sorry PMquote:
dat zijn mensen die daadwerkelijk ook wat doen als ze op hun werk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arbeiders? Wat zijn dat? Waar leven die?
pfeuw...dacht ff dat het over mij gingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat zijn mensen die daadwerkelijk ook wat doen als ze op hun werk zijn.
Ah, het plebs.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat zijn mensen die daadwerkelijk ook wat doen als ze op hun werk zijn.
zometeen even een 147 van de tafel knallenquote:
Binnen 5.20 minuut?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:34 schreef mitt het volgende:
[..]
zometeen even een 147 van de tafel knallen![]()
Kun je connecten? Dan is het logoo-tje rechtsonder blauw en is de kabel linksboven groen en verbonden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:26 schreef PogueMahone het volgende:
ja pfaf soulseek werkt, maar ik snap er nog niet veel van.
en m'n computer word slomer
Lijkt me logisch in deze vorm.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Binnen 5.20 minuut?![]()
Met een century alleen nemen we geen genoegen ...
Volgens mij bestaan ze dan niet meer ofzo, of misschien defect.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:36 schreef zjroentje het volgende:
En wat is het eigenlijk als ze in het rood staan, dat vraag ik me nog steeds af?
Nou.. het is niet dat ik nou de hele dag zat te treuren hoor.. Maar t voelt gewoon erg raar. Ik weet gewoon dat het beter is zo.. en dat het gewoon neit ging.. maar werd vanmorgen wakker, en miste gewoon iets.. T voelde erg vreemdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe gaat het Bloempje? Al over het liefdesverdriet heen aan het komen?
Pak een kopje thee!
Goed zo Shaun.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:37 schreef Noca het volgende:
Waaah!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb weer zo'n dag dat ik maar niet op gang kan komen met mijn afstudeeropdracht....
Erg droog....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou.. het is niet dat ik nou de hele dag zat te treuren hoor.. Maar t voelt gewoon erg raar. Ik weet gewoon dat het beter is zo.. en dat het gewoon neit ging.. maar werd vanmorgen wakker, en miste gewoon iets.. T voelde erg vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |