dat een provincieclubje als Heerenveen grote sterren zoals Bojinov, Mascherano en Cavenaghi binnen zou kunnen halen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27002345
Niet als ze goed presteren in zowel Nederlandse als Europese competities, lijkt mij.
pi_27002378
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet als ze goed presteren in zowel Nederlandse als Europese competities, lijkt mij.
Structureel goed presteren in Europa, Nederland en kunnen betalen wat in Spanje, Engeland, Duitsland, Italië en Rusland wordt betaald kan 'n club als Heerenveen echt niet.

AZ haalt nu ook geen Kluivert, Davids, Bojinov en Cavenaghi maar frotters zoals Ikedia.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27005188
Ik ben aardig begonnen met HSV, 7 uit 4 in de competitie en in de beker door tegen Mainz II.

Mooiste is echter dat de topteams allemaal spelers verkocht hebben en ik niks. Bij Bayern zijn Ballack, Pizarro, Linke, Kuffour en Kovac vertrokken en kwam er slechts één speler voor terug, Stuttgart, Bremen en Leverkusen hebben belangrijke spelers verkocht. Met name bij Stuttgart en Bremen klagen achtergebleven spelers over de breedte. Slechts Schalke versterkte zich serieus, met Emre van Inter. Mijn doel is en blijft Europees halen, dus rond plek 6 gaan spelen. Dat moet mogelijk zijn, denk ik.

Basis:

Pieckenhagen (Wächter)

Vanden Borre (Schlicke, Wicky, Klingbeil)
Van Buyten (Reinhardt, Maduro, Schlicke, Klingbeil)
Boulahrouz (Reinhard, Maduro, Schlicke, Emanuelson, Klingbeil)
Nuno Valente (Klingbeil, Emanuelson, Jean)

Mahdavikia (Santi Cazorla, Trochowski, Moreira, Benjamin, Boussoufa, Brecko, Wicky, Braaten)
Beinlich (Benjamin, Moreira, Maduro, Boulahrouz, Boussoufa)
Jarolim (Moreira, Boussoufa, Maduro, Benjamin, Barbarez, Boulahrouz)
Trochowski (Santi Cazorla, Braaten, Jean, Boussoufa)

Mpenza (Lauth, Braaten, Takahara, Hleb, Moreira)
Barbarez (Lauth, Braaten, Takahara, Hleb, Moreira)
www.thuisuiteten.nl
pi_27005422
Een nieuw spel gestart met Sparta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')