BlessedEen jong echtpaar proberen tevergeefs zwanger te raken. Ze besluiten gebruik te maken van inseminatie bij een kliniek. Wanneer de vrouw dan eindelijk toch zwanger wordt, en zelfs van een tweeling, zijn ze dolgelukkig. Alleen loopt de zwangerschap niet geheel zoals het moet en heeft misschien zelfs de duivel er iets mee te maken. Redelijke film die een aardig duister sfeertje weet te behouden, ondanks dat er niet veel daadwerkelijk in beeld wordt gebracht. Heather Graham is niet de meest stabiele actrice van de cast, maar ach..
Meat MarketZonder enige uitleg worden we aan het begin van de film midden in een stad vol zombies gedropt. Inwoners proberen te overleven, terwijl een SWAT-team gebouwen ontruimt van zombies. Twee van die inwoners, een man en een vrouw proberen al vechtend te overleven en hierbij ook andere mensen te redden. Gezien het lage budget (naar verluidt $2000,-) ziet alles er verrassend goed uit. Vooral de zombies zijn een compliment waardig en tevens aan gore absoluut geen gebrek (vergelijkbaar met Bone Sickness van 2 pagina's terug). Alleen begint de film de verkeerde kant op te gaan wanneer na 30 minuten drie lesbische vampieren met laserguns (!) zich aanmelden, gevolgd door een gemaskerde Spaanse worstelaar, die later in de studio is nagesynchroniseerd door iemand met een Spaans accent. De hele film raakt daarna al heel snel in de versukkeling, onnodige scenes stapelen zich op en de acteurs zijn niet vooruit te branden.
![]()
Stiekem vraag ik me wel af wat er van deze film was geworden als de filmmaker zich alleen had gericht op de eerste 30 minuten. Of dat hij meer budget had gehad, de lesbische vampieren thuis had gelaten en iets meer gemotiveerde acteurs had aangenomen. Dan had dit volgens mij best een goede
hardcore zombieflick (of een short van 30 minuten) kunnen worden.