quote:Albeit brief, the film was hilarious, original and well done. Many scenes will have you rolling in the aisles as the film style is reminiscent of the silent greats of the early 1900's. The jerky camera movements and use of single camera shots make this film a modern day silent classic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een classick![]()
wtf, Deze film heb ik nog gezien ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:46 schreef Durbin het volgende:
The Texel Fretsaw Massacre
[afbeelding]
Oh man. Een vijf-minuten durend filmpje van Hollandse bodem over een seriemoordenaar die een toevallige voorbijganger achtervolgt, compleet met Miami Vice- en Kill Bill-soundtrack. Misschien een puntje voor de moeite.Van imdb :
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heyyyyyy, die heb ik op dvd gehad. (Na één keer kijken heb ik 'm ook meteen weer weggedaan)quote:Op woensdag 27 april 2005 20:58 schreef kinky_queen het volgende:
TERMINAL INVASION
Simpele sf met Bruce 'God' Campbell, die erg vermakelijk is zelfs als er geen monsters in hadden gezeten.
Het is duidelijk dat iedereen met plezier aan dit tv filmpje heeft gewerkt
Niet voor ieders smaak maar als je niet veeleisend bent is dit iets wat makkelijk wegkijkt
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
* Dat schrammetje valt best mee voor zijn doen...
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
L'ISOLA DEGLI UOMINI PESCE
ISLAND OF THE FISHMEN/SCREAMERS/ISLAND OF MUTATIONS/SOMETHING WAITS IN THE DARK
Haahahahahahahahhhahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
GEWELDIG!
Een aantal schipbreukelingen ontdekken op een eiland een gestoorde professor die mensen muteerd in 'gillmen' om de schatten op te duiken van het verloren gewaande Atlantis
Een giller
[afbeelding]
[afbeelding]
Aanrader voor horrorfans een normale kijker zal zijn wenkbrouwen fronsen.... continu...quote:........Hold on 'cause this is where it starts to get strange. These particularly coordinated unhappy undead can play the organ(!), swim(!!), hijack and drive off in a Rolls Royce(!!!), and take confession in church(????).
Dat is en blijft een kwestie van smaak natuurlijk, 90 % van de b-films is juist een gebrek aan kunst wat ze voor een select groepje kijkers juist zo geestig maaktquote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef Off-ShoRe het volgende:
Is het nu eigenlijk zo dat je binnen de B-movies zoiets hebt als "beste in zijn soort"; met andere woorden dat het maken van B-movies een kunst op zich is?
Dat idee krijg ik namelijk als ik die reviews lees
Ik heb me er ook maar 'ns aan gewaagd. Jeetje zeg...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:16 schreef kinky_queen het volgende:
SPACE SLUTS FROM VENUS
HaaaahHAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |