Stellen jullie per speler van alles in? Hoe stel je dan bijvoorbeeld die spits in zodat je middenvelders beter zijn enzovoort?quote:Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..
Kenmerken:
* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Ik ben al gepromoveerd. (Kampioen geworden)quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Steven184 het volgende:
tweede bundesliga toch? Koln heeft toch zoveel talent en kwaliteit dat je toch verwacht dat ze promoveren.
Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballenquote:Heb de verleiding van het grote geld niet kunnen weerstaan en heb de overstap van QPR (dat als degradatiekandidaat op een nette 8e plek stond in de Premier Division) naar Wolverhampton Wanderers (nummer 19 in de Premier Division) Niets menselijks is deze trainer vreemd en als ze je persoonlijk komen vragen is dat natuurlijk egostrelend.
Gelijk gebruik gemaakt van de gelimiteerde transfersom die Margiotta had bij QPR en hem voor ¤800.000,- meegenomen Verder Jan Polak en Mido gehaald. Een begin voor lijfsbehoud is er en er wordt in ieder geval een stuk attractiever gevoetbald. Nu nog een mooie spielmacher.
Ik ben bang van niet, zo'n grootte selectie heb ik nou ook weer niet. En ik zit ook in de groepsfase van de UEFA Cup. Ik sta nu 8ste na 8 wedstrijden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Steven184 het volgende:
Dan vind ik het inderdaad raar, maar gaat je wel lukken toch?
Hoeveel geld?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Peregrijn het volgende:
Aangezien het vorige topic dicht is, nog maar eens mijn laatste post
[..]
Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballen
Probeer Roncatto eens?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:51 schreef Peregrijn het volgende:
Aangezien het vorige topic dicht is, nog maar eens mijn laatste post
[..]
Iemand nog tips voor een leuke, onbekende spelmaker, die ook nog eens niet teveel kost? Moet wel gekwalificeerd zijn om in Engeland te mogen voetballen
Dat is 4-3-3 attacking voor de insiders.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:10 schreef Peregrijn het volgende:
Vaduz-tactiek?
Ja dat zie je vaak. Kom je met 10 man, ga je beter spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net met 4-1 mijn eerste wedstrijg gewonnen van haarlem en dat met 10 man
Nog speciale aanpassingen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is 4-3-3 attacking voor de insiders.![]()
Nee, alleen zorg ik dat ik de juiste spelers op de juiste posities heb staan en dat het team een goede samenhang heeft.quote:
Dat had ik met Haarlem. Eerst via nacompetitie promoveren, meteen degraderen, met grote voorsprong kampioen worden en dus weer promoveren, weer op het randje staan van degraderen... en toen wilde Utrecht mij als hun nieuwe trainer hebben en werd Utrecht een jaar later kampioenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Freezor het volgende:
Ik ben vorig seizoen gepromoveerd met MVV, opzich leuk maar mijn team is veel te zwak voor de eredivisie. Ik verlies wedstrijd na wedstrijd en me spelers zijn helemaal gedemotiveerd
Hefft iemand tips om me team een beetje op de rails te krijgen?
Zou mooi zijn! Anders je goed versterken en volgend seizoen bovenaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef MMUFC het volgende:
Heb Hartlepool aardig op de rails nu.. Na een uiterstsucces volle maand Januari(1 gelijk rest gewonnen)
met nog 11 duels sta ik op de 9e plaats met maar 5 punten achter een play-off plaats.. dus hopelijk kan ik nog promoveren
Zeker spectaculair, het vergt wel veel slimme in-game management.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:
Je hebt dus wel een spectaculair team, zo te lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |