Zou ik ook niet doen JMquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef just me het volgende:
zo.. net mijn medicijnen opgehaald en er staat dat als je er alcohol bijdrinkt je hartstikke misselijk van kunt worden, ik ga de gok maar niet nemen
vanavond bardienst..quote:
Heet jouw zus Kellyquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef Dos37 het volgende:
zo 24 ook weer gekeken geholpen in mijn zus zijn nieuwe huis en straks nog trainen goh wat ben ik toch druk in de vakantie
Wat heb je voor een zus?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef Dos37 het volgende:
zo 24 ook weer gekeken geholpen in mijn zus zijn nieuwe huis en straks nog trainen goh wat ben ik toch druk in de vakantie
nuchtere bardames zijn oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:32 schreef just me het volgende:
[
vanavond bardienst..![]()
morgen PSV![]()
tis dat ik nu écht moet beginnen anders had ik het een weekje uitgesteld!
ik kom die 12 dagen wel door..quote:
gelijk maar even ingevuldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 3
Lekker, ik eet lasagna met je mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Zoooo, even lekker wezen trainen.
Straks lasagne koken.
Goed dat je het zegt, het is weer Grolschtijd!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Nu aan een lekkere nastro azzurro uit italië.
Oe das lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Nu aan een lekkere nastro azzurro uit italië.
Je neef is goed z'n best aan het doen hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef pascalheister het volgende:
Zo JM kan ook weer veilig internetten
Mits bierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lekker, ik eet lasagna met je mee.
Ik heb een tree gehadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Oe das lekker![]()
en ik had er stickers van op me scooter![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef just me het volgende:
wat een neptieten!
quote:Hoho, het gaat om het biertje, dacht ik toch.
Ik ben morgen jarig lalalalalalaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef just me het volgende:
wat een neptieten!
quote:
Mijn bier slaat spontaan dood van die neppers.quote:
Ben je al aan het indrinken?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:29 schreef clauwheee het volgende:Waar zou je zijn zonder de trein
Nou, ergens tussen je werkplaats en woonplaats..waar je vervolgens bijna een uur stil staat omdat er een (kleine!) vrachtwagen vastzat onder een viaduct
Zucht.
4-0.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]Wij moesten met ons boemeltreintje over dat viaduct...
duitse trekjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Nederlands elftal speelt op het EK onder 17. 2-0 achter scoren ze toch nog twee keer in blesure tijd tegen de Kroaten
One Two Trioquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:46 schreef zjroentje het volgende:
Zaterdagavond weer het jaarlijks terugkerend feest van het vierde elftal. Met Fred Lloret & Copacabana's, Grad Damen, One Two Trio. Geweldig!
Komt die verplaatsing van de wedstrijd van zondag toch nog goed uit.
Dat klinkt erg tof, mits bierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:46 schreef zjroentje het volgende:
Zaterdagavond weer het jaarlijks terugkerend feest van het vierde elftal. Met Fred Lloret & Copacabana's, Grad Damen, One Two Trio. Geweldig!
Komt die verplaatsing van de wedstrijd van zondag toch nog goed uit.
Nee, dit was dik verdiend.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef zjroentje het volgende:
Vorig jaar was ik knetterzat en werd ik midden in de nacht door m'n pa uit het bad gehaald. Daar was ik dus in gaan liggen nadat ik naar de wc was geweest.
Ik weet het ook niet, want later zijn we toch echt weer over dat viaduct gekomen. Maar ze hebben waarschijnlijk met materiaal op het spoor gestaan om die wagen los te krijgen ofzo..ach weet ik het ook, overdreven iets..hehe. Er was zelfs een politiehelicopterquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]en was t viaduct ontzet ofzo? Inprincipe moet je er dan toch gewoon overheen kunnen rijden.
Knap werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Nederlands elftal speelt op het EK onder 17. 2-0 achter scoren ze toch nog twee keer in blesure tijd tegen de Kroaten
idd ze speelden vrij goed ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dit was dik verdiend.
Te zien op eurosport trouwens.
Ja, ik weet er dus niks meer van he.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want later zijn we toch echt weer over dat viaduct gekomen. Maar ze hebben waarschijnlijk met materiaal op het spoor gestaan om die wagen los te krijgen ofzo..ach weet ik het ook, overdreven iets..hehe. Er was zelfs een politiehelicopter
Aparte omschrijving voor Ben Folds. Die heb ik nog nooit gelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:39 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die van singer-songwriter houdt:
Ben Folds - Songs for Silvenman
Een soort kruising tussen Elliot Smith en Vanessa Carlton maar dan met iets meer SCHwung. Errug relaxte en zeer lekkere piano muziek
Ben Folds, was dat Ben Folds Five?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aparte omschrijving voor Ben Folds. Die heb ik nog nooit gelezen.
Rondje op kosten van René van der Gijp.
de bami ookquote:
Kijk het meestal wel, mocht ik thuis zijn. In ieder geval altijd de herhaling, leuke kijk op sportquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef golfer het volgende:
De Zilveren Nipkowschijf voor het beste tv-programma van het seizoen
2004/2005 wordt gedeeld door Holland Sport en Tegenlicht,beide van de VPRO.
Terechte prijs voor Holland Sport.
Ja, de eerste band zonder gitaren. En dat Keane maar opgehemeld worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ben Folds, was dat Ben Folds Five?
Ach het zegt de mensen toch niks 20 views.quote:
De Zilveren Reissmicrofoon had jullie toebehoord maar helaas werd het BNR Nieuwsradio. Is het raar dat ik als radio luisteraar dat niet kenquote:
Je bent dan ook geen businessman en behoort niet tot de doelgroep van BNR.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
De Zilveren Reissmicrofoon had jullie toebehoord maar helaas werd het BNR Nieuwsradio. Is het raar dat ik als radio luisteraar dat niet ken
Draai ze!quote:
Kleinste radiostation is Radio Bergeyk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef VoreG het volgende:
BNR is het kleinste radiostation van Nederland, mijn vader luistert er altijd naar. Continu nieuws en beursgezeur.
Zaterdagmiddag van half 2 tot twee op radio-1quote:
Agh bekijk hetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag van half 2 tot twee op radio-1
Horses is een top tien album.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Patti Smith. Fan van tong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |