Die is juist goed manquote:
La Vita e Bella.quote:
he du diebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Schindler's List
Voor de triljoenste keer. Wat ik heb met films meerdere malen kijken weet ik ook niet. Het blijft een mooie film. Alleen het eind is veels te zoetsappig. Maar dat was ook wel te verwachten. Gelukkig ben ik Liam en Ralph-fan. Het grootste minpunt van de film vind ik alleen Ben Kingsley. Hij acteert geweldig, begrijp me niet verkeerd. Maar gezien zijn verleden komt 'ie gewoon niet echt realistisch over als de joodse Stern. Beetje het Gregory Peck-effect in Boys From Brazil. Nouja. Toch okay.
Cijfer: 8-.
[afbeelding]
Let maar niet op hem jongens, die b-films tasten de hersenen aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef kinky_queen het volgende:
Heerlijk jongens al die reacties, maar ik vond hem echt niet boeiend
Pascal, Plan 9 is op de bus
![]()
Dit blijft inderdaad een ZEER indrukwekkende film...wat mij betreft verplichte kost voor alle rechts-extremistische mongolen en Marrokaanse anti-semietenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Schindler's List
Voor de triljoenste keer. Wat ik heb met films meerdere malen kijken weet ik ook niet. Het blijft een mooie film. Alleen het eind is veels te zoetsappig. Maar dat was ook wel te verwachten. Gelukkig ben ik Liam en Ralph-fan. Het grootste minpunt van de film vind ik alleen Ben Kingsley. Hij acteert geweldig, begrijp me niet verkeerd. Maar gezien zijn verleden komt 'ie gewoon niet echt realistisch over als de joodse Stern. Beetje het Gregory Peck-effect in Boys From Brazil. Nouja. Toch okay.
Cijfer: 8-.
[afbeelding]
Als je echt eens iets zeer indrukwekkends wilt zien kijk dan Nuit et Brouillard (Night and Fog) eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:34 schreef remco147 het volgende:
[..]
Dit blijft inderdaad een ZEER indrukwekkende film...wat mij betreft verplichte kost voor alle rechts-extremistische mongolen en Marrokaanse anti-semieten
Maar de èchte bikkels kijken natuurlijk alleen Shoah.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je echt eens iets zeer indrukwekkends wilt zien kijk dan Nuit et Brouillard (Night and Fog) eens.
Daar liepen pas echt de koude rillingen me over de rug.
Tja, 570 minuten voor een beeldbuis zitten vind ik nou ook niet zo'n spektakelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Maar de èchte bikkels kijken natuurlijk alleen Shoah..
Nu wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:30 schreef kinky_queen het volgende:
Ben het helemaal met je eens Durbin.
Weet je trouwens dat dit het officiele debuut is van grootmeester Mario Bava?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:00 schreef heinl het volgende:
The Pacifier (2005)
Een zeer goede film, waarin Vin Diesel het (weer) heel erg goed doet.
Ik ben zeer benieuwd waar je deze filmpjes van Raimi en Campbell hebt gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag een serie shorts gezien van regisseurs Sam Raimi, Josh Becker en Scott Spiegel en acteur Bruce 'God' Campbell van ver voor WITHIN THE WOODS (wat natuurlijk de blauwdruk voor EVIL DEAD is)
Robots is best aardig .. voor de grafix alleen al is het best fun. Je moet ook geen PIXAR verwachten. Een 2 dat had je bv aan Shark Tale mogen geven .. deze film is toch wel een 6 waard.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:00 schreef heinl het volgende:
Robots (2005)
Wat een slechte film zeg, na 20 minuten uitgedaan.
Een 2.
Die heb ik thuis op m'n pc gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef victorinox het volgende:
Ik ben zeer benieuwd waar je deze filmpjes van Raimi en Campbell hebt gezien.
Wijst naar E-mailadres.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.0 / imdb 5.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Albeit brief, the film was hilarious, original and well done. Many scenes will have you rolling in the aisles as the film style is reminiscent of the silent greats of the early 1900's. The jerky camera movements and use of single camera shots make this film a modern day silent classic.
En de poster:"quote:Ik ben het zat." Met dit clandestien opgenomen en illegaal verspreide liedje shockeerde Najat Aâtabou twintig jaar geleden heel Marokko. Haar ouders plengden tranen, haar broers dreigden haar te vermoorden. Najat Aâtabou ontvluchtte haar geboortedorp Khemisset in de Midden Atlas en leefde drie jaar ondergedoken in Casablanca. Inmiddels is ze een gevierde ster in de gehele Arabische wereld en ook in het Westen is ze bijzonder geliefd in de Marokkaanse gemeenschap.
In mei 2004 gaf Najat Aâtabou in Amsterdam een masterclass aan vier jonge Marokkaans/Nederlandse zangeressen. Karima Lemghari (ex-Dignity, Ali B.), SêNA Casita (Crazy people), Senna Gourdou (Made in da Shade, Pete Philly) en Farna El-Kadmiri (Elfi-Jarz). Tussen de bedrijven door krijgen we steeds meer zicht op het leven van Najat Aâtabou en op de levens van de jonge Marokkaans/Nederlandse zangeressen. Deze laatste willen hun Marokkaanse achtergrond in ere houden, maar in contact met de Marokkaanse vedette blijkt vooral hoe verwesterd ze zijn.
In eerste instantie lijkt de confrontatie met Najat Aâtabou de worsteling van de Marokkaans/Nederlandse zangeressen alleen maar te vergroten; toch volgt er een bevrijdend happy end. In deze swingende film schuren Marokko en Nederland op positieve wijze tegen elkaar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |