Dat is 4-3-3 attacking voor de insiders.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:10 schreef Peregrijn het volgende:
Vaduz-tactiek?
Ja dat zie je vaak. Kom je met 10 man, ga je beter spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net met 4-1 mijn eerste wedstrijg gewonnen van haarlem en dat met 10 man
Nog speciale aanpassingen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is 4-3-3 attacking voor de insiders.![]()
Nee, alleen zorg ik dat ik de juiste spelers op de juiste posities heb staan en dat het team een goede samenhang heeft.quote:
Dat had ik met Haarlem. Eerst via nacompetitie promoveren, meteen degraderen, met grote voorsprong kampioen worden en dus weer promoveren, weer op het randje staan van degraderen... en toen wilde Utrecht mij als hun nieuwe trainer hebben en werd Utrecht een jaar later kampioenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Freezor het volgende:
Ik ben vorig seizoen gepromoveerd met MVV, opzich leuk maar mijn team is veel te zwak voor de eredivisie. Ik verlies wedstrijd na wedstrijd en me spelers zijn helemaal gedemotiveerd
Hefft iemand tips om me team een beetje op de rails te krijgen?
Zou mooi zijn! Anders je goed versterken en volgend seizoen bovenaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef MMUFC het volgende:
Heb Hartlepool aardig op de rails nu.. Na een uiterstsucces volle maand Januari(1 gelijk rest gewonnen)
met nog 11 duels sta ik op de 9e plaats met maar 5 punten achter een play-off plaats.. dus hopelijk kan ik nog promoveren
Zeker spectaculair, het vergt wel veel slimme in-game management.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:
Je hebt dus wel een spectaculair team, zo te lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |