Stellen jullie per speler van alles in? Hoe stel je dan bijvoorbeeld die spits in zodat je middenvelders beter zijn enzovoort?quote:Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..
Kenmerken:
* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Ik ben al gepromoveerd. (Kampioen geworden)quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Steven184 het volgende:
tweede bundesliga toch? Koln heeft toch zoveel talent en kwaliteit dat je toch verwacht dat ze promoveren.
Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballenquote:Heb de verleiding van het grote geld niet kunnen weerstaan en heb de overstap van QPR (dat als degradatiekandidaat op een nette 8e plek stond in de Premier Division) naar Wolverhampton Wanderers (nummer 19 in de Premier Division) Niets menselijks is deze trainer vreemd en als ze je persoonlijk komen vragen is dat natuurlijk egostrelend.
Gelijk gebruik gemaakt van de gelimiteerde transfersom die Margiotta had bij QPR en hem voor ¤800.000,- meegenomen Verder Jan Polak en Mido gehaald. Een begin voor lijfsbehoud is er en er wordt in ieder geval een stuk attractiever gevoetbald. Nu nog een mooie spielmacher.
Ik ben bang van niet, zo'n grootte selectie heb ik nou ook weer niet. En ik zit ook in de groepsfase van de UEFA Cup. Ik sta nu 8ste na 8 wedstrijden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Steven184 het volgende:
Dan vind ik het inderdaad raar, maar gaat je wel lukken toch?
Hoeveel geld?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Peregrijn het volgende:
Aangezien het vorige topic dicht is, nog maar eens mijn laatste post
[..]
Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballen
Probeer Roncatto eens?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Peregrijn het volgende:
Aangezien het vorige topic dicht is, nog maar eens mijn laatste post
[..]
Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballen
Dat is 4-3-3 attacking voor de insiders.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:10 schreef Peregrijn het volgende:
Vaduz-tactiek?
Ja dat zie je vaak. Kom je met 10 man, ga je beter spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net met 4-1 mijn eerste wedstrijg gewonnen van haarlem en dat met 10 man
Nog speciale aanpassingen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is 4-3-3 attacking voor de insiders.![]()
Nee, alleen zorg ik dat ik de juiste spelers op de juiste posities heb staan en dat het team een goede samenhang heeft.quote:
Dat had ik met Haarlem. Eerst via nacompetitie promoveren, meteen degraderen, met grote voorsprong kampioen worden en dus weer promoveren, weer op het randje staan van degraderen... en toen wilde Utrecht mij als hun nieuwe trainer hebben en werd Utrecht een jaar later kampioenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Freezor het volgende:
Ik ben vorig seizoen gepromoveerd met MVV, opzich leuk maar mijn team is veel te zwak voor de eredivisie. Ik verlies wedstrijd na wedstrijd en me spelers zijn helemaal gedemotiveerd
Hefft iemand tips om me team een beetje op de rails te krijgen?
Zou mooi zijn! Anders je goed versterken en volgend seizoen bovenaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef MMUFC het volgende:
Heb Hartlepool aardig op de rails nu.. Na een uiterstsucces volle maand Januari(1 gelijk rest gewonnen)
met nog 11 duels sta ik op de 9e plaats met maar 5 punten achter een play-off plaats.. dus hopelijk kan ik nog promoveren
Zeker spectaculair, het vergt wel veel slimme in-game management.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:
Je hebt dus wel een spectaculair team, zo te lezen!
Dan ben je niet de enige hoor. Ik koop meestal teveel spelersquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:58 schreef VoreG het volgende:
Jullie praten allemaal over die spelers van ja ik heb iemand nodig die hier de ballen kan weghalen enz enz enz...
ik heb altijd zoiets van ik heb een DMC nodig euhm, ik neem deze wel en that's it
Wil ik met Rushden overleven in de Premier League moet ik wel tijdens de wedstrijd wel eens van tactiek veranderen. Meestal zoek ik dan de zwakste spelers van de tegenstander uit om flink aan te pakken. Ik hou m'n systeem wel altijd hetzelfde, maar kies wel eens een andere speler uit met de eigenschappen die ik nodig heb. Verder bluf ik met het wisselen wel eens om de tegenstander te verrassen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:46 schreef VoreG het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe jullie alles regelen.. Ik zoek bij player search een speler die aan mijn wensen voldoet, die stel ik in bij attributes, en daarna stel ik het gewoon op en druk op play game en laat de westrijd maar gaan.. Meer doe ik eigenlijk niet.
Moet toch iets verzinnen om jullie te vermaken?quote:Jullie praten allemaal over die spelers van ja ik heb iemand nodig die hier de ballen kan weghalen enz enz enz...
ik heb altijd zoiets van ik heb een DMC nodig euhm, ik neem deze wel en that's it
Volgens mij is dat een bug.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:27 schreef Frutsel het volgende:
tvpSeizoen van Twente eindigde op plaats 6
Geen europees voetbal en dat terwijl de bekerfinale tussen de nr 1 en 3 ging.
Zomerbeker, daar word ik blij van..
Hoezo geeft plek 6 geen recht op UEFA...
en wat doet RODA bij de UEFA teams, terwijl die 7e werden...
Heb je je tackling toevallig op hard staan? Dan gaan de spelers nog wel een iets te fel de duels in. Wat mij ook wel eens heeft geholpen is spelers die een rode kaart ontvingen een waarschuwing geven... het kan toeval zijn, maar ik kreeg de indruk dat het wel effect had op het hele team toen ik enkele spelers op deze manier waarschuwde.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb de eerste periode titel binnen met 1 punt voor op Cambuur
10 wedstrijden gespeeld 6 gewonnen 2 gelijk gespeeld en 1 verloren
Enige minpuntje is dat ik de wedstrijd maar zelden met 11 man uitspeel , Laatst zelfs met 9 man en dan nog gelijk spel.
Nee volgens mij ligt het steeds aan de scheidsrechters.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je je tackling toevallig op hard staan? Dan gaan de spelers nog wel een iets te fel de duels in. Wat mij ook wel eens heeft geholpen is spelers die een rode kaart ontvingen een waarschuwing geven... het kan toeval zijn, maar ik kreeg de indruk dat het wel effect had op het hele team toen ik enkele spelers op deze manier waarschuwde.
Ook als het komt door de scheids?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Straffen die spelers, rode kaarten pik ik niet!
Demnouge is een goede aankoop. Bij mijn NEC is hij na twee seizoenen telkesn topscorer. Hij scoorde in mijn afgelopen seizoen in alle competities ergens tussen de 40 en 50 goals! Baretto komt ook van NEC en is erg goed, maar ook ambitieus, zodra er een grotere club naar hem hengelt wil hij weg...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef Knoekie het volgende:
In de winterstop ben ik helaas mijn sterspeler Lukas Podolski kwijtgeraakt. Hij vroeg een belachelijk hoog salaris. En daarom moest ik hem verkopen, voordat hij gratis wegloopt. Helaas voorzag Dortmund dit en bood hem een contract aan. Niet erg. Ik krijg 15,5 miljoen euro. Al had ik van Inter een bod van 20 miljoen en de transfer aan het eind van het seizoen. Maarja van dat geld heb ik meteen 3 belangrijke aankopen gedaan. Die mij nog moeten redden.
Kruiswijk, Frank Demouge (Topscoorder in Eredivisie) en Edgar Baretto
Het komt niet altijd door de scheids, de speler heeft er meestal wel een aandeel in.quote:
Hoeveel had je destijds voor Mellor betaald?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Na 11 wedstrijden in de Premier League sta ik op plek 13. Ik heb net even een dipje gehad, twee keer een 3-0 verlies en een nipt verlies van Liverpool 0-1. Net heb ik gelukkig weer eens gewonnen van Birmingham met 2-4, terwijl ik met 2-0 achterstond bij rust.
Mellor vertrekt na een uiterst succesvolle Rushden periode in januari voor 5,25 miljoen naar Newcastle, hij wilde niet verlengen en had nog een contract tot het einde van het seizoen. Hij is net ook nog eens geselecteerd voor het Engelse nationale team.Rosenberg of Maccarone gaan hem aflossen in de spits.
Ik wilde bijna zeggen, dat is toch niet leuk met een topploeg spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:12 schreef DaMart het volgende:
Geweldig resultaat in de Champions League, waar ik ten koste van Arsenal naar de kwartfinale ben gegaan!
[afbeelding]
Wel als je jezelf daarnaar toe hebt opgewerktquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen, dat is toch niet leuk met een topploeg spelen.
Maarja dat is Feyenoord niet meer.![]()
Mijn Feyenoord wel hoor... we gaan voor de derde maal op rij kampioen wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen, dat is toch niet leuk met een topploeg spelen.
Maarja dat is Feyenoord niet meer.![]()
170k.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoeveel had je destijds voor Mellor betaald?
Komt me bekend voor. Een Defoe bijvoorbeeld die bij mij per jaar bijna 15 gele kaarten haalt, waarvan 10 minstens door schwalbesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het komt niet altijd door de scheids, de speler heeft er meestal wel een aandeel in.
Ik ken een hele goedkope linksback uit Mali speelt bij mij bij Den Bosch ben alleen zijn naam effe kwijtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:09 schreef Robbie_Keane het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Een Defoe bijvoorbeeld die bij mij per jaar bijna 15 gele kaarten haalt, waarvan 10 minstens door schwalbes
Ik zit nu in het derde jaar met de Spurs. Op linksback heb ik op het moment De la Cuesta en Jankulovksi. Ik heb nog ¤22.5 miljoen over om uit te geven, nog tips voor een goede linksback/centrale verdediger?
Ik kan Pezzarossi nooit vinden. Zit ie er wel in een large database bij? Of alleen huge?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:06 schreef mordradead het volgende:
Eigenlijk wil ik nog een goede spits hebben die er een boel inschiet.... allereerst heb ik getracht pezzarossi te halen maar die kon ergens anders meer verdienen
Khanye had wel aardige stats inderdaad, maar kwam bij mij nooit uit de verfquote:Op zondag 8 mei 2005 03:52 schreef cultheld het volgende:
Ik wil jullie even attenderen op twee grote talenten die haalbaar zijn voor weinig:
Junior Khanye en Collins Mbesuma van Kaiser Chiefs.
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat is wel erg zuur sta je in de beker knap met 2-0 voor op Heerenveen (die een divisie hoger speelt ) scoren ze opeens 2 keer achter elkaar na de 80ste minuut en daarna ook nog eens de winnende in de laaste minuut van de verlening
Wat toevallig! Ik zal even voor je kijken. Eerste seizoen werd ik gelijk kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef Spideyman het volgende:
He Vaduz, ben toevallig ook net met Rushden begonnen! (1e seizoen dus) Jammer genoeg geen transferbudget
Nog tips qua te huren of transfervrije spelers?
Je moet 'm eerst in het 2e zetten. Na een seizoen of 3 brengen; Dan is hij de beste betaalbare winger die je zo'n beetje kunt hebben.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Khanye had wel aardige stats inderdaad, maar kwam bij mij nooit uit de verf
Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???quote:Op zondag 8 mei 2005 16:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb dus een probleem volgend siezoen denk ik.
Het is jan , Alles gaat goed maar ik heb nog geen vervanger voor Kieft en Makoena wil maar niet .
Weet iemand nog een andere betaalbare spits met afwerking 20 of 19?
Tnx Vaduz! Heb Birchall aangetrokken van Arsenal en hij scoort er lustig op losquote:Op zondag 8 mei 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het eerste seizoen bij Rushden heb ik de volgende spelers gehuurd: *Alexis Nicolas, Mark Hughes, *Liam Rosenior, Adam Birchall, *John Spicer, Mark Yeates en Matthew Birley. De spelers met een * heb ik veel aan gehad. Verder heb ik geen spelers transfervrij gecontracteerd en heb ik het met de aanwezige spelers gedaan.
Hay, Dove, Burgess en Allen waren mijn toppers toen.
Je kan bij 'opties' onder 'manager' je elftal laten trainen door een hulptrainer. Als dat een beetje een goeie hulptrainer is (18 - 19 - 20) hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???
Nog een keer: Zijn er goede trainigstactieken bekend online? Geen zin om me erin te verdiepen.
Ik sta na 27 wedstrijden eerste.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed bezig EnGCatjuh! Volgens mij haal je wel degelijk rendement uit die speelwijze!
En Pekel, ook lekker bezig met die fantastische club! Gaat promoveren lukken?
Dat is het probleem ik vind niemand meer met afwerken20 in mijn databasequote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???
Nog een keer: Zijn er goede trainigstactieken bekend online? Geen zin om me erin te verdiepen.
En dat wordt niet/ kun je niet uitbreiden?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een erg klein stadionnetje met 6441 plaatsen, 4641 zitplaatsen en de rest staanplaatsen.
Robin Kieft kopenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef numero_uno het volgende:
Word een beetje moe van het gebrek aan slagkracht voorin terwijl ik daar Luque, Gilardino en Pazzini heb lopen. Soms echt 20 schoten op goal en dan rammen ze er hooguit in 1. Iemand hier een oplossing voor?
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
post eens even een screen van zijn stats dan
Kan ik je Fiorentina aanbevelen?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ontslagen door Ravenna, omdat mijn team degradeerde en dus "uit het spel" was....
* methodmich gaat maar een nieuwe pot beginnen, maar even weer met een goede club gewoon.
Gedegradeerd?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ontslagen door Ravenna, omdat mijn team degradeerde en dus "uit het spel" was....
* methodmich gaat maar een nieuwe pot beginnen, maar even weer met een goede club gewoon.
Met de nadruk op waarschijnlijk. De Goffert zou ook uitgebreid worden, maar toen gingen ineens de omwonenden protesteren. Nooit verwacht van die Nijmegenaren. Misschien komt er verandering na een kampioenschap. Na 10 wedstrijden ben ik 5 punten los van de nummer twee Ajax, dus de kans is er!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik dat maar gehad, ik werd slechts ingeschat op 500 tegen 1.Stadion wordt volgend seizoen waarschijnlijk wel uitgebreid.
Kansloze liga he?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:39 schreef SimK het volgende:
[..]
Gedegradeerd?Ravenna eindigde bij mij ergens in de top 5
![]()
Ik werd 8e met Fano.. maar al m'n toppers gaan terug naar hun oude club.. ik zie het eigenlijk totaal niet meer zitten![]()
Vond het altijd wel leuk die divisie. Heb het wel voor elkaar gekregen om kampioen te worden. Jaar erna vloog ik er echter gelijk weer uit. Toen maar opgegeven. Hou niet zo van degraderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kansloze liga he?
* methodmich speelde dan ook 4-3-3, dodelijk in Italië.
Dat wil ik nog wel een zien, straks als ik de Rushden game even aan de kant zit wil ik het wel eens proberen in een 4-3-3 systeem.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kansloze liga he?
* methodmich speelde dan ook 4-3-3, dodelijk in Italië.
Spanje: Atletic Bilbao. Alleen maar basken in je team.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:45 schreef numero_uno het volgende:
Help!!! Mijn inspiratie om een nieuwe club te zoeken is ver te zoeken. Ik wil een grijze middenmoter in Italie Spanje of Engeland. Met Chelsea spelen is gewoon kut en Atalanta gaat even de kast in
die is teruggekeerd naar frankrijk, heb van het bestuur geen geld gekregen voor transfers (vorig seizoen een schuld van 3 miljoen die nu wegewerkt is)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:47 schreef Steven184 het volgende:
@airraid: Maybe Luzi? Moet meestal weg bij Liverpool, maar is een zeer bekwame goalie.
tevens Oakes van Wolverhapton proberen te hurenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef AirRaid het volgende:
[..]
die is teruggekeerd naar frankrijk, heb van het bestuur geen geld gekregen voor transfers (vorig seizoen een schuld van 3 miljoen die nu wegewerkt is)
heb nu Mildenhall voor 1 seizoen vastgelegd
als reserve heb ik Woodhall die met zijn 19 jaar kan uitgroeien tot een redelijke speler
Zeker aangepast in de database.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Yacie het volgende:
Feyenoord, eerste seizoen ik heb zonder aankopen behalve Hofshet seizoen begonnen..
1ste wedstrijd verloren in de laatste 2 minutenstond 2-1 voor! wordt het 2-3 voor ADO..
maar sindsdien geen wedstrijd meer verloren en makkelijk eerste geworden, Amstel Cup, UEFA Finale uitgeschakeld tegen tjaSporting Lissabon. En ik ben nu bezig met een 2e seizoen!
Heeft iemand nog tips wie ik kan kopen??
ik heb 22 miljoen, en ik heb Cavenaghi gekocht
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Buccola het volgende:
In de verlenging kom ik nog op een 3-2 voorsprong, ik springend door het huis want dacht dat het golden goal was, toen ik uitgesprongen was van vreugde bleek de 3-3 al te hangen![]()
Zou ik dus echt niet kunnen met FM, om spelers bij ajax vandaan te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Buccola het volgende:
Dus moest ik opzoek naar spelers die ik kon huren. Voornamelijk bij Feyenoord, Ajax en PSV gezocht....de clubs vonden het allemaal wel OK dat hun spelers bij mij kwamen te spelen, maar de spelers zelf niet![]()
Uiteindelijk alleen Zuiverloon (Feyenoord) en Maduro(ajax) wilde komen.
dan moet het een fout zijn in het spel..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker aangepast in de database.Normaal gesproken komen die spelers nooit naar Feyenoord (ook niet in het spel).
Volgens mij is het zo, dat als je op een speler van het kaliber Tevez/Cavenaghi/Robinho biedt met een club als Feyenoord/PSV/Ajax, dat er dan 'opeens' allemaal topclubs ook geïnteresseerd zijn en eenzelfde bod doen, waardoor de speler voor een topclub kiest.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef Yacie het volgende:
[..]
dan moet het een fout zijn in het spel..
ik heb Hofs voor 3 miljoen aangetrokken en Cavenaghi heb ik gewoon op geboden en werd geaccepteerd
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef dvdk het volgende:
Is er geen fbm2005 classic patch ofzo?
dat je dan scifo kan kopen en op het middenveld posterern als spelmaker met in de spits lucky Nilis?
mvg.
dvdk
zoek maar een oude cm...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef dvdk het volgende:
Is er geen fbm2005 classic patch ofzo?
dat je dan scifo kan kopen en op het middenveld posterern als spelmaker met in de spits lucky Nilis?
mvg.
dvdk
Die heb ik op de transferlijst gezet. Hij wil zelf ook gratis weg na dit seizoen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:14 schreef numero_uno het volgende:
@MM: Wat doe jij met Munitis die heb ik nu ook vastgelegd voor de zomer maar ben niet 100% zeker of deze transfer doorgang moet vinden...
575k is een mooi bedrag voor Nardiello, dat geld kun je goed herinvesteren!quote:
mm gebruikt een smiliequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef methodmich het volgende:
Jemig... Heb de zak gekregen van Depor. Echt bizar, de spelers hebben me laten vallen.... CL nota bene van Leverkusen gewonnen, verlies ik daarna van staartploeg Santander met 4-3. Stond nota bene 0-3 voor, daarna deden ze geen zak meer en was het volgens het wedstrijdverslag een "gelaten boel". Iemand dat wel eens meegemaakt? Drie spelers eisten ineens een basisplaats en zes hadden hun vertrouwen in mij verloren....
makkie tochquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef Steven184 het volgende:
anders heb je even de slechts mogelijke loting:
[afbeelding]
Ja bij nader inzien wel. Maar het blijft te poule des doods. Het heeft wel een voordeel, de verwachting is dat ik troosteloos 4e wordt met 0 punten:D. In principe kan het dus alleen maar meevallen.quote:
Toch maar besloten voor een iets grotere uitdaging te gaan: Ajax de CL helpen winnen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Na vorige week door een paar vrienden door het fm virus aan te zijn gestoken, ga ik nu zelf maar eens spelen.
Ik begin simpel bij een topclub: Barcelona
Ben je dus net buiten de play-off plaatsen gevallen. Jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef AirRaid het volgende:
weer niet gelukt om te promoveren naar the championship, slechts een 8e plek dit seizoen
komend seizoen moet beter en zal promotie gehaald moeten worden
Ze zijn 11de geworden in League two dit seizoen. (Seizoen 2009/2010)quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef MMUFC het volgende:
-Vaduz- waar staat Hartlepool bij jou op het moment?
Nardiello was bij mij een zeer goede versterking, helaas is de eikel echter naderhand verkast naar Doncasterquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef MMUFC het volgende:
Het gaat lekker lopen bij Hartlepool nu..
Ben opgeklomen tot de 6e plaats en sta zo goed als zeker in de Finale van de Vans Trophy, 1e duel noordelijke Vans Trophy finale met 3-0 van Grimsby gewonnen. Heb Nardiello voor de rest van het seizoen geleend en die scoort aardig. In de aanval heb ik Kevin Braniff gekocht en in de verdediging o.a. keeper Andrea Guatelli(gratis) en Naldo
Voor volgend seizoen komen Joey Gudjonsson en Marc Bridge-Wilkinson.
-Vaduz- waar staat Hartlepool bij jou op het moment?
en Bristol Rovers????quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze zijn 11de geworden in League two dit seizoen. (Seizoen 2009/2010)
Cavenaghi is goed haalbaar voor een Nederlandse (sub)topclub. Ik koop hem altijd met Heerenveen in de winterstop van het eerste seizoen. Robinho is zeker haalbaar voor de top 3 en Tevez kun je ook best naar Ajax halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo, dat als je op een speler van het kaliber Tevez/Cavenaghi/Robinho biedt met een club als Feyenoord/PSV/Ajax, dat er dan 'opeens' allemaal topclubs ook geïnteresseerd zijn en eenzelfde bod doen, waardoor de speler voor een topclub kiest.
ik speel een 4-4-2. Eigenlijk 4-1-3-2quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
In welk systeem speel je met Hartlepool?
Nieuwe spelers kan je zelf een rugnummer geven als je ze koopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef WaStEd het volgende:
Hey ff vraagje... had m al gesteld maar weet niet of iemand m gezien heeft.
Heeft SI al iets aan die irritante rugnummerbug gedaan... dat nieuwe spelers geen vast rugnummer hebben maar meer iets tussen de 50 en de 69
Ja dat heb ik ook al een keer aangegeven maar lijkt me dan dat het spel heel lang duurt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het enige wat ik blijf missen aan FM en alle manager games is dat je niet als amateur (junioren) coach kan beginnen en zo opklimmen, en dat je bijv ook eerst assistent coach kan worden voordat je bij "grote" clubs kan werken, een echte carriere dus
Is bij Sigames al best veel om gevraagd geloof ik, maar het is niet haalbaar geloof ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al een keer aangegeven maar lijkt me dan dat het spel heel lang duurt.
Ja maar ik had het over computer teams..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nieuwe spelers kan je zelf een rugnummer geven als je ze koopt.
Oohja bij die teams krijgen ze dan het laagste nummer wat op dat moment vrij is volgens mij .quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over computer teams..
Nee het probleem is dat ze helemaal geen nummer toegewezen krijgen, en als ze spelen een fictief nummer krijgen... vind dat een irritante bug..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oohja bij die teams krijgen ze dan het laagste nummer wat op dat moment vrij is volgens mij .
Ik bedoel dan wel dat het als een soort extra game mode erin komt, dus niet vast ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Das klote Escape, ik vrees dat er niks meer aan te doen is.
En het idee dat je als jeugdcoach zou kunnen beginnen zie ik helemaal niets in, lijkt me niet veel aan.
Dat is me nog nooit opgevallen of ik heb er geen last van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat ze helemaal geen nummer toegewezen krijgen, en als ze spelen een fictief nummer krijgen... vind dat een irritante bug..
Hihi.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga maar proberen Sparta kampioen van de GGD te maken, want in het echt gaat dat toch nooit gebeuren![]()
![]()
ja, ik dacht... dat kan wel want bij cm ben ik er nog nooit na een ultimatum uitgegooid en warempel ze ontslaan me ook nogquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je na de ultimatum er uitgegooid? Ik heb zelf nog nooit een ultimatum gesteld.
Wel een beetje onrealistisch. "In het echie" is het ondenkbaar dat een provincieclubje als Heerenveen grote sterren zoals Bojinov, Mascherano en Cavenaghi binnen zou kunnen halen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Cavenaghi is goed haalbaar voor een Nederlandse (sub)topclub. Ik koop hem altijd met Heerenveen in de winterstop van het eerste seizoen. Robinho is zeker haalbaar voor de top 3 en Tevez kun je ook best naar Ajax halen.
Met mijn Heerenveen heb ik nu bijvoorbeeld sterren als Bojinov, Ibrahimovic, Cavenaghi, Podolski, Pazzini, Mascherano en Lahm. Zonder cheaten of het aanpassen van de database en met de nieuwste patch. Dit is niet bedoeld om op te scheppen, maar als je geluk hebt kun je soms opeens zo'n speler halen. Als hij bijvoorbeeld ongelukkig is ofzo.![]()
Structureel goed presteren in Europa, Nederland en kunnen betalen wat in Spanje, Engeland, Duitsland, Italië en Rusland wordt betaald kan 'n club als Heerenveen echt niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet als ze goed presteren in zowel Nederlandse als Europese competities, lijkt mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |