Ben je dus net buiten de play-off plaatsen gevallen. Jammer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef AirRaid het volgende:
weer niet gelukt om te promoveren naar the championship, slechts een 8e plek dit seizoen
komend seizoen moet beter en zal promotie gehaald moeten worden
Ze zijn 11de geworden in League two dit seizoen. (Seizoen 2009/2010)quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef MMUFC het volgende:
-Vaduz- waar staat Hartlepool bij jou op het moment?
Nardiello was bij mij een zeer goede versterking, helaas is de eikel echter naderhand verkast naar Doncasterquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef MMUFC het volgende:
Het gaat lekker lopen bij Hartlepool nu..
Ben opgeklomen tot de 6e plaats en sta zo goed als zeker in de Finale van de Vans Trophy, 1e duel noordelijke Vans Trophy finale met 3-0 van Grimsby gewonnen. Heb Nardiello voor de rest van het seizoen geleend en die scoort aardig. In de aanval heb ik Kevin Braniff gekocht en in de verdediging o.a. keeper Andrea Guatelli(gratis) en Naldo
Voor volgend seizoen komen Joey Gudjonsson en Marc Bridge-Wilkinson.
-Vaduz- waar staat Hartlepool bij jou op het moment?
en Bristol Rovers????quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze zijn 11de geworden in League two dit seizoen. (Seizoen 2009/2010)
Cavenaghi is goed haalbaar voor een Nederlandse (sub)topclub. Ik koop hem altijd met Heerenveen in de winterstop van het eerste seizoen. Robinho is zeker haalbaar voor de top 3 en Tevez kun je ook best naar Ajax halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo, dat als je op een speler van het kaliber Tevez/Cavenaghi/Robinho biedt met een club als Feyenoord/PSV/Ajax, dat er dan 'opeens' allemaal topclubs ook geïnteresseerd zijn en eenzelfde bod doen, waardoor de speler voor een topclub kiest.
ik speel een 4-4-2. Eigenlijk 4-1-3-2quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
In welk systeem speel je met Hartlepool?
Nieuwe spelers kan je zelf een rugnummer geven als je ze koopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef WaStEd het volgende:
Hey ff vraagje... had m al gesteld maar weet niet of iemand m gezien heeft.
Heeft SI al iets aan die irritante rugnummerbug gedaan... dat nieuwe spelers geen vast rugnummer hebben maar meer iets tussen de 50 en de 69
Ja dat heb ik ook al een keer aangegeven maar lijkt me dan dat het spel heel lang duurt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het enige wat ik blijf missen aan FM en alle manager games is dat je niet als amateur (junioren) coach kan beginnen en zo opklimmen, en dat je bijv ook eerst assistent coach kan worden voordat je bij "grote" clubs kan werken, een echte carriere dus
Is bij Sigames al best veel om gevraagd geloof ik, maar het is niet haalbaar geloof ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al een keer aangegeven maar lijkt me dan dat het spel heel lang duurt.
Ja maar ik had het over computer teams..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nieuwe spelers kan je zelf een rugnummer geven als je ze koopt.
Oohja bij die teams krijgen ze dan het laagste nummer wat op dat moment vrij is volgens mij .quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over computer teams..
Nee het probleem is dat ze helemaal geen nummer toegewezen krijgen, en als ze spelen een fictief nummer krijgen... vind dat een irritante bug..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oohja bij die teams krijgen ze dan het laagste nummer wat op dat moment vrij is volgens mij .
Ik bedoel dan wel dat het als een soort extra game mode erin komt, dus niet vast ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Das klote Escape, ik vrees dat er niks meer aan te doen is.
En het idee dat je als jeugdcoach zou kunnen beginnen zie ik helemaal niets in, lijkt me niet veel aan.
Dat is me nog nooit opgevallen of ik heb er geen last van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat ze helemaal geen nummer toegewezen krijgen, en als ze spelen een fictief nummer krijgen... vind dat een irritante bug..
Hihi.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga maar proberen Sparta kampioen van de GGD te maken, want in het echt gaat dat toch nooit gebeuren![]()
![]()
ja, ik dacht... dat kan wel want bij cm ben ik er nog nooit na een ultimatum uitgegooid en warempel ze ontslaan me ook nogquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je na de ultimatum er uitgegooid? Ik heb zelf nog nooit een ultimatum gesteld.
Wel een beetje onrealistisch. "In het echie" is het ondenkbaar dat een provincieclubje als Heerenveen grote sterren zoals Bojinov, Mascherano en Cavenaghi binnen zou kunnen halen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Cavenaghi is goed haalbaar voor een Nederlandse (sub)topclub. Ik koop hem altijd met Heerenveen in de winterstop van het eerste seizoen. Robinho is zeker haalbaar voor de top 3 en Tevez kun je ook best naar Ajax halen.
Met mijn Heerenveen heb ik nu bijvoorbeeld sterren als Bojinov, Ibrahimovic, Cavenaghi, Podolski, Pazzini, Mascherano en Lahm. Zonder cheaten of het aanpassen van de database en met de nieuwste patch. Dit is niet bedoeld om op te scheppen, maar als je geluk hebt kun je soms opeens zo'n speler halen. Als hij bijvoorbeeld ongelukkig is ofzo.![]()
Structureel goed presteren in Europa, Nederland en kunnen betalen wat in Spanje, Engeland, Duitsland, Italië en Rusland wordt betaald kan 'n club als Heerenveen echt niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet als ze goed presteren in zowel Nederlandse als Europese competities, lijkt mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |