abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26954410
Ik hoop na eerder in het spel de deense titel gepakt te hebben nu met Den Bosch de eerste divisie titel te pakken.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:58:42 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26954797
Wat ben ik toch een geluksvogel... voor de grote wedstrijd tegen psv valt alleen niet mijn eerste keeper uit (danny wintjens) met een blessure, mijn 2e keeper (klaas atema) is geblesseerd. toch heb ik psv met de jonge John bos (16 jaar) op een 1-0 verlies weten te houden.... de laatste wedstrijden voor de winterstop worden lastig, ik sta nu op doelsaldo voor op feyenoord en 10 punten achter psv... ik hoop dat ik toch champions league kan halen dit seizoen dan heb ik toch nog een enigszins succesvol debuut in de hce weten te maken
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:10:51 #253
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26955149
drie keer raden wie er nu geblesseerd is.... John Bos, juist ja.. de 3e keeper alweer
Bernie en ik zijn tof.
pi_26956525
Hoe ga je het nu oplossen?
That's all folks!
pi_26956941
Nu gooit ie waarschijnlijk het spel in de vuilnisbak
pi_26956986
Overigens is de media comment editor uit op www.sigames.com.
pi_26957411
weer niet gelukt om te promoveren naar the championship, slechts een 8e plek dit seizoen
komend seizoen moet beter en zal promotie gehaald moeten worden
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:30:31 #258
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26957603
Ik heb gewoon nog een keeper uit de jeugd gehaald en erin gezet inmiddels is danny wintjens alweer fit dus heb ik geen problemen meer
Bernie en ik zijn tof.
pi_26959197
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef AirRaid het volgende:
weer niet gelukt om te promoveren naar the championship, slechts een 8e plek dit seizoen
komend seizoen moet beter en zal promotie gehaald moeten worden
Ben je dus net buiten de play-off plaatsen gevallen. Jammer.
That's all folks!
pi_26960139
Het gaat lekker lopen bij Hartlepool nu..

Ben opgeklomen tot de 6e plaats en sta zo goed als zeker in de Finale van de Vans Trophy, 1e duel noordelijke Vans Trophy finale met 3-0 van Grimsby gewonnen. Heb Nardiello voor de rest van het seizoen geleend en die scoort aardig. In de aanval heb ik Kevin Braniff gekocht en in de verdediging o.a. keeper Andrea Guatelli(gratis) en Naldo
Voor volgend seizoen komen Joey Gudjonsson en Marc Bridge-Wilkinson.

-Vaduz- waar staat Hartlepool bij jou op het moment?
pi_26960750
Jaja kampioen .

alleen zo wel Kieft kan ik niet meer huren en mokoena komt ook niet
Do it again now
pi_26960848
Tering, ik tref nog wel wat leuke clus met NAC achter elkaar.

Fc Grunn
AZ
AJAX
Feyenoord
PSV

(niet in die volgorde)

Maar tot zo ver aan het vetrouwen bouwen, ik gok zelf erop dat ik hier 3 punten uit sleep
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_26961347
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef MMUFC het volgende:

Ze zijn 11de geworden in League two dit seizoen. (Seizoen 2009/2010)
That's all folks!
pi_26961450
Heb momenteel een beetje last van een blessure golf

Sta 4e berreikte die plaats door als nummer 5 met 5-0 van nummer 3 Bristol City te winnen

Hmz door een 1-1 tegen Luton sta ik weer 5e. Nog 10 wedstrijden om een achterstand van 9 punten op nummer 2 Preston weg te poetsen. Sta 3 punten voor op de 1e niet play-off plaats Bradford.
Bradford is trouwens mijn tegenstander in de noordelijke vans trophy finale en niet Grimsby.
Als ik de finale haal moet ik waarschijnlijk tegen nummer 1 Coventry
pi_26961576
In welk systeem speel je met Hartlepool?
That's all folks!
pi_26962467
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef MMUFC het volgende:
Het gaat lekker lopen bij Hartlepool nu..

Ben opgeklomen tot de 6e plaats en sta zo goed als zeker in de Finale van de Vans Trophy, 1e duel noordelijke Vans Trophy finale met 3-0 van Grimsby gewonnen. Heb Nardiello voor de rest van het seizoen geleend en die scoort aardig. In de aanval heb ik Kevin Braniff gekocht en in de verdediging o.a. keeper Andrea Guatelli(gratis) en Naldo
Voor volgend seizoen komen Joey Gudjonsson en Marc Bridge-Wilkinson.

Nardiello was bij mij een zeer goede versterking, helaas is de eikel echter naderhand verkast naar Doncaster

over Guatelli spreek ik meer dan lof
Bridge-Wilkinson speelt ook al een tijdje bij mijn Bristol Rovers, en doet het ook niet onaardig, scoort geregeld van zeer groote afsanden
pi_26962557
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ze zijn 11de geworden in League two dit seizoen. (Seizoen 2009/2010)
en Bristol Rovers????

Rushden was hier in het eerste seizoen ook meteen kampioen geworden van league 2 maar vloog het 2e seizoen direct weer uit de league 1
nu halen ze steeds net niet een promotie plek
pi_26970739
Bristol Rovers 9de in dezelfde division two.
That's all folks!
pi_26971006
Woehoe, sta na 18 wedstrijden NEC nog steeds op de eerste plaats. Ik heb Ajax op een gelijkspel weten te houden in de ArenA. Daardoor blijft het verschil met de nummer twee (Ajax dus) 7 punten. Ze blijven echter maar winnen, dus het wordt heel spannend... Europees doe ik nog steeds mee en ik sta in de halve finale van de Amstel Cup!!
We sure are cute for two ugly people.
pi_26973104
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo, dat als je op een speler van het kaliber Tevez/Cavenaghi/Robinho biedt met een club als Feyenoord/PSV/Ajax, dat er dan 'opeens' allemaal topclubs ook geïnteresseerd zijn en eenzelfde bod doen, waardoor de speler voor een topclub kiest.
Cavenaghi is goed haalbaar voor een Nederlandse (sub)topclub. Ik koop hem altijd met Heerenveen in de winterstop van het eerste seizoen. Robinho is zeker haalbaar voor de top 3 en Tevez kun je ook best naar Ajax halen.

Met mijn Heerenveen heb ik nu bijvoorbeeld sterren als Bojinov, Ibrahimovic, Cavenaghi, Podolski, Pazzini, Mascherano en Lahm. Zonder cheaten of het aanpassen van de database en met de nieuwste patch. Dit is niet bedoeld om op te scheppen, maar als je geluk hebt kun je soms opeens zo'n speler halen. Als hij bijvoorbeeld ongelukkig is ofzo.
pi_26973144
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
In welk systeem speel je met Hartlepool?
ik speel een 4-4-2. Eigenlijk 4-1-3-2

Met Andrea Guatelli(Portsmouth) op doel.
Op de back posities Paul Watson(Brighton) op rechts en Hugh Robertson. Centraal Trond Andersen(AaB) en Naldo(RS Futebol).
Laurent Hervé(MK Dons) als VMC.
Als MR Léandre Griffit(Southampton, gehuurd) en op ML Stephen Hughes(Coventry). Centraal Richie Humphreys met een pijl tot tussen de spitsen.
En in de spits Daniel Nardiello(Man Utd, gehuurd) en Kevin Braniff(Millwall).

De club tussen haakjes is de club waar ze aan het begin van de game zaten. Omdat Stephen Hughes 9 maanden geblesseerd is staat Humphreys op zijn plaats en speelt Djalminha op de MC plaats.
pi_26974693
Heb je al ruzie gehad met Djalminha? En Kevin Braniff, doet hij het bij jou ook zo goed? Inmiddels is het een reserve speler bij mij. De Premier League is voor hem net iets te hoog gegrepen.
That's all folks!
pi_26975333
Braniff had ik in seizoen 1 gehuur, daar was hij topscorer van mij met 18 goals.
In februari 2006 heb ik hem gekocht en hij raakte in zijn 1e wedstrijd geblesseerd, hopelijk kan hij binnenkort wedstrijd 2 spelen.

Met Djalminha nog geen problemen.. sowieso nog geen problemen met spelers gehad. Alleen Istead en Konstantoploulos die op de transferlijst wilden omdat ze hier niet spelen...
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:05:52 #274
779 WaStEd
Hellaluha
pi_26975526
Hey ff vraagje... had m al gesteld maar weet niet of iemand m gezien heeft.
Heeft SI al iets aan die irritante rugnummerbug gedaan... dat nieuwe spelers geen vast rugnummer hebben maar meer iets tussen de 50 en de 69
too much is not enough....
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:12:14 #275
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26975778
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef WaStEd het volgende:
Hey ff vraagje... had m al gesteld maar weet niet of iemand m gezien heeft.
Heeft SI al iets aan die irritante rugnummerbug gedaan... dat nieuwe spelers geen vast rugnummer hebben maar meer iets tussen de 50 en de 69
Nieuwe spelers kan je zelf een rugnummer geven als je ze koopt.
Do it again now
pi_26975859
Ik heb geen idee, ik heb er volgens mij ook nooit last van gehad.
That's all folks!
pi_26976025
Het enige wat ik blijf missen aan FM en alle manager games is dat je niet als amateur (junioren) coach kan beginnen en zo opklimmen, en dat je bijv ook eerst assistent coach kan worden voordat je bij "grote" clubs kan werken, een echte carriere dus
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:19:58 #278
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26976070
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het enige wat ik blijf missen aan FM en alle manager games is dat je niet als amateur (junioren) coach kan beginnen en zo opklimmen, en dat je bijv ook eerst assistent coach kan worden voordat je bij "grote" clubs kan werken, een echte carriere dus
Ja dat heb ik ook al een keer aangegeven maar lijkt me dan dat het spel heel lang duurt.
Do it again now
pi_26976143
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook al een keer aangegeven maar lijkt me dan dat het spel heel lang duurt.
Is bij Sigames al best veel om gevraagd geloof ik, maar het is niet haalbaar geloof ik . Maar een game gaat dan denk ik wel idd lang duren
pi_26976186
uhmz weet iemand hoe ik dit moet oplossen
ik zit in een wedstrijd. 75ste minuut opeens slaat die stil :s..geen pauze ofso maar hij doet niks meer
al druk ik 10x op pauze/spele hij begint niet meer :s
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:23:00 #281
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26976193
Lijkt me ook irritand heb je echt een super talent in je team waar je heel je jeugd elfal omheen hebt gebouwt en dan word hij door je manager opeens verhuurd ofzo.
Do it again now
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:25:00 #282
779 WaStEd
Hellaluha
pi_26976260
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nieuwe spelers kan je zelf een rugnummer geven als je ze koopt.
Ja maar ik had het over computer teams..
pi_26976278
Das klote Escape, ik vrees dat er niks meer aan te doen is.

En het idee dat je als jeugdcoach zou kunnen beginnen zie ik helemaal niets in, lijkt me niet veel aan.
That's all folks!
pi_26976313
laat maar heb het al opgelost.
ben gewoon tijdens de wedstrijd 1 dag op vakantie gegaan
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:26:30 #285
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26976321
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ja maar ik had het over computer teams..
Oohja bij die teams krijgen ze dan het laagste nummer wat op dat moment vrij is volgens mij .
Do it again now
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:27:46 #286
779 WaStEd
Hellaluha
pi_26976368
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Oohja bij die teams krijgen ze dan het laagste nummer wat op dat moment vrij is volgens mij .
Nee het probleem is dat ze helemaal geen nummer toegewezen krijgen, en als ze spelen een fictief nummer krijgen... vind dat een irritante bug..
pi_26976443
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Das klote Escape, ik vrees dat er niks meer aan te doen is.

En het idee dat je als jeugdcoach zou kunnen beginnen zie ik helemaal niets in, lijkt me niet veel aan.
Ik bedoel dan wel dat het als een soort extra game mode erin komt, dus niet vast ofzo
pi_26977105
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Nee het probleem is dat ze helemaal geen nummer toegewezen krijgen, en als ze spelen een fictief nummer krijgen... vind dat een irritante bug..
Dat is me nog nooit opgevallen of ik heb er geen last van.
That's all folks!
pi_26980679
Heb een leuke club gevonden. Hamburger SV uit Duitsland. De doelstelling van de club is de middenmoot. Zelf wil ik proberen Europa te halen. Moet kunnen, de concurrenten verkopen erg veel spelers voor zeer veel geld aan Spaanse, Italiaanse en Engelse clubs.

Zelf heb ik de volgende spelers gekocht: Anthony Vanden Borre (moet mijn rechtsback worden, Björn Schlicke en Raphael Wicky vond ik niet goed genoeg), Nuno Valente (neemt op linksback de plaats in van René Klingbeil en Jean, de Feyenoorder), Daniel Braaten (moet voor linkermiddenvelder concurreren met Piotr Trochowski), Santi Cazorla (Spaanse vleugelspeler die op beide flanken wat kan gaan doen), Urby Emanuelson (extra defensieve optie).

Verder heb ik met Daniel Van Buyten, Sergej Barbarez, Khalid Boulahrouz, Emile Mpenza, Stefan Beinlich, Mehdi Mahdavikia en Benjamin Lauth ook aardige spelers lopen, waardoor ik gok op Europees.

Helaas de Intertoto-finale verloren van Dortmund. Ik moet de return nog spelen, maar verloor daar met 5-2. Mijn nieuwelingen mochten niet meespelen, dat merk je achterin.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 mei 2005 @ 21:30:36 #290
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26989841
ik vond het belachelijk dat ik als 2e in de hce maar 200k aan transferfunds had en dus heb ik een ultimatum gesteld met gevolgen
nu ebn ik dus bij de nummer 1 van de eerste divisie (willem II) aan de slag gegaan en heb ik 4x zoveel transferfunds
Bernie en ik zijn tof.
pi_26992922
Ben je na de ultimatum er uitgegooid? Ik heb zelf nog nooit een ultimatum gesteld.
That's all folks!
pi_26993472
Dat zou ik ook maar niet snel doen als je baan je lief is Vaduz
  vrijdag 13 mei 2005 @ 23:46:12 #293
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26993561
Ik ga maar proberen Sparta kampioen van de GGD te maken, want in het echt gaat dat toch nooit gebeuren
  zaterdag 14 mei 2005 @ 07:28:58 #294
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26997988
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 23:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga maar proberen Sparta kampioen van de GGD te maken, want in het echt gaat dat toch nooit gebeuren
Hihi.

Ben een spel begonnen als werkloze manager en heb wat later een baan geaccepteerd als manager van Dordrecht. Geen transfergeld, dus moet het vooral doen met de spelers die ik heb en wat spelers huren van eredivisieclubs.

Vond het zo op het eerste gezicht een aardig team, met redelijke spelers. Heb alleen wat versterkingen nodig in de verdediging (DL en DR) en in de aanval.

Eerste oefenwedstrijd 1-1 gespeeld tegen een of ander Belgisch clubje. Tactiek gaat denk iets worden in de trant van een 4-1-2-1-2 opstelling. Dus met een ruit op het middenveld en opkomende vleugelspelers. Moet alleen nog een goede balans zoeken tussen aanval en verdediging. Speel nu wat te aanvallend, waardoor er af en toe gaten ontstaan achterin...
A.M.A.B
  zaterdag 14 mei 2005 @ 07:46:04 #295
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26998011
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je na de ultimatum er uitgegooid? Ik heb zelf nog nooit een ultimatum gesteld.
ja, ik dacht... dat kan wel want bij cm ben ik er nog nooit na een ultimatum uitgegooid en warempel ze ontslaan me ook nog nou ja... nu maar kampioen worden met willem II
Bernie en ik zijn tof.
pi_26998428
nieuw spel begonnen met farnborough town uit de engelse conferencenational
doel is degredatie voorkomen
pi_27002265
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Cavenaghi is goed haalbaar voor een Nederlandse (sub)topclub. Ik koop hem altijd met Heerenveen in de winterstop van het eerste seizoen. Robinho is zeker haalbaar voor de top 3 en Tevez kun je ook best naar Ajax halen.

Met mijn Heerenveen heb ik nu bijvoorbeeld sterren als Bojinov, Ibrahimovic, Cavenaghi, Podolski, Pazzini, Mascherano en Lahm. Zonder cheaten of het aanpassen van de database en met de nieuwste patch. Dit is niet bedoeld om op te scheppen, maar als je geluk hebt kun je soms opeens zo'n speler halen. Als hij bijvoorbeeld ongelukkig is ofzo.
Wel een beetje onrealistisch. "In het echie" is het ondenkbaar dat een provincieclubje als Heerenveen grote sterren zoals Bojinov, Mascherano en Cavenaghi binnen zou kunnen halen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27002345
Niet als ze goed presteren in zowel Nederlandse als Europese competities, lijkt mij.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_27002378
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet als ze goed presteren in zowel Nederlandse als Europese competities, lijkt mij.
Structureel goed presteren in Europa, Nederland en kunnen betalen wat in Spanje, Engeland, Duitsland, Italië en Rusland wordt betaald kan 'n club als Heerenveen echt niet.

AZ haalt nu ook geen Kluivert, Davids, Bojinov en Cavenaghi maar frotters zoals Ikedia.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27005188
Ik ben aardig begonnen met HSV, 7 uit 4 in de competitie en in de beker door tegen Mainz II.

Mooiste is echter dat de topteams allemaal spelers verkocht hebben en ik niks. Bij Bayern zijn Ballack, Pizarro, Linke, Kuffour en Kovac vertrokken en kwam er slechts één speler voor terug, Stuttgart, Bremen en Leverkusen hebben belangrijke spelers verkocht. Met name bij Stuttgart en Bremen klagen achtergebleven spelers over de breedte. Slechts Schalke versterkte zich serieus, met Emre van Inter. Mijn doel is en blijft Europees halen, dus rond plek 6 gaan spelen. Dat moet mogelijk zijn, denk ik.

Basis:

Pieckenhagen (Wächter)

Vanden Borre (Schlicke, Wicky, Klingbeil)
Van Buyten (Reinhardt, Maduro, Schlicke, Klingbeil)
Boulahrouz (Reinhard, Maduro, Schlicke, Emanuelson, Klingbeil)
Nuno Valente (Klingbeil, Emanuelson, Jean)

Mahdavikia (Santi Cazorla, Trochowski, Moreira, Benjamin, Boussoufa, Brecko, Wicky, Braaten)
Beinlich (Benjamin, Moreira, Maduro, Boulahrouz, Boussoufa)
Jarolim (Moreira, Boussoufa, Maduro, Benjamin, Barbarez, Boulahrouz)
Trochowski (Santi Cazorla, Braaten, Jean, Boussoufa)

Mpenza (Lauth, Braaten, Takahara, Hleb, Moreira)
Barbarez (Lauth, Braaten, Takahara, Hleb, Moreira)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')