Kijk het meestal wel, mocht ik thuis zijn. In ieder geval altijd de herhaling, leuke kijk op sportquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef golfer het volgende:
De Zilveren Nipkowschijf voor het beste tv-programma van het seizoen
2004/2005 wordt gedeeld door Holland Sport en Tegenlicht,beide van de VPRO.
Terechte prijs voor Holland Sport.
Ja, de eerste band zonder gitaren. En dat Keane maar opgehemeld worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ben Folds, was dat Ben Folds Five?
Ach het zegt de mensen toch niks 20 views.quote:
De Zilveren Reissmicrofoon had jullie toebehoord maar helaas werd het BNR Nieuwsradio. Is het raar dat ik als radio luisteraar dat niet kenquote:
Je bent dan ook geen businessman en behoort niet tot de doelgroep van BNR.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
De Zilveren Reissmicrofoon had jullie toebehoord maar helaas werd het BNR Nieuwsradio. Is het raar dat ik als radio luisteraar dat niet ken
Draai ze!quote:
Kleinste radiostation is Radio Bergeyk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef VoreG het volgende:
BNR is het kleinste radiostation van Nederland, mijn vader luistert er altijd naar. Continu nieuws en beursgezeur.
Zaterdagmiddag van half 2 tot twee op radio-1quote:
Agh bekijk hetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag van half 2 tot twee op radio-1
Horses is een top tien album.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Patti Smith. Fan van tong?
Horses staat nu op. Redondo Beach, Break It Up... Toppers. Kunnen die jonge stoere rockchicks een flinke punt aan zuigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Horses is een top tien album.
Dancing barefoots of because the nihgt mogen ze op m'n begravenis spelen.
Zou ik ook doen als twee Engelse clubs tegen elkaar spelen in de halve finale en het wel eens 4-3 kan worden en we waarschijnlijk een historische voetbalavond te ge moet gaan. Met heel veel you never walk alone.quote:
Heb er ook nog een voor tijdens het voetbalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
Kijktip voor na het voetballen vanavond:
Shameless op Ned3 om 23:00 uur.
[TiP] Shameless - Britse comedy-drama bij VPRO
Deze?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:24 schreef PogueMahone het volgende:
Ah Patti Smith, ik heb laatst de okselhaarplaat voor een euro gevonden
hoe heet dat ding ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |