Khanye had wel aardige stats inderdaad, maar kwam bij mij nooit uit de verfquote:Op zondag 8 mei 2005 03:52 schreef cultheld het volgende:
Ik wil jullie even attenderen op twee grote talenten die haalbaar zijn voor weinig:
Junior Khanye en Collins Mbesuma van Kaiser Chiefs.
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat is wel erg zuur sta je in de beker knap met 2-0 voor op Heerenveen (die een divisie hoger speelt ) scoren ze opeens 2 keer achter elkaar na de 80ste minuut en daarna ook nog eens de winnende in de laaste minuut van de verlening
Wat toevallig! Ik zal even voor je kijken. Eerste seizoen werd ik gelijk kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef Spideyman het volgende:
He Vaduz, ben toevallig ook net met Rushden begonnen! (1e seizoen dus) Jammer genoeg geen transferbudget
Nog tips qua te huren of transfervrije spelers?
Je moet 'm eerst in het 2e zetten. Na een seizoen of 3 brengen; Dan is hij de beste betaalbare winger die je zo'n beetje kunt hebben.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Khanye had wel aardige stats inderdaad, maar kwam bij mij nooit uit de verf
Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???quote:Op zondag 8 mei 2005 16:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb dus een probleem volgend siezoen denk ik.
Het is jan , Alles gaat goed maar ik heb nog geen vervanger voor Kieft en Makoena wil maar niet .
Weet iemand nog een andere betaalbare spits met afwerking 20 of 19?
Tnx Vaduz! Heb Birchall aangetrokken van Arsenal en hij scoort er lustig op losquote:Op zondag 8 mei 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het eerste seizoen bij Rushden heb ik de volgende spelers gehuurd: *Alexis Nicolas, Mark Hughes, *Liam Rosenior, Adam Birchall, *John Spicer, Mark Yeates en Matthew Birley. De spelers met een * heb ik veel aan gehad. Verder heb ik geen spelers transfervrij gecontracteerd en heb ik het met de aanwezige spelers gedaan.
Hay, Dove, Burgess en Allen waren mijn toppers toen.
Je kan bij 'opties' onder 'manager' je elftal laten trainen door een hulptrainer. Als dat een beetje een goeie hulptrainer is (18 - 19 - 20) hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???
Nog een keer: Zijn er goede trainigstactieken bekend online? Geen zin om me erin te verdiepen.
Ik sta na 27 wedstrijden eerste.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed bezig EnGCatjuh! Volgens mij haal je wel degelijk rendement uit die speelwijze!
En Pekel, ook lekker bezig met die fantastische club! Gaat promoveren lukken?
Dat is het probleem ik vind niemand meer met afwerken20 in mijn databasequote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???
Nog een keer: Zijn er goede trainigstactieken bekend online? Geen zin om me erin te verdiepen.
En dat wordt niet/ kun je niet uitbreiden?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een erg klein stadionnetje met 6441 plaatsen, 4641 zitplaatsen en de rest staanplaatsen.
Robin Kieft kopenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef numero_uno het volgende:
Word een beetje moe van het gebrek aan slagkracht voorin terwijl ik daar Luque, Gilardino en Pazzini heb lopen. Soms echt 20 schoten op goal en dan rammen ze er hooguit in 1. Iemand hier een oplossing voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |