dan moet het een fout zijn in het spel..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker aangepast in de database.Normaal gesproken komen die spelers nooit naar Feyenoord (ook niet in het spel).
Volgens mij is het zo, dat als je op een speler van het kaliber Tevez/Cavenaghi/Robinho biedt met een club als Feyenoord/PSV/Ajax, dat er dan 'opeens' allemaal topclubs ook geļnteresseerd zijn en eenzelfde bod doen, waardoor de speler voor een topclub kiest.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef Yacie het volgende:
[..]
dan moet het een fout zijn in het spel..
ik heb Hofs voor 3 miljoen aangetrokken en Cavenaghi heb ik gewoon op geboden en werd geaccepteerd
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef dvdk het volgende:
Is er geen fbm2005 classic patch ofzo?
dat je dan scifo kan kopen en op het middenveld posterern als spelmaker met in de spits lucky Nilis?
mvg.
dvdk
zoek maar een oude cm...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:17 schreef dvdk het volgende:
Is er geen fbm2005 classic patch ofzo?
dat je dan scifo kan kopen en op het middenveld posterern als spelmaker met in de spits lucky Nilis?
mvg.
dvdk
Die heb ik op de transferlijst gezet. Hij wil zelf ook gratis weg na dit seizoen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:14 schreef numero_uno het volgende:
@MM: Wat doe jij met Munitis die heb ik nu ook vastgelegd voor de zomer maar ben niet 100% zeker of deze transfer doorgang moet vinden...
575k is een mooi bedrag voor Nardiello, dat geld kun je goed herinvesteren!quote:
mm gebruikt een smiliequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef methodmich het volgende:
Jemig... Heb de zak gekregen van Depor. Echt bizar, de spelers hebben me laten vallen.... CL nota bene van Leverkusen gewonnen, verlies ik daarna van staartploeg Santander met 4-3. Stond nota bene 0-3 voor, daarna deden ze geen zak meer en was het volgens het wedstrijdverslag een "gelaten boel". Iemand dat wel eens meegemaakt? Drie spelers eisten ineens een basisplaats en zes hadden hun vertrouwen in mij verloren....
makkie tochquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef Steven184 het volgende:
anders heb je even de slechts mogelijke loting:
[afbeelding]
Ja bij nader inzien wel. Maar het blijft te poule des doods. Het heeft wel een voordeel, de verwachting is dat ik troosteloos 4e wordt met 0 punten:D. In principe kan het dus alleen maar meevallen.quote:
Toch maar besloten voor een iets grotere uitdaging te gaan: Ajax de CL helpen winnen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Na vorige week door een paar vrienden door het fm virus aan te zijn gestoken, ga ik nu zelf maar eens spelen.
Ik begin simpel bij een topclub: Barcelona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |