abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 12:20:24 #151
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26848881
Ja speel nu met Chelsea dus dat is geen optie
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 9 mei 2005 @ 12:55:38 #152
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26849828
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Robin Kieft kopen
post eens even een screen van zijn stats dan
Bernie en ik zijn tof.
pi_26850003
met nog 6 wedstrijden te gaan sta ik slechts 2 punten achter op de nummer 5en6. de plekken die recht geven op plays offs

qua doelsasdlo hoek ik me niet druk te maken dat is ruim een goal of 10 beter.
belanrijk is alleen dat ik nu de nodige punten pak. ik mag nu gewoon weg geen fouten meer maken.
  maandag 9 mei 2005 @ 13:54:08 #154
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_26851574
Na 3 aardige seizoenen met Tottenham achter een volgens 6de- 3de en 4de wil het niet zo vlotten in seizoen 4 de goals vallen niet zo makkelijk meer en waar het aanligt geen idee. De voorhoede Kanoute-Owen-Crespo zou het ook niet aan mogen liggen. Als links midden staat Stuart Downing en rechtsmidden Salomon Kalou deze bevallen beide zeer goed.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_26851626
GVD tegen de nummer laatst gelijk gespeeld
in 1 minuut eigen goal van mijn aanvoerder, direct hierna de druk opgevoerd door aanvallend te gaan spelen, maar de bal ging maar niet erin
nota bene via een strafschop kom ik op gelijke hoogte
deze wedstrijd kon mij wel eens de na-competitie kosten
  maandag 9 mei 2005 @ 14:46:18 #156
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26853067
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:

[..]

post eens even een screen van zijn stats dan
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_26854045
Sta nu met NEC 1ste in de competitie. Al is het nog maar na 5 wedstrijden. Ik heb Ajax en Feyenoord al verslagen (resp. 4-0 en 3-0), dus ik doe goed mee in de top. Nu hopen dat ik het niveau eens wat langer kan vasthouden. Er zijn momenteel veel geblesseerden...
We sure are cute for two ugly people.
pi_26854718
grrr vreselijk als men je steeds komt lastig vallen terwijl je heerlijk aan het gamen bent

sta nu voor de alles beslissende laatste wedstijd sta momenteel toch nog op de 6e plek en moet tegen nummer 7 Chelterham

wordt dus het duel van de waarheid, mag ik nog effe doorspelen voor mogelijke promotie of blijf ik zeker nog een jaar in league 1
  maandag 9 mei 2005 @ 15:56:52 #159
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26855037
Ontslagen door Ravenna, omdat mijn team degradeerde en dus "uit het spel" was....

* methodmich gaat maar een nieuwe pot beginnen, maar even weer met een goede club gewoon.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 16:38:57 #160
96356 cultheld
demagoog
pi_26856282
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ontslagen door Ravenna, omdat mijn team degradeerde en dus "uit het spel" was....

* methodmich gaat maar een nieuwe pot beginnen, maar even weer met een goede club gewoon.
Kan ik je Fiorentina aanbevelen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26857025
Nou jongens julliue hebben ervoor gezorgd dat ik van mijn heilige voetbalvisie ga afstappen. De verdedigende middenvelder zal normale middenvelder worden, zodat Gudjonsson, Kallstrom en van Bommel naast elkaar kunnen spelen. Ik vrees alleen dat het te aanvallend wordt, maar dat is misschien wel goed voor Kim:P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26857753
Zoals verwacht gedegradeerd met Wolves. Nu kan ik in ieder geval van het begin van het seizoen mijn stempel op de ploeg drukken. Met de komst van Kuyt, Grygera, Escude, Carew, Wichnariek, Yobo en Dunne heb ik in ieder geval goede hoop op directe promotie naar de Premier Division.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 9 mei 2005 @ 18:46:33 #163
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26860242
Ben begonnen met Deportivo la Coruņa, waar vrij veel oude spelers zitten en ik het team dus ga ombouwen. Heb al wat aankopen gedaan en me via Dinamo Boekarest in de CL gespeeld. Ik zit dan in de poule met Lyon, Milan en Leverkusen. Zwaar dus, maar goed.

Hier mijn transfers, de competitie moet nog gaan beginnen:

www.thuisuiteten.nl
pi_26861147
Verhoogt het bestuur mijn transferbudget opeens tot 14 miljoen! :D

Ben op zoek naar een echte killer voorin, maar echt vinden doe ik die niet.

Mijn kansen voor dit seizoen worden ingeschat op 2000 op 1, maar wie ben ik om dat te accepteren?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_26861561
Had ik dat maar gehad, ik werd slechts ingeschat op 500 tegen 1. Stadion wordt volgend seizoen waarschijnlijk wel uitgebreid.
That's all folks!
  Moderator maandag 9 mei 2005 @ 19:31:49 #166
42184 crew  DaMart
pi_26861630
Een fantastisch seizoen net afgesloten met het winnen van de Champions League met Feyenoord. In een finale waarin we Ajax constant onder druk hebben gezet zegevierden we helaas maar met 1-0, maar dat is toch voldoende om de cup met de grote oren in de prijzenkast bij te zetten!
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 9 mei 2005 @ 19:39:00 #167
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26861860
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:

Gedegradeerd? Ravenna eindigde bij mij ergens in de top 5

Ik werd 8e met Fano.. maar al m'n toppers gaan terug naar hun oude club.. ik zie het eigenlijk totaal niet meer zitten
pi_26861920
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik dat maar gehad, ik werd slechts ingeschat op 500 tegen 1. Stadion wordt volgend seizoen waarschijnlijk wel uitgebreid.
Met de nadruk op waarschijnlijk. De Goffert zou ook uitgebreid worden, maar toen gingen ineens de omwonenden protesteren. Nooit verwacht van die Nijmegenaren. Misschien komt er verandering na een kampioenschap. Na 10 wedstrijden ben ik 5 punten los van de nummer twee Ajax, dus de kans is er!
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:08:38 #169
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26862812
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:39 schreef SimK het volgende:

[..]

Gedegradeerd? Ravenna eindigde bij mij ergens in de top 5

Ik werd 8e met Fano.. maar al m'n toppers gaan terug naar hun oude club.. ik zie het eigenlijk totaal niet meer zitten
Kansloze liga he?

* methodmich speelde dan ook 4-3-3, dodelijk in Italië.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 20:18:04 #170
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26863124
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kansloze liga he?

Vond het altijd wel leuk die divisie. Heb het wel voor elkaar gekregen om kampioen te worden. Jaar erna vloog ik er echter gelijk weer uit. Toen maar opgegeven. Hou niet zo van degraderen.
A.M.A.B
pi_26863983
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kansloze liga he?

Dat wil ik nog wel een zien, straks als ik de Rushden game even aan de kant zit wil ik het wel eens proberen in een 4-3-3 systeem.
That's all folks!
  maandag 9 mei 2005 @ 21:33:33 #172
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26865794
Informatie over FM2006. http://195.157.98.220/article.php?article_id=58955

Er komt ook een PSP versie, kan je ook onderweg je cluppie managen. Daar gaat mn leven

-edit- link krijg ik even niet voor elkaar... even CTRL-C CTRL-V dan maar .
pi_26865985
De nieuwe features staan mij wel aan!

Even nog een keer de link:
http://195.157.98.220/article.php?article_id=58955
That's all folks!
pi_26866056
Leuke features ja! Meer controle
pi_26866483
Mijn seizoensstart met Wolves in de PL is ronduit fenomenaal. Op de eerste wedstrijd na (na die wedstrijd had ik nog mijn twijfels) werd alles gewonnen. Hier de uitslagen:

- Norwich - Wolves (1-1)
- Wolves - Southampton (3-0)
- Middlesbrough - Wolves (1-2)
- Wolves - Arsenal (2-0) !!

De aankopen van de 14 miljoen die ik heb gedaan:
Geremi; een loper op het middenveld komt altijd van pas.
Di Michele; een aanvaller perfect voor mijn spelletje. Eigenlijk waren de Drogba en Saha mijn doelen, maar zij accepteerden hun contract niet.

Beiden kwamen pas op de laatste dag van de transferperiode en speelden dus niet mee in de wedstrijden van hierboven. ^_^

Door deze uitslagen en met die nieuwe aankopen ga ik vol vertrouwen de rest van het seizoen in.

FM 2006 klinkt trouwens erg goed!!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 9 mei 2005 @ 22:13:11 #176
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26867098
Eindelijk een grotere rol voor de coaches... nu moet je het nog vragen wat mij betreft mogen ze zich wel vaker laten horen
pi_26876958
uiteindelijk toch 5e geworden en dus mag ik na-competiti spelen voor promotie naar the championship

eerste stap is al gezet door Blackpool uit met 2-0 te verslaan in de return moet ik het gewoon goed uitspelen
3 goals maken zal ze niet gauw lukken en als heeet ze lukt scor ik meestl wel tegen

meeste wedstrijden die ik verloor was met 1 doelpunt verschil
pi_26877877
verloren na strafschoppen

na 17 minuten kwam Cardiif op voorsprong

hierna zette mijn team meer druk op de defensie van cardiif, maar plla, laat een een uitstekende keeper hielden Cardiff op voorsprong
in de 84e minuut bezweken ze toch en scoorde Leescott (die aan het einde van het seizoen vertrekt) zijn eerste van het seizoen
ik bleef verder druk voeren maar het bleef 1-1
ook in de verlenging werd niet meer gescoord

bij de strafschoopen kwam ik al snel op voorsprong nadat Guatelli een inzet van Lnaley (de maker van de 0-1) keerde

uitgerekende mijn laatste 2 strafschoppen gaan mis
Chllingsworth (mijn topscoorder met 22 goals) knalt de bal mijlen naast en savage plaatst de bal op de lat
omdat ook cardiff zijn laatste strafschop verprutst gaat het om en om
helaas faalt bij mij Hunt door eveneens de bal op de lat te plaatsen
Cardiff promoveert hierdoor naar the championship
pi_26879000
voor komend seizoen zal ik waarschijnlijk op zoek moeten naar een nieuwe eerste doelman
Gutalli (3 seizoenen lang gehuurd van Portsmouth reserve's is geprmoveerd naar het eerste elftal en er hang nu een prijskaartje van ruim 2 miljoen aan)
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:45:58 #180
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26879909
Help!!! Mijn inspiratie om een nieuwe club te zoeken is ver te zoeken. Ik wil een grijze middenmoter in Italie Spanje of Engeland. Met Chelsea spelen is gewoon kut en Atalanta gaat even de kast in
pi_26879937
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:45 schreef numero_uno het volgende:
Help!!! Mijn inspiratie om een nieuwe club te zoeken is ver te zoeken. Ik wil een grijze middenmoter in Italie Spanje of Engeland. Met Chelsea spelen is gewoon kut en Atalanta gaat even de kast in
Spanje: Atletic Bilbao. Alleen maar basken in je team.
pi_26879944
@airraid: Maybe Luzi? Moet meestal weg bij Liverpool, maar is een zeer bekwame goalie.

Spanje: zou je kunnen gaan voor Espanyol, Satander, Bilbao of Sociedad. In Engeland zou ik voor een team als Everton gaan.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:48:37 #183
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26879980
Bilbao vond ik niks door die klote baskenregel ik ga mijn pijlen maar richten op Fiorentina nav reacties hierboven
pi_26880117
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:47 schreef Steven184 het volgende:
@airraid: Maybe Luzi? Moet meestal weg bij Liverpool, maar is een zeer bekwame goalie.
die is teruggekeerd naar frankrijk, heb van het bestuur geen geld gekregen voor transfers (vorig seizoen een schuld van 3 miljoen die nu wegewerkt is)

heb nu Mildenhall voor 1 seizoen vastgelegd
als reserve heb ik Woodhall die met zijn 19 jaar kan uitgroeien tot een redelijke speler
pi_26880350
Zonde.

Ik heb trouwens Wiese toegevoegd aan mijn elftal als doelman, maar naderhand heb ik daar eigenlijk wel spijt van. Ik heb nu met Luzi en Wiese 2 doelmannen die ongeveer even goed zijn, maarja wie ga je dan op de bank zetten?

Tips hiervoor?
pi_26880617

een van mijn nieuwe aanwinsten 8:)
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:13:14 #187
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26880715
welke skin is dat AirRaid?
pi_26881274
Remix skin
pi_26881316
Stone skin die is pas goed!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:44:48 #190
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26881676
Stone vind ik ook fijn maar ben nu met remix bezig en die is ook vrij prettig
pi_26883151
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef AirRaid het volgende:

[..]

die is teruggekeerd naar frankrijk, heb van het bestuur geen geld gekregen voor transfers (vorig seizoen een schuld van 3 miljoen die nu wegewerkt is)

heb nu Mildenhall voor 1 seizoen vastgelegd
als reserve heb ik Woodhall die met zijn 19 jaar kan uitgroeien tot een redelijke speler
tevens Oakes van Wolverhapton proberen te huren
Oakes zal eerste doelman worden en Mildenhal 2e

Voor volgend seizoen richt ik mijn pijlen toch weer op Guatelli en als 2e doelman heb ik Dan Bridges van Manchester United op het oog

Ook wil ik dan Mads Timm en Phillip Bardsley proberen aan te trekken, hun contracten lopen dan af.
pi_26884982
Ik sta weer een de vooravond van een nieuw seizoen met Rennes. Zonet helaas de Super Cup met 3-1 van Monaco verloren, maar mijn team loopt nog niet. Dat komt nog wel.

Er zijn veel spelers weggegaan, waarvan de belangrijkste dit zijn:
Isaksson, - Speelde bij mij niet en omdat ik er wat geld voor kon vangen mocht hij weg.
Frei - Zelfde verhaal als bij Isaksson
Mvuemba - Jonge franse middenvelder, mocht blijven maar aangezien nantes 2 mln bood en ik in principe genoeg mensen op zijn positie heb was hij vrij om te gaan.
Totaal zijn er zo'n 12 mensen weggegaan.

Ik moest dus op zoek naar vervangers en dat zijn de volgende:
Ricksen - Onze Nederlandse back kwam transfervrij over van Glasgow. Is een vrij degelijke rechtsback met ervaring en dat kunnen we in europa best gebruiken.
Prso - Ook hij kwam over van de Rangers, maar dan voor 3,8 mln. Dado moet mijn vaste targetman voorin worden. De spits die vecht, aanwezig is, kopduels wint en het spel voor de andere makkelijker maakt. Dan komen de goals vanzelf.
Demel - Kwam transfervrij van Dortmund over. De laatste toevoeging aan een best wel redelijke centrale defensie.
Gambino - jonge duits aanvallende middenvelder die is aangetrokken voor op de vleugels. Zal af en toe centraal spelen en is vooral aangetrokken als een speler voor het rotatiesysteem.
Kluge - Duitse verdedigende middenvelder die ook transfervrij was. Komt van Mgladbach en ook hij is een soort back-up.
Van Bommel - Zijn contract bij PSV liep af en uiteindelijk wist ik hem te krijgen.Kan Rennes heel veel extra kwaliteit toevoegen op het middenveld. Af en toe wel iets te aanvallend ingesteld.
Bernard - Degelijke Franse linksback die bij Newcastle weg mocht. Is eigenlijk nergens echt slecht in en dat kunnen we goed gebruiken. Het laatste steentje in een degelijke verdediging.
Santana - Eerst zou Peralta komen, maar toen zijn transfer in het water viel en daarna niet meer te redden was kon ik Santana nog transfervrij opnemen in mijn team. Ik ben geen echte fan van hem, maar hij mag zijn kunsten dit seizoen bij Rennes vertonen.
Wiese - Duitse goalie die weg mocht bij Chelsea en zeer degelijk is. Naderhand heb ik er wel spijt van, want met Luzi had ik al een goede goalie en het wordt lastig beide tevreden te houden.
Macallister - 23-jarige Australische spits. Het is mijn 3e spits, echt zo eentje die oorlog maakt, kopduels wint en er vol voor gaat. Kostte nauwelijks iets, hoeft niet perse te spelen, oftwel de perfecte 3e spits.

Daarnaast heb ik nopg legio talenten, waarschijnlijk regens, aangetrokken.

Uitiendelijk komt er dan ongeveer het volgende beoogde basiselftal uit:

pi_26886452
Je hebt dus voor Wiese gekozen? Als Liuzi het naar behoren deed zou ik hem laten staan.
That's all folks!
pi_26886546
Na 1 seizoens met Feyenoord gespeelt te hebben waarmee ik de triple pakte mede door een bug in de Uefacup finale (verlenging ging door tot de 150ste minuut)

Begon ik een nieuw spel met Sparta. Zonder geld en weinig aanzien was het pittig om een leuk elftal op te bouwen.

Dus moest ik opzoek naar spelers die ik kon huren. Voornamelijk bij Feyenoord, Ajax en PSV gezocht....de clubs vonden het allemaal wel OK dat hun spelers bij mij kwamen te spelen, maar de spelers zelf niet
Uiteindelijk alleen Zuiverloon (Feyenoord) en Maduro(ajax) wilde komen.

Verder trok ik nog 2 man aan die zonder contract zaten (van Dijk, spits en Kans , middenvelder)

Seizoen begon voorspoedig en na 11 wedstrijden nog geen punt verspeeld te hebben zag ik het wel zitten voor de rest van het seizoen.

Uiteindelijk Kampioen geworden en dus promoveer ik met Sparta naar de Eredivisie.

Tevens bereikte ik na amateur club - Mvv - Eindhoven - Roda - Twente de Amstel Cup finale tegen PSV, na de eerste helft stond ik 2-0 voor en zag de Cup dus al op het kasteel staan. Tot dat ik in 70ste minuut een rode kaart krijg (van de Bergh) en een pingel tegen (die psv benut). De druk van Psv nam steeds meer toe, en ver in de blessure tijd scoort Sibon de 2-2 .

In de verlenging kom ik nog op een 3-2 voorsprong, ik springend door het huis want dacht dat het golden goal was, toen ik uitgesprongen was van vreugde bleek de 3-3 al te hangen

Tijdens de penalties heb ik 2x mogen aanleggen voor de winst, beide gemist
Psv krijgt 1 keer de mogelijkheid om de finale te beslissen en grijpen die kans...

Heb dus veel uit me team kunnen halen en nu proberen te handhaven in Eredivisie en zover mogelijk proberen te komen in Europa
pi_26887012
Feyenoord, eerste seizoen ik heb zonder aankopen behalve Hofs het seizoen begonnen..
1ste wedstrijd verloren in de laatste 2 minuten stond 2-1 voor! wordt het 2-3 voor ADO..
maar sindsdien geen wedstrijd meer verloren en makkelijk eerste geworden, Amstel Cup, UEFA Finale uitgeschakeld tegen tja Sporting Lissabon. En ik ben nu bezig met een 2e seizoen!

Heeft iemand nog tips wie ik kan kopen??
ik heb 22 miljoen, en ik heb Cavenaghi gekocht
pi_26887735
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Yacie het volgende:
Feyenoord, eerste seizoen ik heb zonder aankopen behalve Hofs het seizoen begonnen..
1ste wedstrijd verloren in de laatste 2 minuten stond 2-1 voor! wordt het 2-3 voor ADO..
maar sindsdien geen wedstrijd meer verloren en makkelijk eerste geworden, Amstel Cup, UEFA Finale uitgeschakeld tegen tja Sporting Lissabon. En ik ben nu bezig met een 2e seizoen!

Heeft iemand nog tips wie ik kan kopen??
ik heb 22 miljoen, en ik heb Cavenaghi gekocht
Zeker aangepast in de database. Normaal gesproken komen die spelers nooit naar Feyenoord (ook niet in het spel).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26888370
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Buccola het volgende:

In de verlenging kom ik nog op een 3-2 voorsprong, ik springend door het huis want dacht dat het golden goal was, toen ik uitgesprongen was van vreugde bleek de 3-3 al te hangen
That's all folks!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:54:09 #198
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26888606
na een verliespartij tegen heerenveen (0-1) een gelijkspel tegen ajax (2-2) heb ik 2 wedstrijden gewonnen roda (3-1) en groningen (2-0), mijn laatste aankoop is arjan wisse geweest, hij heeft 1 wedstrijd gespeeld en deed dat redelijk.... helaas is hij nu geblesseerd, een aantal andere aankopen zijn een succes, Tjeerd Korf, Danny Wintjens en Mark Veldmate doen het uitstekend.
Misschien een record? Bizimana in 2minuten eruit gestuurd naar 2 geel
Bernie en ik zijn tof.
pi_26889001
@Vaduz: Momenteel heb ik nog voor niemand gekozen. Ze staan om en om in het goal tot dat ik zeker weet wie ik wil. Dit was gewoon voorbeeldje.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:29:09 #200
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26889510
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef Buccola het volgende:
Dus moest ik opzoek naar spelers die ik kon huren. Voornamelijk bij Feyenoord, Ajax en PSV gezocht....de clubs vonden het allemaal wel OK dat hun spelers bij mij kwamen te spelen, maar de spelers zelf niet
Uiteindelijk alleen Zuiverloon (Feyenoord) en Maduro(ajax) wilde komen.
Zou ik dus echt niet kunnen met FM, om spelers bij ajax vandaan te halen.

Nog nooit gedaan, zal ook wel nooit gebeuren.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')