Vind je het echt snobistisch. Dit is juist een VPRO programma dat helemaal niet des VPRO'S is. Ze hebben het concept door moeten drukken. Ik kijk naar programma's ongeacht de omroep. Dit is een klasse programma. Het zal nooit de AVRO televizierring winnen. Daarom is deze prijs er ook. Kijkt naar kwaliteit en niet naar kijkcijfers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
Beetje overdreven die prijs voor Holland Sport, er worden echt wel betere programma's gemaakt. Maar het is van de VPRO he
Ik vind het wel leuk hoor maar niet echt hele bijzondere televisie. Een beetje een variant op Barend en Van Dorp met gesprekken van wat hogere kwaliteit en een paar leuk bedachte rubrieken die soms lukken (de behandeltafel) en soms nogal gemaakt zijn (de koffer) en mislukken. Ik vind het niet echt een prijswaardig programma en bij deze prijs maakt het meestal wel uit welke omroep het uitzendt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Vind je het echt snobistisch. Dit is juist een VPRO programma dat helemaal niet des VPRO'S is. Ze hebben het concept door moeten drukken. Ik kijk naar programma's ongeacht de omroep. Dit is een klasse programma. Het zal nooit de AVRO televizierring winnen. Daarom is deze prijs er ook. Kijkt naar kwaliteit en niet naar kijkcijfers.
Paul de Leeuw heeft hem vast al gehad anders verdient ie hem voor dit seizoen. Man Bijt Hond zou hem wel verdienen, De Mol misschien maar vooral Andere Tijden of Dokument. Al heb ik geen idee wie hem al eens gehad heeft.quote:Wat had dan moeten winnen volgens jou ?
Die laatste uiteraardquote:Postuum B&W ? 'Probleemwijken' ? 'Sterren die stralend in de sneeuw staan te playbacken' ?
Ik steun het ook wel, ik vind het alleen niet een dermate bijzonder programma dat het een dergelijke prijs verdient. Tegenlicht trouwens wel.quote:Had van jou verwacht dat je een klein, met hartstocht gemaakt, door liefhebers voor liefhebbers programma zou steunen.
ja, Paul de Leeuw won hem vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
Paul de Leeuw heeft hem vast al gehad anders verdient ie hem voor dit seizoen. Man Bijt Hond zou hem wel verdienen, De Mol misschien maar vooral Andere Tijden of Dokument. Al heb ik geen idee wie hem al eens gehad heeft.
Ik ben ook geen hele grote sportliefhebber. Af en toe wel leuk om te kijken, maar Holland Sport vind ik toch altijd boeiend om te zien. En dat is denk ik toch een prestatie. Ze kiezen leuke invalshoeken en laten (hoe cliché dit ook klinkt) ook echt de mens achter de sporter zien.quote:
Moet het geen origineel concept zijn? Man Bijt Hond is een formule die ze gekocht hebben, hoewel ze er natuurlijk wel een eigen draai aan hebben gegeven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:20 schreef pfaf het volgende:
Terecht. Maar volgend jaar mar Man Bijt Hond 'm wel winnen. Zij verdienen het ook zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |