Die is juist goed manquote:
La Vita e Bella.quote:
he du diebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Schindler's List
Voor de triljoenste keer. Wat ik heb met films meerdere malen kijken weet ik ook niet. Het blijft een mooie film. Alleen het eind is veels te zoetsappig. Maar dat was ook wel te verwachten. Gelukkig ben ik Liam en Ralph-fan. Het grootste minpunt van de film vind ik alleen Ben Kingsley. Hij acteert geweldig, begrijp me niet verkeerd. Maar gezien zijn verleden komt 'ie gewoon niet echt realistisch over als de joodse Stern. Beetje het Gregory Peck-effect in Boys From Brazil. Nouja. Toch okay.
Cijfer: 8-.
[afbeelding]
Let maar niet op hem jongens, die b-films tasten de hersenen aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef kinky_queen het volgende:
Heerlijk jongens al die reacties, maar ik vond hem echt niet boeiend
Pascal, Plan 9 is op de bus
![]()
Dit blijft inderdaad een ZEER indrukwekkende film...wat mij betreft verplichte kost voor alle rechts-extremistische mongolen en Marrokaanse anti-semietenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Schindler's List
Voor de triljoenste keer. Wat ik heb met films meerdere malen kijken weet ik ook niet. Het blijft een mooie film. Alleen het eind is veels te zoetsappig. Maar dat was ook wel te verwachten. Gelukkig ben ik Liam en Ralph-fan. Het grootste minpunt van de film vind ik alleen Ben Kingsley. Hij acteert geweldig, begrijp me niet verkeerd. Maar gezien zijn verleden komt 'ie gewoon niet echt realistisch over als de joodse Stern. Beetje het Gregory Peck-effect in Boys From Brazil. Nouja. Toch okay.
Cijfer: 8-.
[afbeelding]
Als je echt eens iets zeer indrukwekkends wilt zien kijk dan Nuit et Brouillard (Night and Fog) eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:34 schreef remco147 het volgende:
[..]
Dit blijft inderdaad een ZEER indrukwekkende film...wat mij betreft verplichte kost voor alle rechts-extremistische mongolen en Marrokaanse anti-semieten
Maar de èchte bikkels kijken natuurlijk alleen Shoah.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je echt eens iets zeer indrukwekkends wilt zien kijk dan Nuit et Brouillard (Night and Fog) eens.
Daar liepen pas echt de koude rillingen me over de rug.
Tja, 570 minuten voor een beeldbuis zitten vind ik nou ook niet zo'n spektakelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Maar de èchte bikkels kijken natuurlijk alleen Shoah..
Nu wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:30 schreef kinky_queen het volgende:
Ben het helemaal met je eens Durbin.
Weet je trouwens dat dit het officiele debuut is van grootmeester Mario Bava?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:00 schreef heinl het volgende:
The Pacifier (2005)
Een zeer goede film, waarin Vin Diesel het (weer) heel erg goed doet.
Ik ben zeer benieuwd waar je deze filmpjes van Raimi en Campbell hebt gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag een serie shorts gezien van regisseurs Sam Raimi, Josh Becker en Scott Spiegel en acteur Bruce 'God' Campbell van ver voor WITHIN THE WOODS (wat natuurlijk de blauwdruk voor EVIL DEAD is)
Robots is best aardig .. voor de grafix alleen al is het best fun. Je moet ook geen PIXAR verwachten. Een 2 dat had je bv aan Shark Tale mogen geven .. deze film is toch wel een 6 waard.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:00 schreef heinl het volgende:
Robots (2005)
Wat een slechte film zeg, na 20 minuten uitgedaan.
Een 2.
Die heb ik thuis op m'n pc gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef victorinox het volgende:
Ik ben zeer benieuwd waar je deze filmpjes van Raimi en Campbell hebt gezien.
Wijst naar E-mailadres.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.0 / imdb 5.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Albeit brief, the film was hilarious, original and well done. Many scenes will have you rolling in the aisles as the film style is reminiscent of the silent greats of the early 1900's. The jerky camera movements and use of single camera shots make this film a modern day silent classic.
En de poster:"quote:Ik ben het zat." Met dit clandestien opgenomen en illegaal verspreide liedje shockeerde Najat Aâtabou twintig jaar geleden heel Marokko. Haar ouders plengden tranen, haar broers dreigden haar te vermoorden. Najat Aâtabou ontvluchtte haar geboortedorp Khemisset in de Midden Atlas en leefde drie jaar ondergedoken in Casablanca. Inmiddels is ze een gevierde ster in de gehele Arabische wereld en ook in het Westen is ze bijzonder geliefd in de Marokkaanse gemeenschap.
In mei 2004 gaf Najat Aâtabou in Amsterdam een masterclass aan vier jonge Marokkaans/Nederlandse zangeressen. Karima Lemghari (ex-Dignity, Ali B.), SêNA Casita (Crazy people), Senna Gourdou (Made in da Shade, Pete Philly) en Farna El-Kadmiri (Elfi-Jarz). Tussen de bedrijven door krijgen we steeds meer zicht op het leven van Najat Aâtabou en op de levens van de jonge Marokkaans/Nederlandse zangeressen. Deze laatste willen hun Marokkaanse achtergrond in ere houden, maar in contact met de Marokkaanse vedette blijkt vooral hoe verwesterd ze zijn.
In eerste instantie lijkt de confrontatie met Najat Aâtabou de worsteling van de Marokkaans/Nederlandse zangeressen alleen maar te vergroten; toch volgt er een bevrijdend happy end. In deze swingende film schuren Marokko en Nederland op positieve wijze tegen elkaar aan.
Haha, die is super zó slecht! Daar kon Glen or Glenda naar mijn mening niet tegenop!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef kinky_queen het volgende:
Heerlijk jongens al die reacties, maar ik vond hem echt niet boeiend
Pascal, Plan 9 is op de bus
![]()
Hij was anders wel genomineerd voor een oscar voor beste acteur in een bijrol voor deze filmquote:Op zondag 8 mei 2005 11:18 schreef rena het volgende:
21 Grams
Hele vage film, weet niet eens hoe ik het verhaal moet uitleggen. Verschrikkelijk irritant die tijdsprongen. Maar opzich waren het verhaal en de acteurs wel te pruimen. Alleen Benicio del Toro vind ik zo'n afschuwelijk slechte acteur![]()
Ja, dus? Marcia Gay Harden heeft ook een Oscar gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2005 12:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij was anders wel genomineerd voor een oscar voor beste acteur in een bijrol voor deze film![]()
slechte acteur??quote:Op zondag 8 mei 2005 11:18 schreef rena het volgende:
21 Grams
Hele vage film, weet niet eens hoe ik het verhaal moet uitleggen. Verschrikkelijk irritant die tijdsprongen. Maar opzich waren het verhaal en de acteurs wel te pruimen. Alleen Benicio del Toro vind ik zo'n afschuwelijk slechte acteur![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij was anders wel genomineerd voor een oscar voor beste acteur in een bijrol voor deze film![]()
Ik ben benieuwd naar deze film. Hij komt donderdag uit in de bios.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
What The #$*! Do We Know!?
Gezien in de sneak gisteravond. Hele vage film over kwantum fysica. NIet een film om op zaterdagavond laat te gaan kijken. Toch wel redelijk interessant. Maar het ging soms allemaal iets te snel
http://www.imdb.com/title/tt0399877/
Dan moet je Up! van dezelfde regiseur kijken.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:37 schreef victorinox het volgende:
Best wel een vermakelijke film, hoewel ik wat meer bloot had verwacht.
[afbeelding]
Ze hadden nog 3 andere films van Meyer bij de videotheek, maar ik weet niet meer welke.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dan moet je Up! van dezelfde regiseur kijken.
Vervelende van die film is alleen dat het niet meer leuk is, maar alleen nog maar smakeloos.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een classick![]()
en??quote:Op zondag 8 mei 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Queen of the damnend
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Daar zou iets slims kunnen staan helaas is dat niet het geval ........
Die heb ik laatst ook gezien, er wordt redelijk goed uitgelegd wat quantum fysica inhoud, alleen halverwege de film gaat ie goed de fout in. Het hele 2e deel van de film hadden ze achterwege mogen laten, en dieper in moeten gaan op de quantum fysica.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
What The #$*! Do We Know!?
Gezien in de sneak gisteravond. Hele vage film over kwantum fysica. NIet een film om op zaterdagavond laat te gaan kijken. Toch wel redelijk interessant. Maar het ging soms allemaal iets te snel
http://www.imdb.com/title/tt0399877/
Good Will Huntingquote:Op maandag 9 mei 2005 14:11 schreef Euc- het volgende:
Was laatst weer eens die film van die superslimme gozer op tv die op Harvard de vloeren poetst enzo, hij heeft een kut jeugd gehad en nu ook niet al te slimme vrienden. Op een gegeven moment zet 1 van die prof's een supermoeilijke berekening op een schoolbord in de gang en de eerste die hem oplost (schijnt een supermoeilijke te zijn) krijgt dan iets, die kerel komt dus in die gang ziet de berekening en maakt hem zo afNa een paar keer ontdekt die prof dat en gaat hem zoeken en naar psychiaters brengen enzo, shit hoe heet die ookalweer..
Deel 2 zuigt pas. Dat is helemaal een ellende.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cube (1997)
Deze film laat zien, dat je met een simpel verhaal, dat zich afspeet in een afgesloten ruimte toch een goede spannende film kan maken. Jammer genoeg laat het acteerwerk wel erg te wensen over. En hadden er wat mij betreft wel iets meer gedaan mogen worden met de vallen.
cijfer: 7.5
dat had ik ook begrepen. Denk dat ik deel 2 en 3 dan ook maar links ga laten liggen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Deel 2 zuigt pas. Dat is helemaal een ellende.
Deel 2 is over te slaan, maar deel 3 vond ik wel weer de moeite waard.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
dat had ik ook begrepen. Denk dat ik deel 2 en 3 dan ook maar links ga laten liggen.
Huh? Er is dus ook al een deel 3? Ff googlen dan maarquote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
dat had ik ook begrepen. Denk dat ik deel 2 en 3 dan ook maar links ga laten liggen.
Met bovenstaande ben ik het roerend eens! Heb deze quote overigens van hier..quote:Tja, wat moet je hier nou van zeggen. Het is een bij elkaar geraapt (en gestolen) zooitje van "Alien", "Starship troopers" en "resident evil" maar dan 10 keer zo slecht.
Buiten Slater en Dorff om heeft de film ook zo'n ongelovelijke goedkope look over zich in camerawerk en decors.
Iets van een verhaallijn kon ik ook al niet vinden; het was een rommeltje van cliches over archeologische ontdekkingen, geheime agentschappen zonder doel, waardoor ik op het einde van de film totaal geen idee had, wie nou verantwoordelijk was voor wat en waarom.
En meest erge .. Sidonia word door een vent gespeeldquote:Op maandag 9 mei 2005 09:26 schreef hornage het volgende:
Suske En Wiske: De Duistere Diamant
Ik ben al jaren een groot Suske En Wiske fan en ik heb ook alle stripboeken van ze. Ik was dus verrast en blij dat er een speelfilm kwam. Toen ik echter de eerste foto's zag en daarna de trailer was het al duidelijk dat dit een beetje een mislukte film ging worden. Na lange tijd had ik eindelijk de mogelijkheid om de hele film te zien en wat ik dacht klopte. Het verhaal is onduidelijk, de karakters spreken onduidelijk, het geheel ziet er echt te dom voor woorden uit en Wiske heeft tietjes...
Ik vond wel de meeste karakters grappig en overeenkomstig met de strips. Sidonia ziet er alleen helemaal niet uit en komt echter over als de grootste doos die er bestaat. Professor Barabas is een beetje gevormd naar de oude barabas met overall aan ipv de wat nettere barabas met witte jas. Dit vind ik wel jammer. De film is ongeveer net zo jammer als de tekenfilms die gemaakt zijn van Suske En Wiske. Doe mij maar de poppenserie of vertelde verhalen op cd. Deze film slaat echt geheel de plank mis. Een 4.
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En meest erge .. Sidonia word door een vent gespeeld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |