abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26889849
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zeker aangepast in de database. Normaal gesproken komen die spelers nooit naar Feyenoord (ook niet in het spel).
dan moet het een fout zijn in het spel..
ik heb Hofs voor 3 miljoen aangetrokken en Cavenaghi heb ik gewoon op geboden en werd geaccepteerd
pi_26889928
Na in mijn 1e seizoen 9e te zijn geworden met Hartlepool lukte het me niet om Neil Mellor te halen, hij vertrok voor 1,1 miljoen naar Wigan. Overigens kwamen Júnior van Derby en Adam Birchall wel transfervrij. Door de verkoop van Antony Sweeney(1,3 miljoen) heb ik eindelijk wat geld te besteden, zo'n 1 miljoen. maar ik verwacht niet dat ik meer dan alleen een keeper zal halen.. Als ik een verder een speler zou halen dan is dat een verdediger.. De 1e competitie wedstrijd werd met 3-0 van Bradford gewonnen. Júnior, Richie Humphreys en Clyde Wijnhard scoorden. Ik ga voor een play-off plaats en volgens mij is dat iook wel mogelijk..
pi_26890382
Mijn seizoensstart met Deportivo is alleraardigst te noemen.

In de CL zit ik een moeilijke poule en toen ik thuis met 0-0 gelijk speelde tegen AC Milan, baalde ik dan ook wel even. Uit in de BayArena bij Leverkusen wist ik echter een 0-2 zege mee te slepen en dus was de thuismatch met Lyon al zeer belangrijk te noemen. Ik kwam al rap met 0-1 achter, door Wiltord, waarna ik mijn 4-5-1 inruilde voor 4-4-2, met een spits voor een defensieve middenvelder erbij. Snel werd het 2-1, waarna een hectische slotfase aanbrak. Lyon kreeg in de 90e minuut een corner en jawel, doelman Grégory Coupet kwam mee naar voren. Mijn prima kopper Coloccini sloeg de corner af, waarna Alberto Luque met Coupet in zijn rug naar de lege goal rende en vanaf 45 meter binnenschoot. 3-1 dus, 7 uit 3!

In de competitie sta ik na 6 duels 2e achter Barcelona. Mijn kracht ligt vooralsnog achterin, ondanks een langdurige blessure bij linksback Joan Capdevila en kortere blessures voor zijn vervanger Enrique Romero en rechtsback Manuel Pablo.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:26:15 #204
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26891189
Luque is misschien wel DE targetman uit FM
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_26891270
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef Yacie het volgende:

[..]

dan moet het een fout zijn in het spel..
ik heb Hofs voor 3 miljoen aangetrokken en Cavenaghi heb ik gewoon op geboden en werd geaccepteerd
Volgens mij is het zo, dat als je op een speler van het kaliber Tevez/Cavenaghi/Robinho biedt met een club als Feyenoord/PSV/Ajax, dat er dan 'opeens' allemaal topclubs ook geďnteresseerd zijn en eenzelfde bod doen, waardoor de speler voor een topclub kiest.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26891297
Yes! Yes! Yes!
4-1 gewonnen uit bij PSG.

Ik was een beetje bang voor de aanvallende kracht van PSG, want met Pauleta, Ljuboja, Pancrate, Rothen en Cane zit er veel aanvallende power in. Aangezien ik verdedigend wel wat steekjes liet vallen in de wedstrijd tegen Monaco om de supercup besloot ik een ultra-countertaktiek in te zetten. Kallstrom mocht beginnen op de bank en Gudjonsson en van Bommel moesten het middenveld bewaken. Verder gewoon 2 vleugelspelers en een targetman. Een back four en een verdedigende middenvelder doen de rest.

Al snel komen we voor als van Bommel binnnenknalt. PSG begint gelijk te drukken en scoort vrij rap tegen en tot overmaat van ramp raakt Santana geblesseerd. Wisselen dus, maar ik had geen buitenspelers bij mijn wissels zitten. Dus Kallstrom mag erin, hij krijgt een rol op de rechterflank waarbij hij naar binnen kan trekken en vanaf daar het spel mag verdelen. Vlak voor rust counteren we nog een keer en na een prachtige solo schiet Mokoena snoeihard binnen.

In principe was het voor mij nu consolideren die voorsprong en we zien dan wel. Maar binnen een kwartier na rust staat het na 2 counters 1-4. Tweemaal Kallstrom, eenmaal een mooi lobje over de keeper heen en de andere keer een snoeihard schot vanaf ongeveer de achterlijn.

Heerlijke overwinning dus, maar nou de vraag hoe ga ik me team nu indelen? Verdedigend staat het nu goed, maar Kallstrom zit in principe niet in basis.

uitblinkers met allebei een 10 waren btw Luzi(|Die mag dus voorlopig blijven staan) en van Bommel.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26891341
Wat ik heel gek vond
was toen ik bood inderdaad een andere club ook bood en die werdt geaccepteerd maar de deal ging niet door omdat ze te veel spelers buiten de EU hadden Best wel vaag maarja.. toen kon ik hem krijgen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:35:05 #208
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26891484
dan was het zeker een speler van buiten de eu, in sommige competities mag je maar een maximum aantal spelers van buiten de eu in je selectie hebben... had je er dus 1 weg moeten laten gaan ofzo
Bernie en ik zijn tof.
pi_26891751
Nee het gaat over iets anders, kijk hij vond het gek dat ik Cavenaghi kon kopen met Feyenoord..
Maar ik kon hem kopen omdat die andere club geen speler uit de EU kon aannemen omdat het maximum vol zat.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:17:49 #210
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_26894829
Is er geen fbm2005 classic patch ofzo?

dat je dan scifo kan kopen en op het middenveld posterern als spelmaker met in de spits lucky Nilis?

mvg.

dvdk
pi_26895279
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef dvdk het volgende:

dat je dan scifo kan kopen en op het middenveld posterern als spelmaker met in de spits lucky Nilis?

mvg.

dvdk
Nee
pi_26895883
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef dvdk het volgende:

mvg.

dvdk
zoek maar een oude cm...
We sure are cute for two ugly people.
pi_26909921
Het is niet eerlijk..

Ik heb in een vorige game 3 seizoenen met Hartlepool gespeeld zonder te promoveren..
Nu is mijn broertje ook met Hartlepool begonnen...
Seizoen 1: Degradatie naar League Two.
Seizoen 2: Kampioen van League Two
Seizoen 3: Via Play-Offs promotie naar Championship
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:14:53 #214
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26911038
Een updateje halverwege het 1e seizoen met Fiorentina:
Als 'nieuwe' manager werd ik gepresenteerd bij de club in het paars. Toen ik mijn selectie voor de 1e x zag viel het me op dat heel veel spelers co-owned zijn dat wordt dus aan het einde van het seizoen opletten Daarna eerst de dure krachten zonder goede kwaliteiten eruit gegooid. Dat waren Guigou en Valdés voor deze 2 spelers samen toch nog mooi 9 miljoen gebeurd. Ook zag ik dat de verdediging wel een kwalitatieve impuls kon gebruiken en toen Ostembor en Legrottaglie gehaald die de boel nu aardig op orde hebben. Na een goed begin (hoogste plaats 3e) kwam een mindere periode waardoor ik nu op de 9e plaats staat. Maar met een doelstelling om degradatie te vermijden hoef ik me niet druk te maken over mijn baan. Ik ga nu strijden voor een UEFA plaats. Voor de zomer al topkeeper De Sanctis vastgelegd. Andere toekomende transfers
- Claudio Lopez
- David Pizarro
- Cesare Bovo
- Cacapa

@MM: Wat doe jij met Munitis die heb ik nu ook vastgelegd voor de zomer maar ben niet 100% zeker of deze transfer doorgang moet vinden...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_26911192

Doncaster (nummer 22 in de competitie) heeft een bod gedaan van 575.000 euro op Nardiello, omdat deze een ontsnappingsclausule heeft van hetzelfde berag is de kans groot dat hij dus vertrekt.
normaal gesproken let ik wel op de ontsnappingsclausules in de contracten en zet ik ze er niet in of worden de bedragen hoger naarmate de speler beter presteerd

zou het alleen een domme zet van Nardiello vinden als hij verkast nar Doncaster, dat waarschijnlijk moet strijden voor degradatie terwijl hij bij mij gan strijden voor de titel in league 1
pi_26912203
en hij gaat dus toch
pi_26912302
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:14 schreef numero_uno het volgende:
@MM: Wat doe jij met Munitis die heb ik nu ook vastgelegd voor de zomer maar ben niet 100% zeker of deze transfer doorgang moet vinden...
Die heb ik op de transferlijst gezet. Hij wil zelf ook gratis weg na dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26913519
heb opnieuw Bardsley en Timm van Manchester gehuurd, beide speelden in het 2e seizoen al een jhaartje voor Bristol en keren nu terug.
mogelijk dat ze na afloop van het seizoen een vast contract krijgen aangezien het hunne bij Manchester afloopt
pi_26914484
mijn club is hem geflipt.
kope ze 4 spelers sta ik 44miljoen in het rood.
ook handig ja :s
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:34:49 #220
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26915560
We gaan nog een seizoentje door met Fano. Of dit verstandig is moet blijken. Wel zijn er een paar interessante transfervrije spelers bij gekomen, voornamelijk reservespelers van clubs als Milan en Atalanta. De echte 'topper' Sarr kwam ook transfervrij
Financieel zit het nog steeds niet goed bij m'n cluppie. Verder zijn de succesvolste huurlingen van vorig seizoen voor een nieuw seizoen gehuurd
pi_26919957
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef AirRaid het volgende:
en hij gaat dus toch
575k is een mooi bedrag voor Nardiello, dat geld kun je goed herinvesteren!
That's all folks!
pi_26921767
Ik ben een beetje aan het instorten met Depor, veel blessures en dergelijke. Wel de 8e finale van de beker bereikt en nog volop uitzicht op de achtste finale CL (moet ik van Leverkusen winnen, dan ben ik zeker, sta nu 2e achter Milan met 7 punten, Lyon heeft er ook 7).

Enkele spelers gaan nu zeuren, willen in de basis of verliezen hun vertrouwen in de onervaren manager. Dat is wat minder dus....

www.thuisuiteten.nl
pi_26922913
Kan iedereen misschien boven aan z'n bericht zetten met welke club je speelt, dat leest iest prettiger
pi_26926046
Rustig werk ik verder met mijn Wolves-game. De versterkingen Geremi en Di Michele bleken vooral een versterking in de breedte (hoewel ze altijd in de basis staan), maar vooral Geremi ontwikkelt zich tot de beste speler van het team.
In de competitie is nog niet verloren:
Crystal Palace (3-2), Liverpool (0-0), Aston Villa (2-1), Man Utd (1-1).

In de League Cup ben ik al uitgeschakeld, ik werd uitgeschakeld op penalty's door Millwall..
Maar die beker is niet echt belangrijk, de competitie is mijn hoofdzorg.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_26926047

[ Bericht 100% gewijzigd door EnGCatjuh op 11-05-2005 21:10:54 (Dubbel.. >_<) ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')