En wat vind je van Groundhog Day .. ?!quote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef pannaking_ het volgende:
50 first dates
Mijn verwachtingen waren niet al te hoog maar me zusje had de film op haar kamer liggen en een vriend van mij wou hem graag een keer zien....wat een bout-film zeg na 45 minuten hebben we de film uitgezet want het was totaal niet interessant en eigenlijk was het beste woord nog wel slaapverwekking...Adam Sandler sucks ass big time....
1,5
het heeft een top250 notering .. staat op 185quote:Op zondag 1 mei 2005 17:07 schreef pannaking_ het volgende:
@ Lambiekje:
Niet gezien maar zal ik binnenkort wel even doen.
eenschquote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef Syd het volgende:
White Noise, matige film , begin is wel vet mooi gemaakt enzo. maar einde is prut
[[url=http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/44/98/68m.jpg]afbeelding][/url]
NOT! .. troep wat niet boven de rest van de rommel uitsteekt. Vond allemaal matig en niets komt in deze film uit de verf.quote:
en wat vondt die ander ervan??quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Hare het volgende:
Gister ESOTSM alweer gezien (moet toch niet gekker worden), maar goed, was met iemand anders dus dan mag het.
Naja, als je niet ff kort je mening geeft wordt het zo'n opsomtopic he. En dat willen we nietquote:Op maandag 2 mei 2005 17:44 schreef Droopie het volgende:
Ik hoef toch geen recensie te schrijven he!!
Oh ja, de soundtrack is echt meer dan in orde.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Cruel Intentions.
Erg hippe film met een voorspelbaar clicheverhaaltje. Maar dat maakt niet uit, want het is gewoon een leuke film om te kijken. Niet meer, niet minder.
Hoe kom jij toch aan zulke zieke shit??quote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb m'n grens bereikt...
AUGUST UNDERGROUND'S MORDUM
*knip*
Ik ga nu even iets leuks kijken...
Ga je hier geen nachtmerries van krijgen .. godsklere heéquote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef kinky_queen het volgende:
What I can do is tell you that August Underground's Mordum is way extreme, very sick, and once again, comes across throughout as too real for comfort. Let's pick out a few scenes to discuss in particular so you can see exactly what it is that you are getting yourself into. In one moment of utter nastiness, a woman and her boyfriend are dragged out of the makeshift coffins they have been bound and gagged in. The woman is raped, while the young man is forced to sever his own penis, (quite slowly mind you) with a very tiny pair of scissors. After his penis is detached, one of our killers picks it up, performs a bit of faux felatio on it and then proceeds to use the severed member to masturbate the young man's girlfriend with.
This is all just for starters, an appetizer if you will. In another extended scene two young girls are held hostage and put through all sorts of devilish atrocities from the groups female abductor. The young girls are taunted, constantly vomited on (which in turn causes them to vomit as well) stripped down and physically abused in more ways than I'd really like to mention here. Although I would like to tell you about the one girl who is gutted, only to have one of her attackers viscously fuck her in her now exposed stomach, nasty.
it's not a movie you'll likely to forget once you've seen it. You'll either think think it's a masterpiece of extreme horror or the most offensive piece of trash you'll ever witness. Since I've sought out to see every movie that's ever been proclaimed "the most disturbing movie of all time", I honestly can't say I find it offensive but for what's it's trying to accomplish - to disgust and offend 99.9% of the population - I can honestly say I've seen none better.
Through and through you will believe that you are watching a legit home video/snuff film. You will despise the abductors and feel for the victims. You will feel as if you have been put through the wringer just as much as those who are harmed and it's mostly (if not all) an unpleasant feeling.
Een optie zou kunnen zijn .. P2P .quote:Op maandag 2 mei 2005 22:44 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan zulke zieke shit??![]()
![]()
ik bedoel, A. hoe kom je aan die titels?quote:
Die titels kun je gewoon op horror websites en dergelijke vinden hoor. En op torrentsites en nieuwsgroepen hebben ze aparte subcategorien voor gore/sleaze etc. Dus het is echt niet moeilijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:26 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
ik bedoel, A. hoe kom je aan die titels?
B. waar haal je ze vandaan en
C. waarschijnlijk koopt hij ze, want heb je ooit foto's van z'n asociale dvd-collectie gezien???
Dat je uberhaupt nu nog iets kan zien.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef kinky_queen het volgende:
De guinnea pig serie van onze japanse vriendjes is denk ik wel enigzins vergelijkbaar als ik het zo lees.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nu nog iets kan zien.
Echt ziek dit! Wist niet eens dat ze zulke dingen maakten![]()
Dat valt wel mee. Ik heb er maar eentje gezien, maar daarin wordt er "slechts" iemand in stukken gehakt. That's it. In dat Mordum-ding gebeurt er nog wel wat meer.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:56 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De guinnea pig serie van onze japanse vriendjes is denk ik wel enigzins vergelijkbaar als ik het zo lees.
Ze vond het een zeer leuke, goede film, veel herkenbare dingen, maar wel redelijk ingewikkeld. Toen ze vertelde wat ze dacht nou allemaal gezien te hebben klopte het op zich perfect, alleen moest nog even tot haar doordringenquote:
* Hare Hare isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Ze vond het een zeer leuke, goede film, veel herkenbare dingen, maar wel redelijk ingewikkeld. Toen ze vertelde wat ze dacht nou allemaal gezien te hebben klopte het op zich perfect, alleen moest nog even tot haar doordringen
Met mijn antwoord van P2P .. had ik al lang gekeken op eMule .. die zieke film is gewoon goed vertegenwoordigdquote:Op maandag 2 mei 2005 23:35 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die titels kun je gewoon op horror websites en dergelijke vinden hoor. En op torrentsites en nieuwsgroepen hebben ze aparte subcategorien voor gore/sleaze etc. Dus het is echt niet moeilijk.
En dit soort films zijn gewoon te koop bij bijv. Boudisque in Amsterdam.
Na het zien van 8MM moet je toch het bestaan van snuff moeten hebben onderzocht ... wist wel dat er zulke triesten dingen werden geproduceerdquote:Op maandag 2 mei 2005 23:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nu nog iets kan zien.
Echt ziek dit! Wist niet eens dat ze zulke dingen maakten![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:27 schreef hornage het volgende:
Nu ben ik geen superfan van zijn films omdat ze meestal lang zijn en niet altijd weten te boeien dus ik hoopte dat deze me wel kon boeien.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:27 schreef hornage het volgende:
Scorsese weet gewoon hoe je een boeiende film kan maken.
Nouja, bij die snuff die je daar zag werden een beetje jonge meisjes verkracht en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Na het zien van 8MM moet je toch het bestaan van snuff moeten hebben onderzocht ... wist wel dat er zulke triesten dingen werden geproduceerd
jij vindt waarschijnlijk dat ik mezelf tegenspreek.quote:
Of je kan net als die jongen een beetje foto's gaan schietenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Cidade de Deus ( City of Gods )
Portugese film, tenminste portugees gesprokenHeftige film over de jeugdbendes in Rio de Janeiro, erg goede film, realistisch neergezet met mooi camerawerk. En hoe een jongen uit de ghetto zn droom als fotograaf realiseerd.
Ik ben werkeloos dus zal nog wel meer films zien
ja maar niet als je camera kapot isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Of je kan net als die jongen een beetje foto's gaan schieten
Doelde meer op de term snuff, die in 8mm gebruikt wordt.. ben is gaan zoeken .,. vanaf dat moment wist ik wel dat er dus zieke zieke dingen geproduceert zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, bij die snuff die je daar zag werden een beetje jonge meisjes verkracht en dat soort dingen.
Dat het zo ver zou gaan als het neuken in de net opengesneden maag of het afsnijden van je mannelijkheid met een miniscuul schaartje en vervolgens met het overblijfsel een vrouwtje bevredigen had ik nooit durven dromen.![]()
Dan doe ik dat wel voor je:quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:00 schreef hornage het volgende:
Ik haat mezelf hierdoor want eigenlijk zou ik zulke films gewoon moeten minachten. Een 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 8+.
En als ik zo het Saw-topic doorlees mag ik wel even een helm opzetten voordat mijn hoofd ingebeukt wordt door manische filmliefhebbers die menen dat de film kut is..
[ Bericht 6% gewijzigd door BlaatschaaP op 04-05-2005 20:23:04 ]
Wat was daar mis mee? Behalve het onrealistische verhaal. Ik vond het wel een relaxedsfeertje hebben.quote:
Die is juist goed manquote:
La Vita e Bella.quote:
he du diebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Schindler's List
Voor de triljoenste keer. Wat ik heb met films meerdere malen kijken weet ik ook niet. Het blijft een mooie film. Alleen het eind is veels te zoetsappig. Maar dat was ook wel te verwachten. Gelukkig ben ik Liam en Ralph-fan. Het grootste minpunt van de film vind ik alleen Ben Kingsley. Hij acteert geweldig, begrijp me niet verkeerd. Maar gezien zijn verleden komt 'ie gewoon niet echt realistisch over als de joodse Stern. Beetje het Gregory Peck-effect in Boys From Brazil. Nouja. Toch okay.
Cijfer: 8-.
[afbeelding]
Let maar niet op hem jongens, die b-films tasten de hersenen aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef kinky_queen het volgende:
Heerlijk jongens al die reacties, maar ik vond hem echt niet boeiend
Pascal, Plan 9 is op de bus
![]()
Dit blijft inderdaad een ZEER indrukwekkende film...wat mij betreft verplichte kost voor alle rechts-extremistische mongolen en Marrokaanse anti-semietenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Schindler's List
Voor de triljoenste keer. Wat ik heb met films meerdere malen kijken weet ik ook niet. Het blijft een mooie film. Alleen het eind is veels te zoetsappig. Maar dat was ook wel te verwachten. Gelukkig ben ik Liam en Ralph-fan. Het grootste minpunt van de film vind ik alleen Ben Kingsley. Hij acteert geweldig, begrijp me niet verkeerd. Maar gezien zijn verleden komt 'ie gewoon niet echt realistisch over als de joodse Stern. Beetje het Gregory Peck-effect in Boys From Brazil. Nouja. Toch okay.
Cijfer: 8-.
[afbeelding]
Als je echt eens iets zeer indrukwekkends wilt zien kijk dan Nuit et Brouillard (Night and Fog) eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:34 schreef remco147 het volgende:
[..]
Dit blijft inderdaad een ZEER indrukwekkende film...wat mij betreft verplichte kost voor alle rechts-extremistische mongolen en Marrokaanse anti-semieten
Maar de èchte bikkels kijken natuurlijk alleen Shoah.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je echt eens iets zeer indrukwekkends wilt zien kijk dan Nuit et Brouillard (Night and Fog) eens.
Daar liepen pas echt de koude rillingen me over de rug.
Tja, 570 minuten voor een beeldbuis zitten vind ik nou ook niet zo'n spektakelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Maar de èchte bikkels kijken natuurlijk alleen Shoah..
Nu wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:30 schreef kinky_queen het volgende:
Ben het helemaal met je eens Durbin.
Weet je trouwens dat dit het officiele debuut is van grootmeester Mario Bava?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:00 schreef heinl het volgende:
The Pacifier (2005)
Een zeer goede film, waarin Vin Diesel het (weer) heel erg goed doet.
Ik ben zeer benieuwd waar je deze filmpjes van Raimi en Campbell hebt gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag een serie shorts gezien van regisseurs Sam Raimi, Josh Becker en Scott Spiegel en acteur Bruce 'God' Campbell van ver voor WITHIN THE WOODS (wat natuurlijk de blauwdruk voor EVIL DEAD is)
Robots is best aardig .. voor de grafix alleen al is het best fun. Je moet ook geen PIXAR verwachten. Een 2 dat had je bv aan Shark Tale mogen geven .. deze film is toch wel een 6 waard.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:00 schreef heinl het volgende:
Robots (2005)
Wat een slechte film zeg, na 20 minuten uitgedaan.
Een 2.
Die heb ik thuis op m'n pc gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef victorinox het volgende:
Ik ben zeer benieuwd waar je deze filmpjes van Raimi en Campbell hebt gezien.
Wijst naar E-mailadres.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.0 / imdb 5.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Albeit brief, the film was hilarious, original and well done. Many scenes will have you rolling in the aisles as the film style is reminiscent of the silent greats of the early 1900's. The jerky camera movements and use of single camera shots make this film a modern day silent classic.
En de poster:"quote:Ik ben het zat." Met dit clandestien opgenomen en illegaal verspreide liedje shockeerde Najat Aâtabou twintig jaar geleden heel Marokko. Haar ouders plengden tranen, haar broers dreigden haar te vermoorden. Najat Aâtabou ontvluchtte haar geboortedorp Khemisset in de Midden Atlas en leefde drie jaar ondergedoken in Casablanca. Inmiddels is ze een gevierde ster in de gehele Arabische wereld en ook in het Westen is ze bijzonder geliefd in de Marokkaanse gemeenschap.
In mei 2004 gaf Najat Aâtabou in Amsterdam een masterclass aan vier jonge Marokkaans/Nederlandse zangeressen. Karima Lemghari (ex-Dignity, Ali B.), SêNA Casita (Crazy people), Senna Gourdou (Made in da Shade, Pete Philly) en Farna El-Kadmiri (Elfi-Jarz). Tussen de bedrijven door krijgen we steeds meer zicht op het leven van Najat Aâtabou en op de levens van de jonge Marokkaans/Nederlandse zangeressen. Deze laatste willen hun Marokkaanse achtergrond in ere houden, maar in contact met de Marokkaanse vedette blijkt vooral hoe verwesterd ze zijn.
In eerste instantie lijkt de confrontatie met Najat Aâtabou de worsteling van de Marokkaans/Nederlandse zangeressen alleen maar te vergroten; toch volgt er een bevrijdend happy end. In deze swingende film schuren Marokko en Nederland op positieve wijze tegen elkaar aan.
Haha, die is super zó slecht! Daar kon Glen or Glenda naar mijn mening niet tegenop!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef kinky_queen het volgende:
Heerlijk jongens al die reacties, maar ik vond hem echt niet boeiend
Pascal, Plan 9 is op de bus
![]()
Hij was anders wel genomineerd voor een oscar voor beste acteur in een bijrol voor deze filmquote:Op zondag 8 mei 2005 11:18 schreef rena het volgende:
21 Grams
Hele vage film, weet niet eens hoe ik het verhaal moet uitleggen. Verschrikkelijk irritant die tijdsprongen. Maar opzich waren het verhaal en de acteurs wel te pruimen. Alleen Benicio del Toro vind ik zo'n afschuwelijk slechte acteur![]()
Ja, dus? Marcia Gay Harden heeft ook een Oscar gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2005 12:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij was anders wel genomineerd voor een oscar voor beste acteur in een bijrol voor deze film![]()
slechte acteur??quote:Op zondag 8 mei 2005 11:18 schreef rena het volgende:
21 Grams
Hele vage film, weet niet eens hoe ik het verhaal moet uitleggen. Verschrikkelijk irritant die tijdsprongen. Maar opzich waren het verhaal en de acteurs wel te pruimen. Alleen Benicio del Toro vind ik zo'n afschuwelijk slechte acteur![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij was anders wel genomineerd voor een oscar voor beste acteur in een bijrol voor deze film![]()
Ik ben benieuwd naar deze film. Hij komt donderdag uit in de bios.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
What The #$*! Do We Know!?
Gezien in de sneak gisteravond. Hele vage film over kwantum fysica. NIet een film om op zaterdagavond laat te gaan kijken. Toch wel redelijk interessant. Maar het ging soms allemaal iets te snel
http://www.imdb.com/title/tt0399877/
Dan moet je Up! van dezelfde regiseur kijken.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:37 schreef victorinox het volgende:
Best wel een vermakelijke film, hoewel ik wat meer bloot had verwacht.
[afbeelding]
Ze hadden nog 3 andere films van Meyer bij de videotheek, maar ik weet niet meer welke.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dan moet je Up! van dezelfde regiseur kijken.
Vervelende van die film is alleen dat het niet meer leuk is, maar alleen nog maar smakeloos.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een classick![]()
en??quote:Op zondag 8 mei 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Queen of the damnend
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Daar zou iets slims kunnen staan helaas is dat niet het geval ........
Die heb ik laatst ook gezien, er wordt redelijk goed uitgelegd wat quantum fysica inhoud, alleen halverwege de film gaat ie goed de fout in. Het hele 2e deel van de film hadden ze achterwege mogen laten, en dieper in moeten gaan op de quantum fysica.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
What The #$*! Do We Know!?
Gezien in de sneak gisteravond. Hele vage film over kwantum fysica. NIet een film om op zaterdagavond laat te gaan kijken. Toch wel redelijk interessant. Maar het ging soms allemaal iets te snel
http://www.imdb.com/title/tt0399877/
Good Will Huntingquote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef Euc- het volgende:
Was laatst weer eens die film van die superslimme gozer op tv die op Harvard de vloeren poetst enzo, hij heeft een kut jeugd gehad en nu ook niet al te slimme vrienden. Op een gegeven moment zet 1 van die prof's een supermoeilijke berekening op een schoolbord in de gang en de eerste die hem oplost (schijnt een supermoeilijke te zijn) krijgt dan iets, die kerel komt dus in die gang ziet de berekening en maakt hem zo afNa een paar keer ontdekt die prof dat en gaat hem zoeken en naar psychiaters brengen enzo, shit hoe heet die ookalweer..
Deel 2 zuigt pas. Dat is helemaal een ellende.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cube (1997)
Deze film laat zien, dat je met een simpel verhaal, dat zich afspeet in een afgesloten ruimte toch een goede spannende film kan maken. Jammer genoeg laat het acteerwerk wel erg te wensen over. En hadden er wat mij betreft wel iets meer gedaan mogen worden met de vallen.
cijfer: 7.5
dat had ik ook begrepen. Denk dat ik deel 2 en 3 dan ook maar links ga laten liggen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Deel 2 zuigt pas. Dat is helemaal een ellende.
Deel 2 is over te slaan, maar deel 3 vond ik wel weer de moeite waard.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
dat had ik ook begrepen. Denk dat ik deel 2 en 3 dan ook maar links ga laten liggen.
Huh? Er is dus ook al een deel 3? Ff googlen dan maarquote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
dat had ik ook begrepen. Denk dat ik deel 2 en 3 dan ook maar links ga laten liggen.
Met bovenstaande ben ik het roerend eens! Heb deze quote overigens van hier..quote:Tja, wat moet je hier nou van zeggen. Het is een bij elkaar geraapt (en gestolen) zooitje van "Alien", "Starship troopers" en "resident evil" maar dan 10 keer zo slecht.
Buiten Slater en Dorff om heeft de film ook zo'n ongelovelijke goedkope look over zich in camerawerk en decors.
Iets van een verhaallijn kon ik ook al niet vinden; het was een rommeltje van cliches over archeologische ontdekkingen, geheime agentschappen zonder doel, waardoor ik op het einde van de film totaal geen idee had, wie nou verantwoordelijk was voor wat en waarom.
En meest erge .. Sidonia word door een vent gespeeldquote:Op maandag 9 mei 2005 09:26 schreef hornage het volgende:
Suske En Wiske: De Duistere Diamant
Ik ben al jaren een groot Suske En Wiske fan en ik heb ook alle stripboeken van ze. Ik was dus verrast en blij dat er een speelfilm kwam. Toen ik echter de eerste foto's zag en daarna de trailer was het al duidelijk dat dit een beetje een mislukte film ging worden. Na lange tijd had ik eindelijk de mogelijkheid om de hele film te zien en wat ik dacht klopte. Het verhaal is onduidelijk, de karakters spreken onduidelijk, het geheel ziet er echt te dom voor woorden uit en Wiske heeft tietjes...
Ik vond wel de meeste karakters grappig en overeenkomstig met de strips. Sidonia ziet er alleen helemaal niet uit en komt echter over als de grootste doos die er bestaat. Professor Barabas is een beetje gevormd naar de oude barabas met overall aan ipv de wat nettere barabas met witte jas. Dit vind ik wel jammer. De film is ongeveer net zo jammer als de tekenfilms die gemaakt zijn van Suske En Wiske. Doe mij maar de poppenserie of vertelde verhalen op cd. Deze film slaat echt geheel de plank mis. Een 4.
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En meest erge .. Sidonia word door een vent gespeeld
![]()
Wat is ie mooi he! Deze week eindelijk ook Days of Being Wild en As Tears Go By maar eens in m'n speler knallen, dan kunnen we weer vrolijk opnieuw beginnen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:32 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
In the Mood For Love (Kar-Wai Wong, 2000):! Eigenlijk is alles aan deze film geweldig, maar de muziek, Wong's haast Amélie-esque visuele aandacht voor kleine details en Doyle's schitterende cinematografie maken dit een absoluut meesterwerk. Zijn er dan helemaal geen minpunten? Nou, ja, het laatste kwartier is een beetje te fragmentarisch, maar tegen die tijd was ik al zo ontzettend verliefd op deze film dat het me geen bal meer kon schelen, zolang ik nog maar iets langer bij deze personages kon blijven. 9+.
Mike,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef Mike het volgende:
Ik ben een inhaalslag aan het maken met oudere films en ben nu voornamelijk naar films uit 1939-1941 aan het kijken:
Destry Rides Again
Foreign Correspondent
The Grapes of Wrath
The Great Dictator
Gunga Din
The Hound of the Baskervilles
The Hunchback of Notre Dame
Jamaica Inn
The Lady Eve
The Letter
Ninotchka
Only Angels have Wings
The Private Lives of Elizabeth and Essex
La Règle du Jeu
The Roaring Twenties
The Sea Hawk
Sergeant York
They Died with their Boots on
Ik wist van tevoren niet precies wat ik moest verwachten, maar het valt me niet tegen. Er zitten hele aardige komedies bij (Ninotchka, The Lady Eve) en goeie actiefilms (They Died with their Boots on, The Sea Hawk). Van de films hierboven was ik eigenlijk alleen niet te spreken over Only Angels have Wings, dat was me allemaal wat te saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is het een prima film.
Omdat er toch nog ruimte voor verbetering was krijgt de film van mij op imdb een 7, hier een 7,5.
Zeker een aanrader en weer eens wat anders dan alle hevig op sfx leunde films die nu uitkomen.
Aan de box office en de imdb cijfers te zien sta ik hier redelijk alleen in
Hey die kende ik nog niet. Thanks. Een mooie gelegenheid om D.O.A. te downloaden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mike,
misschien is dit nog wat .. Feature Films vrij te downloaden ...
http://www.imdb.com/chart/filmnoirquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:46 schreef Timo20 het volgende:
Welke films zijn nog meer met deze te vergelijken? dan moet ik die zeker ook eens gaan zien
Dat ziet er inderdaad wel grappig uit, maar dat zijn over het algemeen niet de bekendste films (Charade is een uitzondering vanwege een copyrightfout).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mike,
misschien is dit nog wat .. Feature Films vrij te downloaden ...
Waar heb je deze gezienquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef HassieBassie het volgende:
#129 Frank Miller's Sin City
Wat een ongelooflijk mooi gemaakte comicverfilming! Ik heb echt zitten genieten, en dat terwijl ik de hele comicserie niet ken verder. Deed me denken aan Max Payne, door de stijl van filmen en de voice-overs. Heerlijke cast, aardig verhaal, en lekker veel smerig geweld. I love it!
Via Casema, supersnel films downloaden. Aangezien ze daarmee adverteren en je er nergens voor kan betalen, zie ik het probleem er niet van.quote:
De trailer zag er inderdaad al heel tof uit. Ben blij om te horen dat de film inderdaad de moeite waard lijkt te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:10 schreef Gorro het volgende:
Unleashed (Louis Leterrier, 2005)
Verrassend leuke film. Het opvallendste is nog wel dat Jet Li zich op acteerwerk prima staande weet te houden tegenover mannen als Morgan Freeman en Bob Hoskins. Hij hoeft niet veel te zeggen, maar met zijn blikken weet hij de sympathie van de kijker voor zich te winnnen. De goede harde actiescenes worden met een heel degelijk verhaal aan elkaar geschakeld waarin genoeg ruimte is voor ontwikkeling van de personages. De muziek van Massive Attack is ook erg genietbaar. ***½
Ik vond sowieso dat einde net iets te. Ik weet wel dat ik me daar in het filmhuis echt aan zat te ergeren, dit weer tot ergenis van mijn buurvrouw aldaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Acteerprestaties waren trouwens ook erg goed. Het enige minpunt van de film vond ik het liefdesverhaal dat een beetje overdreven uit het niets ontstond.
cijfer: 8
Nathalie Portmanquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:01 schreef dolle_hond het volgende:
Garden State
Eigenlijk snap ik niet waarom deze film zo gewaardeerd wordt.
Voor wat de film uitbeeld is het goed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 04:04 schreef ArmaniMania het volgende:
Der Untergang
Tjah, had er meer van verwacht over de ondergang van Htler.:{
Af en toe kreeg ik het gevoel alsof ik naar een aflevering van Bassie en Adriaan zat te kijken.
Met Hitler als de baron, die generaal als vlugge japie en dat wijf als B2. Nou de set was bijna compleet geweest.
Cijfer?
5 heb me niet echt vermaakt...
Ik moet hem dus toch echt nog een keer kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Das Experiment
Heel interessante film over de reacties die een gevangenisexperiment kunnen uitroepen. Ik had door de hele film het gevoel dat dit ook echt zou kunnen gebeuren. Hele leuke rol van Moritz Bleibtreu en gewoon geweldig mooi uitgebeeld.
Cijfer: 8.5.
In scheveningen heeft 5 weken geleden Saw gedraaidquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Er komt zaterdag een film in de sneak in Den-Haag Buitenhof, maar ze wouden het niet vertellen welke het isIK hb een paar hints gekregen:
- 5 weken geleden in de sneak gedraaid in Scheveningen
- In Frankrijk word er veel reclame voor gemaakt
- De film heeft een aantal oscars (of andere awards gewonnen)
- Het is een goede film![]()
Zet je inderdaag aan het denken, bvd een interview met een sherrif in een stad aan de andere kant van een rivier waar Boston ligt (*Leffe48 is niet zo bekend met de Amerikaanse/Canadeze topografie). Daar was in de afgelopen 3 jaar ofzo 1 moord gepleegt, door een Amerikaan die de rivier naar Canada was overgestokenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef Jojogirl het volgende:
Bowling for Columbine heb ik gisteren gezien op Canvas. Indrukwekkend. Natuurlijk net zulke propaganda als Bush maakt, maar het zet je toch wel aan het denken.
tis Nataliequote:
je moet t niet overdrijven hequote:
MW vond ik idd goed, maar NW liep er vooral mooi verloren en niet op haar plaats bijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
I Heart Huckabees (2004)
Nieuwste film van David O. Russell over een echtpaar dat mensen helpt met existentiale problemen. Na Three Kings en met zo'n cast verwachte ik wel wat. Maar wat een telleurstelling was deze film voor mij. Russel probeert wanhopig al zijn maatschappelijke, politieke, psychologische, en vooral filosofische opvattingen in de film te stoppen. Waardoor het geheel overkomt als een pompeuse, pretentieuse film. door al dat constante gezeik van de karakter missen de karakters ook nog eens een ziel om echt met ze mee te leven. Nou waren er gelukkig nog wel een paar lichtpuntjes in deze duisternis. Hoffman is zoals altijd geniaal. Noami Watts is ook goed op dreef en ziet er zeer goed uit in deze film. Maar degene die echt de show steelt is Mark Wahlberg. En al slaat Russel qua inhoud de plank volledig mis, regisseren kan de man wel.
cijfer: 5
Niet het goede topic maar okequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik aan een telefoonnummer kom van een bioscoop? En daar bedoel ik dus niet de belbios mee. Ik heb namelijk het nummer van Pathe Buitenhof nodig
Elisha Cuthbertquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:08 schreef rena het volgende:
The girl next door
Wat kan ik zeggen? Een echte film voor kerels met tieten, sexy vrouwen en geen verhaal. Niet veel aan dus
![]()
Ik wilde hem erg graag af zien, maar mijn ogen bleven niet open bij de laatste uitzending op rtl5..quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Das Experiment
Heel interessante film over de reacties die een gevangenisexperiment kunnen uitroepen. Ik had door de hele film het gevoel dat dit ook echt zou kunnen gebeuren. Hele leuke rol van Moritz Bleibtreu en gewoon geweldig mooi uitgebeeld.
Cijfer: 8.5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppertje
Titanic, Just Married, Van Wilder en Super Mario Brothers dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:53 schreef Hare het volgende:
Ik heb van de week het geweldige aantal van 4 films gezien.
1tje ging over een boot en en een heel stoere man en een heel gelovige vrouw die toch wel erg verliefd op elkaar werden.
1tje ging over een man en een vrouw die stiekum nog wel een beetje verliefd op elkaar waren en waarin iedereen in de film volgens mij ADHD had.
1tje ging over een man die wel 50 hardgekookte eieren in een uur kon eten. En die heel mooi kon glimlachen.
En de laatste ging over een loodgieter die terrorist was geworden en een man die zich door een papiermassa heen moest werken om de vrouw van z'n dromen te vinden.
Allemaal geweldig leuke films, al krijgt alleen de eerste van mij een 10. En de derde een klein beetje.
1. Iets kleiner denken. 2. het koppel in de film die ik heb gezien zijn veel knapper en mooier enzo. 3. Van Wilder kan echt geen 50 eieren op. Dat kan die gast uit mijn films zelfs bijna niet. 4. Er zit idd een B in de filmquote:Op zondag 15 mei 2005 19:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Titanic, Just Married, Van Wilder en Super Mario Brothers dus.
Tsss, loze dag. Ik heb volgens mij van m'n leven nog niet zoveel huiswerk gedaan als vandaagquote:Op zondag 15 mei 2005 19:16 schreef fractalis het volgende:
zelfs op zo'n loze dag als 1ste Pinsterdag.. ****1/2
Jij hebt overduidelijk je zaterdagavond niet optimaal benut deze week...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Tsss, loze dag. Ik heb volgens mij van m'n leven nog niet zoveel huiswerk gedaan als vandaag
Nee, idd niet nee. Ben verstandige student he, als ik weet dat ik vandaag veel huiswerk moet doen ga ik er natuurlijk geen feestje van maken de avond ervoorquote:Op zondag 15 mei 2005 19:58 schreef fractalis het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk je zaterdagavond niet optimaal benut deze week...![]()
Je weet van wie dat verhaal afkomstig is?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Goed en slim verhaal.
Mijn Japanse vriend Akiraquote:Op maandag 16 mei 2005 09:25 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Je weet van wie dat verhaal afkomstig is?
Wel in bestellingquote:Op maandag 16 mei 2005 09:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Goh, jij hebt het origineel niet eens in je collectie staan...
tis een remake van Kurosawa`s Yojimboquote:Op maandag 16 mei 2005 09:25 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Je weet van wie dat verhaal afkomstig is?
jij wel?? trouwens: what`s up met de afzeik mode?? niets beter te doen ?quote:Op maandag 16 mei 2005 09:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Goh, jij hebt het origineel niet eens in je collectie staan...
Hmmm, opvallend. Een zeventje maarquote:Op maandag 16 mei 2005 11:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tenkû no shiro Rapyuta (Laputa: Castle in the Sky) (1986)
Een Ghibli dus. Dat zal je denken. Maar op een één of andere manier had deze film het niet voor mij. Misschien kwam het doordat de karakters erg één dimensionaal waren en me niet aanspraken. Misschien kwam het door het iets te stantaard rechttoe rechtaan "goeden tegen de slechten" verhaal. Maar dat gevoel wat ik bij andere goede Ghibli wel krijg, bleef deze keer eigenlijk achterwegen.
Maar het is allemaal nog steeds erg vermakelijk, maar gewoon niet zo super als ik had verwacht. En dat de tekenstijl uit 1986 nu anno 2005 niet tot het beste hoort, is ook te vergeven.
cijfer: 7
Rustig Timo, rustig, ff tot 10 tellenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:01 schreef Timo20 het volgende:
jij wel?? trouwens: what`s up met de afzeik mode?? niets beter te doen ?
gaat moeilijk worden: 1...2....3....vi....quote:
Zeer goede film ja. Maar ik kon Nadja Hupscher niet uitstaan in de film. En vond haar eigenlijk ook erg miscast.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:16 schreef Fruitje het volgende:
en een ongelooflijke lief/lekker spel van Nadja Hüpscherals Joy de dochter van Simon
Een brok in mijn keel op het einde
een 8,5![]()
Ik wilde niemand afzeiken hoor. Ten eerste wilde ik Kurosawa een beetje promoten en ten tweede viel het me gewoon op dat bij Hare, die een zeer indrukwekkende collectie heeft, Yojimbo miste. Na het antwoord was ik weer gerustgesteld.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tis een remake van Kurosawa`s Yojimbo
ja toevallig weet ik dat ja, hoezo??
[..]
jij wel?? trouwens: what`s up met de afzeik mode?? niets beter te doen ?
Hear hear!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zeer goede film ja. Maar ik kon Nadja Hupscher niet uitstaan in de film. En vond haar eigenlijk ook erg miscast.
Haha, was je er zo door van slag dan ja?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik wilde niemand afzeiken hoor. Ten eerste wilde ik Kurosawa een beetje promoten en ten tweede viel het me gewoon op dat bij Hare, die een zeer indrukwekkende collectie heeft, Yojimbo miste. Na het antwoord was ik weer gerustgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |