sorry PMquote:
dat zijn mensen die daadwerkelijk ook wat doen als ze op hun werk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arbeiders? Wat zijn dat? Waar leven die?
pfeuw...dacht ff dat het over mij gingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat zijn mensen die daadwerkelijk ook wat doen als ze op hun werk zijn.
Ah, het plebs.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat zijn mensen die daadwerkelijk ook wat doen als ze op hun werk zijn.
zometeen even een 147 van de tafel knallenquote:
Binnen 5.20 minuut?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:34 schreef mitt het volgende:
[..]
zometeen even een 147 van de tafel knallen![]()
Kun je connecten? Dan is het logoo-tje rechtsonder blauw en is de kabel linksboven groen en verbonden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:26 schreef PogueMahone het volgende:
ja pfaf soulseek werkt, maar ik snap er nog niet veel van.
en m'n computer word slomer
Lijkt me logisch in deze vorm.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Binnen 5.20 minuut?![]()
Met een century alleen nemen we geen genoegen ...
Volgens mij bestaan ze dan niet meer ofzo, of misschien defect.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef zjroentje het volgende:
En wat is het eigenlijk als ze in het rood staan, dat vraag ik me nog steeds af?
Nou.. het is niet dat ik nou de hele dag zat te treuren hoor.. Maar t voelt gewoon erg raar. Ik weet gewoon dat het beter is zo.. en dat het gewoon neit ging.. maar werd vanmorgen wakker, en miste gewoon iets.. T voelde erg vreemdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe gaat het Bloempje? Al over het liefdesverdriet heen aan het komen?
Pak een kopje thee!
Goed zo Shaun.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:37 schreef Noca het volgende:
Waaah!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb weer zo'n dag dat ik maar niet op gang kan komen met mijn afstudeeropdracht....
Erg droog....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou.. het is niet dat ik nou de hele dag zat te treuren hoor.. Maar t voelt gewoon erg raar. Ik weet gewoon dat het beter is zo.. en dat het gewoon neit ging.. maar werd vanmorgen wakker, en miste gewoon iets.. T voelde erg vreemd
liever een van deze twee:quote:
Yup, of je kijkt onder de kollom "in queue" hoeveel nummers er nog moeten worden gedownload voordat jij aan de beurt bent. (, mits je meteen klikt en dus in de rij gaat "staan')quote:
lekker zo'n midweeks-weekendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:44 schreef golfer het volgende:
Zo, halve werkdagje zit er weer op.
Morgen andere belangrijke zaken te regelen, dus niet werken.
Overmorgen vrij.
Pas vrijdagochtend weer aan den arbeid.
Morgen niet echt vrij hoor, maar andere belangrijke zaken aan het hoofd.quote:
Dat heb ik nou ook elke morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
maar werd vanmorgen wakker, en miste gewoon iets.. T voelde erg vreemd
Heerlijke dag om een beetje thuis te hangen, muziek et luisteren, gitaar/piano te spelen, te fokken, grote mokken koffie te drinken en de verwarming een graadje hoger te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Het is hier ook een depri dagje aan het worden. Veel regen, rommels, donker, thuis werk ik beter en efficienter/effectiever..zucht
weet je wat....ik reageer er gewwoon niet opquote:
volgens mij stond daar eerst wat anders.quote:
Ja, maar die zin liep echt voor geen meter.quote:
Auw.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
De mascotte zette gisteren 5 stappen en lazerde toen vol met haar mond op de rand van de tafel. Auw, bloedende tong en dikke tranen. Gelukkig hielp Nelly Furtado ineens een hele hoop.
Nou nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:22 schreef Vom het volgende:
En Zjroentje het lijkt me logisch dat je gaat voetballen dan natuurlijk he![]()
Voetballen = werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:22 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
Sterkte bloems!
En Zjroentje het lijkt me logisch dat je gaat voetballen dan natuurlijk he![]()
Denk het niet. Stop er na dit seizoen toch mee, dus daar hoef ik het al niet voor te doen. Maar ik ben dan wel weer aanvoerder.quote:
Stoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk het niet. Stop er na dit seizoen toch mee, dus daar hoef ik het al niet voor te doen. Maar ik ben dan wel weer aanvoerder.
Het is al een aantal jaren kut bij ons in de vereniging, maar wat er dit jaar allemaal gebeurd is.quote:
Hehe vertelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is al een aantal jaren kut bij ons in de vereniging, maar wat er dit jaar allemaal gebeurd is.Je moest eens weten ...
Hoorde ik net dat de trainer van het eerste niet eens wist dat wij op degraderen stonden.
En ik ga (hoogstwaarschijnlijk) samenwonen, dus dan ga ik echt niet voor die shit een half uur in de auto zitten.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Auw.
Ik kan me dat soort verwondingen bij kleine kinderen nog goed herinneren.
Je schrikt je als ouder helemaal te pletter en het slachtoffer zelf is na een flinke huilbui 5 minuten later het hele voorval alweer vergeten om een volgende keer weer vol op de tafelrand te kletteren.
Eerder het bestuur dat er de ballen van weet. Voorzitter: "Het gaat toch allemaal wel lekker, nietwaar?". Nee dus, knurft.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Hehe vertel![]()
Zeker een heel gezellig bestuur die van alles dwarsboomt enzo
Dank je, het begint er nu echt op te lijken.quote:Feli met het (bijna) samenwonen iig![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat volgend seizoen juist weer beginnen met voetballen!
Als je zo af en toe mee doet weet je wel weer wat je mist
Het derde elftal bij ons houdt er na dit seizoen helemaa mee op, en met mij stoppen er geloof ik nog een man of 4 bij het tweede. Dat gaat lekker jongens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik blij dat het bij ons toch allemaal een stuk gestructureerder en betrokkener gaat...
Bij onze nacompetitiewedstrijd zaterdag schijnt dat er zelfs vuurwerk wordt geregeld door de eerste en tweede selectie... Toch leuk voor een derde elftal
Hahaha die vond ik ook netquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kom niet meer bij
http://www.funnyjunk.com/movies/59/Everything+Is+Gay/stream/large
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kom niet meer bij
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kom niet meer bij
Whahahaha die is nog tofferquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.vetgamer.com/clipwarning/clips/kidssongsfinal.wmvschijnt al oud te zijn maar krijg het net toe gestuurd
isser nog niet van gekomen...welicht vanavond !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Gaaf, zjroentje gaat ook samenwonen! Leuk!!
En Bjoro, nog wat van die nummers geluisterd gisteren?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef pfaf het volgende:
http://www.funnyjunk.com/movies/60/Rock+Climbing+Accident/stream
Dan hoor ik het nog wel!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
isser nog niet van gekomen...welicht vanavond !
Did you film it?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef pfaf het volgende:
http://www.funnyjunk.com/movies/60/Rock+Climbing+Accident/stream
Ik houd je op de hoogte..quote:
quote:
ESPN, TNT, ESPN asia. Moet nog even kijken wat waar op is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Op welke zender?
Zou ik ook niet doen JMquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef just me het volgende:
zo.. net mijn medicijnen opgehaald en er staat dat als je er alcohol bijdrinkt je hartstikke misselijk van kunt worden, ik ga de gok maar niet nemen
vanavond bardienst..quote:
Heet jouw zus Kellyquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef Dos37 het volgende:
zo 24 ook weer gekeken geholpen in mijn zus zijn nieuwe huis en straks nog trainen goh wat ben ik toch druk in de vakantie
Wat heb je voor een zus?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef Dos37 het volgende:
zo 24 ook weer gekeken geholpen in mijn zus zijn nieuwe huis en straks nog trainen goh wat ben ik toch druk in de vakantie
nuchtere bardames zijn oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:32 schreef just me het volgende:
[
vanavond bardienst..![]()
morgen PSV![]()
tis dat ik nu écht moet beginnen anders had ik het een weekje uitgesteld!
ik kom die 12 dagen wel door..quote:
gelijk maar even ingevuldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 3
Lekker, ik eet lasagna met je mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Zoooo, even lekker wezen trainen.
Straks lasagne koken.
Goed dat je het zegt, het is weer Grolschtijd!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Nu aan een lekkere nastro azzurro uit italië.
Oe das lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Nu aan een lekkere nastro azzurro uit italië.
Je neef is goed z'n best aan het doen hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef pascalheister het volgende:
Zo JM kan ook weer veilig internetten
Mits bierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lekker, ik eet lasagna met je mee.
Ik heb een tree gehadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Oe das lekker![]()
en ik had er stickers van op me scooter![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef just me het volgende:
wat een neptieten!
quote:Hoho, het gaat om het biertje, dacht ik toch.
Ik ben morgen jarig lalalalalalaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef just me het volgende:
wat een neptieten!
quote:
Mijn bier slaat spontaan dood van die neppers.quote:
Ben je al aan het indrinken?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:29 schreef clauwheee het volgende:Waar zou je zijn zonder de trein
Nou, ergens tussen je werkplaats en woonplaats..waar je vervolgens bijna een uur stil staat omdat er een (kleine!) vrachtwagen vastzat onder een viaduct
Zucht.
4-0.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]Wij moesten met ons boemeltreintje over dat viaduct...
duitse trekjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Nederlands elftal speelt op het EK onder 17. 2-0 achter scoren ze toch nog twee keer in blesure tijd tegen de Kroaten
One Two Trioquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:46 schreef zjroentje het volgende:
Zaterdagavond weer het jaarlijks terugkerend feest van het vierde elftal. Met Fred Lloret & Copacabana's, Grad Damen, One Two Trio. Geweldig!
Komt die verplaatsing van de wedstrijd van zondag toch nog goed uit.
Dat klinkt erg tof, mits bierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:46 schreef zjroentje het volgende:
Zaterdagavond weer het jaarlijks terugkerend feest van het vierde elftal. Met Fred Lloret & Copacabana's, Grad Damen, One Two Trio. Geweldig!
Komt die verplaatsing van de wedstrijd van zondag toch nog goed uit.
Nee, dit was dik verdiend.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef zjroentje het volgende:
Vorig jaar was ik knetterzat en werd ik midden in de nacht door m'n pa uit het bad gehaald. Daar was ik dus in gaan liggen nadat ik naar de wc was geweest.
Ik weet het ook niet, want later zijn we toch echt weer over dat viaduct gekomen. Maar ze hebben waarschijnlijk met materiaal op het spoor gestaan om die wagen los te krijgen ofzo..ach weet ik het ook, overdreven iets..hehe. Er was zelfs een politiehelicopterquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]en was t viaduct ontzet ofzo? Inprincipe moet je er dan toch gewoon overheen kunnen rijden.
Knap werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Nederlands elftal speelt op het EK onder 17. 2-0 achter scoren ze toch nog twee keer in blesure tijd tegen de Kroaten
idd ze speelden vrij goed ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dit was dik verdiend.
Te zien op eurosport trouwens.
Ja, ik weet er dus niks meer van he.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want later zijn we toch echt weer over dat viaduct gekomen. Maar ze hebben waarschijnlijk met materiaal op het spoor gestaan om die wagen los te krijgen ofzo..ach weet ik het ook, overdreven iets..hehe. Er was zelfs een politiehelicopter
Aparte omschrijving voor Ben Folds. Die heb ik nog nooit gelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:39 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die van singer-songwriter houdt:
Ben Folds - Songs for Silvenman
Een soort kruising tussen Elliot Smith en Vanessa Carlton maar dan met iets meer SCHwung. Errug relaxte en zeer lekkere piano muziek
Ben Folds, was dat Ben Folds Five?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aparte omschrijving voor Ben Folds. Die heb ik nog nooit gelezen.
Rondje op kosten van René van der Gijp.
de bami ookquote:
Kijk het meestal wel, mocht ik thuis zijn. In ieder geval altijd de herhaling, leuke kijk op sportquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef golfer het volgende:
De Zilveren Nipkowschijf voor het beste tv-programma van het seizoen
2004/2005 wordt gedeeld door Holland Sport en Tegenlicht,beide van de VPRO.
Terechte prijs voor Holland Sport.
Ja, de eerste band zonder gitaren. En dat Keane maar opgehemeld worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ben Folds, was dat Ben Folds Five?
Ach het zegt de mensen toch niks 20 views.quote:
De Zilveren Reissmicrofoon had jullie toebehoord maar helaas werd het BNR Nieuwsradio. Is het raar dat ik als radio luisteraar dat niet kenquote:
Je bent dan ook geen businessman en behoort niet tot de doelgroep van BNR.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
De Zilveren Reissmicrofoon had jullie toebehoord maar helaas werd het BNR Nieuwsradio. Is het raar dat ik als radio luisteraar dat niet ken
Draai ze!quote:
Kleinste radiostation is Radio Bergeyk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef VoreG het volgende:
BNR is het kleinste radiostation van Nederland, mijn vader luistert er altijd naar. Continu nieuws en beursgezeur.
Zaterdagmiddag van half 2 tot twee op radio-1quote:
Agh bekijk hetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag van half 2 tot twee op radio-1
Horses is een top tien album.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Patti Smith. Fan van tong?
Horses staat nu op. Redondo Beach, Break It Up... Toppers. Kunnen die jonge stoere rockchicks een flinke punt aan zuigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Horses is een top tien album.
Dancing barefoots of because the nihgt mogen ze op m'n begravenis spelen.
Zou ik ook doen als twee Engelse clubs tegen elkaar spelen in de halve finale en het wel eens 4-3 kan worden en we waarschijnlijk een historische voetbalavond te ge moet gaan. Met heel veel you never walk alone.quote:
Heb er ook nog een voor tijdens het voetbalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
Kijktip voor na het voetballen vanavond:
Shameless op Ned3 om 23:00 uur.
[TiP] Shameless - Britse comedy-drama bij VPRO
Deze?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:24 schreef PogueMahone het volgende:
Ah Patti Smith, ik heb laatst de okselhaarplaat voor een euro gevonden
hoe heet dat ding ook alweer?
Mooi nummer inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:35 schreef PogueMahone het volgende:
yep
nog maar 1 keer geluisterd, Because the night staat erop
Geschreven door ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:35 schreef PogueMahone het volgende:
yep
nog maar 1 keer geluisterd, Because the night staat erop
Met welke held was Patty getrouwd ?quote:
GVD nu heb ik dubel kippenvel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef PogueMahone het volgende:
Fred 'Sonic' Smith
MC5!!!! Kick out the jams, Motherfokker!
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:42 schreef PogueMahone het volgende:
prettige wedstrijd iedereen
dat Liverpool moge winnen
okquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, in het cafe moet je ook altijd even schreeuwen
Dat is best een redelijke snelheid, lijkt mequote:
quote:
Hele wedstrijd gemist, zie de uitslag net op TTquote:
Lukt nu toch ook nog wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef Bluezz het volgende:
ennnn op elkaars schouders!! (met zijn 3tjes). 2 op het water en 1 erboven op
Ja hoor, kan ze makkelijk nog.quote:
Als hij het zelf al niet allemaal heeft opgezopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Geloof dat het de rest van de avond gratis bier is op kosten van Doc?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Geloof dat het de rest van de avond gratis bier is op kosten van Doc?
Doe dan maar dat Jimmy gedoe, malt doe ik niet aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
En de Jim Beam en de single Malt.
Dan neem ik de Ardbegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe dan maar dat Jimmy gedoe, malt doe ik niet aan
Nu dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
Kijktip voor na het voetballen vanavond:
Shameless op Ned3 om 23:00 uur.
[TiP] Shameless - Britse comedy-drama bij VPRO
Jim Beam is whiskey jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:57 schreef Doc het volgende:
WHOEHOEARGAAARGEHERAGEJKHRFEHJKO IOP UWEVJKO HV@#R U*_V!%)[9kl;jvreiouy
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! *:7
En hoequote:
Die heb je NERGENS anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef Noca het volgende:
Wat een fantastische sfeer daar bij Liverpool
Dat moeten we in NL ook meer hebben
en bijna jarigquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Die heb je NERGENS anders.
LIVERPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik drink JD (niet JB) bij Ajax.quote:
morgen? Ik gun morgen iedereen alles- daar ben ik niet lullig inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! T was toch een saaie wedstrijd, morgen hopelijk beter.
I wish!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:36 schreef JaWi het volgende:
Ga je naar de finale Doc?
1200 pondquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:49 schreef Doc het volgende:
[..]
I wish!
Maar als je nagaat dat de kaartjes voor deze wedstrijd al voor 1200 pond van eigenaar wisselen ....
Leuk detail: in de kwart-finale die Milan speelde zag ik ook nog een Milan fan in een een LFC shirt (toen LFC tegen Juve speelde).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |