liever een van deze twee:quote:
Yup, of je kijkt onder de kollom "in queue" hoeveel nummers er nog moeten worden gedownload voordat jij aan de beurt bent. (, mits je meteen klikt en dus in de rij gaat "staan')quote:
lekker zo'n midweeks-weekendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:44 schreef golfer het volgende:
Zo, halve werkdagje zit er weer op.
Morgen andere belangrijke zaken te regelen, dus niet werken.
Overmorgen vrij.
Pas vrijdagochtend weer aan den arbeid.
Morgen niet echt vrij hoor, maar andere belangrijke zaken aan het hoofd.quote:
Dat heb ik nou ook elke morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
maar werd vanmorgen wakker, en miste gewoon iets.. T voelde erg vreemd
Heerlijke dag om een beetje thuis te hangen, muziek et luisteren, gitaar/piano te spelen, te fokken, grote mokken koffie te drinken en de verwarming een graadje hoger te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Het is hier ook een depri dagje aan het worden. Veel regen, rommels, donker, thuis werk ik beter en efficienter/effectiever..zucht
weet je wat....ik reageer er gewwoon niet opquote:
volgens mij stond daar eerst wat anders.quote:
Ja, maar die zin liep echt voor geen meter.quote:
Auw.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
De mascotte zette gisteren 5 stappen en lazerde toen vol met haar mond op de rand van de tafel. Auw, bloedende tong en dikke tranen. Gelukkig hielp Nelly Furtado ineens een hele hoop.
Nou nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:22 schreef Vom het volgende:
En Zjroentje het lijkt me logisch dat je gaat voetballen dan natuurlijk he![]()
Voetballen = werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:22 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
Sterkte bloems!
En Zjroentje het lijkt me logisch dat je gaat voetballen dan natuurlijk he![]()
Denk het niet. Stop er na dit seizoen toch mee, dus daar hoef ik het al niet voor te doen. Maar ik ben dan wel weer aanvoerder.quote:
Stoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk het niet. Stop er na dit seizoen toch mee, dus daar hoef ik het al niet voor te doen. Maar ik ben dan wel weer aanvoerder.
Het is al een aantal jaren kut bij ons in de vereniging, maar wat er dit jaar allemaal gebeurd is.quote:
Hehe vertelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is al een aantal jaren kut bij ons in de vereniging, maar wat er dit jaar allemaal gebeurd is.Je moest eens weten ...
Hoorde ik net dat de trainer van het eerste niet eens wist dat wij op degraderen stonden.
En ik ga (hoogstwaarschijnlijk) samenwonen, dus dan ga ik echt niet voor die shit een half uur in de auto zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |