abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26805594
Nadat ik uitgeschakeld werd voor de Duitse beker en UEFA cup. Gaat het in de competitie steeds beter. In 3 weken van plek 12, naar een plek die recht geeft op UEFA cup. (6) Aardsrivaal Leverkussen werd thuis afgemaakt met 3 - 0. Ik kan nog met veel geluk 4de worden

[ Bericht 20% gewijzigd door Knoekie op 07-05-2005 18:05:22 ]
pi_26807707
Jongens, ik heb weer even jullie raad nodig.

Van Bommel is na maandenlang onderhandelen eindelijk gekomen. Dit betekent in principe dat hij op de plaats van Gudjonsson komt te spelen en deze dus naar de bank verdwijnt. Maar Gudjonsson was wel mijn belangrijkste speler en aanvoerder van afgelopen jaar. En waarschijnlijk kan hij nog maar 1 jaar echt op topniveau spelen. Dus ik zat te denken. Kallstrom deed het afgelopen jaar onder zijn eigen niveau. Hij was geniaal als hij het op zijn heupen had, maar anders was hij maar een middelmatige spelen. Dus als ik Kallstrom is verkoop voor een mooie prijs en ik zet van Bommel op zijn plek en Gudjonsson ernaast komt dat misschien het team wel ten goede. Een constantere speler, die iets verdedigender denkt en zodoende het elftal meer in balans houdt. Als vervanger van van Bommel kan ik dan Dalmat halen.

Wat zal ik doen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26807760
Kallstrom houden, die wordt nog wel beter. Die oude speler gewoon als backup gebruiken
pi_26808198
Probleem van Kallstrom is zijn snelheid. Hij is goed, ontzettend goed, maar als we in de aanval zijn en hij verspeeld de bal is hij nooit op tijd terug. En hij is niet snel genoeg in de counters. En doordat hij heel aanvallend ingesteld is raakt het team uit balans als de bal wordt verspeeld. Daar zit ik een beetje mee te dubben.
pi_26809326
Lastig dilemma, kun je de tekortkomingen van Kim niet op de een of andere manier toch opvangen door wat instellingen te wijzigen? En in hoeverre raakt het team dan uit balans? Ligt dat dan niet aan de mensen die achter Kallstrom staan?
That's all folks!
pi_26809522
Dit is ook wat. Seizoen is afgelopen. Eist het bestuur dat ik kampioen wordt! Zal moeilijk worden.
pi_26812574
@Vaduz: Het is momenteel zo dat Gudjonsson en de verdedigende middenvelder de fouten van Kallstrom en de vleugels moeten oppassen. Echter op het moment dat Kallstrom geen bal raakt moet Gudjonsson ook zijn taak gaan overnemen en dus ook een beetje het spel gaan overnemen. En vanaf dat moment is het vaak zo dat ik word overlopen, omdat ook backs meestal mee naar voren gaan. Deze moeten echter ook niet te verdedigend ingesteld zijn, want dan valt er een te groot gat tussen verdediging en middenveld en dan is de verdedigng nog zwakker uiteindelijk. Dat heb ik namelijk al uitgetest. Ik kom er maar niet uit momenteel eigenljik, ik ga nog wel een paar acties langs.
pi_26812711
Dan zou alleen een wereldtopper de positie van Kallstrom over kunnen nemen als ik het goed lees. Het is wel weer de vraag in hoeverre je aanvalsspel eronder leidt als je Kallstrom van de AM weghaalt. Een middenvelder naast Gudjonsson (Van Bommel dus) lijkt wel de beste oplossing, maar kun je Kallstrom niet laten spelen vanaf de positie naast Gudjonsson?
That's all folks!
pi_26812834
Ikzelf sta na 23 wedstrijden 14e in de Premier League. Tegen de topploegen ben ik meestal kansloos, met als dieptepunt een 7-0 tegen Arsenal. Tegen de subtoppers stunt ik nog wel eens en van mijn onderlinge concurrenten win ik. Handhaven is mogelijk. Ik heb de doelgerichte en grote Bejamin Auer aangetrokken als opvolger van Neill Mellor. Verder doet Lars Iver Strand het erg goed vanaf de rechtsbuiten plaats.

Mijn basis: Turley, Drury, Kroldrup, Demel, Rogerio, Guarin, Matuzalem, Lunt, Frei, Auer en Strand.
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 00:16:50 #110
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26814742
Dat is wel erg zuur sta je in de beker knap met 2-0 voor op Heerenveen (die een divisie hoger speelt ) scoren ze opeens 2 keer achter elkaar na de 80ste minuut en daarna ook nog eens de winnende in de laaste minuut van de verlening
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26815557
tussendoor even een andere trainingstacktiek uitgeprbeerd, maar deze werkte volkomen niet.

3x verloren en 2x gelijk gespeeld (ook tegen ploegen die veel lager staan), nu maar weer teruggestapt naar mijn oude vertrouwde tacktiek
  zondag 8 mei 2005 @ 03:52:44 #112
96356 cultheld
demagoog
pi_26817705
Ik wil jullie even attenderen op twee grote talenten die haalbaar zijn voor weinig:

Junior Khanye en Collins Mbesuma van Kaiser Chiefs.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26819943
nadat mijn team in oktober in een dipje belande herleefde het team half november en heel december zich een reeks van 7 wedstrijden zonder nederlaag

en uitgerekend tegen angstgegner Oxford (heb van deze club nog nooit kunnen winnen) hapert mijn team weer waardoor en verlies ik met 3-2
pi_26820327
quote:
Op zondag 8 mei 2005 03:52 schreef cultheld het volgende:
Ik wil jullie even attenderen op twee grote talenten die haalbaar zijn voor weinig:

Junior Khanye en Collins Mbesuma van Kaiser Chiefs.
Khanye had wel aardige stats inderdaad, maar kwam bij mij nooit uit de verf
  zondag 8 mei 2005 @ 12:27:55 #115
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26821112
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat is wel erg zuur sta je in de beker knap met 2-0 voor op Heerenveen (die een divisie hoger speelt ) scoren ze opeens 2 keer achter elkaar na de 80ste minuut en daarna ook nog eens de winnende in de laaste minuut van de verlening
dat had ik tegen ajax, in de 6e minuut scoorde van steeg de 1-0 totdat in 80e minuut sonck de geest kreeg en er 2 maakte..... daar tussenin pakte van der vlag nog wel een pennal
Ik heb alvast voor het komende seizoen Tjeerd Korf weten te contracteren ik hoop dat ik bizimana ook kan contracteren aangezien ik Bruin maar laat gaan hij drukt nogal veel op mijn begroting en om hem nou nog voor 2 jaar vast te leggen (hij is inmiddels 35) word me ook wat gek zelfde geld voor de Boer, ik hoop dat ik daar nog een goede vervanger voor kan halen.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:46:53 #116
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26821555
Ik zeg huur allemaal Robin Kieft
Do it again now
  zondag 8 mei 2005 @ 12:53:03 #117
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26821698
Wat is de beste trainingstactiek? Heb nooit zo een zin om me daarin te verdiepen...
A.M.A.B
  zondag 8 mei 2005 @ 13:58:19 #118
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26823288
He Vaduz, ben toevallig ook net met Rushden begonnen! (1e seizoen dus) Jammer genoeg geen transferbudget

Nog tips qua te huren of transfervrije spelers?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 8 mei 2005 @ 13:59:57 #119
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26823326
transfervrij... pezzarossi en nashat akram
Bernie en ik zijn tof.
pi_26823624
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef Spideyman het volgende:
He Vaduz, ben toevallig ook net met Rushden begonnen! (1e seizoen dus) Jammer genoeg geen transferbudget

Nog tips qua te huren of transfervrije spelers?
Wat toevallig! Ik zal even voor je kijken. Eerste seizoen werd ik gelijk kampioen.
That's all folks!
pi_26823889
Het eerste seizoen bij Rushden heb ik de volgende spelers gehuurd: *Alexis Nicolas, Mark Hughes, *Liam Rosenior, Adam Birchall, *John Spicer, Mark Yeates en Matthew Birley. De spelers met een * heb ik veel aan gehad. Verder heb ik geen spelers transfervrij gecontracteerd en heb ik het met de aanwezige spelers gedaan.

Hay, Dove, Burgess en Allen waren mijn toppers toen.
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 15:23:34 #122
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26825461
Steven184, kan je Källström niet op de vleugel zetten, met de vrijheid om naar binnen te trekken? Een beetje zoals Ronaldinho bij Barcelona dus. Dan kan je in je centrum twee lopers zetten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 mei 2005 @ 15:28:49 #123
96356 cultheld
demagoog
pi_26825589
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Khanye had wel aardige stats inderdaad, maar kwam bij mij nooit uit de verf
Je moet 'm eerst in het 2e zetten. Na een seizoen of 3 brengen; Dan is hij de beste betaalbare winger die je zo'n beetje kunt hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:56:07 #124
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_26826337
Mijn eerste seizoen bij de Wolves is voorbij. Helaas heb ik door oververmoeide spelers en het roteren wat daar het gevolg van was, de eerste plek niet kunnen behouden. Door op het eind van het seizoen te stoppen met roteren van het halve elftal heb ik er nog een aardig resultaat uit kunnen halen. Ik werd derde en via de playoffs (Derby (2-0, 2-1 winst) en Nottingham Forrest (3-1 winst)) ben ik uiteindelijk toch naar de premiership gepromoveerd. Of ik daar blij mee moet zijn is een tweede, maar dat moet volgend seizoen blijken.
Mijn tactiek bestond voornamelijk uit het geven van een lange bal van achteruit naar de snelle spitsen (met name Boussaboun, maar ook Miller, Sturridge en in mindere mate Mosquera). Veel rendement werd hier niet uitgehaald, maar een 3e plek is wel het resultaat. Volgend seizoen zal ik dan ook met een andere tactiek ten strijde trekken. (Waarschijnlijk 4-4-2 ipv de huidige 3-5-2)

Hier nog wat screentjes, zoals jullie van mij gewend zijn.

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_26826725
Ik ben met Rushden tegen de betere ploegen in de League Two een beetje Italiaans aan het voetballen, afwachten en dan de late goal. . Net tegen de nummer 3 Oxford in de 2de minuut in blessuretijd toegeslagen, en 2-1 gewonnen. . Ook nog met een man minder op het veld.
Hoi.
pi_26827465
Goed bezig EnGCatjuh! Volgens mij haal je wel degelijk rendement uit die speelwijze!

En Pekel, ook lekker bezig met die fantastische club! Gaat promoveren lukken?
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 16:59:40 #127
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26828022
Ik heb dus een probleem volgend siezoen denk ik.
Het is jan , Alles gaat goed maar ik heb nog geen vervanger voor Kieft en Makoena wil maar niet .
Weet iemand nog een andere betaalbare spits met afwerking 20 of 19?
Do it again now
  zondag 8 mei 2005 @ 17:05:29 #128
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26828152
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb dus een probleem volgend siezoen denk ik.
Het is jan , Alles gaat goed maar ik heb nog geen vervanger voor Kieft en Makoena wil maar niet .
Weet iemand nog een andere betaalbare spits met afwerking 20 of 19?
Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???

Nog een keer: Zijn er goede trainigstactieken bekend online? Geen zin om me erin te verdiepen.
A.M.A.B
  zondag 8 mei 2005 @ 17:06:22 #129
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26828186
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het eerste seizoen bij Rushden heb ik de volgende spelers gehuurd: *Alexis Nicolas, Mark Hughes, *Liam Rosenior, Adam Birchall, *John Spicer, Mark Yeates en Matthew Birley. De spelers met een * heb ik veel aan gehad. Verder heb ik geen spelers transfervrij gecontracteerd en heb ik het met de aanwezige spelers gedaan.

Hay, Dove, Burgess en Allen waren mijn toppers toen.
Tnx Vaduz! Heb Birchall aangetrokken van Arsenal en hij scoort er lustig op los

Eerste 3 wedstrijden gewonnen met 3-1, 1-5 en 4-0
  zondag 8 mei 2005 @ 17:08:18 #130
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26828237
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Kan je daar niet gewoon op zoeken in de database??? Zullen toch vast wel betaalbare tussen zitten die het proberen waard zijn???

Nog een keer: Zijn er goede trainigstactieken bekend online? Geen zin om me erin te verdiepen.
Je kan bij 'opties' onder 'manager' je elftal laten trainen door een hulptrainer. Als dat een beetje een goeie hulptrainer is (18 - 19 - 20) hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.
pi_26828351
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed bezig EnGCatjuh! Volgens mij haal je wel degelijk rendement uit die speelwijze!

En Pekel, ook lekker bezig met die fantastische club! Gaat promoveren lukken?
Ik sta na 27 wedstrijden eerste. . Promotie is haalbaar dus. .
Hoi.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:16:08 #132
96356 cultheld
demagoog
pi_26828460
Ik ben nu een spel begonnen met Fiorentina. Nakata o.a. verkocht en Barreto, vanden Borre, De Ceglie, Weah jr. , Kaluzny, Ederson, Alejandro Sanchez Fernandez en Davide de Angeli gehaald.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:56:25 #133
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_26829454
Na het aantrekken van veel transfervrije spelers (Sinclair, Healy, Sinouh, Swerts, Bodor, Collen, Buys, Van der Gun, Yakubu (Hoezo Nederlandse wortels?)) + Grønkjær (voor weinig geld) is het tijd voor de grote schoonmaak. Door de terugkeer van Camara (verhuurd aan Celtic) heb ik nog meer personeelsoverschot. Maar dat poetsen we wel weg...

Ik kreeg 20.5M TV-geld, maar slechts 1.5M transfergeld. Echt slecht.. =[

Ik heb trouwens besloten niet van tactiek te veranderen, alleen een aantal pijlen weg te halen (met als gevolg dezelfde tactiek die ik met Telstar speelde). Hopelijk werkt het dan nog beter!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_26829637
Die situatie had ik ook, ik kreeg maar 1.1 miljoen transfergeld.
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 18:08:11 #135
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_26829715
Terwijl mijn stadion toch behoorlijk groot is.. 28666 plaatsen.
pi_26829935
Ik heb een erg klein stadionnetje met 6441 plaatsen, 4641 zitplaatsen en de rest staanplaatsen.
That's all folks!
pi_26830450
tvp
  zondag 8 mei 2005 @ 18:43:26 #138
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26830475
ik ben met 23 punten voorsprong op de nummer 2 gepromoveerd een aantal spelers transfervrij weg laten gaan en Frank de Boer en Bruin toch maar een jaartje bij laten tekenen. Transfervrij heb ik Bizimana, Steur, Matthijs en Korf weten te contracteren.... Ook leen ik voor een jaartje Samaras van Heerenveen. Houwing heb ik voor 1.8miljoen verkocht aan FC Groningen, onder zijn waarde maar ik kreeg er wel Marc Veldmate bij
Dit seizoen is de kans klein dat ik kampioen word maar europees voetbal zal er toch minimaal gehaald moeten worden

D
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:00:11 #139
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26832548
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat is het probleem ik vind niemand meer met afwerken20 in mijn database
Do it again now
  zondag 8 mei 2005 @ 20:04:22 #140
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_26832651
Mosquera is jong en had bij mij afwerken 17 (nu 19), misschien dat ie bij jou nog niet zo duur is. Hij speelt bij River.
Verder is afwerken niet zo broodnodig, als je een snelle speler hebt maar met weinig afwerken, zou die ook behoorlijk veel kunnen scoren. Als je een speler hebt met een hoge afwerking-stat, maar met mindere andere dingen als snelheid, kracht of koppen bijvoorbeeld, zal je er ook niet zo heel veel aan hebben. :/
  zondag 8 mei 2005 @ 20:29:45 #141
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26833582
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een erg klein stadionnetje met 6441 plaatsen, 4641 zitplaatsen en de rest staanplaatsen.
En dat wordt niet/ kun je niet uitbreiden?
pi_26836142
Daar begint het bestuur niet aan, het aantal toeschouwers zit er altijd net onder.

Hoe sta je ervoor Spidey? Knalt Hay er ook al aardig wat in?
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 22:04:48 #143
96356 cultheld
demagoog
pi_26836839
Ik sta nu vierde met Fiorentina.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:06:27 #144
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26836900
Ik sta nu 4e met cambuur maar dat is alfabetische volgorde
Bernie en ik zijn tof.
pi_26840996
Na 27 wedstrijden plek 13 met Rushden, 8 punten boven de degradatiestreep. Ik draai een solide seizoen.
That's all folks!
  maandag 9 mei 2005 @ 00:20:27 #146
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26841318
Net met Chelsea in het 1e seizoen 3e geworden door 2 waardeloze maanden met een gebrek aan spelers (ik was iets te enthousiast met verkopen geweest ) en het was de 1e x dat het bestuur aan mijn poten begon te zagen maar gelukkig kreeg ik het team weer op de rails en uiteindelijk dus 3e geworden op maar 4 punten achterstand van de nummer 1 Man U en 2 punten achterstand op de nummer 2 Arsenal waar het eerst 11 punten waren. Ben nu spelers uit mijn succesvolle Atalanta game aan t halen en kijken of ze bij een echte topclub kunnen presteren
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_26841361
sta na 30 wedstrijden op plek 11

doel om niet te degraderen is lang en breed gehaald, er zit nog een kleine kans in dat ik me kan kwalificeren voor de na-competitie voor promotie naar the championship
  maandag 9 mei 2005 @ 10:23:15 #148
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_26846088
Ik begrijp mijn voorzitter niet meer. Ik speelde met Ajax, ben twee keer achtereen kampioen en bekerwinnaar geworden, haalde in mijn eerste seizoen de kwartfinale CL, en in mijn tweede seizoen de halve finale. Bestuur en supporters tevreden (al klagen ze dat Heitinga verkocht werd).

Nu wil mijn voorzitter dat ik grote namen ga binnenhalen

Ik heb nota bene ene Hernan Crespo binnengehaald, een Juan van Werder overgenomen, en sta op het punt Zidane bij mij te laten afbouwen.

Het is ook nooit goed

Leruk detail, ADO staat al twee seizoenen op de 5e plaats
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 9 mei 2005 @ 12:18:34 #149
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26848824
Word een beetje moe van het gebrek aan slagkracht voorin terwijl ik daar Luque, Gilardino en Pazzini heb lopen. Soms echt 20 schoten op goal en dan rammen ze er hooguit in 1. Iemand hier een oplossing voor?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 9 mei 2005 @ 12:20:00 #150
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26848867
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef numero_uno het volgende:
Word een beetje moe van het gebrek aan slagkracht voorin terwijl ik daar Luque, Gilardino en Pazzini heb lopen. Soms echt 20 schoten op goal en dan rammen ze er hooguit in 1. Iemand hier een oplossing voor?
Robin Kieft kopen
Do it again now
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')