quote:Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
post eens even een screen van zijn stats dan
Kan ik je Fiorentina aanbevelen?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ontslagen door Ravenna, omdat mijn team degradeerde en dus "uit het spel" was....
* methodmich gaat maar een nieuwe pot beginnen, maar even weer met een goede club gewoon.
Gedegradeerd?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ontslagen door Ravenna, omdat mijn team degradeerde en dus "uit het spel" was....
* methodmich gaat maar een nieuwe pot beginnen, maar even weer met een goede club gewoon.
Met de nadruk op waarschijnlijk. De Goffert zou ook uitgebreid worden, maar toen gingen ineens de omwonenden protesteren. Nooit verwacht van die Nijmegenaren. Misschien komt er verandering na een kampioenschap. Na 10 wedstrijden ben ik 5 punten los van de nummer twee Ajax, dus de kans is er!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik dat maar gehad, ik werd slechts ingeschat op 500 tegen 1.Stadion wordt volgend seizoen waarschijnlijk wel uitgebreid.
Kansloze liga he?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:39 schreef SimK het volgende:
[..]
Gedegradeerd?Ravenna eindigde bij mij ergens in de top 5
![]()
Ik werd 8e met Fano.. maar al m'n toppers gaan terug naar hun oude club.. ik zie het eigenlijk totaal niet meer zitten![]()
Vond het altijd wel leuk die divisie. Heb het wel voor elkaar gekregen om kampioen te worden. Jaar erna vloog ik er echter gelijk weer uit. Toen maar opgegeven. Hou niet zo van degraderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kansloze liga he?
* methodmich speelde dan ook 4-3-3, dodelijk in Italië.
Dat wil ik nog wel een zien, straks als ik de Rushden game even aan de kant zit wil ik het wel eens proberen in een 4-3-3 systeem.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kansloze liga he?
* methodmich speelde dan ook 4-3-3, dodelijk in Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |