Ben Folds, was dat Ben Folds Five?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aparte omschrijving voor Ben Folds. Die heb ik nog nooit gelezen.
Rondje op kosten van René van der Gijp.
de bami ookquote:
Kijk het meestal wel, mocht ik thuis zijn. In ieder geval altijd de herhaling, leuke kijk op sportquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef golfer het volgende:
De Zilveren Nipkowschijf voor het beste tv-programma van het seizoen
2004/2005 wordt gedeeld door Holland Sport en Tegenlicht,beide van de VPRO.
Terechte prijs voor Holland Sport.
Ja, de eerste band zonder gitaren. En dat Keane maar opgehemeld worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ben Folds, was dat Ben Folds Five?
Ach het zegt de mensen toch niks 20 views.quote:
De Zilveren Reissmicrofoon had jullie toebehoord maar helaas werd het BNR Nieuwsradio. Is het raar dat ik als radio luisteraar dat niet kenquote:
Je bent dan ook geen businessman en behoort niet tot de doelgroep van BNR.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
De Zilveren Reissmicrofoon had jullie toebehoord maar helaas werd het BNR Nieuwsradio. Is het raar dat ik als radio luisteraar dat niet ken
Draai ze!quote:
Kleinste radiostation is Radio Bergeyk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef VoreG het volgende:
BNR is het kleinste radiostation van Nederland, mijn vader luistert er altijd naar. Continu nieuws en beursgezeur.
Zaterdagmiddag van half 2 tot twee op radio-1quote:
Agh bekijk hetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag van half 2 tot twee op radio-1
Horses is een top tien album.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Patti Smith. Fan van tong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |