abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26757865
Wegens gebrek aan een 'band' met Rushden maar een nieuw spel begonnen met een Engelse club waar ik wel wat mee heb, de Wolverhampton Wanderers. (mede vanwege mijn Hattrick-team... )

Eerlijk gezegd schrok ik van het gebrek aan kwaliteit in een team dat toch moest vechten voor promotie in de Engelse Championship, een club die toch te vergelijken moet zijn met een doorsnee ADO Den Haag of FC Twente. Dat betekende aankopen:

Sander Keller: Een multifunctionele verdediger die in de hele achterste linie inzetbaar is. Niet duur en goed genoeg voor een basisplaats.
Jon Otsemobor: Ook niet duur en niet slecht. Vecht met Keller voor een basisplaats.
Ruud Kras: Eveneens een goedkope verdediger, maar deze lijkt overbodig. Als een club zich met een fatsoenlijk bod meldt, is hij weg. Voorlopig is hij laatste verdediger in rang en kan niet op veel speeltijd rekenen.
Guy Demel: Een goedkope, uitstekende speler. Gekocht als verdediger, maar schoof al snel op naar het middenveld, waar hij beter tot zijn rechtkomt. Een echte stofzuiger die veel tegenstanders hinderlijk voor de voeten loopt. Een van de betere aankopen.
Marcel Majoros: Gekocht als wissel vanwege zijn multifunctionaliteit, maar hij vocht zich knap in de basis (zijn waarde is al bijna 3m) en is er inmiddels al niet meer buiten te denken (zeker niet slecht voor een speler die voor 80K overkwam)...
Ali Boussaboun: In de spits is er een redelijk groot tekort aan echte goalgetters en combinerende spelers. Hij is misschien niet de oplossing, maar wel een speler die zowel in de spits als op de flanken goed overweg kan.
Hossam Ghali: Hij kwam in de winter. Het idee achter zijn komst is dat hij van achteruit het spel meer moet opbouwen, aan een echte opbouwer ontbreekt het namelijk in dit team. Hopelijk gaat het met hem nog beter dan dat het nu gaat (zit net in de winter).

Al met al sta ik nu eerste, op 5 punten van de nummer 2 Leeds. Het grootste probleem is het scoren. 45 goals in 26 wedstrijden is niet slecht, maar in mijn ogen niet goed genoeg. Gelukkig loopt de verdediging goed, keeper Murray hoefde in die 26 wedstrijden maar 10 keer de bal uit het net te vissen.

Nog wat screens:

De League Cup: na een paar rondes (4e ronde) trof ik de eerste premier league club: Tottenham. Een dodelijk spannende wedstrijd volgde, die uiteindelijk haar einde vond in een uiterst spannende penalty-serie, die beslist werd door mijn verdedigende middenvelder Olofinjana (de man van de belangrijke goals, blijkt ook uit de volgende screen). Keeper Murray nam al eerder een penalty.

In de kraker tegen Nottingham Forrest (toen #3, nu #4) kwam ik best aardig terug na met een man minder te komen (de verder uitstekende Kennedy, speler van die maand). Olofinjana maakte die goals, natuurlijk.
Verder is het eigenlijk niet zo speciaal, maar ik was toch best wel blij...

Nouja, ik ga nog even verder spelen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_26758041
Jullie praten allemaal over die spelers van ja ik heb iemand nodig die hier de ballen kan weghalen enz enz enz...

ik heb altijd zoiets van ik heb een DMC nodig euhm, ik neem deze wel en that's it
pi_26758655
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:58 schreef VoreG het volgende:
Jullie praten allemaal over die spelers van ja ik heb iemand nodig die hier de ballen kan weghalen enz enz enz...

ik heb altijd zoiets van ik heb een DMC nodig euhm, ik neem deze wel en that's it
Dan ben je niet de enige hoor. Ik koop meestal teveel spelers
pi_26759029
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:46 schreef VoreG het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe jullie alles regelen.. Ik zoek bij player search een speler die aan mijn wensen voldoet, die stel ik in bij attributes, en daarna stel ik het gewoon op en druk op play game en laat de westrijd maar gaan.. Meer doe ik eigenlijk niet .
Wil ik met Rushden overleven in de Premier League moet ik wel tijdens de wedstrijd wel eens van tactiek veranderen. Meestal zoek ik dan de zwakste spelers van de tegenstander uit om flink aan te pakken. Ik hou m'n systeem wel altijd hetzelfde, maar kies wel eens een andere speler uit met de eigenschappen die ik nodig heb. Verder bluf ik met het wisselen wel eens om de tegenstander te verrassen.
That's all folks!
pi_26759292
Mijn Ravenna-jongens moeten duidelijk nog wennen aan het aanvallende systeem, voorlopig sta ik 20e en laatste. Wel nog op zo'n afstand dat ik me nog veilig kan spelen, als ze eenmaal gewend zijn. Voorlopig profiteren vooral de andere clubs van mijn aanvallende instelling en counteren ze zich vaak bekwaam naar winst. Mijn keeper is ver teruggevallen en ligt nu onder vuur bij de media. Dat is jammer, want hij houdt geen bal meer tegen nu. De laatste wedstrijd schoot de tegenstander 3 x op doel en scoorde 3 x. Gelukkig maakte ik er zelf ook nog 3.

Al met al dus met horten en stoten, al zijn de fans nog erg blij met me. Ik zoek nu naar goedkope spelers die mijn team een kwaliteitsinjectie kunnen geven. Heb al een Zweedse multifunctionele verdediger binnengehaald, maar die komt op 1 januari pas.

Ook wel aardig, ik had een zeikerdje in het team. Die knul wilde met alle geweld centraal spelen ipv rechtshalf. Door een blessure moest hij één keer centraal, omdat ik mijn vaste CM miste. Gelijk dit bericht:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26759988
Net in de halve finale League Cup 3-3 gelijk gespeeld tegen Arsenal, dat met een B-team (nog niet onaardig met o.a. van Persie, Edu en Pennant) aantrad. In de blessuretijd kwamen ze echter nog terug van een 3-1 achterstand door 2 goals van Aliadiere. Dan maar de replay.
quote:

Moet toch iets verzinnen om jullie te vermaken?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 19:27:17 #57
8781 crew  Frutsel
pi_26760082
tvp Seizoen van Twente eindigde op plaats 6
Geen europees voetbal en dat terwijl de bekerfinale tussen de nr 1 en 3 ging.
Zomerbeker, daar word ik blij van..
Hoezo geeft plek 6 geen recht op UEFA...
en wat doet RODA bij de UEFA teams, terwijl die 7e werden...
pi_26760745
In de winterstop ben ik helaas mijn sterspeler Lukas Podolski kwijtgeraakt. Hij vroeg een belachelijk hoog salaris. En daarom moest ik hem verkopen, voordat hij gratis wegloopt. Helaas voorzag Dortmund dit en bood hem een contract aan. Niet erg. Ik krijg 15,5 miljoen euro. Al had ik van Inter een bod van 20 miljoen en de transfer aan het eind van het seizoen. Maarja van dat geld heb ik meteen 3 belangrijke aankopen gedaan. Die mij nog moeten redden.

Kruiswijk, Frank Demouge (Topscoorder in Eredivisie) en Edgar Baretto
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:27 schreef Frutsel het volgende:
tvp Seizoen van Twente eindigde op plaats 6
Geen europees voetbal en dat terwijl de bekerfinale tussen de nr 1 en 3 ging.
Zomerbeker, daar word ik blij van..
Hoezo geeft plek 6 geen recht op UEFA...
en wat doet RODA bij de UEFA teams, terwijl die 7e werden...
Volgens mij is dat een bug.
Ik heb het ook een keer gehad. Alleen toen werd ik 7de en ging Europa in, en Feyenoord lekker niet

[ Bericht 25% gewijzigd door Knoekie op 05-05-2005 19:56:17 ]
pi_26760935
Degradatie kandidaat Aberdeen doet het best netjes onder mijn leiding, komen ook wel wat leuke spelers. Ik kan best tevreden zijn
pi_26761233
In de 4e ronde FA-cup Crystal Palace op 1-1 gehouden (goals na 20 seconden (Miller) en in de 4e minuut). Ook al een replay... >_<

Edit: In de replay van Arsenal, dat nu wel met alle sterren aantrad. Na een tweede geel voor Olofinjana en een goal tegen begon ik een wanhoopsoffensief, maar dat was zinloos. Arsenal kreeg ruimte en wist er vervolgens nog 3 in te tikken. Het League-cup avontuur is uit, nu de FA-cup nog...

[ Bericht 52% gewijzigd door EnGCatjuh op 05-05-2005 20:30:34 ]
pi_26762118
aargh, na een super reeks waarin ik op 4 punten achter play-offs kwam heb ik nu weer een klote reeks.. sta met nog 3 duels te gaan 6 punten achter play-offs :s
pi_26763925
Ik heb de eerste periode titel binnen met 1 punt voor op Cambuur

10 wedstrijden gespeeld 6 gewonnen 2 gelijk gespeeld en 1 verloren

Enige minpuntje is dat ik de wedstrijd maar zelden met 11 man uitspeel , Laatst zelfs met 9 man en dan nog gelijk spel.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 21:59:47 #63
42184 crew  DaMart
pi_26764070
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb de eerste periode titel binnen met 1 punt voor op Cambuur

10 wedstrijden gespeeld 6 gewonnen 2 gelijk gespeeld en 1 verloren

Enige minpuntje is dat ik de wedstrijd maar zelden met 11 man uitspeel , Laatst zelfs met 9 man en dan nog gelijk spel.
Heb je je tackling toevallig op hard staan? Dan gaan de spelers nog wel een iets te fel de duels in. Wat mij ook wel eens heeft geholpen is spelers die een rode kaart ontvingen een waarschuwing geven... het kan toeval zijn, maar ik kreeg de indruk dat het wel effect had op het hele team toen ik enkele spelers op deze manier waarschuwde.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_26764150
Ik ben momenteel aan een zege reeks begonnen om u tegen te zeggen. Compleet ongeslagen met dordrecht. Daarnaast ook veel doelpunten maken, van Galen en de Nooijer zijn bij mij de afmakers.

Probleem is nu alleen dat ik Feyenoord heb geloot in de Amstel Cup. Ik denk dat die toch echt een maatje te groot zijn.
Built for Speed
pi_26764279
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Heb je je tackling toevallig op hard staan? Dan gaan de spelers nog wel een iets te fel de duels in. Wat mij ook wel eens heeft geholpen is spelers die een rode kaart ontvingen een waarschuwing geven... het kan toeval zijn, maar ik kreeg de indruk dat het wel effect had op het hele team toen ik enkele spelers op deze manier waarschuwde.
Nee volgens mij ligt het steeds aan de scheidsrechters.
Zijn ook steeds andere spelers dus

Robin Kieft is trouwens vorlopig mijn beste aankoop geweest hij scoort als een trein en doet het gewoon goed.

Boy Waterman is trouwens ook een uitstekende keeper en Loovens en van Gastel doen waar ze voor gekomen zijn . Verder ben ik ook tevreden over Maduro en Basic en de rest de enige die mijn zorgen baat van de aankopen is Demenenica maar het is nog te vroeg in het siezoen om hem al afteschrijven.
Do it again now
pi_26768773
Straffen die spelers, rode kaarten pik ik niet!
That's all folks!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 00:38:56 #67
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26769256
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Straffen die spelers, rode kaarten pik ik niet!
Ook als het komt door de scheids?
Do it again now
pi_26769813
Bah win ik uit met 5 - 0 van Kaisterlautern klik op op kruisje opslaan kies ik NEE. GVD

Nou in één maand uit alle bekers. Uit tegen Bayern Munchen word met 1 - 0 verloren. En uit tegen Newcastle word ik weggespeelt. Dit tot grote frustratie van mijn spelers: 3 keer rood met nog 45 minuten te spelen. Dan gaat in de 58ste minuut ook nog mijn keeper gebleseerd het veld af. En al 3 wissels gedaan. Dus met 7 man tegen 11 man. Ik ben blij dat het 'maar' 4 - 0 is geworden.

[ Bericht 69% gewijzigd door Knoekie op 06-05-2005 02:05:54 ]
pi_26771718
Wat is het nut van wedstrijden opslaan?
Built for Speed
pi_26771957
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef Knoekie het volgende:
In de winterstop ben ik helaas mijn sterspeler Lukas Podolski kwijtgeraakt. Hij vroeg een belachelijk hoog salaris. En daarom moest ik hem verkopen, voordat hij gratis wegloopt. Helaas voorzag Dortmund dit en bood hem een contract aan. Niet erg. Ik krijg 15,5 miljoen euro. Al had ik van Inter een bod van 20 miljoen en de transfer aan het eind van het seizoen. Maarja van dat geld heb ik meteen 3 belangrijke aankopen gedaan. Die mij nog moeten redden.

Kruiswijk, Frank Demouge (Topscoorder in Eredivisie) en Edgar Baretto
Demnouge is een goede aankoop. Bij mijn NEC is hij na twee seizoenen telkesn topscorer. Hij scoorde in mijn afgelopen seizoen in alle competities ergens tussen de 40 en 50 goals! Baretto komt ook van NEC en is erg goed, maar ook ambitieus, zodra er een grotere club naar hem hengelt wil hij weg...
We sure are cute for two ugly people.
pi_26773050
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ook als het komt door de scheids?
Het komt niet altijd door de scheids, de speler heeft er meestal wel een aandeel in.
That's all folks!
pi_26773385
Koné, die afgelopen zomer voor niets is overgekomen blijkt een wereldaankoop van NEC!! In de eerste twee wedstrijden scoorde hij al vier keer. In de eerste wedstrijd legde hij persoonlijk Ajax over de knie met een hattrick (uitslag 4-0!!), en ook in de tweede wedstrijd prikte hij er 1 in. Ik hoop dat ik nog veel van hem kan gaan genieten!
We sure are cute for two ugly people.
pi_26779552
Soms ligt een kaart aan de scheids (er zijn scheidsrechters in het spel die gewoon ongelovelijk veel kaarten trekken, heb ik ook met Telstar ervaren), soms aan de speler (en zijn instelling) en soms aan allebei. Er is niet altijd iets aan te doen.

Zoals al eerder verteld had na de halve finale league-cup tegen Arsenal ook de 4e ronde FA-cup tegen Crystal Palace een replay nodig. De hele wedstrijd bleef het 0-0, waardoor na de 1-1 uit de vorige wedstrijd een verlenging nodig was. Ik was niet noodzakelijk te scoren (uitgescoorde doelpunten zouden na de verlenging dubbel kunnen tellen), maar bleef mijn normale spelletje spelen. 8 Minuten in de extra tijd leverde dat de beloning op. Clubtopscorer (en ook nog eens productief met assists) Majoros scoorde na een schitterende pass van achteruit van Cameron.
Toen in de 108e minuut Palace-speler Lakis met zn tweede geel van het veld werd gestuurd, was de overwinning definitief binnen. Crystal Palace ging spelen op de counter, maar dat had geen effect. Het net aangetrokken Colombiaanse talent Jhon Jairo Mosquera scoorde een paar minuten voor het verstrijken van de tweede verlenginghelft ook nog eens de 2-0 uit een scrimmage na een corner, bij zijn debuut.

(Iemand moet toch winnen in de verlenging.. )

De volgende ronde wacht Derby. Een tegenstander uit de eigen competitie, maar gezien hun huidige 5e plaats zeker geen makkelijke.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:10:56 #74
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26780489
Methodmich hebben spelers bij jou enige interesse om naar Ravenna in de C2/B te komen? Bij mij met Fano niet namelijk. Ook geen Zweedse verdedigers, bovendien is het geld er simpelweg niet voor
Ik moet roeien met de riemen die ik heb en dat is weinig soeps. In de 5 wedstrijden voor de beker eindigde ik 4e, ik won toch nog een wedstrijd
pi_26783918
Nee, bij mij is spelers halen lastig. Ik heb in de zomer 3 man aangetrokken, 1 op huurbasis (Gaetano Grieco van Parma) en 2 jongens van amateurclubs ofzo.

Verder heb ik nu met Martin Overvik een Deense centrumverdediger, type Viking en heb ik alsnog Arjan Human van ASWH gecontracteerd. Helaas hebben enkele keyplayers blessures.

Ik sta nog steeds onderin, maar pak wel al meer punten, dus ik hoop degradatie te kunnen vermijden. Overigens, een zeer aardige screen, waarin mijn reservespits ineens liet zien waarom ik zijn contract toch maar WEL moet verlengen:

www.thuisuiteten.nl
pi_26784015
En dat allemaal in 1 helft...
pi_26785593
Dat was het rare ja. Hij eindigde dan ook met een 10.
www.thuisuiteten.nl
pi_26785721
Goh.. Bijna al zn schoten zullen wel op doel zijn gegaan ja..
pi_26786973
hoe dan je eigelijk een online spel spelen?
een vriend en ik willen online spelen, hoe moet dat dan :s
pi_26787174
Via de IP adressen van jullie beiden, een moet het spel even opzetten en is de server. De ander moet zich er dan bijvoegen.
That's all folks!
pi_26788355
Ik meld me ook maar weer is hiero.

Ben een nieuwe game gestart, ditmaal met Zwolle. Helaas is het eerste seizoen een groot drama, ik was naief en ging zeer aanvallend spelen met Zwolle, dit heeft me veel punten en vetrouwen van het team gekost. Nu speel ik 5-3-2 de 2e helft van het seizoen verloopt redelijk, ik hoop volgend seizoen het nog te mogen proberen met Zwolle en te bewijzen dat dit seizoen niet standaard is onder mij
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_26789940
Na 11 wedstrijden in de Premier League sta ik op plek 13. Ik heb net even een dipje gehad, twee keer een 3-0 verlies en een nipt verlies van Liverpool 0-1. Net heb ik gelukkig weer eens gewonnen van Birmingham met 2-4, terwijl ik met 2-0 achterstond bij rust.

Mellor vertrekt na een uiterst succesvolle Rushden periode in januari voor 5,25 miljoen naar Newcastle, hij wilde niet verlengen en had nog een contract tot het einde van het seizoen. Hij is net ook nog eens geselecteerd voor het Engelse nationale team. Rosenberg of Maccarone gaan hem aflossen in de spits.
That's all folks!
pi_26796663
Ik ben nog altijd een verslaafd FM-speler. Ben al heel lang bezig met een ‘carriere’. Dit zijn alle resultaten die ik tot nu geboekt heb (voor degene die het interessant vindt )

2004/2005 - Dordrecht (9e in de GGD, Kwartfinale beker)
2005/2006 - Dordrecht (3e in de GGD, Promotie via nacompetitie, Eerste ronde beker)
2006/2007 - Dordrecht (8e in de Eredivisie (33 wedstrijden als manager) Vierde ronde beker)
Heerenveen (10e in de Eredivisie (1 wedstrijd als manager))

2007/2008 - Heerenveen (2e in de Eredivisie, Vierde ronde beker)
2008/2009 - Heerenveen (4e in de Eredivisie, Derde kwalificatieronde van de CL, Tweede ronde met rechtstreekse uitschakeling van de UEFA Cup, Vierde ronde beker. Kampioen met de Heerenveen Reserves)

Nu zit ik in het seizoen 2009/2010 (april 2010). En toch verveelt het nog steeds niet. Ik wil graag met Heerenveen een prijs pakken, het liefst het kampioenschap natuurlijk en dan naar een grotere club. Ik sta op het moment tweede in de competitie met 11 punten achter op Ajax, wel 1 wedstrijd minder gespeeld. Nu nog 6 wedstrijden te gaan voor Ajax, dus ze zullen wel kampioen worden. In de halve finale van de UEFA-cup moet ik tegen Barcelona, na Lazio en Deportivo te hebben uitgeschakeld. Het waren spannende en zware wedstrijden, maar in beide uitwedstrijden hield ik de schade beperkt. In de finale van de beker speel ik nog tegen RBC.

Ik speel al jaren in een aanvallende 4-4-2, met een ruit op het middenveld. Dit is nu mijn team (met tussen haakjes de reserves):

DM: Akinfeev/Fernando Henrique - beide redelijk jonge, maar goede keepers. Vooral Henrique, maar hij heeft af en toe een mindere periode
VR: Ricksen (Bakkati) – In de zomerstop wordt Michael Kone van Anderlecht gehaald. Hij zal waarschijnlijk een basisplaats krijgen en Bakkati gaat weg omdat zijn contract afloopt.
VC: Maduro (Hansson)
VC: Majstorovic (Hansson)
VL: Zonneveld (C.Cohen) – Zonneveld had ik eerder al verkocht, maar later heb ik hem weer teruggekocht. Ik heb er geen spijt van, want het is dit seizoen mijn beste speler.
VMC: Oliseh (Landzaat)
MR: Yildirim (Landzaat/Kolk)
ML: Vandermieren (Kolk) – Vandermieren is een heel groot talent en speelt een topseizoen als dribbelaar op de linkerflank.
AMC: Hersi (Bruggink) – Hersi doet het prima en scoort veel. Afgelopen seizoenen speelde hij telkens (zeer goed) in het tweede elftal, maar ik zag geen toekomst meer voor hem. Dit seizoen verbaast hij mij en sinds het vertrek van Daniel Fredheim Holm in de winterstop naar Feyenoord (wilde zijn aflopende contract niet verlengen, dus moest ik het nu wel verkopen) is Hersi een vaste waarde.
AC: Reinaldo Navia (Bruggink, de Jonghe) – Chileense doelpuntenmachine
AC: Imre Szabics (Bruggink, de Jonghe)

De verdediging is het zwakke punt, voorlopig komt alleen Kone als versterking.

Het is wel leuk om al in 2010 te zitten. Je ziet echt te raarste transfers, wedstrijden, kampioenen e.d.
Zo speelt Aroune Koné bij AC Milan, van der Vaart bij Deportivo, Sneijder bij Manchester United, Nigel de Jong bij Newcastle, Kuijt bij Alavés en van Bommel nog steeds bij PSV.
Verder won Italië het WK 2006 en Ierland het EK 2008.

Zo dat was mijn verhaal wel zo'n beetje, ik ga weer verder spelen.
pi_26797223
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Na 11 wedstrijden in de Premier League sta ik op plek 13. Ik heb net even een dipje gehad, twee keer een 3-0 verlies en een nipt verlies van Liverpool 0-1. Net heb ik gelukkig weer eens gewonnen van Birmingham met 2-4, terwijl ik met 2-0 achterstond bij rust.

Mellor vertrekt na een uiterst succesvolle Rushden periode in januari voor 5,25 miljoen naar Newcastle, hij wilde niet verlengen en had nog een contract tot het einde van het seizoen. Hij is net ook nog eens geselecteerd voor het Engelse nationale team. Rosenberg of Maccarone gaan hem aflossen in de spits.
Hoeveel had je destijds voor Mellor betaald?
www.thuisuiteten.nl
pi_26799040
Jahoe, de Franse beker is binnen. In de finale met 3-1 gewonnen van Metz. Stiekem wist ik al vanaf de 11e rond dat ik de beker ging winnen. Toen moest ik tegen Monaco en 25 minuten voor tijd stond ik 2-0 achter. Toen stond Kallstrom op en werd het uiteindelijke 3-2 in de verlenging.

Ik zal trouwens gelijk ff me belangrijkste speler bespreken:
Keeper
Luzi - Franse goalie die aan het begin kwam voor 75.000 euro van Liverpool. Hij heeft eigenlijk nooit concurrentie gehad van Isaksson en met een gemiddelde van 7,58 in 43 wedstrijden heeft hij ons aardig op de been gehouden op weg naar een CL-plaats en een overwinning in de beker.

Verdediging
Perez - Franse ervaren back. Mag weg na dit seizoen, maar heeft afgelo0pen seizoen zeer degelijk gespeeld.
Serafin Garcia- Uruguayaanse back die op beide flanken uit de voeten kan. Zeer degelijk gespeeld en heeft maar liefst 35 wedstrijden gespeeld. 10 wedstrijden gemist, waarvan 8 door interlands.
Monsoreau - Franse verdediger die zeer degelijk heeft gespeeld. Helaas werkt zijn snelheid iets tegen, anders had hij nog meer gespeeld dit seizoen dan 23 wedstrijden.
Squillaci - Franse topverdediger die af en toe een beetje verzaakte. Maar genoeg potentie om het volgend jaar beter te doen.
Naldo - Kwam in de winterstop en heeft daarna 16 matches gespeeld. Liet zien in de lucht onklopbaar te zijn, maar over de grond moet hij nog wat dingetjes leren. Desalniettemin zeer goed begonnen.
Faty - Franse talent in het centrum. Heeft genoeg potentie om ver te komen. Was dit seizoen een degelijke factor als verdediger of verdedigende middenvelder.
Vanden Borre - Ondanks zijn jeugdigheid heeft hij toch 15 wedstrijden gespeeld. Moet nog veel leren, maar is goed begonnen en gaat er zeker komen.

middenveld
Ciurlizza - Kwam transfervrij over in de winterstop uit Peru. Is geen opvallende speler, maar wel zeer degelijk en doet altijd zijn werk.
Lamouchi - Ervaren middenvelder die gedaan heeft wat hij moest doen, maar miste af en toe hetgene wat ik achter hem zocht. Namelijk net het extra brengen om een wedstrijd naar onze hand te zetten. Zal naar verwachting volgend jaar nauwelijks spelen.
Gudjonsson - Wat een geweldenaar. 37 wedstrijden gespeeld, 6 ultrabelangrijke doelpunten gemaakt. Geeneen was er voor de statistiek. Hij was gewoon de motor van dit seizoen die zorgde dat de vleugels en kallstrom hun ding konden doen. Mijn vaste aanvoerder en blijft dat als van Bommel komende zomer niet komt.
Braguti - Mijn persoonlijke favoriet. 18 jaar, fysiek zeer sterk. Heef totaal 37 wedstrijden gespeeld, waarvan 21 als invaller. Scoorde daarin 9 keer en was daarmee de productievste middenvelder. Dit is een jongen die ver gaat komen.
Kallstrom - Speelde 39 wedstrijden, speelde nooit slecht, maar helaas speelde hij ook slechts zelden goed. Dit komt omdat wij niet kunnne domineren en dat is het spel wat Kallstrom ligt omdat hij niet zo snel is. Zorgde toch voor 8 goals en 6 assists. Moet volgend jaar echt beter spelen anders mag hij weg en met een zeer goed bod mag hij komende zomer al weg.(Of als van Bommel komt).
Maoulida - Franse spits die speelde op de rechtervleugel 32 wedsterijden lang. Is 3x op verlof geweest wegens problemen en heeft een hekel aan me. Maar hij speelde als een tierelier. Scoorde 4x, gaf 14 assists en had een gemiddelde van 7,59. Zonde dat hij niet wilde bijtekenen en daardoor transfervrij weggaat.
Monterrubio - Een ander Frans toppertje op de flank. Hij speelde 34 wedstrijden, waarin hij een gemiddelde had van 7,53 en 17 assists gaf en 3x scoorde. Blijft normaliter ook volgend jaar op de vleugel staan. Samen met Maoulida een belangrijke factor in de counters.

Aanval
Mornar - Begon als 3e spits, maar werkte zich op tot 1e spits en speelde utieindelijk zelfse 37 wedstrijden. Scoorde daarin 25 goals en had daardoor een groot aandeel in het CL-ticket en het bekersucces. Was geleend en zal weer terugkeren naar Portsmouth. Was misschien wel de belangrijkste facor in de counters, doordat hij bijna elke afgevallen bal wist op te pikken en vanaf daar de aanval voortzette.
Mokoena - Zuid Afrikaans talent dat liet zien veel in zijn mars te hebben. Speel;de in de spuits en op de vleugels in 22 invalbeurten en 12 basiswedstrijden. Scoorde daarin 7x en gaf 6 assists. Als hij zich blijft ontwikkelen kan hij heel ver komen, zeker als zijn posities een iets andere invulling krijgen.

Dat waren ze, binnenkort als het nieuwe seizoen begint zal ik wel van de nieuwe spelers verslag doen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 13:12:07 #86
42184 crew  DaMart
pi_26799517
Geweldig resultaat in de Champions League, waar ik ten koste van Arsenal naar de kwartfinale ben gegaan!

pi_26799633
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:12 schreef DaMart het volgende:
Geweldig resultaat in de Champions League, waar ik ten koste van Arsenal naar de kwartfinale ben gegaan!

[afbeelding]
Ik wilde bijna zeggen, dat is toch niet leuk met een topploeg spelen.

Maarja dat is Feyenoord niet meer.
pi_26799677
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Wel als je jezelf daarnaar toe hebt opgewerkt ...
  Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 13:21:29 #89
42184 crew  DaMart
pi_26799803
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Mijn Feyenoord wel hoor... we gaan voor de derde maal op rij kampioen worden
  zaterdag 7 mei 2005 @ 13:21:51 #90
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26799817
tvp'tje

Nog steeds niet begonnen met het spel.
A.M.A.B
pi_26800267
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoeveel had je destijds voor Mellor betaald?
170k.
That's all folks!
pi_26801024
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het komt niet altijd door de scheids, de speler heeft er meestal wel een aandeel in.
Komt me bekend voor. Een Defoe bijvoorbeeld die bij mij per jaar bijna 15 gele kaarten haalt, waarvan 10 minstens door schwalbes

Ik zit nu in het derde jaar met de Spurs. Op linksback heb ik op het moment De la Cuesta en Jankulovksi. Ik heb nog ¤22.5 miljoen over om uit te geven, nog tips voor een goede linksback/centrale verdediger?
pi_26801395
Waar zoek je naar, een ervaren verdediger of een talent?
That's all folks!
pi_26801561
Linksback

Riise
Of Niclas Jenssen

[ Bericht 4% gewijzigd door VoreG op 07-05-2005 14:45:37 ]
pi_26802695
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:09 schreef Robbie_Keane het volgende:

[..]

Komt me bekend voor. Een Defoe bijvoorbeeld die bij mij per jaar bijna 15 gele kaarten haalt, waarvan 10 minstens door schwalbes

Ik zit nu in het derde jaar met de Spurs. Op linksback heb ik op het moment De la Cuesta en Jankulovksi. Ik heb nog ¤22.5 miljoen over om uit te geven, nog tips voor een goede linksback/centrale verdediger?
Ik ken een hele goedkope linksback uit Mali speelt bij mij bij Den Bosch ben alleen zijn naam effe kwijt

En voor een centrale verdediger : De columbian Jesus Maduro
Do it again now
pi_26803669
Na 15 wedstrijden sta ik met Rushden op plek 14. 5 punten af van degradatie. Het blijft echt sprokkelen.

Dat ik 7 man geblesseerd heb, waaronder 3 basisspelers, helpt niet echt mee. Net nog wel geniaal een punt gepakt in Newcastle. Zij bleven maar kansen missen en in de 90ste minuut schiet Guarin de gelijkmaker binnen. Strand en Rosenberg zijn nu gearriveerd, ook is de laatste maand van Mellor bij Rushden ingegaan.

Ik kreeg net nog een aanbod van Southampton om daar trainer te worden, een vooruitgang zou dat niet zijn dus heb ik het maar geweigerd. Ik denk dat ik sowieso geweigerd had, ook al kwam Arsenal.
That's all folks!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:06:29 #97
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_26803750
na een aantal maanden me bijna dood te hebben verveeld (ik kon niet eens cm01/02 spelen )
heb ik eindelijk weer een nieuwe pc waarop ik fm kan spelen meteen dichtbij huis met cambuur begonnen.... na 12 wedstrijden sta ik 1 punt voor op excelsior die 1 wedstrijd meer heeft gespeeld.
2 aankopen gedaan, Frank de Boer en Melgar... Melgar is echt een uitstekende verdediger voor weinig. Ook heb ik Westerveld en Bizimana van groningen gehuurd.
In de winterstop alvast al khalifi gehaald
Ik doe ook nog mee in de beker maar heb nu nadat ik willem 2, veendam en vvv heb verslagen geloot tegen ajax... dat wordt dus erg lastig.
Eigenlijk wil ik nog een goede spits hebben die er een boel inschiet.... allereerst heb ik getracht pezzarossi te halen maar die kon ergens anders meer verdienen toen geprobeerd samaras te huren en dat is ook niet gelukt maar llo en bruin doen het samen redelijk goed alleen is die laatstgenoemde al bijna 1000 jaar oud
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:23:05 #98
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26804135
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:06 schreef mordradead het volgende:
Eigenlijk wil ik nog een goede spits hebben die er een boel inschiet.... allereerst heb ik getracht pezzarossi te halen maar die kon ergens anders meer verdienen
Ik kan Pezzarossi nooit vinden. Zit ie er wel in een large database bij? Of alleen huge?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:40:39 #99
62489 SimK
Thonbroeder
pi_26804415
Het begint eindelijk een beetje te lopen bij Fano in het nieuwe jaar. De prestaties worden wat constanter.
Ik speel nu 3-5-2 en afhankelijk of de tegenstander met vleugels speelt, speel ik aanvallend of verdedigend. Dus aanvallend als ze wel met vleugels spelen. Zo probeer ik van mijn meerderheid op het middenveld te profiteren en mijn 3-mans verdediging zo min mogelijk onder druk te laten zetten door zelf het spel te maken. Misschien is het een grote portie bijgeloof, maar het werkt wel Zowel uit als thuis.

Verder kwam in de winterstop 'topaankoop' Dario Cagnazzo van Fortuna, die geen problemen had met het lage loon wat ik hem te bieden had. In z'n eerste wedstrijd pakt ie meteen twee keer geel
Verder komt volgend seizoen Armand Macandrew als opbouwer achterin erbij(transfervrij). Ik moet nog meer voor volgend seizoen zien te vinden, aangezien er een hoop speler teruggaan na hun huurperiode. Bovendien wil ik volgend seizoen wel een gooi naar promotie doen..
pi_26805436
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

170k.
Dat is pas winst maken!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: