quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]Wij moesten met ons boemeltreintje over dat viaduct...
duitse trekjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Nederlands elftal speelt op het EK onder 17. 2-0 achter scoren ze toch nog twee keer in blesure tijd tegen de Kroaten
One Two Trioquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:46 schreef zjroentje het volgende:
Zaterdagavond weer het jaarlijks terugkerend feest van het vierde elftal. Met Fred Lloret & Copacabana's, Grad Damen, One Two Trio. Geweldig!
Komt die verplaatsing van de wedstrijd van zondag toch nog goed uit.
Dat klinkt erg tof, mits bierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:46 schreef zjroentje het volgende:
Zaterdagavond weer het jaarlijks terugkerend feest van het vierde elftal. Met Fred Lloret & Copacabana's, Grad Damen, One Two Trio. Geweldig!
Komt die verplaatsing van de wedstrijd van zondag toch nog goed uit.
Nee, dit was dik verdiend.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef zjroentje het volgende:
Vorig jaar was ik knetterzat en werd ik midden in de nacht door m'n pa uit het bad gehaald. Daar was ik dus in gaan liggen nadat ik naar de wc was geweest.
Ik weet het ook niet, want later zijn we toch echt weer over dat viaduct gekomen. Maar ze hebben waarschijnlijk met materiaal op het spoor gestaan om die wagen los te krijgen ofzo..ach weet ik het ook, overdreven iets..hehe. Er was zelfs een politiehelicopterquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]en was t viaduct ontzet ofzo? Inprincipe moet je er dan toch gewoon overheen kunnen rijden.
Knap werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Nederlands elftal speelt op het EK onder 17. 2-0 achter scoren ze toch nog twee keer in blesure tijd tegen de Kroaten
idd ze speelden vrij goed ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dit was dik verdiend.
Te zien op eurosport trouwens.
Ja, ik weet er dus niks meer van he.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, want later zijn we toch echt weer over dat viaduct gekomen. Maar ze hebben waarschijnlijk met materiaal op het spoor gestaan om die wagen los te krijgen ofzo..ach weet ik het ook, overdreven iets..hehe. Er was zelfs een politiehelicopter
Aparte omschrijving voor Ben Folds. Die heb ik nog nooit gelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:39 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die van singer-songwriter houdt:
Ben Folds - Songs for Silvenman
Een soort kruising tussen Elliot Smith en Vanessa Carlton maar dan met iets meer SCHwung. Errug relaxte en zeer lekkere piano muziek
Ben Folds, was dat Ben Folds Five?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aparte omschrijving voor Ben Folds. Die heb ik nog nooit gelezen.
Rondje op kosten van René van der Gijp.
de bami ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |