Zou ik ook niet doen JMquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:20 schreef just me het volgende:
zo.. net mijn medicijnen opgehaald en er staat dat als je er alcohol bijdrinkt je hartstikke misselijk van kunt worden, ik ga de gok maar niet nemen
vanavond bardienst..quote:
Heet jouw zus Kellyquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef Dos37 het volgende:
zo 24 ook weer gekeken geholpen in mijn zus zijn nieuwe huis en straks nog trainen goh wat ben ik toch druk in de vakantie
Wat heb je voor een zus?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef Dos37 het volgende:
zo 24 ook weer gekeken geholpen in mijn zus zijn nieuwe huis en straks nog trainen goh wat ben ik toch druk in de vakantie
nuchtere bardames zijn oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:32 schreef just me het volgende:
[
vanavond bardienst..![]()
morgen PSV![]()
tis dat ik nu écht moet beginnen anders had ik het een weekje uitgesteld!
ik kom die 12 dagen wel door..quote:
gelijk maar even ingevuldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 3
Lekker, ik eet lasagna met je mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Zoooo, even lekker wezen trainen.
Straks lasagne koken.
Goed dat je het zegt, het is weer Grolschtijd!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Nu aan een lekkere nastro azzurro uit italië.
Oe das lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
Nu aan een lekkere nastro azzurro uit italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |